bergerac Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 1 godzinę temu, Łukasz___F napisał: Gdzie tyle dają ? Chętnie skorzystam umówmy się, że podzielę się informacjami jak sfinalizuję transakcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz___F Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 13 minut temu, bergerac napisał: umówmy się, że podzielę się informacjami jak sfinalizuję transakcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 11 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 3 godziny temu, Łukasz___F napisał: Dobrze pamiętam że pracowałeś kiedyś w Lexusie? @Łukasz___F Dobrze stare czasy, znajomości zostały - a o cos chcesz zapytać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Dnia 21.01.2017 o 10:34, Kalkstein napisał: Wpisuję się w nową świecką tradycję samochwalstwa. U mnie zmiana bo samobiczowanie Model: 330d xDrive GranTurismo LuxuryLine Silnik: 190 kW (258 PS) turbo diesel Przebieg: przy zakupie 11 tys km obecnie 14 tys km Średnie spalanie: teoretycznie 6.6 w realu 11 Usterki: 5 (pięć) w tym wszystkie wymagające lawety Wymieniono: akumulator x3, kolumna kierownicza x1. Obecnie w serwisie czeka na wymianę ASB Jeżdżę zastępczym X3 i kombinuję jak się wymiksować z beemki i kupić outlandera od kolegi Ryb Kto przebije? A kto tym jeździł wcześniej ? demo ? Dnia 21.01.2017 o 10:34, Kalkstein napisał: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 Dnia 11.02.2017 o 15:57, mar00ha_ napisał: Dlaczego? tu juz sam musisz odpowiedziec na to fundamentalne pytanie tapatalked 11 godzin temu, kondziu napisał: A kto tym jeździł wcześniej ? auto bylo z floty bmw i jezdzil dyrektor na land hesja juz napisalem wczesniej, wszystkie problemy generowala asb auto /odpukac/ jezdzi jak zle tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 Dnia 9.02.2017 o 17:52, KvM napisał: Nigdy nie byłem zwolennikiem diesli (choć na te w BMW nie miałem specjalnie powodu narzekać), ale to jest gwóźdź do ich trumny. Za cholerę nie kupię diesla z adblue. Nie chodzi nawet o koszty, ale po prostu mam gdzieś martwienie się o kolejną rzecz przy dieslu ( i tak trzeba dolewać dodatek do paliwa, żeby wtryski chodziły). Używanego diesla nie kupię absolutnie z innych powodów. Jeśli tego dodatku starcza na tyle żeby od przeglądu do przeglądu dojeździć to przecież problem nie istnieje. Doleją na serwisie. O dodatkach do paliwa nigdy nie słyszałem (mam jakieś dziwne diesle, które jeżdżą bez tego). A, i mój diesel spełnia Euro6 z normalnym, suchym filtrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 Niestety serwis nie o wszystkim pamięta. Zawsze ostatecznie to kierowca ma problem i temat na głowie.Nawet jeśli sprowadza się on do pilnowania ASO. Tematem dodatków do paliwa czyszczących wtryskiwacze warto się zainteresować. Nawet jeśli jeździsz dość mało km aby doprowadzić wtryski do stanu w którym trzeba je wymienić, to z czasem po prostu spada moc z powodu zanieczyszczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 12 godzin temu, KvM napisał: Niestety serwis nie o wszystkim pamięta. Zawsze ostatecznie to kierowca ma problem i temat na głowie.Nawet jeśli sprowadza się on do pilnowania ASO. Tematem dodatków do paliwa czyszczących wtryskiwacze warto się zainteresować. Nawet jeśli jeździsz dość mało km aby doprowadzić wtryski do stanu w którym trzeba je wymienić, to z czasem po prostu spada moc z powodu zanieczyszczeń. U mnie raczej na odwrót: przez wtryski przelatuje tyle paliwa że nie mają czasu się zanieczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 Im więcej paliwa przelatuje tym problem jest większy. Oczywiście sprawa dotyczy głównie super precyzyjnych wtrysków najnowszej generacji. Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy poleca ASO BMW i jest to brandowane logo BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 Wczoraj jeździłem tym nowym X6 znajomego. Wnętrze przepiękne! Czekam na testowkę nowej 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 2 godziny temu, KvM napisał: Im więcej paliwa przelatuje tym problem jest większy. Oczywiście sprawa dotyczy głównie super precyzyjnych wtrysków najnowszej generacji. Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy poleca ASO BMW i jest to brandowane logo BMW. Coś im w tym BMW nie wychodzi. Moje diesle bez takich cudów robią duże przebiegi i wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 2 godziny temu, Ryb napisał: Coś im w tym BMW nie wychodzi. Moje diesle bez takich cudów robią duże przebiegi i wszystko gra. Najwidoczniej nie masz super precyzyjnych wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 3 godziny temu, Ryb napisał: Coś im w tym BMW nie wychodzi. Moje diesle bez takich cudów robią duże przebiegi i wszystko gra. To nie BMW produkuje wtryski tylko Bosch. Do wszystkich aut mniej więcej takie same (w danej klasie). Pewnie u Ciebie także następuje spadek osiągów tylko o tym nie wiesz. To jest kilka - kilkanaście KM. Nie do zauważenia na przestrzeni 100 tysięcy km. Wtryski piezzo są bardziej wrażliwe. Zwykle są stosowane przy bardziej wysilonych silnikach. W słabszych N47/N57 byly stosowane zwykłe, a w mocniejszych piezzo. W omawianym tu F10 są piezzo (może poza wersja 518d) i warto pamiętać o preparacie do ich czyszczenia. Przynajmniej raz na 10 baków paliwa. A jeśli ktoś nie stosował wcześniej to warto dać na trzy tankowania pod rząd. Sam preparat kosztuje grosze, nie trzeba stosować tego z logo BMW (choć nie jest specjalnie droższy). Efekt można sprawdzić na hamowni jeśli ktoś jest bardzo dociekliwy. A tak BTW miałem ostatnio okazję zrobić znowu parę tysięcy km F10. Czuć bylo, że auto jest bardziej dopracowane niż roczniki z pierwszych lat produkcji. Zdecydowanie lepiej wyciszone. Generalnie auto raczej leniwe w stylu Mercedesa niż BMW, przynajmniej z dwulitrowym dieslem. Niestety przy tych wymiarach w mieście jest udręka z parkowaniem. No ale to chyba oczywiste. Edit. Sorki myślałem, że to to temat o zakupie F10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.