Kris88 Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Witam, Od około miesiąca ubywa mi płynu w układzie chłodzenia, mechanik jest trochę zajęty więc umówiliśmy się a lipiec. Dziś na trasie silnik mi się zagotował ( wydaje mi się że nie włączył się wentylator, odkręciłem korek płyn się gotował i dolałem troche wody ( może z 0,5l ) Ale od tego czasu silnik wydaje jakiś dziwny dzwięk. Mogę coś samemu zdiagnozować? szukać nad morzem mechanika czy dolewać wody i jakoś wrócić do domu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Sprawdz na poczatek czy termostat sie nie zablokowal w pozycji zamknietej, druga sprawa sprawdz czy nie ma CO2 w ukladzie chlodzenia. A dolewanie zimnej wody do silnika nie wrozy dobrymi efektami. Jak masz assistance to na lawete i do domu... Edytowane 20 Czerwca 2016 przez SebeKK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Jaki silnik? Jak fiatowski 1.6 16V to stawiam, że termos zatrzymał się w pozycji zamkniętej i przegrzałeś silnik (stukanie)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2016 Od wentylatora by się tak nie stało, prędzej jak wyżej piszą termostat się zaciął. Jak silnik dziwnie pracuje to nie wróżę mu dobrze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Od wentylatora by się tak nie stało, prędzej jak wyżej piszą termostat się zaciął. Jak silnik dziwnie pracuje to nie wróżę mu dobrze.... 1.6 termostat wymieniałem w grudniu. Zapomniałem dopisać że po wczorajszej przygodzie dojechałem bez problemu 20 km do pensjonatu ( wskazówka od temperatury na środku ) jeśli chodzi o dziwny dźwięk silnika to czasem przy lekkim przegazowaniu znika ( postaram się nagrać filmik ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Jaki termostat wstawiłeś? Bo jak vernet to u mnie zaciął się po niecałym tygodniu od montażu, a drugi był fabrycznie zacięty... także wymiana w grudniu o niczym nie świadczy. Na temat dźwięku się nie wypowiem, na pewno jest coś nie tak, ale co? Może gdzieś rozrząd przeskoczył przez kończącą się pompę wody? Nie mam pojęcia, taka luźna myśl... puki się jeszcze kręci to skonsultował bym z dobrym mechanikiem czy jechać z tym przez całą Polskę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Jaki termostat wstawiłeś? Bo jak vernet to u mnie zaciął się po niecałym tygodniu od montażu, a drugi był fabrycznie zacięty... także wymiana w grudniu o niczym nie świadczy. Na temat dźwięku się nie wypowiem, na pewno jest coś nie tak, ale co? Może gdzieś rozrząd przeskoczył przez kończącą się pompę wody? Nie mam pojęcia, taka luźna myśl... puki się jeszcze kręci to skonsultował bym z dobrym mechanikiem czy jechać z tym przez całą Polskę. Pozdrawiam o ile dobrze pamiętam to termostat firmy behr ten droższy kosztował coś 170 zł na allegro verneta tutaj nie polecają więc kupiłem inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 (edytowane) o ile dobrze pamiętam to termostat firmy behr ten droższy kosztował coś 170 zł na allegro verneta tutaj nie polecają więc kupiłem inny @@Wafer ZTCP to silnik 1600 ma powinien mieć napęd pompy paskiem pomocniczym. Nie chcę straszyć, ale poogladaj sobie filmy na tubie opisane jako "panewka" lub "rod knock". Spuścić olej, szukać opiłków... Edytowane 21 Czerwca 2016 przez lessero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tate11 Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 @@Wafer ZTCP to silnik 1600 ma powinien mieć napęd pompy paskiem pomocniczym. Nie chcę straszyć, ale poogladaj sobie filmy na tubie opisane jako "panewka" lub "rod knock". Spuścić olej, szukać opiłków... Musisz podjechać na podnośnik i rzucić pasek od napędów pomocniczych i wtedy słuchać, jak się zrobi cisza to: alternator, któraś rolka, napinacz paska jak masz to sprężarka klimy. Jak dalej będzie ten dźwięk to rozrząd czyli napinacz, rolka , pompa wody. Dźwięk ewidentnie dochodzi od strony rozrządu. Pompa wody w 1.6 jest na na jednym pasku z rozrządem. W takim stanie podróż do domu odradzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Co do dzwieku albo panewka :/ lub hydropopychacz lub wywalina krzywka na walku rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogion Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Co do dzwieku albo panewka :/ lub hydropopychacz lub wywalina krzywka na walku rozrzadu. IMHO to raczej nie popychacz... za czesto stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Podjechałem do okolicznego mechanika ( 3 km) u mechanika było cicho.... wszystko ustało ( było trochę słychać wtryskiwacze z gazu ale jak przełączyłem na benzyne to cisza ) nie wiem czy mam się cieszyć czy bać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Pompa wody w 1.6 jest na na jednym pasku z rozrządem. W takim stanie podróż do domu odradzam. I tu się bardzo mylisz. Pompa wody jest na jednym pasku z alternatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 Dziś autko przez chwilę nie chciało odpalić, gdy już odpalilo wydawało przez chwilę znów ten dźwięk + siwy dym z rury wydechowe auto u lokalnego mechanika jutro będę wiedział coś więcej Sent from my Elephone P8000 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 (edytowane) Musisz podjechać na podnośnik i rzucić pasek od napędów pomocniczych i wtedy słuchać, jak się zrobi cisza to: alternator, któraś rolka, napinacz paska jak masz to sprężarka klimy. Jak dalej będzie ten dźwięk to rozrząd czyli napinacz, rolka , pompa wody. Dźwięk ewidentnie dochodzi od strony rozrządu. Pompa wody w 1.6 jest na na jednym pasku z rozrządem. W takim stanie podróż do domu odradzam. Co ty pleciesz. Pompa wody, alternator i pompa wspomagania jest na oddzielnym pasku we fiatowskim silniku 1.6 16V ! Tłucze złowrogo, będą wydatki... niestety. Edytowane 23 Czerwca 2016 przez mazi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Co ty pleciesz. Pompa wody, alternator i pompa wspomagania jest na oddzielnym pasku we fiatowskim silniku 1.6 16V ! Tłucze złowrogo, będą wydatki... niestety. A co ty pleciesz "pompa wspomagania".Gdzie ona jest? Edytowane 24 Czerwca 2016 przez irekw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2016 A co ty pleciesz "pompa wspomagania".Gdzie ona jest? Pod kierownicą Hihihi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Pod kierownicą Hihihi. Tam jest pompa? Z dwa razy zaglądałem pod kierownicę i nie widziałem żadnej przekładni pasowej. Kolego tam jest silnik elektryczny /elektryczne wspomaganie trochę czujników ,elektroniki/,który przez odpowiedni "mechanizm" wspomaga układ.Podobne bzdury wypisują pseudo handlowcy na Allegro,że mają "pompę wspomagania" do STILO. Do kupienia na OLX za 150 PLN wejdź zobacz jak to wygląda i z czego się składa. To teraz ja hihihi. Edytowane 24 Czerwca 2016 przez irekw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2016 To teraz ja hihihi. Ekkem... widocznie za mało emotek umieściłem Pod kierownicą Hihihi. W zaistniałych okolicznościach pozwolę sobie zacytować klasyka: Nie zauważyłbyś ironii nawet jakby wyskoczyła z krzaków i kopnęła Cię w dupę ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 24 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2016 Auto od rana elegancko chodzi na podwórku mechanika.... 0 objawów Sent from my Elephone P8000 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 27 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2016 Dziś u mechanika autko miało podobne objawy ( nie chciał zapalić a gdy już zapalił to kopcił na biało ) mechanik wymienia uszczelkę pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2016 A co ty pleciesz "pompa wspomagania".Gdzie ona jest? Jeżeli jest wspomaganie elektryczne to jest inaczej niż w BBM, więc tym bardziej na żadnym pasku rozrządu jej napęd nie jest oparty. Odnosiłem się w głównej mierze do napędu pompy wodnej o której Kolega wyżej pisał, że jest napędzana z rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2016 Dziś u mechanika autko miało podobne objawy ( nie chciał zapalić a gdy już