OZI Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Czyli wzielismy Accord 2015, odcieli przod ... kopneli w i mamy "new/neu/nowy" Civic A wiec Civic USDM, OzDM dostanie 1.8l/2.0l (104kW/174Nm) z 6s automatic w wersji bieda, EU podobno 1.5l z CVT... ktory w top wersji ma miec 150kW/250Nm) A najwazniejsze dla obecnej mlodej generacji -Apple play na pokladzie i obecny Accord ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Pierwsze skojarzenie z tyłem to A5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 całkiem fajny, ładna linia, przód pewnie będzie lepiej wyglądał "na żywo" niż na tych wizualizacjach. Fajny, prosty środek. Będzie hit sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Pierwsze skojarzenie z tyłem to A5 TBH jakos wole oryginal ... ... a juz wiem to nie A5 to Accord Xtour Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Nie jest złe, a na pewno mniej kontrowersyjne niż Civic ufo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2015 [...]. Będzie hit sprzedaży Nope, Honda jest w klopotach HR-V jakos sie sprzedaje i Accord, reszta ledwo sie trzyma ... Ile razy mozesz wygrzebywac ze smietnika te same ksztalty, czesci, silniki? Ten pomysl z bycia "zielonym" i zaprzestaniu bycia sport im sie nie oplacil ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Nie ma sie co podniecac, sedan w EU oferowany jest w PL ... i chyba tyle. Europa zyje hatchami w klasie kompakt poza tym wersja europejska zawsze sie troche roznila od USDM. Chociaz Honda cos przebąkuje o unifikacji gamy na swiecie. W europie system infotainment jest Android based Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 całkiem fajny, ładna linia, przód pewnie będzie lepiej wyglądał "na żywo" niż na tych wizualizacjach. Fajny, prosty środek. Będzie hit sprzedaży srodek nie podoba mi sie. tył ujdzie a przod jakby od mazdy 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Kawal ladnego auta. Chetnie bym takim jezdzil. Niech dadza jakis ciekawy silnik. Ciekawe jak hb bedzie wygladal. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Honda nie robi fajnych aut, w PL jakies g00fniane silniki do tego laduja ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Czekam na hatcha na EU nareszcie pojawia sie jakis nowy silnik 1.5 T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Honda już zawsze będzie mi się kojarzyła z absolutnie najbrzydszym samochodem, jaki moje oczy widziały, przebijającym po stokroć Multiplę, czyli City IV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 17 Września 2015 Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Honda już zawsze będzie mi się kojarzyła z absolutnie najbrzydszym samochodem, jaki moje oczy widziały, przebijającym po stokroć Multiplę, czyli City IV a mnie się będzie kojarzyła z najszybszym hot hatchem: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccfan Napisano 18 Września 2015 Udostępnij Napisano 18 Września 2015 Tylko kto oprócz fana H chciałby takim brzydalem jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 18 Września 2015 Udostępnij Napisano 18 Września 2015 pojechali, ale osiągi to rekompensują lepiej napisz jak tam twój EcoBoost, jak znosi takie osiągi. To jest ten sam blok co 1.6 Sigma czy coś zupełnie nowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccfan Napisano 20 Września 2015 Udostępnij Napisano 20 Września 2015 Blok Sigma + turbo. Sprawuje się wspaniale, chipa zrobiłem po 5 tys. i przejechałem już 20 tys. przez 7m. Spalanie jak w wolnossaku 1.6, a osiągi i elastyczność... BAJKA Można wyciągnąć jeszcze ok. 250-270 KM po włożeniu turbohybrydy, jakby komuś było mało. Zużycie oleju na 1000km niezauważalne, dopiero po 3-4 tys. coś tam minimalnie ubędzie z miarki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2015 Blok Sigma + turbo. Sprawuje się