elciapek Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 Kryzys wieku średniego w pełni, stąd potrzeba ciągłych zmian Aktualnie chodzi za mną zmiana moto chętnie na coś ze sportowym zacięciem, z tym że musi być to coś dużego w sensie gabarytowym, żebym nie miał kolan pod pachami ewentualnie nie nakrywał kolanami sobie uszu. Budget 25-30kPLN. Do tej pory zastanawiałem się nad: 1. BMW K1200S®, niestety tutaj będą starsze roczniki <=2008, ale poza tym wersja S to jest chyba to czego szukam 2. Triumph Tiger 1050, spora kobyła tylko wizualnie średnio mi podchodzi 3. CBF1000, młody ale taki jakiś nijaki. CBR obawiam się, że będzie za mała 4. Kawa Versys 1000, ale odkąd kolega nazwał go tapczanem, przeszła mi trochę ochota na niego Co możecie polecić z ww. listy ewentualnie zaproponować coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 A GSX1250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Kryzys wieku średniego w pełni, stąd potrzeba ciągłych zmian > Aktualnie chodzi za mną zmiana moto chętnie na coś ze sportowym zacięciem, z tym że musi być to coś > dużego w sensie gabarytowym, żebym nie miał kolan pod pachami ewentualnie nie nakrywał > kolanami sobie uszu. > Budget 25-30kPLN. > Do tej pory zastanawiałem się nad: > 1. BMW K1200S®, niestety tutaj będą starsze roczniki tendencyjnie: XJR 1300, GSX1400, BKing, X11, GSX 1250, Speed Triple. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > A GSX1250? Hmm... Trochę mało mocy jak na 1.2 litra. Nie chciałbym zmieniac za chwilę. Wizualnie jest ok. Rozstaw osi jest o 10cm mniejszy niż w K1200S przy mniej więcej tej samej długości. Musiałbym się przysiąść, bo nie siedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Hmm... > Trochę mało mocy jak na 1.2 litra. Nie chciałbym zmieniac za chwilę. > Wizualnie jest ok. > Rozstaw osi jest o 10cm mniejszy niż w K1200S przy mniej więcej tej samej długości. Musiałbym się > przysiąść, bo nie siedziałem uśmiechnij się do leffa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > uśmiechnij się do leffa Myślisz, że tak wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Myślisz, że tak wystarczy? nie będę się za niego wypowiadał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Myślisz, że tak wystarczy? przymiarka mozliwa w tygodniu na bemowie moca sie nie przejmuj, to ciagnie jak lokomotywa momentem ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > przymiarka mozliwa w tygodniu na bemowie > moca sie nie przejmuj, to ciagnie jak lokomotywa momentem ........ Ok, wielkie dzięki chętnie skorzystam Bedę Cię łapał później w tej sprawie Co do ciągnięcia momentem to sam nie wiem Ostatnio na torze zauważyłem, że momentem możesz powalczyć jedynie na początku później tylko KM sie liczą Co podgoniłem na winklach to dostałem po dupie na prostych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Ok, wielkie dzięki chętnie skorzystam > Bedę Cię łapał później w tej sprawie > Co do ciągnięcia momentem to sam nie wiem > Ostatnio na torze zauważyłem, że momentem możesz powalczyć jedynie na początku później tylko KM sie > liczą > Co podgoniłem na winklach to dostałem po dupie na prostych zalezy do jakiej predkosci, GSX sie srednio na tor nadaje bo to krowa jest natomiast do 160 idzie lepiej od sportowych 600 a elatycznoscia powala duzo mocniejsze maszyny. Ja szukalem moto uniwersalnego z ukierunkowaniem na dluzsza turystyke i IMO w tej roli GSX sie doskonale sprawdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > tendencyjnie: XJR 1300, GSX1400, Odpada. Nie podobuja mi się. >BKing, Ok, ale nie wiem czy nie chciałbym czegoś z owiewkami >X11 Honda? Trochę za stare >GSX 1250, musiałbym się przymierzyć >Speed Triple nie podoba się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Odpada. Nie podobuja mi się. > Ok, ale nie wiem czy nie chciałbym czegoś z owiewkami > Honda? Trochę za stare > musiałbym się przymierzyć > nie podoba się nie ma że się nie podoba. musi pasować gabarytowo - tu siedzenia nie przesuniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > nie ma że się nie podoba. musi pasować gabarytowo - tu siedzenia nie przesuniesz Jak mam tak podchodzic do sprawy to biorę tapczana. Duży, silnik fajny, no ale nie wyględny. Moto musi się podobać, inaczej to bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Jak mam tak podchodzic do sprawy to biorę tapczana. > Duży, silnik fajny, no ale nie wyględny. > Moto musi się podobać, inaczej to bez sensu. Yamaha Warrior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Yamaha Warrior Nie wiem, jak z cenami, ale może seria V-Rod H-D? Albo Star V-Max? Ciekawe, "po ile chodzą w Polsce"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubitus Napisano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 Bierz "K1200S" Sam taką nabyłem w Lutym tego roku i jestem bardzo zadowolony (jak na niecały 1000 km przelotu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > Bierz "K1200S" > Sam taką nabyłem w Lutym tego roku i jestem bardzo zadowolony (jak na niecały 1000 km przelotu) No ale napisz coś więcej. Który rok? Ile nalotu? Kupiłeś od Mirka czy od osoby prywatnej? Sprowadzony czy z PL? Dawałeś gdzieś do sprawdzenia przed zakupem? Jak ocenić stan wału? Koszty przeglądu? Jest jeden w sieci fajny z 2008 ale licznik ma w milach. Nie wiesz może czy da się to obejść np. montując taki wyskalowany w km czy to nie wystarczy? S jest generalnie mało - więcej jest R, ale te mniej mi się podobają. Boję się też trochę z uwagi na wiek - w tym budżecie kupisz spokojnie dobrych kilka lat młodsze hondy czy suki BeMki trzymają qrna cenę, choć z drugiej strony może to i dobrze - jest szansa, że mniej człowiek straci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Czy kupilibyście moto po malowaniu "tuningowym"? Jest to ogłoszenie użytkownika jednego z forum motocyklowego. Jest jego jedynym właścicielem, jednakże z uwagi na sytuacje losowe może nie być w stanie zorganizować kwitów na malowanie. Zakładając, że aktualny stan moto jest więcej niż zadowalający, czy mogę się spodziewać problemów przy ewentualnej odsprzedaży? PS. Moto prezentuje się w nowym malowaniu bardzo przyzwoicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > Czy kupilibyście moto po malowaniu "tuningowym"? oczywiscie. czemu nie? > Jest to ogłoszenie użytkownika jednego z forum motocyklowego. Jest jego jedynym właścicielem, > jednakże z uwagi na sytuacje losowe może nie być w stanie zorganizować kwitów na malowanie. > Zakładając, że aktualny stan moto jest więcej niż zadowalający, czy mogę się spodziewać problemów > przy ewentualnej odsprzedaży? mozesz, bo ludzie będą węszyć że to powypadkowa naprawa. ale wystarczy się nie przejmować "odsprzedażą" i cieszyć sprzętem, jak Tobie się podoba > PS. Moto prezentuje się w nowym malowaniu bardzo przyzwoicie. na zdjęciach? czy na zywo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > oczywiscie. czemu nie? > mozesz, bo ludzie będą węszyć że to powypadkowa naprawa. ale wystarczy się nie przejmować "odsprzedażą" i cieszyć sprzętem, jak Tobie się podoba Mi się podoba , ale mimo wszystko nie chciałbym być przez to w plecy potem > na zdjęciach? czy na zywo? Poki co na zdjęciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > Mi się podoba , ale mimo wszystko nie chciałbym być przez to w plecy potem no ile będziesz w plecy? pojezdzisz sezon/2 - moto straci na wartości. a nuż Ci upadnie, albo co, to sam będziesz naprawiał... ja bym się nie przejmował... sam daję teraz ładny bak, bez uszkodzeń do kompletnego przemalowania:) > Poki co na zdjęciach > [image]https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/14cc645f8e21de22?projector=1[/image] takie linki nie banglajo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > takie linki nie banglajo:) Już poprawiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > Już poprawiłem a noooo. brałbym, a potem od razu do lakiernika, coby pozbyć się tego matu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > a noooo. brałbym, a potem od razu do lakiernika, coby pozbyć się tego matu Ja im bardziej się zastanawiam, tym zdrowy rozsądek mi mówi, że lepiej odpuścić Muszę przemyśleć, żeby się nie wpakować na minę. Że zacytuję kolegów z wątku z HP: "ten egzemplarz może być niesprzedawalny" Umoczyć kasę to nie sztuka Ale mimo wszystko dzięki za opinię Może ktoś jeszcze się wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > Ja im bardziej się zastanawiam, tym zdrowy rozsądek mi mówie, że lepiej odpuścić > Muszę