elciapek Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 No więc właśnie, zastanawiam się nad zmianą z K1200 Wizulanie z tych dwóch to najbardziej podoba mi się B-King Ale wczoraj się do niego przysiadłem i widzę, że od razu należało by grzebać przy setach, bo nogi się nie mieszczą. Poza tym mam wrażenie, że B-King jest nadal ciut za mały Na pozostałych jeszcze nie siedziałem. Na Hayce podejrzewam, że będzie podobnie jak na B-Kingu, ale przez to, że jest ona solidnie zabudowana plastikiem może być we względach estetycznych trochę lepiej. No to który? Coś mnie chyba znowu ciągnie do Kawy Hayka taka trochę paskuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Hayka czy ZZR1400 W końcu jakieś męskie nazwy się tu pojawiły. Hayka to dla mnie obłe obrzydlistwo, więc z tych dwóch tylko Kawa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Jak się jeździ na jednym i drugim - nie wiem. Hayka jest paskudna - jeśli jeździsz tylko nocą to może być. Na tej Kawie wyglądasz jak na kocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 W końcu jakieś męskie nazwy się tu pojawiły. Hayka to dla mnie obłe obrzydlistwo, więc z tych dwóch tylko Kawa! Hayka jest jak twoje BMW. Tak paskudne że aż intrygujące. Do mnie przemawiają obydwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Hayka jest jak twoje BMW. Tak paskudne że aż intrygujące. Do mnie przemawiają obydwa. Nieprawda, BMW jest kontrowersyjne tylko z przodu, a Hayka jest obrzydliwa 360 stopni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Nieprawda, BMW jest kontrowersyjne tylko z przodu, a Hayka jest obrzydliwa 360 stopni... I to w każdej z osi: podłużnej, poprzecznej, pionowej, tylnej i przedniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Nieprawda, BMW jest kontrowersyjne tylko z przodu, a Hayka jest obrzydliwa 360 stopni... A co tu jest nie tak? Tyle tylko że z boku wygląda na trochę zaokrągloną. Chociaż ja wole okrągłe kształty, dlatego może mnie nie razi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 A co tu jest nie tak? Tyle tylko że z boku wygląda na trochę zaokrągloną. Chociaż ja wole okrągłe kształty, dlatego może mnie nie razi. Troszkę trąci myszką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Z tych 2 to K1600GLT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Wygląda jak napuchnięta. Nie każdy lubi design ala Kim Kardashian... ;-) Ja tam wolę: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Wygląda jak napuchnięta. Nie każdy lubi design ala Kim Kardashian... ;-) Ja tam wolę: No ja takie wolę, dlatego mam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Z tych 2 to K1600GLT BMW S1000XR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 No ja takie wolę, dlatego mam: Też mi się kiedyś podobały takie motocykle, bo innych nie było, ale trwało to tylko do czasu, kiedy projektanci pokochali "smukłości". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Jak się jeździ na jednym i drugim - nie wiem. Hayka jest paskudna - jeśli jeździsz tylko nocą to może być. Na tej Kawie wyglądasz jak na kocie Na tej Kawie, czyli na której? Bo żadnej foty z Kawą nie wklejałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Hayka jest jak twoje BMW. Tak paskudne że aż intrygujące. Do mnie przemawiają obydwa. Nie no, bez przesady Wizualnie K1300 bardziej mi się podoba niż Hayka, ale wiadomo jak jest z gustami Poza tym przy swoich parametrach nie mogę zwyczajnie sobie pozwolić na kupienie tego co mi się podoba BTW. Koleś w tle (czerwono-białe kombii) też był słusznego wzrostu i dosiadał plastika i niestety wyglądało to komicznie (głowa przed lampą). Poza tym długo nie jeździł bo łapy mu wysiadały, taki to był wygodny sprzęt dla niego. Niestety jeśli chodzi o moto to lepiej już być podłego wzrostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Nieprawda, BMW jest kontrowersyjne tylko z przodu, a Hayka jest obrzydliwa 360 stopni... Half true BMW - jasne, że są ładniejsze Hayka - jasne, że jest paskuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Wygląda jak napuchnięta. Nie każdy lubi design ala Kim Kardashian... ;-) Ja tam wolę: Jeśli mowa o takich klimatach to wczoraj wracając z toru nadziałem się się na taką kocicę na jakimś yellow triumph. Mimo, że bylo tylko widać oczy to się normalnie Rzecz jasna