Skocz do zawartości

Sportsvan i reszta im wiecej czasu tym wiecej myslenia


arogal01

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zgodzę sie :)

 

no i fajnie  ;]  że każdemu co innego się podoba, zwykły hachback i variant wyglądają dobrze, a SV jakoś dziwnie szczególnie jak patrze na niego z boku. Choć może highline z dużymi kołami i ściemnionym tyłem i ksenonami jakoś ratuje sprawę  :oki:

 

A moze BMW z premium selection? przykłądowo takie http://otosfera.pl/pl/samochod/4381/bmw-seria-2-218i-activetourer-2015

Wyposażenia nie analizowałem, ale co najważniejsze automat, ksenony, navi i fajne fotele są, tylko ten silnik 3 cylindrowy  :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i fajnie  ;]  że każdemu co innego się podoba, zwykły hachback i variant wyglądają dobrze, a SV jakoś dziwnie szczególnie jak patrze na niego z boku. Choć może highline z dużymi kołami i ściemnionym tyłem i ksenonami jakoś ratuje sprawę  :oki:

 

A moze BMW z premium selection? przykłądowo takie http://otosfera.pl/pl/samochod/4381/bmw-seria-2-218i-activetourer-2015

Wyposażenia nie analizowałem, ale co najważniejsze automat, ksenony, navi i fajne fotele są, tylko ten silnik 3 cylindrowy  :phi:

111k za uzywke nie dziekuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje taka 2 ? Bo Golfa SV z DSG i dobrym wyposażeniem można dostać za 100 000 zł. Przekonaj mnie w czym jest lepsza taka biedna dwójka?

 Dwojka z takim samym wyposazeniem pewnie ze 160k bedzie kosztowac ale jakies demo albo podstawowa wersja podobnie. Mnie sie po prostu bardziej podoba. Lepiej sie prowadzi i tyle. Jak sie kobicie podoba to co ma wyposazenie do rzeczy? Klima jest kierownica jest mozna jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i fajnie  ;]  że każdemu co innego się podoba, zwykły hachback i variant wyglądają dobrze, a SV jakoś dziwnie szczególnie jak patrze na niego z boku. Choć może highline z dużymi kołami i ściemnionym tyłem i ksenonami jakoś ratuje sprawę  :oki:

 

A moze BMW z premium selection? przykłądowo takie http://otosfera.pl/pl/samochod/4381/bmw-seria-2-218i-activetourer-2015

Wyposażenia nie analizowałem, ale co najważniejsze automat, ksenony, navi i fajne fotele są, tylko ten silnik 3 cylindrowy  :phi:

Bardzo fajna opcja. I wez teraz postaw obok tego podniesionego golfa :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj SV i nie rozmyślaj.

Właśnie temat wrócił, jedziemy w piątek jeszcze raz pojeździć jednym i drugim. Jął zrobiłem kalkulacje wyszło mi ze sv jest 2k droższy (bo ma fiansowanie tańsze). Natomiast wywaliłem z niego rline i zawieszenie adaptacyjne.... Bo cena zdecydowanie za dużo jak na kompakta. Żona ciśnie na kajdara bo jest suvem ale wiadomo ze wolała by tiguana, tyle ze za drogi. Wiec chyba wezmę sv a za 2 lata tiguana jak sie pasek skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na 99% biorę SV. Tylko mam dylemat czy manual 150km czy 125km DSG. Muszę porównać jaka jest różnica na co dzień, na papierze jest spora.

Ja dsg ale mecze sie tez z wyborem silnika 125 powinno styknac, zależy jaka jest różnica w samym silniku bo 25km za 4500zl to duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dsg ale mecze sie tez z wyborem silnika 125 powinno styknac, zależy jaka jest różnica w samym silniku bo 25km za 4500zl to duzo

Faktycznie te silniki mają ok plus 10 KM. 125 km na polskie warunki zdecydowanie wystarcza. Na autostradzie spokojnie leci się z prędkościami 200 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, jest DQ200. DQ380 to skrzynia na razie chyba tylko na rynek chiński (tam jest fabryka).

