Skocz do zawartości

pierwsze moto- typy


1Marek1

Rekomendowane odpowiedzi

Jazda w szkółce idzie mi coraz lepiej, więc robie przymiarki na pierwsze moto (nowe).  Warunek jest jeden- siodełko max 810 cm bo nie jestem wielkoludem. Tak więc co wybrać:

-Yamaha MT 07,

-Suzuki SV 650

-Kawasaki R6F

-Honda 500X

 

Niestety z powodu wzrostu odpadły Suzuki V-Strom 650 i Honda NC 750X. Szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda w szkółce idzie mi coraz lepiej, więc robie przymiarki na pierwsze moto (nowe). Warunek jest jeden- siodełko max 810 cm bo nie jestem wielkoludem. Tak więc co wybrać:

-Yamaha MT 07,

-Suzuki SV 650

-Kawasaki R6F

-Honda 500X

Niestety z powodu wzrostu odpadły Suzuki V-Strom 650 i Honda NC 750X. Szkoda.

MT 07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda w szkółce idzie mi coraz lepiej, więc robie przymiarki na pierwsze moto (nowe).  Warunek jest jeden- siodełko max 810 cm bo nie jestem wielkoludem. Tak więc co wybrać:

-Yamaha MT 07,

-Suzuki SV 650

-Kawasaki R6F

-Honda 500X

 

Niestety z powodu wzrostu odpadły Suzuki V-Strom 650 i Honda NC 750X. Szkoda.

V-Stroma możesz w prosty sposób obniżyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz cos więcej. Czy da się aż o 2 cm? Czy jest to ręczna wydumka czy jest jakiś zestaw akcesoryjny?

Około 3 cm można zejść samą przeróbką kanapy (np. firma Mariomoto). Są jeszcze tzw. "kości do obniżenia zawieszenia", też okolo 3 cm można zjechać  (https://www.marselus.pl/pl/p/Kosci-podwyzszajaceobnizajace-Suzuki-DL650,-DL1000-V-Strom-/102).

Kopalnią informacji jest forum vstromclub.

Edytowane przez alster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawa versys 650 ma siedzenie na wys 840 cm, co osobiście sprawdzałem w salonie. Stanowczo za wysoko (min 3 cm).

Ale można obniżyć V-stroma 650. Więc teraz mam pytanie- Suzuki V-Strom 650 czy Yamaha MT 07? I dlaczego?

Edytowane przez 1Marek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to są dwa kosmosy!

Ty musisz odpowiedzieć na to pytanie.

Jeśli masz problem z odpowiedzią to przynajmniej usiądź na obu, ale nie wybieraj motocykla teoretycznie, zza ekranu kompa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to są dwa kosmosy!

Ty musisz odpowiedzieć na to pytanie.

Jeśli masz problem z odpowiedzią to przynajmniej usiądź na obu, ale nie wybieraj motocykla teoretycznie, zza ekranu kompa!

Wasze porady traktuję jako wskazówki a wybór będzie po jeździe w salonie. Ale chce mieć Wasze opinie wcześniej. Porównajcie je do Gladiusa którym jezdze na PJ i na którym mi się nieźle jeździ. Czy V-Strom będzie bardziej od niego ociężały a MT 07 odwrotnie. Czyli MT 07 lepsza na miasto a V-Strom na trase?

Edytowane przez 1Marek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasze porady traktuję jako wskazówki a wybór będzie po jeździe w salonie. Ale chce mieć Wasze opinie wcześniej. Porównajcie je do Gladiusa którym jezdze na PJ i na którym mi się nieźle jeździ. Czy V-Strom będzie bardziej od niego ociężały a MT 07 odwrotnie. Czyli MT 07 lepsza na miasto a V-Strom na trase?

 

A ja bym nie kupował nowego (salonowego) motocykla.

 

Kupisz popularną używkę, zobaczysz czy ci pasuje. Jeżeli motocykl nie podejdzie - po roku  sprzedasz bez straty [wersja optymistyczna]. ;)

 

Jak na razie wiemy, że masz parcie na motocykl.

 

Teraz pytanie - co chcesz na nim robić. Czy wściekać się na mieście, czy lecieć przed siebie powiatówkami.

 

DL 650 to "stara" sprawdzona konstrukcja, masa dodatków. I dodatkowa zaleta - kupisz kostkowane opony i możesz lecieć drogami gruntowymi.

MT-07 w wersji podstawowej to motocykl typowo miejski. A na MT-07 tracer są zapisy.

 

Mnie miasto i tłok w ogóle nie pociąga. Wolę puste drogi.

 

Niemniej ja na swojej małej SV bez problemu robię pod 600 km w jeden dzień po Czechach, Słowacji.

Brak szyby mi za bardzo nie doskwiera, bo jeżdżę w okolicach 120 km/h z dala od autostrad.

 

Konkludując, MT i DL to całkowicie inne charakterystyki silników i zawieszenia

post-149052-0-97596500-1471334652_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie takie rady.

dlaczego?

jedną z opcji jest Honda NC750, a jest to to samo co Honda Integra (skuter)

do jazdy po mieście jest niezastapiona

 

a może spojrzeć też na Aprilie SRV850, a to już jeździ, ma ABS i kontrole trakcji, więc jak niejeden z lepszych nowszych sprzetów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

174 cm. Asfaltu sięgałem tylko palcami. 

 

Eeee, dasz radę  - kwestia nabycia wprawy.  Ja mam 1cm mniej a ostatnio spędziłem kilka dni/1000km z Multistradą która jest jeszcze wyższa, kwestia przyzwyczajenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego?

jedną z opcji jest Honda NC750, a jest to to samo co Honda Integra (skuter)

do jazdy po mieście jest niezastapiona

 

a może spojrzeć też na Aprilie SRV850, a to już jeździ, ma ABS i kontrole trakcji, więc jak niejeden z lepszych nowszych sprzetów

Nie chce skutera bo jakoś tak bez baku pomiędzy nogami to średnio się skręca. Motor potrzebuje do jazd podmiejskich, w samym mieście sporadycznie. Poza tym jeżeli ma być automat to tylko z biegami a nie CVT. Dlatego Honda NC 750 - tak a Integra -NIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.