przemyśleć, żeby się nie wpakować na minę. > Że zacytuję kolegów z wątku z HP: "ten egzemplarz może być niesprzedawalny" > Umoczyć kasę to nie sztuka > Ale mimo wszystko dzięki za opinię > Może ktoś jeszcze się wypowie przy K1200 to sie bedziesz musial do nietypowych kierunkow przyzwyczaic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 Myślałeś o z1000sx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > Czy kupilibyście moto po malowaniu "tuningowym"? O ile mechanicznie itd jest OK, to tak. Mój paździerz był malowany 4x. Raz fabryka, raz złodzieje i 2x ja IMHO nie umniejsza to jego sprawności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > zmiana moto chętnie na coś ze sportowym zacięciem, z tym że musi być to coś > dużego w sensie gabarytowym FJR1300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2015 > FJR1300. wlasnie popatrzylem na ceny FJR ....... jakas paranoja, to juz wole K1300S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 > Myślałeś o z1000sx? Byłem właśnie wczoraj w Kawasaki, bo mi się linka od sprzęgła skończyła i widziałem Z1000sx. W zasadzie jest ok, tylko wydaje mi się, że mimo wszystko ciut mały, zresztą podobnie jak wszystkie pozostałe sporty typu CBR czy S1000RR - niestety one są jak to ładnie teraz mówią "kompaktowe". Ich długość to zwykle 2000 a rozstaw osi około 1400, co w porównaniu do K1200S 2182/1571powoduje, że wysoki dżokej na sporcie wygląda dość śmiesznie. Założyłem, że potrzebuje czegoś długiego z dużym rozstawem osi, wówczas moje gabaryty się jakoś zakamuflują - taki mam przynajmniej pomysł póki co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 > O ile mechanicznie itd jest OK, to tak. > Mój paździerz był malowany 4x. Raz fabryka, raz złodzieje i 2x ja > IMHO nie umniejsza to jego sprawności Rozumiem, tylko tutaj nie o sprawność chodzi, a o aspekty czysto ekonomiczne. Pakując w to 30kPLN przy ewentualnej odsprzedaży mogę nie znaleźć nabywcy w rozsądnej cenie, gdyż każdy będzie widział, że malowanie nie jest oryginalne, więc będzie podejrzenie, że to jakiś ulep - wiadomo jak jest w PL. Ja z drugiej strony nie będę miał żadnych argumentów, aby udowodnić, że tak nie było. Stąd większość ewentualnych kupujących będzie chciała go nabyć za 50% lub mniej jego wartości rynkowej i w zasadzie tylko to mnie martwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Rozumiem, tylko tutaj nie o sprawność chodzi, a o aspekty czysto ekonomiczne. > Pakując w to 30kPLN przy ewentualnej odsprzedaży mogę nie znaleźć nabywcy w rozsądnej cenie, gdyż > każdy będzie widział, że malowanie nie jest oryginalne, więc będzie podejrzenie, że to jakiś > ulep - wiadomo jak jest w PL. Ja z drugiej strony nie będę miał żadnych argumentów, aby > udowodnić, że tak nie było. Stąd większość ewentualnych kupujących będzie chciała go nabyć za > 50% lub mniej jego wartości rynkowej i w zasadzie tylko to mnie martwi. to nie martw się i kup taki malowany za 50% wartości rynkowej sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > to nie martw się i kup taki malowany za 50% wartości rynkowej sam Człowiek początkowo wystawił go za 36 tys, ale jakoś chętnych nie było. Teraz zszedł do 28 i póki co ogłoszenie nadal aktualne. Widać nie jest łatwo sie go pozbyć. Pewnie przy odpowiednio niskim pułapie cenowym znajdzie się jakiś napaleniec (chociazby taki jak ja), który w końcu zaryzykuje i go weźmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 S'ki mi się nie udało znaleźć ale.... ....za to znalazłem R Sport'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 15 Maja 2015 Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 > Kryzys wieku średniego w pełni, stąd potrzeba ciągłych zmian > Aktualnie chodzi za mną zmiana moto chętnie na coś ze sportowym zacięciem, z tym że musi być to coś > dużego w sensie gabarytowym, żebym nie miał kolan pod pachami ewentualnie nie nakrywał > kolanami sobie uszu. > Budget 25-30kPLN. > Do tej pory zastanawiałem się nad: > 1. BMW K1200S®, niestety tutaj będą starsze roczniki Stare ścigacze nie były robione pod kątem miniaturyzacji. Np. Taka 900RR (SC33) mała nie jest. IMO jest duża. Zresztą jak chcesz to mogę podjechac kiedyś to się przymierzysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.