BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 Problem taki mam. Układ klasyczny na pompce sprzęgła i wysprzęgliku. Po wymianie sprzęgła (padał docisk) nasiliły się objawy opadającego z czasem (1-2 kkm) pedału sprzęgła. W momencie kiedy pedał opadnie zaczyna się szarpanie, problemy z wrzucaniem biegu itp. Po podciągnięciu nogą pedału do odpowiedniej pozycji znów jest dobrze na jakiś czas. Stawiam na pompkę sprzęgła ale czy to może być również objaw padającego wysprzęglika? Pacjent to Lancer 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 Obstawiam pompkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 Albo wyciek na pompce / wysprzegliku, albo niedbale odpowietrzony układ albo stary płyn daje o dobie znać. Zacząłbym od odpowietrzenia, podmiany płynu w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 I to jest jakiś trop. Dziwi mnie, że niby pompka ale wycieków brak. Chyba, że puszcza na oringach w środku ?! Spróbuje porządnie odpowietrzyć. Zobaczymy co to da. Jak nie to trzeba będzie poszukać trudno dostępnej pompki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Zacząłbym od odpowietrzenia, podmiany płynu w układzie. +1 najtańsze i często skuteczne rozwiązanie po takich naprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Obstawiam pompkę. Pompka. Miałem tak w AR 156 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 Dzięki. Najpierw odpowietrzanie a jak nie pomoże pompka do wymiany. Problem tylko z dostępnością do mojego bolidu. Jedyna łatwo dostępna to ABE F95012ABE Jakoś tania jest. Firma coś warta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 Porównywalna jakością do Samko,chociaż z tych dwóch wolałbym Samko.To ABE to pewnie z IC taniość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 No właśnie taniość tylko że nic innego sensownego nie jest dostępne. Będę szukał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > No właśnie taniość tylko że nic innego sensownego nie jest dostępne. Będę szukał raczej będzie ciężko z zamiennika coś innego niż ABE.ABE to chinol,ale czasem można trafić i coś dobrego w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Problem taki mam. > Układ klasyczny na pompce sprzęgła i wysprzęgliku. > Po wymianie sprzęgła (padał docisk) nasiliły się objawy opadającego z czasem (1-2 kkm) pedału > sprzęgła. W momencie kiedy pedał opadnie zaczyna się szarpanie, problemy z wrzucaniem biegu > itp. > Po podciągnięciu nogą pedału do odpowiedniej pozycji znów jest dobrze na jakiś czas. > Stawiam na pompkę sprzęgła ale czy to może być również objaw padającego wysprzęglika? > Pacjent to Lancer 1,6 To jest Lancer do 2008 czy po 2008 ? Napisz więcej szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 To Lancer z 2007 1,6 98km CSW (kombi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > raczej będzie ciężko z zamiennika coś innego niż ABE.ABE to chinol,ale czasem można trafić i coś > dobrego w środku Niby są inne m.in TRW, Blueprint ale stan magazynowy wszędzie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Niby są inne m.in TRW, Blueprint ale stan magazynowy wszędzie 0 Rzucę okiem rano na stany.ABE to marka IC ale raczej bym jej nie polecał BTW Wiecie dlaczego jedna z marek IC nazywa się 4max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Rzucę okiem rano na stany.ABE to marka IC ale raczej bym jej nie polecał > BTW Wiecie dlaczego jedna z marek IC nazywa się 4max? bart220: będę zobowiązany jak coś znajdziesz sensownego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > bart220: będę zobowiązany jak coś znajdziesz sensownego Zerkne rano i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Pompka. Miałem tak w AR 156 Też tak miałem w AR 147 i był to wysprzęglik. Pompę zmieniłem na nową i różnicy nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > To Lancer z 2007 1,6 98km CSW (kombi) Znalazłem w Profi Auto że mają Japanparts i Luka dostępnego ( wysprzęglik ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Rzucę