leatz Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Znajomy sprzedaje właśnie takie auto. Jak ten silnik się sprawuje, awaryjność. Podobno lubi łykać olej. Czy jakaś ekonomika jazdy w tym silniku występuje czy tylko lać i płakać przy dystrybutorze. Acha cena 23 tyś warto tyle zapłacić - dostałem taki opis 2002 touringori mpakgaz nowy caly landirenzomanualnowe heblenowe opony zima latoxenonduza navinowe uszczelki silnika i miskichlodnicasprzegloniewiem co tam jeszczeodmy powymienianeoplaty do marca przyszlego rokuopony pokupowane nako nowe i zima i latonowy akumulator swiece chybatyle co pamietamdal 20oplacil 3za gaz 2.5 (regeneracja)u ht zostawil na naprawy z 5opony lato zima z 3niewiem co jeszczema hakchciec bedzie 23 wyjsciowo ze wszystkim jakos na dniach jak z ksiegowa sie ugada z czyms.tyle sie dowiedzialema i nowe zarowki xenona 250zl Emotikon wink Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 23 tysiące czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 zł polskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Jak jesteś pewien znajomego to mozna dać mu ok 20tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 ciekawe czy Ci sie przyzna ile oleju mu bierze:) te silniki biora nieraz 1l na 1000km. Moj 1l na 3000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 ciekawe czy Ci sie przyzna ile oleju mu bierze:) te silniki biora nieraz 1l na 1000km. Moj 1l na 3000km No podobno nie duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Jak jesteś pewien znajomego to mozna dać mu ok 20tys.[/quote Jestem raczej pewny. Moge samochodow sprawdzac gdzie mi sie podoba. Na allegro identyczna sprowadzona bez gazu wystawiona jesy za 25 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Ładne, zadbane E39 to nadal ładny wóz, a szczególnie z męskim silnikiem... ale żeby za to dawać 23kPLN to sam nie wiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Kupić zdrowe też jest ciężko czasami lepiej dołożyć 2/3 tyś i mieć spokój. Znajomy ostatnio kupił od kumpla mega zadbaną e39 3.0 2002 rok za 16 tyś. wrzucił gaz i śmiga. Ale to była okazja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Mialem sedana 2001 z tym silnikiem w manualnej skrzyni. Odnośnie budy e39 to tak jak w każdej, ale odnośnie silnika jest o czym podyskutować: - miałem założony gaz, spalanie 10-12 w trasie, po mieście 14l. Minusem gazu była konieczność wymiany odmy wraz z wężami na wersje izolowaną (na zimne kraje). Mi w zimie zamarzła dwa razy i wywaliło olej uszczelkami. - wymieniałem uszczelkę podstawy filtra oleju (temat znany, ale trochę roboty jest) - w manualu skrzynia haczyła na 5 biegu (znany problem, no ale to dotyczy skrzyni) - wisko wymieniałem - przepustnica elektroniczna, wiec bez własnego kompa nie podchodź (bardzo wrażliwy silnik na lewe powietrze, w dodatku po każdej wymianie powinno się robić adaptację, bo inaczej silnik nie chodzi idealnie gładko) - 2 razy wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów (raz przez gaz, drugi raz przez nieumiejętny montaż) - wrażliwy układ zapłonowy - próbowałem różnych olejów, najmniej brała tych z wysoką druga liczba (0w60), wciągała mi litra na jakieś niecałe 1000km - wersje na usa czasami miały dodatkowe pompy powietrza do kol. dolotowego (ekologia). Temat jest ciężki do opanowania Osiągi tego silnika, to w dzisiejszych czasach nic specjalnego, aczkolwiek jeździło się miło. \ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 - próbowałem różnych olejów, najmniej brała tych z wysoką druga liczba (0w60), wciągała mi litra na jakieś niecałe 1000km czyli generalnie dramat... a ja narzekam ze co 3 musze litra dolac:) niby te 6 garowe BMW tak chwalone a tutaj taki zonk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 - próbowałem różnych olejów, najmniej brała tych z wysoką druga liczba (0w60), wciągała mi litra na jakieś niecałe 1000km czyli generalnie dramat... a ja narzekam ze co 3 musze litra dolac:) niby te 6 garowe BMW tak chwalone a tutaj taki zonk Przy tak dużym zużyciu znika sens wymiany oleju Toć to 10l/10kkm... a ile tam wejdzie na pusto - ze 6l? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 a ile tam wejdzie na pusto - ze 6l? 6.5 nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Dostałem samochód "do sprawdzenia" na dwa dni. Pod względem zawieszenia prawie wszystko ok jedyna wątpliwość to Nivo na teście amorów wyszła skuteczność 50% - teraz nie wiem gdzie jest prawda czy jest tam coś do wymiany, czy po prostu maszyna nie jest w stanie dobrze sprawdzić tego zawieszenia. Hamulce wymienione przod, tył, tarcze, klocki, płyn ( na oryginalne) Na tylnej klapie dwa małe ( ok 2 cm) ogniska rdzy na drzwiach mała wgniotka ewidentnie widać, że od kogoś drzwiami dostała na parkingu. Poza tym wszystko ok. 15 tyś temu wymienione sprzegło, wyregulowany rozrząd,, uszczelka pod miską oleju, pod deklem, wymieniony olej w skrzyni, dyfrze. Nowy akumulator, opony lato , zima(na stalówkach) pirelki nowe z tamtego roku. Pełny m pakiet, duża navi. Gaz w tamtym roku wymienione wtryski, butla. Cena 22 tyś Jutro chyba biorę, ale jakoś się jeszcze waham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 7 Maja 2016 Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Na pneumatyce wychodzą takie dziwne pomiary w teście amortyzatorów. Znajomy kiedyś był e61 na SKP i miał założone opony runflat, to test amorków pokazał mu 8%. Co do opisanej e39, to jest ciekawa propozycja, może ciut za wysoka cena, jak na auto które stylistycznie ma już 21 lat. Co do silnika M54 (mam taki u siebie), odpal go na zimnym, najlepiej po nocy, zostaw na wolnych obrotach i poczekaj tak ze dwie minuty siedząc w aucie. Jeśli silni nie będzie w fazie rozgrzewania trząsł budą i nie wywali check, to jest dobrze. Niestety wiele M54 ma ten problem, problem nie do rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Na pneumatyce wychodzą takie dziwne pomiary w teście amortyzatorów. Znajomy kiedyś był e61 na SKP i miał założone opony runflat, to test amorków pokazał mu 8%. Co do opisanej e39, to jest ciekawa propozycja, może ciut za wysoka cena, jak na auto które stylistycznie ma już 21 lat. Co do silnika M54 (mam taki u siebie), odpal go na zimnym, najlepiej po nocy, zostaw na wolnych obrotach i poczekaj tak ze dwie minuty siedząc w aucie. Jeśli silni nie będzie w fazie rozgrzewania trząsł budą i nie wywali check, to jest dobrze. Niestety wiele M54 ma ten problem, problem nie do rozwiązania. Akurat stylistycznie mi pasuje i to bardzo. Jestem dziwny i podobają mi się wszystkie kanciaste trumnowozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 9 Maja 2016 Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Jestem dziwny i podobają mi się wszystkie kanciaste trumnowozy bo e39 touring jest piękna, a zwłaszcza w mpaku dawaj foto, przypomnę sobie swoją :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 Jutro chyba biorę, ale jakoś się jeszcze waham Kup. Ja też się wahałem, teraz nie ma dla mnie lepszego auta a jeżdżę/jeździłem wieloma. Nigdy żadnym samochodem nie jeździło mi się tak dobrze, generalnie widać że na etapie projektowania i produkcji nikt na tym modelu nie oszczędzał. Co prawda ja mam 530d, ale jeździłem kumpla 530i i jedyne co mi przeszkadzało to manual. Acha, no i gazu przy jej spalaniu bym nie zakładał, ale Twoja już ma. Niestety od dwóch miesięcy już nią nie jeżdżę - raz żona awaryjnie musiała gdzieś podskoczyć moim autem i już mi go nie oddała. Szukam drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 Akurat stylistycznie mi pasuje i to bardzo. Jestem dziwny i podobają mi się wszystkie kanciaste trumnowozy Z mojego egzemplarza jeszcze - sprawdź czy przy prędkościach powyżej 70 km/h nie szumi z okolic przedniej szyby, jak coś to uszczelka do wymiany, standardowa sprawa. Sprawdź czy radio normalnie odbiera, u mnie tydzień temu zaczęło trzeszczeć i nie potrafię znaleźć przyczyny. Czy tylna klapa się trzyma w górze bez problemu, najlepiej stań na pochyleniu tak żeby tył auta był niżej. Co masz w wyposażeniu poza serią? Na to ile wpakował kasy można nie patrzeć, też będziesz ładował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 Sprawdź czy radio normalnie odbiera, u mnie tydzień temu zaczęło trzeszczeć i nie potrafię znaleźć przyczyny. Radio BM54 albo wzmacniacz antenowy w lewym słupku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 Radio BM54 albo wzmacniacz antenowy w lewym słupku ? Nie wiem jaki model, mam radio z navi 4:3 tą małą i zmieniarką w bagażniku, z DSP. Antenę mam w lewej tylnej szybie wklejaną. Co mogę sprawdzić sam, ewentualnie co powiedziec mechanikowi/elektrykowi jak już zajadę, bo pewnie chcesz mi powiedzieć że to standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 19 Maja 2016 Udostępnij Napisano 19 Maja 2016 Nie wiem jaki model, mam radio z navi 4:3 tą małą i zmieniarką w bagażniku, z DSP. Antenę mam w lewej tylnej szybie wklejaną. Co mogę sprawdzić sam, ewentualnie co powiedziec mechanikowi/elektrykowi jak już zajadę, bo pewnie chcesz mi powiedzieć że to standard Oczywiście, że standard. Mechanikowi możesz powiedzieć co chcesz, to nie moje auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.