wspaniale, chipa zrobiłem po 5 tys. i przejechałem już 20 tys. przez 7m. Spalanie jak w wolnossaku 1.6, a osiągi i elastyczność... BAJKA Można wyciągnąć jeszcze ok. 250-270 KM po włożeniu turbohybrydy, jakby komuś było mało. Zużycie oleju na 1000km niezauważalne, dopiero po 3-4 tys. coś tam minimalnie ubędzie z miarki. Mnie jedno meczy - ile taki silnik pociagnie? Jak narazie, co kolwiek dostajemy z EU - a downsizing dorwal nas tak do ok.2.0l i poweidzmy 1.4l, 1.6l w EU klasie C - i co wszystko jest na 3 lata gwarancji ... a potem tykajace boom Z drugiej strony J zawsze mieli Turbo (Evo, WRX) i ztym nie bylo problemu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2015 Kawal ladnego auta. Chetnie bym takim jezdzil. Niech dadza jakis ciekawy silnik. Ciekawe jak hb bedzie wygladal. Musze szczerze przyznac ze na zywo wyglada lepiej ... ale tyl z Accord Xtour wzieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 21 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2015 Honda nie robi fajnych aut, w PL jakies g00fniane silniki do tego laduja ....... Fani sie nie zgadzaja, ale wyniki sprzedazy mowia co innego ... Moze nie umrze jak Miss-a-bitchi ale jak to nie wypali to beda problemy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccfan Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Mnie jedno meczy - ile taki silnik pociagnie? Jak narazie, co kolwiek dostajemy z EU - a downsizing dorwal nas tak do ok.2.0l i poweidzmy 1.4l, 1.6l w EU klasie C - i co wszystko jest na 3 lata gwarancji ... a potem tykajace boom Z drugiej strony J zawsze mieli Turbo (Evo, WRX) i ztym nie bylo problemu.... Tego niestety nie wiadomo, bo takich podkręconych egzemplarzy z przebiegami >100kkm chyba jeszcze nie ma. Ludzie boją się utraty gwarancji - ja mam ją akurat tam, gdzie Słońce nie dochodzi, więc nie oglądałem się na nic Wymieniam olej co 10kkm, pilnuję jego temp. zanim przycisnę mocniej (mam dod. wskaźnik), tankuję 98 i nie jeżdżę z obrotami <2000. Właśnie wróciłem z Chorwacji, gdzie łącznie zrobiłem 4800km. Zużycie oleju z całej trasy wyniosło ok. 150ml Także jest to chyba najlepsze potwierdzenie, że nie ma się co bać o trwałość silnika, jeśli się tylko odpowiednio o niego dba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Tego niestety nie wiadomo, bo takich podkręconych egzemplarzy z przebiegami >100kkm chyba jeszcze nie ma. Ludzie boją się utraty gwarancji - ja mam ją akurat tam, gdzie Słońce nie dochodzi, więc nie oglądałem się na nic Wymieniam olej co 10kkm, pilnuję jego temp. zanim przycisnę mocniej (mam dod. wskaźnik), tankuję 98 i nie jeżdżę z obrotami <2000. Właśnie wróciłem z Chorwacji, gdzie łącznie zrobiłem 4800km. Zużycie oleju z całej trasy wyniosło ok. 150ml Także jest to chyba najlepsze potwierdzenie, że nie ma się co bać o trwałość silnika, jeśli się tylko odpowiednio o niego dba. To fakt, lud zaniedbuje i narzeka ... kedys pisalem, ze widzialem Camry 8] - ktora przyjechala na wymiane oleju po 80k km 8] ... Caly service, caly salon, i wszystkich klientow wywailo - wszyscy ogladali camry ... jak to przetrwalo nie wiem, znaczy az tyle pojezdzilo, ale wiem ...ze babcia byla przerazona jak jej powiedzieli $4,000 za silnik Ech te Camry, psuja sie .... ... Z tym nie wiadomo, np teraz u mnie w Focus masz tylko j i JEDEN silnik 1.5l Turbo 132kW i potem jest tylko RS .... Rynek chce miec te 110-130kW w malym aucie miejskim, takie magiczne jak dawniej 2.0l - wiekszosc luda w zasadzie nie patrzy jak to osiagaja - jest 130kW, cool , $20k zeby na ulice wyjechac - cool - kupujemy ... Ile masz km zrobione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccfan Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Starsze silniki bez tych wszystkich obecnych ecobzdur na pewno są trwalsze. To nie ma nawet co dyskutować Teraz