Skocz do zawartości

Klocki bezpyłowe TRW Cotec +tarcze Brembo Max-czy lepiej gładkie tarcze?


Prozaq

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie,auto to Peugeot 207 1,6hdi,upalany głównie po mieście sporadycznie trasy. :ok: W jednym aucie mam zestaw Ate Ceramic(czyli również bezpyłowe w połączeniu z tarczami Ate Powerdisc)i hamulce są rewelacyjne mimo sporej masy własnej auta. :jem: I felunia zawsze czysta. :oki: Do Peugota biorę pod uwagę klocki TRW Dtec gdyż są sporo tańsze od Ate Ceramic,całe 80zł na komplecie co przy cenie TRW ok.120zł jest znaczną różnicą.I teraz pytanie,jakie zastosować tarcze?Lepiej Brembo Maxy(najtańsze nacinane tarcze do tego modelu)czy lepiej dać gładkie też jakieś firmowe np.Ate?Słyszałem opinie(nawet tutaj na forum),że do ceramicznych bezpyłowych klocków powinno dawać się tarcze gładkie by klocek hamulcowy się "nie zeszklił".Prawda to? :hmm:

Edytowane przez Prozaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gładkie tarcze.

Ate do swoich "ceramicznych" nie zaleca zakładania nacinanych.

Miałem kiedyś w Octavii I ATE powerdisc i ceramic i nie było to dobre połączenie (ale felgi były czyste).

BTW jak zależy Ci na hamowaniu do odpuść "ceramikę", chyba że czystość ważniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie,auto to Peugeot 207 1,6hdi,upalany głównie po mieście sporadycznie trasy. :ok: W jednym aucie mam zestaw Ate Ceramic(czyli również bezpyłowe w połączeniu z tarczami Ate Powerdisc)i hamulce są rewelacyjne mimo sporej masy własnej auta. :jem: I felunia zawsze czysta. :oki: Do Peugota biorę pod uwagę klocki TRW Dtec gdyż są sporo tańsze od Ate Ceramic,całe 80zł na komplecie co przy cenie TRW ok.120zł jest znaczną różnicą.I teraz pytanie,jakie zastosować tarcze?Lepiej Brembo Maxy(najtańsze nacinane tarcze do tego modelu)czy lepiej dać gładkie też jakieś firmowe np.Ate?Słyszałem opinie(nawet tutaj na forum),że do ceramicznych bezpyłowych klocków powinno dawać się tarcze gładkie by klocek hamulcowy się "nie zeszklił".Prawda to? :hmm:

Zwykłe gładkie ATE plus do tego klocki ATE- nie ma lepszych na rynku więc nie kombinuj =. Brembo MAX to z brembo dawnym podobnie jak TRW nie ma nic wspólnego- zwykły chiński szajs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez jakis sympatyczny klocek, moze nawet oryginal sie trafi w dobrej cenie i gladka tarcze... Ja osobiscie nie jestem przekonany do TRW, mam wlozone w C5 i sa co najwyzej srednie, czuje kiedy przestaja hamowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez jakis sympatyczny klocek, moze nawet oryginal sie trafi w dobrej cenie i gladka tarcze... Ja osobiscie nie jestem przekonany do TRW, mam wlozone w C5 i sa co najwyzej srednie, czuje kiedy przestaja hamowac...

Zamontuje chyba gładkie ATE i do tego klocki ceramiczne tej samej firmy i nie bede wydziwiał.To co zaoszczędzę w stosunku do nacinanej tarczy to dołoże do klocków i szarpnę się na Ate. :) Masz u siebie klocki OE PSA po numerze Ate 13.0460-3994?Jestem ciekawy który producent dostarcza klocki na OE. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.