okiem rano na stany.ABE to marka IC ale raczej bym jej nie polecał > BTW Wiecie dlaczego jedna z marek IC nazywa się 4max? Bo działa 4 dni max ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Bo działa 4 dni max ? Znałeś to co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Znalazłem w Profi Auto że mają Japanparts i Luka dostępnego ( wysprzęglik ) . Tak ale pompy nie ma. Wysprzęglik to nie problem kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Też tak miałem w AR 147 i był to wysprzęglik. Pompę zmieniłem na nową i różnicy nie było No i pięknie Teraz jestem w punkcie wyjścia. Też pierwotnie myślałem o wysprzęgliku ale mój mechanik stawia na pompkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Tak ale pompy nie ma. Wysprzęglik to nie problem kupić. Sorka. Pompa też jest, LUKa Ok, chyba jednak nie ma. Zamiennik jest spierdzielony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > No i pięknie Teraz jestem w punkcie wyjścia Masz wysprzęglik na zewnątrz skrzyni? Jeśli tak to myślę że będzie tańszy niż pompa a wymiana jest dużo prostsza (wymiana pompy to czasem niezła rzeźba). Bo jak nie widać wycieków to niestety zawsze jest to trochę strzelanie w ciemno.. edit: w sumie jeśli zmieniałeś sprzęgło to na bank masz zewnętrzny wysprzęglik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > edit: w sumie jeśli zmieniałeś sprzęgło to na bank masz zewnętrzny wysprzęglik Tak zewnętrzny. Dostęp idealny. Może rzeczywiście sensownie zacząć od niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Masz wysprzęglik na zewnątrz skrzyni? Jeśli tak to myślę że będzie tańszy niż pompa a wymiana jest > dużo prostsza (wymiana pompy to czasem niezła rzeźba). Bo jak nie widać wycieków to niestety > zawsze jest to trochę strzelanie w ciemno.. Wyjaśnij proszę jakim cudem może to być wina wysprzęglika jeśli nie ma wycieku? Pompa podaje płyn i co wysprzęglik nie działa jak należy to co się dzieje z płynem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 > Wyjaśnij proszę jakim cudem może to być wina wysprzęglika jeśli nie ma wycieku? > Pompa podaje płyn i co wysprzęglik nie działa jak należy to co się dzieje z płynem Ubytków płynu nie ma zauważalnych. Jedyna możliwość to że pompa puszcza na uszczelnieniu w środku?! Sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 > Ubytków płynu nie ma zauważalnych. Jedyna możliwość to że pompa puszcza na uszczelnieniu w środku?! Moim zdaniem tak, to wina pompki. Chyba, że układ w jakiś sposób się zapowietrzył. > Sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Problem taki mam. > Układ klasyczny na pompce sprzęgła i wysprzęgliku. > Po wymianie sprzęgła (padał docisk) nasiliły się objawy opadającego z czasem (1-2 kkm) pedału > sprzęgła. W momencie kiedy pedał opadnie zaczyna się szarpanie, problemy z wrzucaniem biegu > itp. > Po podciągnięciu nogą pedału do odpowiedniej pozycji znów jest dobrze na jakiś czas. > Stawiam na pompkę sprzęgła ale czy to może być również objaw padającego wysprzęglika? > Pacjent to Lancer 1,6 W Cromach i Vectrach z silnikami CDTi zdarzały się przypadki iż łożysko oporowe było zużyte i przy dłuższym użytkowaniu samochodu potrafiło zagotować płyn w wysprzęgliku co powodowało powstawanie gazu i sprzęgło znikało pomimo szczelności układu. Być może masz podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BojaR Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > W Cromach i Vectrach z silnikami CDTi zdarzały się przypadki iż łożysko oporowe było zużyte i przy > dłuższym użytkowaniu samochodu potrafiło zagotować płyn w wysprzęgliku co powodowało > powstawanie gazu i sprzęgło znikało pomimo szczelności układu. Być może masz podobny problem. Dzięki ale to raczej nie to. Sprzęgło wymienione w komplecie 25kkm. Chyba, że badziewne. Chyba to jednak wina pompki. Znalazłem w 4Cars z TRW, zamawiam i wymieniam razem z wysprzęglikiem tez TRW -zobaczymy co z tego będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.