Ralph78 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 @@Ralph78,Ty lepiej powiedz jak tam wrażenia z Merivą Bo moja delikatnie steruje w tym kierunku Oj kiepsko, dużo pali, nie jeździ a średnicę zawracania ma jak krążownik. Na plus jest dość cicho. Unikam jazdy jeśli tylko jest możliwe i daje prowadzić żonie. Aha i już gubi elementy ozdobne Wysłane ze zmywarki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Oj kiepsko, dużo pali, nie jeździ a średnicę zawracania ma jak krążownik. Na plus jest dość cicho. Unikam jazdy jeśli tylko jest możliwe i daje prowadzić żonie. Aha i już gubi elementy ozdobne Wysłane ze zmywarki Dojeżdzasz IIRC 3 km do pracy, to czemu to spalanie Cię tak boli? Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez grogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Dojeżdzasz IIRC 3 km do pracy, to czemu to spalanie Cię tak boli?Krótkie trasy mnie nie specjalnie nie dziwią bo mało które auto na dystansie 5km by paliło mało. Natomiast nawet trasa 400 km przy 110-120 km/h daje spalanie 8.5-8.7l. Sporo. Jazda regularna, bez spinki, tempomat i zero korków.Wysłane ze zmywarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Krótkie trasy mnie nie specjalnie nie dziwią bo mało które auto na dystansie 5km by paliło mało. Natomiast nawet trasa 400 km przy 110-120 km/h daje spalanie 8.5-8.7l. Sporo. Jazda regularna, bez spinki, tempomat i zero korków. Wysłane ze zmywarki O kurde Może sprawdz siakimś interfejsem temperature chłodziwa-mnie V50 podobnie palil gdy termostat utrzymywał minimalnie niższą temperaturę.Wskażnik na desce pokazywał odchylkę 1mm -trzeba było się uważnie wpatrzeć by to zauważyć..Wymiana termostatu-spalanie 1,5 litra w dół A może po długim staniu w komisie coś z hamulcami nie jest OK? Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez wlad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) O kurde Może sprawdz siakimś interfejsem temperature chłodziwa-mnie V50 podobnie palil gdy termostat utrzymywał minimalnie niższą temperaturę.Wskażnik na desce pokazywał odchylkę 1mm -trzeba było się uważnie wpatrzeć by to zauważyć..Wymiana termostatu-spalanie 1,5 litra w dół Niby nowe auto, teraz dobija do 10 kkm więc raczej powinno być ok. Przy najbliższej okazji sprawdzę,w domu interfejsu nie mam.Hamulce są ok. Wysłane ze zmywarki Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Ralph78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 nieco więcej? Trasa 4os + bagaże nad morze, średnia 6.2l przy jeżdzie autostradą. Mój diesel wciągnąłby ok 8.5l przy takiej jeżdzie. W mieście oczywiście bez porównania. no wlasnie do publiki nie dociera... hybrydy w trasie są nadal oszczędniejsze niż zwykłe Pb... porównywalne z dieslami... 1. cykl pracy silnika - z zasady daje zyski 2. CVT - powoduje ze obroty zawsze są tam coby wystarczyło mocy na utrzymanie prędkości a nie tyle ile wynika z obrotów silnika na zapiętym biegu... moj 300h w trasie pali 2-4 litrów (2 na krajowej, 4 na autostradzie) mniej niż byle mini turbo 1.6 THP z którego się przesiadłem... i ma sporo Hp więcej przy tym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 no wlasnie do publiki nie dociera... hybrydy w trasie są nadal oszczędniejsze niż zwykłe Pb... porównywalne z dieslami... 1. cykl pracy silnika - z zasady daje zyski 2. CVT - powoduje ze obroty zawsze są tam coby wystarczyło mocy na utrzymanie prędkości a nie tyle ile wynika z obrotów silnika na zapiętym biegu... moj 300h w trasie pali 2-4 litrów (2 na krajowej, 4 na autostradzie) mniej niż byle mini turbo 1.6 THP z którego się przesiadłem... i ma sporo Hp więcej przy tym... Powiem szczerze, że też w to nie wierzyłem, bo tak logicznie to na trasie hybryda nie powinna mieć przewagi nad zwykłą jednostką, ale jest inaczej BTW. Czy wszystkie nowe hybrydy Toyoty są teraz w wersji plug-in ? Są ogólnie jakieś małe auta z taką opcją ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 moj 300h w trasie pali 2-4 litrów (2 na krajowej, 4 na autostradzie) mniej niż byle mini turbo 1.6 THP z którego się przesiadłem... i ma sporo Hp więcej przy tym... Znajomy po ponad roku eksploatacji 300h ma spalanie średnie 6,5 l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 (edytowane) Powiem szczerze, że też w to nie wierzyłem, bo tak logicznie to na trasie hybryda nie powinna mieć przewagi nad zwykłą jednostką, ale jest inaczej Silnik pracuje w cyklu Atkinsona, do tego zawsze w najbardziej efektywnym punkcie charakterystyki. Plus na trasie też minimalnie się zwalnia i przyśpiesza - to w zupełności wystarcza do spożytkowania "hybrydowości" BTW. Czy wszystkie nowe hybrydy Toyoty są teraz w wersji plug-in ? Są ogólnie jakieś małe auta z taką opcją ? Nie. Tylko Prius Plug-in. Edytowane 1 Września 2016 przez grogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Września 2016 Udostępnij Napisano 2 Września 2016 (edytowane) Znajomy po ponad roku eksploatacji 300h ma spalanie średnie 6,5 l/100km no ja też generalnie trasy podnoszą tą srednią, bo na autostradzie przy 160+ na tempomacie bierze jednak >7. przy drodze krajowej i 90-120 - wychodzi ok 5. w miescie za to robię ok 6. Edytowane 2 Września 2016 przez jimbo22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.