Skocz do zawartości

superb 1 - opinie


chris_66

Rekomendowane odpowiedzi

wpadłem na dziwny pomysł zakupu czegoś takiego - pierwsza seria przed liftem 

 

bo duże i tanie  :oki:

 

jedyna sensowna wersja silnikowa to niestety 2,5 TDI V6 - mniej więcej wady i zalety tego pomiotu znam  :facepalm:

do tego manual , bo AT nie chcę teraz 

 

pytanie bardziej o wady i zalety inne niż układ napędowy 

 

miał ktoś, ma może jeszcze, jeździł tym chwilę dłużej 

 

:jem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem 1,9tdi z automatem.

rocznik 2004 kupiony z NL z nalotem 260kkm wyglądał jak szrot bo tanio kupiony.

zrobiłem rozrząd, wymienilem aku, opony, amortyzatory z przodu bo bujało jak pontonem. w międzyczasie klocki i tarcze, ze 2 wahacze w zawieszeniu.

przy 420kkm remont skrzyni automatycznej.

sprzedany z przebiegiem 440kkm.

od 400 kkm pojawialy się jakieś błędy związane z wtrysami, failure cośtam i świecił się check i więcej palił.

przyjemne auto, dużo miejsca z tyłu, do sedana w bagażnik spokojnie wózek dziecięcy wchodził i jeszcze walizka z ubraniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadłem na dziwny pomysł zakupu czegoś takiego - pierwsza seria przed liftem 

 

bo duże i tanie  :oki:

 

jedyna sensowna wersja silnikowa to niestety 2,5 TDI V6 - mniej więcej wady i zalety tego pomiotu znam  :facepalm:

do tego manual , bo AT nie chcę teraz 

 

pytanie bardziej o wady i zalety inne niż układ napędowy 

 

miał ktoś, ma może jeszcze, jeździł tym chwilę dłużej 

 

:jem:

kumpel w pracy ma z 1.9tdi

bardzo fajne autko w dobrej kasie...

wygodne, niskousterkowe i tanie w eksploatacji

gdyby nie to ze ma juz swoje lata sam pewnie zerkałbym w strone tego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@chris_666

 

Superb I fajny, duży, pakowny, cichy :oki: - tylko słuzbową benzyna jeździłem. Co do silnika, skoro wiesz w co się pchasz to znaczy, że dobrze przemyslałeś. Koleżka robił wałki (nie w superbie tylko passacie)  - kupił nowe, przy okazji kompletny rozrząd i osprzęt paska wielorowkowego, dobry warsztat i cena sporo ponad 4 tyś. zł. Przez 3 lata zrobił na tych wałkach prawie 200 tyś. km i nic złego się nie dzieje. Co do spalania to  od 8 litrów w górę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.