zapalił to kopcił na biało ) mechanik wymienia uszczelkę pod głowicą Który mechanik? Ten na wakacjach? Sama uszczelka nic nie da, jak już sciąga głowice to i z nią trzeba zrobić... samochód już nie będzie chodził jak powinien... daj boże żeby chociaż wiedział jak ją prawidłowo przykręcić z powrotem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 28 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 Który mechanik? Ten na wakacjach? Sama uszczelka nic nie da, jak już sciąga głowice to i z nią trzeba zrobić... samochód już nie będzie chodził jak powinien... daj boże żeby chociaż wiedział jak ją prawidłowo przykręcić z powrotem... Tak ten na wakacjach:( A powinienem mu coś zasugerować ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 Ja akurat jestem cięty na mechaników, no właściwie na pseudo-mechaników, ale nie oszukujmy się, 9/10 to pseudo-mechanicy. Głowica silnika to specyficzny element... uszczelki od tak się nie wymienia, musiała popuścić... a skoro popuściła to przez to że np. głowica się odkształciła od zbyt wysokiej temperatury, więc zakładając nową uszczelkę i krzywą głowicę silnik nie będzie pracował idealnie, wszystko zależy od odkształceń głowicy... potem ludzie mają problemu bo falują obroty, bo delikatnie szarpie, bo na mrozie nie pali, bo bierze olej, bo więcej pali, bo to bo tamto... skoro głowica jest już ściągnięta to warto ją sprawdzić i ewentualnie splanować czy sprawdzić na szczelność, tak, to są koszta... i dlatego większość pseudo-mechaników tego nawet nie sugeruje by nie zrazić klienta, a przecież silnik będzie palił więc można skasować za wymianę uszczelki. Druga sprawa, powiesz to pseudo-mechanikowi tak jak mój znajomy w Fiacie CS, to powie eeee tam bzdury, ale jak pan chce to dam pasu głowicę niech panu sprawdzą - tak zrobił, okazalo się że głowica wymaga planowania i do tego jeden zawór był do wymiany, gniazdo szlifowali czy coś takiego, cała operacja nie chce skłamać 300zł? chyba... no i pseudo-mechanik składa silnik, akurat ze znajomy zajrzeliśmy a ten kręci ją jak leci, od lewej do prawej dokręcając wszystkie śruby od razu na maxa Dla tych co nie wiedzą głowicę przykręca się w odpowiedniej kolejności śrub (tak jak by po ślimaku zaczynając od środka chyba że producent podaje inaczej i KONIECZNIE odpowiednim momentem/siłą, za mocne dokręcenie znów ja odkształca... tak też było w tym przypadku, silnik co prawda palił a auto jeździło ale kumpel mówi że to już nie to auto i więcej pali.... ściągnęliśmy głowicę, znów poszła do zakładu regeneracyjnego, ale tym razem sami poskładaliśmy zgodnie z opisem z jakiegoś klubu SC i co ? I Auto chodzi o wiele lepiej... i pali tak jak wcześniej. I ani on ani ja nie jesteśmy mechanikami, po prostu wystarczy zdrowy rozsądek i kawałek instrukcji. No ale pseudo-mechanicy czegoś takiego nie znają... a to co Ty zrobisz to już Twoja sprawa, albo tanio albo dobrze - a jak chcesz i tanio i dobrze to tylko samemu. Stąd też wzięło się określenie że jak ktoś 'ruszy diesla' czyli rozbierze silnik to nikt i nigdy nie poskłada tak jak fabryka... bo akurat diesle są wyjątkowo wyczulone na fachowość poskładania, a np. w takiej fabryce cała głowica jest przykręcana równocześnie wszystkie śruby, rzecz nie do odtworzenia. Co oczywiście nie znaczy że nie ma mechaników którzy zrobią to jak należy i silnik będzie chodził odpowiednio. Nie chcę też namawiać do wydatków, wiadomo te samochody mają już swoje lata, swoją marną wartość i nie raz nie ma sensu pakować nie wiadomo ile w samochód który już niewiele pojeździ... wszystko zależy od sytuacji, od tego czego oczekujesz od samochodu i czy chcesz w niego inwestować. Co do profilu to jesteś ze śląska i masz np. w Chorzowie Polusia (nasz klubowicz który prowadzi mechanikę - https://www.facebook.com/Polu%C5%9B-539003849569495/)- i choć człowieka na oczy nie widziałem i nic u niego nie naprawiałem to już po samym FB i forum widać że to mechanik z zamiłowania i już nie jeden taki silnik na oczy