paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 Mierzyłem sobie z kuplem przyspieszenie 0-100... Wychodziło fajne, tzn. średnio 8,8s przy włączeniu podtlenku na II biegu, co biorąc pod uwagę problemy z trakcją przy ruszaniu (wilgotna nawierzchnia) jest chyba wynikiem niezłym Wracając sobie trasą siekierkowską chciałem po raz ostatni odpalić n2o tego dnia. Strzał n III biegu przy 3000, kop, przy 3500 zapala się "check engine" wrzucam luz i na biegu jałowym doturlałem się do parkingu w połwie trasy... Stoję, słucham. A silnik chodzi nierówno i dźwiękiem przypomina Subaru Imprezę WRX Bum-bum-bum-bum-bum... Wnioski - łan cylinder dałn Pyatnie? Jeśli stopiła się świeca, to czy się nie ukruszy i nie zrobi kuku Suzukowi. No ale trudno. Z naprawdę zajebistym dźwiękowo 3-cylindorowym Swiftem dojechałem z żółwią prędkością (ok 40-50km/h) dojechałem do domu. Następnego dnia gdy było jasno zabrałem się za świece. Okazało się że 2 były czarne, w tym jedna ukruszona. Dzwonię do Forti: F: przyjeżdżaj pan! P: ale świeca się ukruszyła F: co się miało stać już się stało P: top jadę na waszą odpowiedialnść F: przyjeżdżaj pan... Pojechałem obejrzeli i stwierdzili że za długo jechałem na podtlenku... Fajnie, ale ja ani razu nie trzymałem go dłuzej jak 5-6s a podletnku w sumie użyłem może 10-15 razy... Pokzałem im świeczki - ponoć tak spalone widzieli raz - w Viperze po 20s strzale na dyszach +500km... a ja miałem +35km Oczywiście oni nie przyznają się do winy. Prawdopodobnie odłamek świecy uszkodził zawór... Co dalej? Wywalam w cholerę zasranego Nx`a (czyt. sprzedaję) i robię tjunik wolnossący. Będzie sobie wałeczek od Świątka, obróbka głowicy, elektornika, dolot + stożek... W ten sposób kosz naprawy wyniesie mnię tyle, co jeden (ew. 2 ) zawór, który sobie załatwię po znajomości po hurotwej cenie A Świst dalej będzie śmigał. Przynajmniej tak to sobie wyobrażam a jak to w tjuniku bywa, pewnie i tak będą kłopoty, trudności i nudności Niedługo wrzucę na net filmik co byście mogli posłuchać mojego WRX`a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jazwes Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 Człowiek się na błędach uczy Szkoda tylko kasy Podstawa, to to ,że wyciągnołeś słuszne wnioski z tej zabawy N/A Rulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Człowiek się na błędach uczy Szkoda tylko kasy > > Podstawa, to to ,że wyciągnołeś słuszne wnioski z tej > zabawy > N/A Rulez Jeśli wziąć pod uwagę ze i tak miałem na wiosnę sprzedać nx`a i zrobić "prawdziwy" tuning, to całkowite straty to zawór (ok 50zł) i gaz (ok 90zł), czyli chyba nie tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jazwes Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 Idzie przeboleć, jakby to powiedział Małysz Dobrze, że podtlenek nie wyszkodził większych szkód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Człowiek się na błędach uczy Szkoda tylko kasy > Podstawa, to to ,że wyciągnołeś słuszne wnioski z tej zabawy > N/A Rulez mam wrazenie, ze tak samo do jak kazdy za mala cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Wywalam w cholerę zasranego Nx`a (czyt. sprzedaję) i robię tjunik > wolnossący. Ups... Jak to mówiła moja babcia, "i w Paryżu nie zrobią z owsa ryżu"... Kurica nie ptica, Polsza nie zagranica, a Ferrari ze Swifta nie będzie... Dobrze, że tylko tyle się popsuło... Teraz będziesz robił na spokój i z zimną głową... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Jeśli wziąć pod uwagę ze i tak miałem na wiosnę sprzedać > nx`a i zrobić "prawdziwy" tuning, to całkowite > straty to zawór (ok 50zł) i gaz (ok 90zł), czyli > chyba nie tak źle 50 zł to tylko zawór, do tego wymiana uszczelki pod głowicą, którą trzeba zdjąć, i robocizna z tym związana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > 50 zł to tylko zawór, do tego wymiana uszczelki pod głowicą, którą trzeba > zdjąć, i robocizna z tym związana pocieszyciel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Ups... Jak to mówiła moja babcia, "i w Paryżu nie > zrobią z owsa ryżu"... Kurica nie ptica, Polsza nie > zagranica, a Ferrari ze Swifta nie będzie... > Dobrze, że tylko tyle się popsuło... Teraz będziesz > robił na spokój i z zimną głową... Wiesz najgorsze jest to, że wina nie leży po stronie Swifta, tylko albo instalacji podtlenku (od czego oczywista fachury co zakładali się odżegnują...), albo świec W każdym razie gdyby wszystko było jak należy, to nie miało prawa