Skocz do zawartości

Bravo 1,4 tjet 120km gaśnie po odpaleniu jak jest zimny.


deltabox

Rekomendowane odpowiedzi

Np. zaklejone wtryski, reduktor, rozjechana adaptacja, padnięta lambda i pewnie jeszcze wiele innych.

Możesz wymienić to wszystko po kolei albo pojechać do kogoś kto sprawdzi parametry na zimnym silniku gazu i benzyny i znajdzie usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samochodzie instalacja stag, świece wymienione na nowe, jak się zagrzeje już jest wszystko ok, ale rano auto trzeba ze dwa razy odpalać. Co to może być?

 

Ale odpalasz na benzynie i gaśnie na benzynie?

Jak już odpali i po chwili zgasisz to potem nawet zimny odpala od razu?

 

We Fluence też tak miałem. Bez związku z gazem. Wyglądało jak czujnik położenia wału ale wystarczyło przeczyścić przepustnicę. Ale wyjąć i wyczyścić a nie tylko popsikać sprayem przez zdjętą rurę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może któryś wtryskiwacz gazowy nie trzymać i zalewa silnik przez noc.

Wyłącz silnik, poluzuj opaskę na wężu między reduktorem i wtryskami, żeby spuścić gaz z układu. Niech pochodzi trochę na benzynie (nie przełączaj na gaz) i zgaś. Jeśli następnego dnia odpali bez problemu, to nieszczelny wtrysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może któryś wtryskiwacz gazowy nie trzymać i zalewa silnik przez noc.

Wyłącz silnik, poluzuj opaskę na wężu między reduktorem i wtryskami, żeby spuścić gaz z układu ...

 

Lepiej jest zakręcić gaz na butli, wypalić to co zostało i wtedy sprawdzić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektrozawór za parowniku nie trzyma i przepuszcza gaz. Odpalasz na 2 paliwach: NoPb i LPG. Jak pokręcisz to wydmuchasz LPG i dopiero wtedy odpali.
Aby się upewnić, przed wyłączeniem silnika zakręć zawór na zbiorniku i poczekaj aż silnik zgaśnie. Rano odpal. Jeśli od razu załapie to masz znalezioną przyczynę. Jeśli nie, to daj znać - będziemy szukać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samochodzie instalacja stag, świece wymienione na nowe, jak się zagrzeje już jest wszystko ok, ale rano auto trzeba ze dwa razy odpalać. Co to może być?

 

hehe z tego powodu mój mechanik nie ogarnął gazu i kazałem zdjąć instalacje...

 

Jeden z powodów jest taki że komputer pb przestawia sobie na uboższą mieszankę zczytując ją z lpg (to moje tłumaczenie bo się nie znam), jak wywaliłem gaz, pojeździłem z 1-2 mc na benzynie to wróciło do normy, a tak to gaziarz rozkładał ręce (a mechanik chciał silnik remontować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektrozawór za parowniku nie trzyma i przepuszcza gaz. Odpalasz na 2 paliwach: NoPb i LPG. Jak pokręcisz to wydmuchasz LPG i dopiero wtedy odpali.

Aby się upewnić, przed wyłączeniem silnika zakręć zawór na zbiorniku i poczekaj aż silnik zgaśnie. Rano odpal. Jeśli od razu załapie to masz znalezioną przyczynę. Jeśli nie, to daj znać - będziemy szukać dalej.

Wczoraj butla zakręcona, ale auto nie zgasło a przełączyło się na benzynę. Zobaczymy czy dzisiaj kumplowi odpali od strzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe z tego powodu mój mechanik nie ogarnął gazu i kazałem zdjąć instalacje...

 

Jeden z powodów jest taki że komputer pb przestawia sobie na uboższą mieszankę zczytując ją z lpg (to moje tłumaczenie bo się nie znam), jak wywaliłem gaz, pojeździłem z 1-2 mc na benzynie to wróciło do normy, a tak to gaziarz rozkładał ręce (a mechanik chciał silnik remontować).

Instalacja jak dobrze zamontowana jest "przezroczysta" dla ECU pojazdu, chyba że ktoś skopał albo olał strojenie to wtedy takie cuda się dzieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja jak dobrze zamontowana jest "przezroczysta" dla ECU pojazdu, chyba że ktoś skopał albo olał strojenie to wtedy takie cuda się dzieją.

Z fiatem mają gsziarze problemy. Kilka takich przypadków z problemem odpalenia znam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z fiatem mają gsziarze problemy. Kilka takich przypadków z problemem odpalenia znam

Pewnie mają problem bo nie idzie na samej autokalibracji i wymaga strojenia, korekt po obrotach itd trzeba pojeździć, pomęczyć się, wystroić a komu się chce. Lepiej obrobić na szybko 2 instalki po 1900zł i z bani. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mają problem bo nie idzie na samej autokalibracji i wymaga strojenia, korekt po obrotach itd trzeba pojeździć, pomęczyć się, wystroić a komu się chce. Lepiej obrobić na szybko 2 instalki po 1900zł i z bani. :/

 

mój w czasie jazdy kalibrował i tak to nic nie dało ;), kazałem mu zakładać instalkę taką jak dla siebie by założył, bez oszczędzania itd... po prostu nie ogarnął fiaciora, a doświadczenie miał np znajomy miał od niego zagazowanego 2.0T Saaba i śmigał tym bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.