widział i będzie wiedział co zrobić i co warto a co nie, dużo ludzi tutaj z forum i pewnie ich znajomych u niego naprawia i nigdy nie spotkałem się z negatywną opinią, więc już wiesz że na pewno lepiej i pewnie było by robić samochód u niego niż u mechanika 'wakacyjnego' bo nie wiadomo kto nim jest. Pozdrawiam, tyle ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 28 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 Wolałbym to zrobić u nas na śląsku ale bałem się tak wracać, mechanik powiedział że oceni czy trzeba będzie szlifować głowice ale może być tak jak piszesz Dzięki za link myślę że się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 planuje sie za kazdym razem kiedy wymieniasz uszczelke pod glowica. A szczelnosc zaworow sprawdzisz domowym sposobem, zalewajaz gniazda ropa,benzyna ito. Jezeli sa szczelne nie puszcza ani ml . Pamietam jak robilem to w cc kjs nojej rajdowce. Servis sie sprawdzal 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 I jakies nowe fakty sa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Tak miałem właśnie pisać. Uszczelka wymieniona koszt 850 zł ( w tym olej borygo itp ) Do domu dojechałem bez problemu stuki ustały mechanik mnie troche zdenerwował bo mówiłem mu że jeżdżę na 10w40 a on zalał 5w30.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 A więc problemów część dalsza... Autko zaczęło dziwnie stukać ( inaczej niż na początku ) Z kanału dopatrzyłem się tulejki w osłonie rozrządu ...... po wyjęciu tulejki przez chwilę było lepiej i znów zaczęło stukać. Kolejna sprawa jak dla mnie to dość luźny pasek rozrządu czy tak powinno być? I ewentualnie czy dam rade jakoś to naciągnąć? tak poza konkursem to 1 osłona chyba znikła, jedna bez śrubek, inna słabo dokręcona ..... masakra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 7 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 takie wrazenie jakby rozrzad byl przestawiony, tak dziwnie strzela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 W przypadku przestawionego rozrządu stukanie nie powinno być rytmiczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 7 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 Z przestawionym rozrzadem to jest roznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 7 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 Pasek za luźny... chyba poszło 850zł w błoto, niestety :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 7 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 Ewidentnie pasek za luzny. Pasek miedzy kolami nie moze miec luzu. Zrzucic oslone zmontowac blokady i posprawdzaj znaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 Pasek za luźny... chyba poszło 850zł w błoto, niestety :/ czemu całość uszczelka chyba jednak jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 7 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 Jeśli robił to mechanik który nie umie zrobić rozrządu to też miał bym wątpliwości czy uszczelki zaraz nie wypluje... to co się dzieje z samochodem pozostawię bez komentarza bo nie ma słów na takich mechaników I to jest niestety to co pisałem, pierwszy lepszy mechanik to zwykły rzeźnik Teraz masz dwa wyjścia, albo z ów rzeźnikiem się kłócić by zrobił do porządku, co oczywiście nie ma sensu ze względu na dystans, koszty i fakt że nigdy nie zrobi jak się należy bo swój fach już pokazał... albo oddać to do mechanika z prawdziwego zdarzenia żeby doprowadził do porządku i jeśli jest taka możliwość by sprawdził tą uszczelkę i czy głowica jest dobrze skręcona. No albo wziąć sprawy w swoje ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 9 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2016 Co do profilu to jesteś ze śląska i masz np. w Chorzowie Polusia (nasz klubowicz który prowadzi mechanikę - https://www.facebook...9003849569495/)-i choć człowieka na oczy nie widziałem i nic u niego nie naprawiałem to już po samym FB i forum widać że to mechanik z zamiłowania i już nie jeden taki