lukaszek1207 Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Witam, Jakiś czas temu pytałem ale nie było konkretnej odpowiedzi: jakie bębny w rozsądnej cenie (do 100zl/szt max) można kupić? Ori niedostepne, Harty,Fasty raczej odrzucam. Może Delphi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 ja mam delphi, narzekać nie mogę, nie mam porównania z wszelakimi hartami i fastami ale odrzucają mnie te marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 ja mam delphi i od nowosci bija. Mialem dac do przetoczenia ale przyzwyczailem sie do nieregularnych szumow przy hamowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 4 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2019 Panie i Panowie, odświeżam temat. Rok temu miał być tył robiony a wymieniłem przód. W tym roku tył wypadł blado na przeglądzie ( jedna strona słabiej hamuje na hamulcu zasadniczym, z 3 lata temu wymieniany cylinderek po tej stronie, ręczny dobry) więc na wiosnę czas na tył. Znów zrobiłem przegląd bębnów i co mnie zdziwiło, bębny do SC i CC chodzą na innych numerach katalogowych u producentów, z tym ze te do CC są tańsze np: SC https://motostacja.com/p/TRW-DB4201/ CC https://motostacja.com/p/TRW-DB4013/ Jak to jest są one wymienne czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 4 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2019 Wg. Mnie wymienne 126p/127/CC/SC itd. U mnie w vanie kolektory były zapieczone, i to była przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2019 @Rapid136kolego czy poza org korektorami SC/ można założyć coś innego tzn z innego auta. Cena zwala z nóg jak widzę na allegro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Lorektory ATE z punto2 spelniają dobrze swoje zadanie. @JohnnyR takie zamontował z mojego polecenia i w lekkiej rajdówce spełniają swoje zadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 Ja zamontowałem o te tylko drożej płaciłem https://www.olx.pl/oferta/nowy-korektor-sily-hamowania-ate-opel-astra-corsa-CID5-IDwKn2r.html Niby corsa, ale tył hamuje równo, ale ciut za mocno jak dla mnie (tylko butla z tyłu), ale o niebo lepiej niż zapieczona otwarta 1 strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Te korektory muszę wkręci. Przy pompie zaraz z przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 14 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 ja ma na łączniu przewodów na tylnych wahaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2019 W zależności od samochodu były labo na przewodach hamulcowych z tyłu, albo przy pompie z przodu. Ja w swoim pokraku np mam założone z seja przy pompie. Co zaś się tyczy bębnów, to różnica między maluchowymi a cc/sc jest taka, że te pierwsze nie były wyważane, więc jeśli będziesz kupował, a poruszasz się raczej szybciej niż wolniej, to maluchowych nie bierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.