mieć miejsca. Co by jednak nie było to o podtlenku nie chcę już nigdy słyszeć A czy będę robił z głową to się jeszcze okaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > 50 zł to tylko zawór, do tego wymiana uszczelki pod > głowicą, którą trzeba zdjąć, i robocizna z tym > związana Ale ja od razu będę robił tjunik silnika, więc głowicę i tak trzeba zdjąć i uszczelkę wymienić i dlatego tylko koszt zaworu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 A ja bede strzelac i wina nie lezy po stronie Swifta, ani swiec, tylko wlasciciela i autora tej instalacji, ktory zmienil jedna rzecz nie modyfikujac pozostalych. Dlatego te wszystkie tuningi trzeba robic ostroznie i z glowa, a najlepiej nie robic w ogole, bo jak masz za wolny samochod, to najlepszym rozwiazaniem jest tuning na inny model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > A ja bede strzelac i wina nie lezy po stronie Swifta, > ani swiec, tylko wlasciciela i autora tej > instalacji, ktory zmienil jedna rzecz nie > modyfikujac pozostalych. Dlatego te wszystkie > tuningi trzeba robic ostroznie i z glowa, a > najlepiej nie robic w ogole, bo jak masz za wolny > samochod, to najlepszym rozwiazaniem jest tuning na > inny model Kumpel jeździ identycznym Swiftem z dyszami +50km od blisko roku i nie ma żadnych problemów. Ja widać farta nie miałem Ale jak masz 20kpln dla mnie, to chętnie zmienię furkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Kumpel jeździ identycznym Swiftem z dyszami +50km od blisko roku i nie ma > żadnych problemów. Ja widać farta nie miałem No widac nie miales, ale tak to jest jak sie bardziej obciaza seryjny silnik > Ale jak masz 20kpln > dla mnie, to chętnie zmienię furkę ja tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > pocieszyciel realista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Ale ja od razu będę robił tjunik silnika, więc głowicę i > tak trzeba zdjąć i uszczelkę wymienić i dlatego > tylko koszt zaworu Twój silnik chyba bardzo chciał tej modyfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Twój silnik chyba bardzo chciał tej modyfikacji Może po prostu wyczuł czego mi tak naprawdę potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Może po prostu wyczuł czego mi tak naprawdę potrzeba > -=SWAPA=- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 Widac tuning to nie jest zabawa dla Ciebie , smigaj seryjnym autem bo tylko sie na koszty bedziesz narazal . A sciagnales glowice zeby zobaczyc czy ukruszona elektroda nie porysowala Ci gladzi cylindra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > -=SWAPA=- > Chciałbyś mój silniczek, co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Chciałbyś mój silniczek, co dałem sobie spokój ze wszystkim... marazm, panie...marazm i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Widac tuning to nie jest zabawa dla Ciebie , smigaj > seryjnym autem bo tylko sie na koszty bedziesz > narazal . Takie życie. Koszta muszą być - ważniejsza jest ta chwila satysfakcji kiedy wszystko chodzi jak trzeba > A sciagnales glowice zeby zobaczyc czy ukruszona > elektroda nie porysowala Ci gladzi cylindra ? Tak - mam warsztat w piwnicy mojego bloku A serio to możę w poniedziałek oddam auto, żeby wysłali wałek do Świątka i wtedy się zobaczy co jest grane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Takie życie. Koszta muszą być - ważniejsza jest ta chwila > satysfakcji kiedy wszystko chodzi jak trzeba > Tak - mam warsztat w piwnicy mojego bloku A serio to możę w > poniedziałek oddam auto, żeby wysłali wałek do Świątka i > wtedy się zobaczy co jest grane Dobrze Ci mowie , zloz to lepiej seryjne . A co do walkow Swiatka , to jesli chcesz to pojedz do niego na montaz , ja kupilem sam wysylkowo walek i montowalem u Chojnackiego ............. 400PLN w plecy i auto nie jezdzilo Dopiero u Swiatka medrkowali dwa dni i dolozyli 6KM i pare Nm , zawsze cos . Ale zrobisz jak bedziesz chcial , najwyzej bedziesz co tydzien silnik rozkladal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 Prawdopodobnie zbyt małe przerwy robiłeś pomiędzy strzałami, trzeba min. 5 minut poczekać. No ale cóż, stało się, trudno. Mam nadzieję, że wszystko się satysfakcjonująco skończy dla CIebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 ja kupilem sam wysylkowo walek i > montowalem u Chojnackiego ............. 