silnik na oczy widział i będzie wiedział co zrobić i co warto a co nie, dużo ludzi tutaj z forum i pewnie ich znajomych u niego naprawia i nigdy nie spotkałem się z negatywną opinią, więc już wiesz że na pewno lepiej i pewnie było by robić samochód u niego niż u mechanika 'wakacyjnego' bo nie wiadomo kto nim jest. Na miejscu autora tematu to ja bym się nawet nie zastanawiał. Poluś to człowiek, który o Stilo wie właściwie wszystko. Mając do niego tak blisko nie ma sensu eksperymentować z mechanikami z przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2016 Witam, Autko wczoraj nocowało u Polusia, Otwieram maskę a tu znowu brak stukania... Rozrząd został napięty. Poluś mówił że lekko przesunął parownik od klimy bo był bardzo blisko jakiegoś koła i może to było powodem stukania. Jeszcze raz dzięki za kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Co do profilu to jesteś ze śląska i masz np. w Chorzowie Polusia (nasz klubowicz który prowadzi mechanikę - https://www.facebook.com/Polu%C5%9B-539003849569495/)- i choć człowieka na oczy nie widziałem i nic u niego nie naprawiałem to już po samym FB i forum widać że to mechanik z zamiłowania i już nie jeden taki silnik na oczy widział i będzie wiedział co zrobić i co warto a co nie, dużo ludzi tutaj z forum i pewnie ich znajomych u niego naprawia i nigdy nie spotkałem się z negatywną opinią, więc już wiesz że na pewno lepiej i pewnie było by robić samochód u niego niż u mechanika 'wakacyjnego' bo nie wiadomo kto nim jest. Wafer widziałeś, nawet kiedyś mi sprężyny przednie sprzedałeś a i do tego byłem na grillu u Ciebie ale możesz nie pamiętać Na miejscu autora tematu to ja bym się nawet nie zastanawiał. Poluś to człowiek, który o Stilo wie właściwie wszystko. Mając do niego tak blisko nie ma sensu eksperymentować z mechanikami z przypadku. Dzięki, każde stilo mile widziane w moim warsztacie, lecz czy wiem o nich wszystko, pewnie nie jedna rzecz mnie jeszcze przy nich zaskoczy. Witam, Autko wczoraj nocowało u Polusia, Otwieram maskę a tu znowu brak stukania... Rozrząd został napięty. Poluś mówił że lekko przesunął parownik od klimy bo był bardzo blisko jakiegoś koła i może to było powodem stukania. Jeszcze raz dzięki za kontakt. Dokładnie auto było u mnie, został napięty odpowiednio rozrząd, bo był źle naciągnięty napinacz, rozrząd posprawdzany i wszystkie śruby, parownik odsunięty od koła pompy wody bo była szczelina 1mm więc mogło ocierać, lecz nie słyszałem ani razu żadnych niepokojących dźwięków więc nie rozbierałem silnika, lecz trochę strach się bać co mógł narobić wcześniejszy mechanik. Bo z tego co wiem to nie było planowania głowicy, śruby głowicy zostawił stare, na szczęście wszystkie uszczelki nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Wafer widziałeś, nawet kiedyś mi sprężyny przednie sprzedałeś a i do tego byłem na grillu u Ciebie ale możesz nie pamiętać Aaaa, to nie pokojarzyłem, to faktycznie Cię znam, po pierwsze nie skojarzyłem pp505 z Polusiem, a dwa że w to wszystko wmieszał mi się Cinek/Cinsoft i was sobie zamieniłem, on też ma warsztat i też ze śląska i to jego (chyba) nie wiedziałem nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Dzięki, każde stilo mile widziane w moim warsztacie, lecz czy wiem o nich wszystko, pewnie nie jedna rzecz mnie jeszcze przy nich zaskoczy. Kto wie, może zaskoczy Cię moje Stilo Mam z nim kilka mniejszych i większych problemów, które wymagają wizyty u kogoś kto Stilo dobrze zna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 @pp505 kiedy byles u @@Wafer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Poluś mówił że lekko przesunął parownik od klimy bo był bardzo blisko jakiegoś koła i może to było powodem stukania. Jeszcze raz dzięki za kontakt. Nie parownik od klimy tylko reduktor gazu LPG. Ale czy to ważne.Ważne,że nie stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Niektórzy na reduktor mówią parownik ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.