Ateca 2.0TDI 150hp, pakują do tego siódemkę (wg. mojego konfiguratora przynajmniej)... DQ200 to być nie może - za mocny silnik (340Nm)... Wiec chyba DQ380 - ale z VAGiem nigdy nie wiadomo...

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ateca 2.0TDI 150hp, pakują do tego siódemkę (wg. mojego konfiguratora przynajmniej)... DQ200 to być nie może - za mocny silnik (340Nm)... Wiec chyba DQ380 - ale z VAGiem nigdy nie wiadomo...

 

OK, znalazłem info że w Ateca dla tego silnika ma DQ381, czyli wersja europejska DQ380. Ale to wątek o Sportsvanie, 7 biegowy DSG jest tylko dla 1.4 TSI, dla 2.0 TDI jest 6 biegowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, znalazłem info że w Ateca dla tego silnika ma DQ381, czyli wersja europejska DQ380. Ale to wątek o Sportsvanie, 7 biegowy DSG jest tylko dla 1.4 TSI, dla 2.0 TDI jest 6 biegowy.

Przeczytałem gdzieś, że w roku modelowym 2016/2017 już DQ250 mają nie montować w żadnych autach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i chyba nici z golfa, dzis bylem z zona w salonach i mimo ze wczesniej chciala SV, teraz poogladala sobie kajdara i quasquai i powiedziala ze jednak woli takie auto, bo ciut wyzej i przez to "bezpieczniej", w sumie podobal jej sie tez tiguan, ale to juz kilkadziesiat kola wiecej. Wiem ze te auta to blizniaki ale mamy jakies za i przeciw ? W nissanie lepiej z rabatami niz w renault (poki co). Nissan ma kamery 360 to napewno

jakie rabaty w nissanie, a jakie w renault i na jaki model? Pytaj. Tata ma kadjara. Kadjar większy od nissana, w podstawie mocniejszy silnik tce 130 km, a nie 115. Auta mają po 60% wspólnych części pod maską. Edytowane przez kawo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utrata to nie problem auto będzie chciała mieć na dłużej. Vw tez jej pasil ale teraz tiguan, a to zbyt drogo póki co. Qq i kajdanami ogladlismy dokładnie z jakością jest niezłe, a patrząc na moje Rs renaulta sie nie boje, gwarancja 5lat tak czy siak na wszystkie z powyższych. No i kajdara mam 10k taniej niż sv z praktycznie takim samym wyposażeniem. Jak widać kobieta zmienna jest ;)

5 lat gwarancji jest jak sobie dokupisz, albo jak bierzesz w renault kredyt to wtedy dają, chyba ze się coś zmieniło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan jest najlepiej sprzedajacym sie SUV w EU a Kadjar :hehe: Niech sobie zabe wsadza do tlumika. Na dodatek jest brzydkie. W tej cenie masz 1.6T w Nissanie nic wiecej do szczescia nie trzeba no chyba, ze BMW.

A kadjar nie jest na rynku od lat 8, tylko od 1 roku, wiec może poczekajmy z tymi ocenami. Akurat jeśli idzie o stylistykę to jesteś pierwsza osoba, kt znam i kt krytykuje urodę kadjara, wiec nie jest z nim tak źle Edytowane przez kawo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje taka 2 ? Bo Golfa SV z DSG i dobrym wyposażeniem można dostać za 100 000 zł. Przekonaj mnie w czym jest lepsza taka biedna dwójka?

no jak to w czym? Niektórzy wola jeździć taczka bylyby bylo napisane "BMW". Już samo to świadczy o lepszości
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie temat wrócił, jedziemy w piątek jeszcze raz pojeździć jednym i drugim. Jął zrobiłem kalkulacje wyszło mi ze sv jest 2k droższy (bo ma fiansowanie tańsze). Natomiast wywaliłem z niego rline i zawieszenie adaptacyjne.... Bo cena zdecydowanie za dużo jak na kompakta. Żona ciśnie na kajdara bo jest suvem ale wiadomo ze wolała by tiguana, tyle ze za drogi. Wiec chyba wezmę sv a za 2 lata tiguana jak sie pasek skończy.