400PLN w > plecy i auto nie jezdzilo A miałeś wszystko wyliczone jaki ma być, czy poprostu wysłałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 13 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 > Prawdopodobnie zbyt małe przerwy robiłeś pomiędzy > strzałami, trzeba min. 5 minut poczekać. > No ale cóż, stało się, trudno. > Mam nadzieję, że wszystko się satysfakcjonująco skończy > dla CIebie. Satysfakcjonujące jest choćby to, że mam pretekst żeby wywalić Nx`a który od początku mi się nie podobał. Oczywiście fajnego kopa dawał ale w codziennej jeździe bezużyteczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delsol Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 nie przyznaja sie do winy..... a co z ich winy moglo Ci namieszac w silniku...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 Przykro mi... Ale jak widac (stara dobra prawda) tuning to nie jest zabawa za grosze... I niestety, ciezko przewidziec co przyniesie konkretna modyfikacja - moze sie sprawdzic w tysiacach roznych samochodow, a w jednym akurat nie... Oby uszkodzony byl tylko zawor pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 13 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 A sprawdziłeś czy te dysze aby napewno były +35 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
valopunto Napisano 14 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 a za ile chcesz sprzedac tego nx-a?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 14 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 > a za ile chcesz sprzedac tego nx-a?? 3000 tak jak kupiłem, do tego butla jest prawie pełna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 14 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 > nie przyznaja sie do winy..... a co z ich winy moglo Ci > namieszac w silniku...? Moim zdaniem nieprawidłowa praca elektrozaworów. Tzn ten od paliwa raz się otwierał raz nie... Dlatego też czasami sprzęgło się ślizgało - bo był za duży przyrost momentu, a innym razem był ok i się nie ślizgało. W związku z tym silnik dostawał za dużo podtlenku... Niestety nie jestem im w stanie tego udowodnić Bo jak to zawsze bywa - w ich obecności wszystko działało ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 14 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 > A sprawdziłeś czy te dysze aby napewno były +35 KM? były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 14 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 Zapomniałem dodać, że wywalę też katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 14 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 > Zapomniałem dodać, że wywalę też katalizator wywal jeszcze siedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 Przykra sprawa. Wyrazy współczucia. A swoja drogą, to coś musiało być nie tak z ustawieniem mieszanki. Przy tak krótkich strzałach ukruszenie świecy ?? Ja waliłem serie po 7-10 sek z przerwami na zmianę biegu Szkoda, że nie wrzuciłeś zimniejszych świec (u mnie nie ma to negatywnego wpływu, poza trochę nierównomierną pracą silnkia) - może to mi pomogło nie rozwalić mojego wynalazku . A swoją drogą to świetnie świadczy o Forti. byle się wszystkiego wyprzeć, a klient zapłacił to niech teraz sam się męczy Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > ja kupilem sam wysylkowo walek i > A miałeś wszystko wyliczone jaki ma być, czy poprostu wysłałeś? > Opisalem przerobki w moim silniku oraz co chce osiagnac i Swiatek wyslal mi walek , walek w koncu okazal sie dobry , ale nie rewelacyjny , ale Chojnackiemu nie chcialo sie szukac przyczyny tylko wzial 400PLN za montaz i hamownie oraz zaproponowal jeszcze regulator cisnienia paliwa za 400PLN.......... podziekowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Szkoda, że nie wrzuciłeś zimniejszych świec Wrzuciłem - Denso Iridium - jak widać niewiele pomogło > A swoją drogą to świetnie świadczy o Forti. byle się > wszystkiego wyprzeć, a klient zapłacił to niech > teraz sam się męczy > Zgadza się - odradzam komukolwiek współpracy z tą firmą Szkoda, że Sławek jest w Afryce - może z nim by się dało dogadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > 3000 tak jak kupiłem, do tego butla jest prawie pełna To jest ten zestaw SportCompact ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > A swoją drogą to świetnie świadczy o Forti. byle się wszystkiego > wyprzeć, a klient zapłacił to niech teraz sam się męczy > > Pozdr! Dlaczego tak jedziesz na Forti ? Przeciez to byl jakis uzywany zestaw NX kupiony przez Parucha od