w leginsach leciała Szkoda, że sezon się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 No ja takie wolę, dlatego mam: Problem w tym, że wszystkie sporty bez względu na pojemność są krótkie/małe dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Na tej Kawie, czyli na której? Bo żadnej foty z Kawą nie wklejałem Wiem później się kapłem, że to zdjęcie nie jest na Kawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Czyli też stwierdzasz, że B-King dla mnie za mały A już myślałem, że ktoś powie. Spoko wydaje Ci się, bier B-Kinga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 No więc właśnie, zastanawiam się nad zmianą z K1200 Superduke 1290 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 O ile się nie myle to kiedyś polecałeś mi B-Kinga właśnie, czyż nie? KTM może bybć kiepski z uwagi na lampę, która jest mocno zanurkowana przez co pogłębia się efekt mniejszoći maszyny w stosunku do jeźdźca (podobnie ma kawasaki). Poza tym jest dość krótki 1480 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Superduke 1290 Przymierzałem się, małe to! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Przymierzałem się, małe to! oj tam. tak jak każdy sport. a jednak ludzie kupują i się garbią w takich wariatach rozmiar jest drugorzędny... poleciłbym speed triple, ale one mocowo trochę poniżej konkurencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 ZZr1400 tez uroda nie grzeszy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Problem w tym, że wszystkie sporty bez względu na pojemność są krótkie/małe dla mnie A ile masz wzrostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Jeśli mowa o takich klimatach to wczoraj wracając z toru nadziałem się się na taką kocicę na jakimś yellow triumph. Wie co dobre ;p ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 A ile masz wzrostu? 193 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Wie co dobre ;p ;p Pies drapał tego triumpha Ona była dobra Szkoda, że kamere miałem już schowaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2015 ZZr1400 tez uroda nie grzeszy ... Oba kloce To się zgadza, ale chyba mimo wszystko Kawa w swojej brzydocie odrobinę ładniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 no nie wiem, dla mnie Haya ladniejsza tym bardziej, ze tansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Nie wiem jakich gabarytow jestes, ale ja mam 186 i ZZR 1400 to porazka, no chaba, ze wytniesz albo kosci udowe, albo lydkowe aby obnizyc sie o ca. 15 cm. Bez akcesoryjnej kierownicy Superbike LSL bedzie kicha. Hayka przemawia do mnie bardziej, nie wiem jak ta nowa ale na starej czulem sie naprawde OK Najwieksza bedzie S 1000XR, mam problemy any nogami do podloza dostac Rada, zostan przy " K " , wymien albo na mlodszy model albo na 1300 jezeli bedzie Ci za nisko to zawsze mozesz wymienic polke kierownicy na ta od modelu " R " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 cena polki od R w ASO BMW to 1100 zł wiec glowy nie urywa ....... tak, lazi za mna i tupie K1300S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 cena polki od R w ASO BMW to 1100 zł wiec glowy nie urywa ....... tak, lazi za mna i tupie K1300S Mam jeszcze jedna w domu - kolor srebrny oddam za 120,- Jurkow + wysylka. Czyli dobry znak ! Kupuj i ciesz sie zyciem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Najwieksza bedzie S 1000XR, mam problemy any nogami do podloza dostac Wysokość tych beemek turystycznych i ich gabaryty to było to co mnie najbardziej zraziło jak testowałem. Przy 187cm wzrostu nie czułem pewnego podparcia na postoju. Jak siadłem z powrotem na s1000rr to myślałem, że mam rower między nogami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Witam. Co prawada ja mocno szczupły jestem, ale 192cm posiadam, a B-King jest idealnie do mnie dopasowany. Druga sprawa, czy jeżdziłeś chociaż kółko po prakingu. Mi pozycja odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2015 cena polki od R w ASO BMW to 1100 zł wiec glowy nie urywa ....... tak, lazi za mna i tupie K1300S Z jednej strony K1300S mi się podoba i pod kątem gabarytów jest ok - od początku chciałem kupić K1200 w tej budzie ale nic nie było, więc wybrałem R Sporta. Niestety wiem czym śmierdzi posiadanie zarówno BMW jak i tego konkretnego egzemplarza, który