Czyli żona będzie jezdzila przez dwa lata swego życia autem, kt jeździć nie chce, ale ty chcesz, żeby ona nim jeździła. Świetnie Edytowane przez kawo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie rabaty w nissanie, a jakie w renault i na jaki model? Pytaj. Tata ma kadjara. Kadjar większy od nissana, w podstawie mocniejszy silnik tce 130 km, a nie 115. Auta mają po 60% wspólnych części pod maską.

Dzięki póki co ustalony nowy plan, w środę jadę zamawiać wiec mam nadzieje ze nic sie nie już nie zmieni. Żona zdecydowała ze sv, mimo ze Kadjar sie jej podoba bardziej bo jest suvem. Natomiast bardziej chciałaby tiguana niż kajdara, wiec w tym roku sv a za 2 lata jak kończyny leasing paska weźmiemy kadjara, jest znacznie droższy od kadjara ale samo auto bez porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie rabaty w nissanie, a jakie w renault i na jaki model? Pytaj. Tata ma kadjara. Kadjar większy od nissana, w podstawie mocniejszy silnik tce 130 km, a nie 115. Auta mają po 60% wspólnych części pod maską.

Rabaty wyrównaliśmy około 10% w każdej z marek , w kadjarze lepsza skrzynka bo dwusprzęgłowa a nie cvt udająca automat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli żona będzie jezdzila przez dwa lata swego życia autem, kt jeździć nie chce, ale ty chcesz, żeby ona nim jeździła. Świetnie

No chcieć a woleć to 2 rożne rzeczy. Oba auta jej sie podobają, Kadjar ze względu na bycie suvem, sv natomiast ze względu na to ze jest to vw i bardzo fajnie wykończone. Poprzednie 2 auta to były nowe vw i była z nich zadowolona (ostatni rok jeździ b8 wcześniej touranem). W sv siedzi sie tez wyżej, masz wiecej miejsca niż w Kadjar, tyle ze wyglada na kompakta a nie suva. Natomiast jak popatrzysz na tiguana i porównasz go z Kadjar, to ten drugi wyglada jak resorak (pomijając wyposażenie i jakość wykończenia, możliwość wzięcia 4x4 w automacie) itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chcieć a woleć to 2 rożne rzeczy. Oba auta jej sie podobają, Kadjar ze względu na bycie suvem, sv natomiast ze względu na to ze jest to vw i bardzo fajnie wykończone. Poprzednie 2 auta to były nowe vw i była z nich zadowolona (ostatni rok jeździ b8 wcześniej touranem). W sv siedzi sie tez wyżej, masz wiecej miejsca niż w Kadjar, tyle ze wyglada na kompakta a nie suva. Natomiast jak popatrzysz na tiguana i porównasz go z Kadjar, to ten drugi wyglada jak resorak (pomijając wyposażenie i jakość wykończenia, możliwość wzięcia 4x4 w automacie) itp

Ok, wasz wybór
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu Sportsvana, nadal mam dylemat czy warto dopłacić do silnika TSI 150km. Na pewno będzie DSG, ale biorąc 125km mógłbym dodać ACC który podobno fajnie się sprawdza z automatem. Z drugiej strony frajda z jazdy mocniejszym silnikiem zawsze jest większa niż jakieś dodatkowe systemy. Co byście wybrali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu Sportsvana, nadal mam dylemat czy warto dopłacić do silnika TSI 150km. Na pewno będzie DSG, ale biorąc 125km mógłbym dodać ACC który podobno fajnie się sprawdza z automatem. Z drugiej strony frajda z jazdy mocniejszym silnikiem zawsze jest większa niż jakieś dodatkowe systemy. Co byście wybrali?

Ja ci powiem co wybrałem ;) 125km, będzie wystarczające na auto do miasta, dsg tez jest no i właśnie ostatnie 2 rzeczy wybieram i nie moge sie zdecydować; progresywne zawieszenie oraz dynaudio. Reszta już wybrana, w czwartek jadę podpisać zamowienie. Osobiście acc mam w pasku i do sv tez zamówiłem fajnie sie sprawdza czasami na drodze nie muszę używać pedalow, do tego czasami sie przydaje jak sie zagapisz to cię wyhamuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.