kogos ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 A w moim wypadku będzie obliczone dokładnie jaki ma być wałek i na taki zopstanie wysłane zamówienie wraz z seryjnym. Może to coś da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > A swoją drogą to świetnie świadczy o Forti. byle się wszystkiego > wyprzeć, a klient zapłacił to niech teraz sam się męczy > Dlaczego tak jedziesz na Forti ? Przeciez to byl jakis > uzywany zestaw NX kupiony przez Parucha od kogos ! ale ja na nich nie jadę. są przedstawicielem NXa, założyli Paruchowi zestaw (w końcu oni znają się na tych instalkach najlepiej), a jak rozwaliło silnik, to umywają ręce. na wizerunek firmy wpływa właściwy PR - u nich z tym chyba nie jest najlepiej. ot tak świece się nie upalają - jesli tak je przydymiło to albo były stare (powinni na to byli zwrócić uwagę), albo źle ustawiono mieszankę - a to też nie świadczy najlepiej... Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 ot tak świece się nie upalają - jesli tak je przydymiło to > albo były stare (powinni na to byli zwrócić uwagę), > albo źle ustawiono mieszankę - a to też nie > świadczy najlepiej... > Pozdr! już doczytałem wątek Parucha. sorry - przy dobrze dobranych świecach po prostu instalka była zwalona - źle ustawili skład mieszanki i tyle. więc nie ma chyba za co ich chwalić. mogli chociaż chłopakowi pomóc, przyznać się do błędu i pokryć część kosztów naprawy silnika... Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Dlaczego tak jedziesz na Forti ? Przeciez to byl jakis > uzywany zestaw NX kupiony przez Parucha od kogos ! Od gościa który pracuje w Forti i który twierdził, że jeśli u nich założę to dają gwarancję Forti i która gówno mi dała Jak dla mnie to partacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > To jest ten zestaw SportCompact ? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > ale ja na nich nie jadę. są przedstawicielem NXa, założyli > Paruchowi zestaw (w końcu oni znają się na tych instalkach > najlepiej), a jak rozwaliło silnik, to umywają ręce. na > wizerunek firmy wpływa właściwy PR - u nich z tym chyba nie > jest najlepiej. ot tak świece się nie upalają - jesli tak je > przydymiło to albo były stare (powinni na to byli zwrócić > uwagę), albo źle ustawiono mieszankę - a to też nie świadczy > najlepiej... > Pozdr! Nie mialem nigdy N2O wiec nie bede sie wypowiadal na ten temat Jak bylo naprawde wie tylko Paruch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > tak Zgodnie z reklama jest to system do wiekszych silnikow , wiec moze tu byl problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Jak bylo naprawde wie tylko Paruch Sławek (Fazzy) długo i namiętnie tłumaczył mi co mogę robić, a czego mi nie wolno i wierzcie mi że sobie wziąłem to do serca. Z resztą po jaką cholerę miałbym narażać nowy (18kkm) silnik na rozwalenie. Nigdy nie strzelałem dłużej jak 8s. Używałem tego z min z 10 minutowymi przerwami i tylko na ciepłym silniku... W sumie wystrzeliłem nie więcej niż 15 razy I naprawdę zależało mi na tym, żeby ten silnik długo jeszcze pojeździł. A co było przyczyną tego, że tak się nie stało nie wiem. ja jestem tylko laikiem. A fachury w Foprti zamiast szukać przyczyny skwitowali że za długo jeździłem na podtlenku Po czym zamknęli się w warsztacie zostawiając mnie na podwórku z rozpieprzonym autem. Takie podejście do sprawy to nie jest na pewno profesjonalizm tylko fuszerka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 15 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Zgodnie z reklama jest to system do wiekszych silnikow , > wiec moze tu byl problem ? Mnie polecił szefui całego Forti własnie ten do mojego silnika. Poza tym jak pisałem kolega jeździ od roku z dyszami +50km i nie ma najmniejszych problemów w identycznym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > Mnie polecił szefui całego Forti własnie ten do mojego silnika. > Poza tym jak pisałem kolega jeździ od roku z dyszami +50km i > nie ma najmniejszych problemów w identycznym aucie. no to pozostaje tylko pech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > podtlenku Po czym zamknęli się w warsztacie > zostawiając mnie na podwórku z rozpieprzonym autem. Takie > podejście do sprawy to nie jest na pewno profesjonalizm > tylko fuszerka Oj to nieladnie , a mialem do nich napisac w sprawie Turbo , odpuszcze sobie , chyba ze sie sytuacja wyklaruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.