badyl1982 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Jak jest z serwsiem instalacji holendersich? Każdy gazowanik sobie z tym poradzi, czy potrzebna jest specjalna wiedza, narzędzia, etc.? Przeglądam ogłoszenia z samochodami i widzę sporo z tymi instalacjami. Zastanawiam się czy warto się pchać w coś takiego, czy lepiej szukać auta z instalacją montowaną już w PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Przede wszystkim potrzebny jest soft, ja kupiłem auto z niemieckim kompem ocotec i nawet miałem płytkę a i tak nie dało się połączyć i musiałem zmienić kompa wg mnie takie auto traktuj jak gołą bene do zagazowana 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Mało kto serwisuje holenderskie instalacje gazowe, więc takie usługi są drogie - sama diagnostyka komputerowa kosztowała w 2010 między 150 a 200 zł. Do tego części też są drogie. W moim przypadku przygoda z holenderskim LPG w aucie skończyła się tym, że z instalacji oryginalnej został wyłącznie reduktor Necam Mega (nota bene bardzo dobry) i rurka miedziana od zbiornika do reduktora. Resztę wymieniłem samemu na normalne komponenty. Wyszło do kupy taniej niż wymiana kompletu holenderskich wtryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 wg mnie takie auto traktuj jak gołą bene do zagazowana Nawet gorzej. Nie wiesz ile na tej instalacji ma nabite kkm, a co gorsze nie wiesz jak to bylo wystrojone. Równie dobrze mogło jeździć na ubogo i dobić silnik. Co więcej to montaż LPG do auta w którym instalacji nie było jest prostszy i mniej problematyczny niż usuwanie starej instalacji i montaż nowej. Wg mnie więcej minusów jak plusów. Dodatkowo weź poprawkę na to, że w Holandii samochód z instalacją LPG duuuużo jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Zastanawiam się czy warto się pchać w coś takiego Zapewne butle lpg nie będą miały legalizacji PL więc do wymiany lub legalizacji. Możesz sobie poczytać np tutaj: http://www.legalizacjabutli.com/op-acalno---legalizacji.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 Jak jest z serwsiem instalacji holendersich? Każdy gazowanik sobie z tym poradzi, czy potrzebna jest specjalna wiedza, narzędzia, etc.? wiedza jak wiedza, potrzeba sprzętu. Interfejsu, softu itd. Generalnie jeżeli nie jest to jakaś popularna instalka to i tak zmienisz na coś czego serwis będziesz miał za rogiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2016 Nawet gorzej. Nie wiesz ile na tej instalacji ma nabite kkm, a co gorsze nie wiesz jak to bylo wystrojone. Równie dobrze mogło jeździć na ubogo i dobić silnik. Co więcej to montaż LPG do auta w którym instalacji nie było jest prostszy i mniej problematyczny niż usuwanie starej instalacji i montaż nowej. Wg mnie więcej minusów jak plusów. Dodatkowo weź poprawkę na to, że w Holandii samochód z instalacją LPG duuuużo jeździł. piszesz z doświadczenia ? bo w rodzinie był 406 z instalacją NL faktem jest że mało kto to serwisuje, ale np w okolicy krk jest zakład, inna kwestia że mają ceny wysokie faktem jest też że te instalacje są dużo wyższej jakości, wspomniany pug ma przejechane ponad 400kkm (tyle jest na liczniku, gdy przyjechał miał ponad 200) i instalacja w większości jest oryginalna , wymieniane były jakieś dwa el, inna sprawa że kosztowało to ponad 1000zł legalizacja zbiornika nie jest problemem, choc cenowo wychodzi podobnie jak zakup nowego (te NL są podobno lepsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.