JacWeg Napisano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Cześć Ojciec przymierza się do kupna Subaru Outbacka 2.0 diesel z CVT z 2014 roku, na gwarancji jeszcze 2 miesiące. Jakie macie opinie o tym aucie? Warto wykupić przedłużenie gwarancji do 5 lat? Wstaw inne media Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Podobno już jest o wieele lepiej. Do 2016r jak miałem jeszcze Outbacka czytałem forum regularnie i nie było przypadku jakiś problemów z OTB MY13+. Wg mojego serwisu też nie spotkali się z problemem typowym dla poprzednich roczników. Jak dopiero szuka to lepiej zainteresować się wersją 2.5i, od biedy można do niego wstawić lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 8 godzin temu, sherif napisał: Podobno już jest o wieele lepiej. Do 2016r jak miałem jeszcze Outbacka czytałem forum regularnie i nie było przypadku jakiś problemów z OTB MY13+. Wg mojego serwisu też nie spotkali się z problemem typowym dla poprzednich roczników. To jest mk iv czy mk v? Jeden z moich dostawców miał mk iv dla regionalnych z 2013 i niestety oba egzemplarze nie dojechały do końca wynajmu w 2016, w obu konieczna była jakaś mega droga naprawa silnika lub wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 SBD to nie jest najlepszy pomysł. A jeśli już to obowiązkowo brać to ubezpieczenie zwane "gwarancją" na kolejne 2 lata. Poczytaj sobie forum subaru tam jest sporo na temat tych silników. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Mieliśmy Forka 2008 SBD od nowości i sprzedawaliśmy z przebiegiem około 170tys. Przez cały okres użytkowania samochód sprawował się bez zarzutu. Silniki diesla nie mają dobrej sławy ale czy sypią się częściej niż diesle konkurencji? U mnie w firmie padło 5 silników w Passatach... czego więc bać się bardziej? SBD przeszedł bardzo wiele modyfikacji na przestrzeni lat, skorygowano wiele elementów, poprawiono mapy paliwowe. Aktualny OBK jest bardzo porządnym autem, bardzo mi się nim dobrze jeździło, jest wysoki, pojemny, dobrze się prowadzi a diesel w połączeniu z CVT eliminuje średnio przyjemną w użytkowaniu manualną skrzynie biegów, która lubiła się haczyć. Jeżeli samochód był zakupiony w salonie w Polsce, jest i będzie serwisowany w ASO to w przypadku fakapu z silnikiem można liczyć na pomoc SIP. To jest naprawdę bardzo fajne auto Jesteś z Krk więc podjedź z autem na Josepha Conrada 45 i niech porządnie sprawdza auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 4 godziny temu, Piotrus napisał: To jest mk iv czy mk v? Jeden z moich dostawców miał mk iv dla regionalnych z 2013 i niestety oba egzemplarze nie dojechały do końca wynajmu w 2016, w obu konieczna była jakaś mega droga naprawa silnika lub wymiana. To były MY13 ? Ja słyszałem, że po 13 było coś tam zmieniane. Pod koniec roku wchodził już nowy model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 W VIN nie zaglądałem ale odbierali gdzieś w połowie roku 2013 i wynajem na 3 lata, dzisiaj podpytałem i jeden skonał przy 118kkm a drugi przy 137kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 W 2,0 diesel boxer pękały żebra podpierające wał korbowy. Wtedy wymiana korpusu (nowy jedyne 10000PLN), albo używany silnik, pewnie z pękniętym żebrem za 20000PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Godzinę temu, DominikZ napisał: W 2,0 diesel boxer pękały żebra podpierające wał korbowy. Wtedy wymiana korpusu (nowy jedyne 10000PLN), albo używany silnik, pewnie z pękniętym żebrem za 20000PLN. nie tylko, pękały też obudowy cylindrów w początkowych seriach, są dość cienkie jak na klekota i to jest problem znacznie trudniejszy do ogarnięcia. Kiedyś u swojego mechanika oglądałem tak pęknięty blok i z nim gadałem, nie był to odosobniony przypadek, gość serwisuje sporo Subaraków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 SBD od 2010 juz poprawiony. Jak miales wszystkie przeglady w ASO to SIP dawało nowy silnik [jak padł] Jak kupowalem patrzylem na mobile de i po 2010 nie bylo juz motorszaden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.