nie jest pozbawiony upierdliwych i kosztownych w naprawie wad, stąd też zastanawiałem się może żeby powrócić do Japonii. Może tam by było lepiej. Póki nie spróbuje to nie będę wiedzial, ale czy to będzie dobra zmiana tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Wysokość tych beemek turystycznych i ich gabaryty to było to co mnie najbardziej zraziło jak testowałem. Przy 187cm wzrostu nie czułem pewnego podparcia na postoju. Jak siadłem z powrotem na s1000rr to myślałem, że mam rower między nogami. Dla mnie S1000RR to jakaś porażka Dupa wyżej niż głowa Mowa tylko o ergonomi dosiadu, jeśli w tym wypadku w ogóle można mówić o jakiejkolwiek ergonomii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Witam. Co prawada ja mocno szczupły jestem, ale 192cm posiadam, a B-King jest idealnie do mnie dopasowany. Druga sprawa, czy jeżdziłeś chociaż kółko po prakingu. Mi pozycja odpowiada. Pozycja pewnie by mi odpowiadala, bo jest bardziej wyprostowana, ale jak wspomnialem musial bym akcesoryjne sety mieć, bo mi nogi sie nie mieścily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Z jednej strony K1300S mi się podoba i pod kątem gabarytów jest ok - od początku chciałem kupić K1200 w tej budzie ale nic nie było, więc wybrałem R Sporta. Niestety wiem czym śmierdzi posiadanie zarówno BMW jak i tego konkretnego egzemplarza, . Reputacja BMW w PL najlepsza nie jest, fakt, tyle, ze jak sie kupuje jakies zlomy i sie ich prawidlowo nie servisuje, to poznije wypisuje sie to, sro i tamto. K1200S jezdzilrm 5 lat ipozazarowkami H7 niw wlozylem ani grosza w cokolwiek poza service'm czyli olej i filtry. jak dotad dalej na rynku niema opcji lepszej niz " K " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Reputacja BMW w PL najlepsza nie jest, fakt, tyle, ze jak sie kupuje jakies zlomy i sie ich prawidlowo nie servisuje, to poznije wypisuje sie to, sro i tamto. K1200S jezdzilrm 5 lat ipozazarowkami H7 niw wlozylem ani grosza w cokolwiek poza service'm czyli olej i filtry. jak dotad dalej na rynku niema opcji lepszej niz " K " Zgodze się z Tobą, jednakże nawet w nowych sprzętach walący kosz sprzęgłowy to juz standard. Jakoś niemece nie potrafią tego ogranąć i w nófce sztuce to sprzęgło potrafi nieźle napieprzać. Poza tym skrzynia biegów - zmienić tutaj biegi płynnie/po cichu jest zwyczajnie nie możliwe.Słychać jakbyś młotem je zmienił, że nie wspomnę już o wbijaniu 1 na światłach. Miny siedzących w autach kierowników bezcenne. Łożyskowanie tylnego koła też potrafi doprowadzić do ruiny i czasami wymiana łożyska stożkowego niczego nie zmieni, skoro bieżnia przekładni jest już wytarta i jedyne rozwiązanie to wymiana całego dyfra. Owszem byc może Tobie jako 1 właścicielowi nófki sztuki to się nie przytrafi, choć ze sprzegłem raczej miałbyś spore szanse się załapać. Inny aspekt to praca silnika. Ja pierdziele, czuje się jakbym dalej jeżdził na R2 a nie na R4. Żadnej kultury pracy. Do tego falowanie jałowych obrotów i brak jakiegokolwiek brzmienia. Sorry ale kilka 1300 widziałem z róznymi końcówkami, ale przy tym silniku nawet Akrap nic nie wnosi. Na mieście chłopaki jeżdzą na jakiś japońskich padlinach, założą do tego rurkę z castoramy i gang jest taki jakby ujeżdżali jakiegoś potwora. A Ty niby powtora masz pod dupą a brzmi tak samo jak 1.6 GDI w Hundai'u, którego pogoniłem w cholere Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Dla mnie S1000RR to jakaś porażka Dupa wyżej niż głowa Mowa tylko o ergonomi dosiadu, jeśli w tym wypadku w ogóle można mówić o jakiejkolwiek ergonomii Ergonomia jest dla emerytów... Chodziło mi o odczuwanie wysokości w pozycji wyprostowanej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 cena polki od R w ASO BMW to 1100 zł wiec glowy nie urywa ....... tak, lazi za mna i tupie K1300S no co Ty? zamienisz stuki puki na germańskiego oprawcę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 no co Ty? zamienisz stuki puki na germańskiego oprawcę? nie zmieniam bo nie mam za co ale gdybym mial to oprocz K1300S nic innego mi nie przychodzi do glowy jako nastepca lokomotywy, Haya ... paskuda i raczej malo zwinna, ZZR .. .transformer, kloc i ... generalnie nie .... mooooze jeszcze Z1000SX ale chyba bym wolal wiecej niz litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.