przecież przez bezpośredni wtrysk paliwa + turbo, w silniku wytwarza się tyle nagaru, że olej robi się czarny jak smoła po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Do tego cały dolot błyskawicznie zasyfiany jest mgiełką olejową z odmy, dlatego bardzo szybko zamontowałem zbiornik odmy. Nawiązałeś do japońskich silników turbo, a tam wymiany oleju były chyba co 5-10kkm jak dobrze kojarzę i nie było bezp. wtrysku. Na pewno nie bez powodu, stąd też nikt nie narzekał na ich awarie. Dlatego ja wolę skrócić sobie wymianę do 10kkm. Mam przejechane prawie 22kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 nagaru, że olej robi się czarny jak smoła po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Jakoś tego nie zauważyłem, olej po ~10kkm nadal był czysty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccfan Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Czy ja napisałem o MPI czy DI? Olej w silniku Diesla musi być czarny, gdyż w procesie spalania oleju napędowego zawsze powstaje sadza. Dobry olej szybko dysperguje sadzę i oczywiście zabarwia się na czarno. Olej w silniku z bezpośrednim wtryskiem benzyny (GDI) również szybko zabarwia się na czarno, gdyż spalanie uwarstwionej mieszanki benzyny z powietrzem (bardzo bogatej przy świecach zapłonowych) jest źródłem dużej ilości czarnych produktów rozkładu benzyny. W silniku benzynowym olej przyjmuje ciemne zabarwienie wskutek zwiększajacej się z przebiegiem zawartości produktów rozkładu benzyny i olejów silnikowych gorszej jakości. http://www.jota.net.pl/pl/Doradztwo_techniczne/FAQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Starsze silniki bez tych wszystkich obecnych ecobzdur na pewno są trwalsze. To nie ma nawet co dyskutować Ale widzisz, jak mowie, te silniki dalej zyja, w innych czesciach swiata... mam 4.0l V6, teraz w MY16 walneli ten sam 4.0l V6, moj w realnym swiecie pali 12l, miasto ... po za ok 10l... Teraz MY16 na papierze jest unowoczesniony na 14% nizsze spalanie... - jak bedzie rzeczywiscie, nie wiem... zobaczymy Teraz przecież przez bezpośredni wtrysk paliwa + turbo, w silniku wytwarza się tyle nagaru, że olej robi się czarny jak smoła po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Do tego cały dolot błyskawicznie zasyfiany jest mgiełką olejową z odmy, dlatego bardzo szybko zamontowałem zbiornik odmy. Nawiązałeś do japońskich silników turbo, a tam wymiany oleju były chyba co 5-10kkm jak dobrze kojarzę i nie było bezp. wtrysku. Na pewno nie bez powodu, stąd też nikt nie narzekał na ich awarie. Dlatego ja wolę skrócić sobie wymianę do 10kk Subaru standardowo mialem 12,500km service, ci z turbo co 7,500km... Zalezy od wiellu czynnikow, temp, kurz etc. Toyota jest u mnie co 10,000km jak i wiekszosc producentow, tez zalzy w ktorym stanie... niektorzy robia 15,000 w zimniejszych stanach i co 10,000 km w cieplejszych. Wiekszosc ludzi w tych drugich, jakie znam robi co 5,000 wymiane olej+filtr... Olej jest tani... silnik nie... Mam przejechane prawie 22kkm. czyli niewiele, za wczesnie zeby cos moglo pasc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 W EU moda na downsizing ma dwa zrodla. Jedno to to, ze malym turbopizdzikiem latwiej spelnic normy EURO, a drugie, ze na papierze, w katalogu mniej pala. A paliwo w EU jest jakies 2x drozsze niz u Ciebie. Wiec spalanie 12l w miescie przy cenie 1AUD jest latwiejsze do zaakceptowania niz przy cenie 2AUD, a w PL trzeba na to nalozyc jeszcze zarobki, ktore sa sporo nizsze niz w innych krajach a paliwo niewiele tansze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccfan Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 czyli niewiele, za wczesnie zeby cos moglo pasc I tak pewnie pozostanie, bo EcoBoosty wyjątkowo dobrze udały się Fordowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.