seba_s Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 Zastanawiam się na zmiana auta i m.in interesuje mnie SC (roczniki około 2000-2002). Mam kilka pytań: 1. Jak sprawują się silniki 900 i 1.1 na gazie (chodzi o niezawodność, kulturę pracy, spalanie, a nie o osiągi)? 2. Który silnik jest mniej awaryjny? 3. Jak wygląda rzeczywiste spalanie 900 kontra 1.1? 4. Na co uważac przy kupnie (rdza - jeśli tak to gdzie, jakieś często padające części)? 5. Co się najczęściej psuje w SC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > Zastanawiam się na zmiana auta i m.in interesuje mnie SC (roczniki > około 2000-2002). > Mam kilka pytań: > 1. Jak sprawują się silniki 900 i 1.1 na gazie (chodzi o > niezawodność, kulturę pracy, spalanie, a nie o osiągi)? ja mam juz II sejka na lpg i nie narzekam na awaryjność. spalanie niewiele(0,5l) wiecej niz beny > 2. Który silnik jest mniej awaryjny? 1108 > 3. Jak wygląda rzeczywiste spalanie 900 kontra 1.1? róznica w granicach 1l ale warto dopłacic a pali 7-9l zalezne od stylu jazdy > 4. Na co uważac przy kupnie (rdza - jeśli tak to gdzie, jakieś często > padające części)? rdza najczęściej atakuje: tylna klapa,podszybie > 5. Co się najczęściej psuje w SC? mnie psuje sie wszystko po kolei ale za nic go nie zamienie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > Zastanawiam się na zmiana auta i m.in interesuje mnie SC (roczniki > około 2000-2002). > Mam kilka pytań: > 1. Jak sprawują się silniki 900 i 1.1 na gazie (chodzi o > niezawodność, kulturę pracy, spalanie, a nie o osiągi)? 1108 sprawje sie elegancko spalanie 6 +/-1l > 2. Który silnik jest mniej awaryjny? chyba 1108 > 3. Jak wygląda rzeczywiste spalanie 900 kontra 1.1? jakis litr rozicy > 4. Na co uważac przy kupnie (rdza - jeśli tak to gdzie, jakieś często > padające części)? nadkola+klapa > 5. Co się najczęściej psuje w SC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > 1. Jak sprawują się silniki 900 i 1.1 na gazie (chodzi o > niezawodność, kulturę pracy, spalanie, a nie o osiągi)? Bez problemu Szwagier ostatnio opchnal 900-etke i jezdzil nia na gazie, zero z tym problemow Ja jezdze na gazie 1.1 MPI i tez moge powiedziec ze bez problemow Kultura pracy ? W sumie to to samo 4 gary i zero filozofii Pod moja noga 900-eta jarala wiecej o litr Po prostu jej osiagi byly niewystarczajace i musialem ostro dusic zeby jechala. > 2. Który silnik jest mniej awaryjny? Nie wiem, bo zaden sie nie zepsul, ale z tego co tu czytalem, to skrzynki od 1.1 padaja duzo szybciej niz od 900 > 3. Jak wygląda rzeczywiste spalanie 900 kontra 1.1? Tak jak pisalem. Moj 1.1 jara mniej niz 900-tka szwagra i to mimo tego ze mam skrzynie Abartha, ktora napewno dobrze na spalanie nei wplywa > 4. Na co uważac przy kupnie (rdza - jeśli tak to gdzie, jakieś często Czy nie byl ostro walony i czy pod spodem nie jest mokry od oleju. Reszta jest tania > 5. Co się najczęściej psuje w SC? Tego nie powiem, bo nic sie jeszcze nie zepsulo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > Zastanawiam się na zmiana auta i m.in interesuje mnie SC (roczniki > około 2000-2002). > Mam kilka pytań: > 1. Jak sprawują się silniki 900 i 1.1 na gazie (chodzi o > niezawodność, kulturę pracy, spalanie, a nie o osiągi)? > 2. Który silnik jest mniej awaryjny? > 3. Jak wygląda rzeczywiste spalanie 900 kontra 1.1? > 4. Na co uważac przy kupnie (rdza - jeśli tak to gdzie, jakieś często > padające części)? > 5. Co się najczęściej psuje w SC? nie zamienilbym Felicji na SC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > nie zamienilbym Felicji na SC... a ja zamieniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > Zastanawiam się na zmiana auta i m.in interesuje mnie SC (roczniki > około 2000-2002). > Mam kilka pytań: > 1. Jak sprawują się silniki 900 i 1.1 na gazie (chodzi o > niezawodność, kulturę pracy, spalanie, a nie o osiągi)? mam 900, ale bez gazu..chodzi super > 2. Który silnik jest mniej awaryjny? IMO 1.1 i 900 sąna tym samym poziomie > 3. Jak wygląda rzeczywiste spalanie 900 kontra 1.1? mojego wujka eska 1.1 paliła średnio cuit poniżej 6 litrów..moja 9seta pali ok 6,6,5. > 4. Na co uważac przy kupnie (rdza - jeśli tak to gdzie, jakieś często > padające części)? rdzy nie uświadczysz, chyba, ze był bity...sprawdż dokładnie układ chłodzenia silnika i czy wycieki nie są zbyt intrensywne > 5. Co się najczęściej psuje w SC? nic sięnie psuje..mój jest z 99 roku...od 2002 roku jak go mam wymieniłem tylko termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > Zastanawiam się na zmiana auta i m.in interesuje mnie SC (roczniki > około 2000-2002). > Mam kilka pytań: > 1. Jak sprawują się silniki 900 i 1.1 na gazie (chodzi o > niezawodność, kulturę pracy, spalanie, a nie o osiągi)? > 2. Który silnik jest mniej awaryjny? > 3. Jak wygląda rzeczywiste spalanie 900 kontra 1.1? > 4. Na co uważac przy kupnie (rdza - jeśli tak to gdzie, jakieś często > padające części)? > 5. Co się najczęściej psuje w SC? silniki 899cm fajnie chodza na gazie 2 generaci ale spalanie praktycznie takie jak w 1,1 wiec nie wiem czy jest sens kupowac 899.... ja raczej bym szukal 1,1 bo jest nadal wkladany do aut... i za jakies pare lat bedzie latwiej sprzedac niz z silnikiem 899cm... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba_s Napisano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2006 > nie zamienilbym Felicji na SC... Ekonomia, panie ekonomia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 17 Maja 2006 Udostępnij Napisano 17 Maja 2006 > Zastanawiam się na zmiana auta i m.in interesuje mnie SC (roczniki > około 2000-2002). > Mam kilka pytań: > 1. Jak sprawują się silniki 900 i 1.1 na gazie (chodzi o > niezawodność, kulturę pracy, spalanie, a nie o osiągi)? > 2. Który silnik jest mniej awaryjny? > 3. Jak wygląda rzeczywiste spalanie 900 kontra 1.1? > 4. Na co uważac przy kupnie (rdza - jeśli tak to gdzie, jakieś często > padające części)? > 5. Co się najczęściej psuje w SC? praktycznie 1.1 powinien spalic mniej , 900 w teorii bardziej awaryjny tzn. wał podwieszony na 3 panewkach ,1.1 na 5 panewkach wiec juz wiesz co wytrzyma wieksze kopanie, hmm co pada: mialem sc - skrzynie fiatowskie są do dupy..... kultura- 1.1 mniej trzesie bo to nowsza jednostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.