AxiT Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 Z racji że poszukuje drugiej fury to od znajomego dostałem namiary na pewnego C4. Wersja wyposażenia ponoć wysoka.... Cena też przewyższa moje założenia przynajmniej 50%. Co o takim sądzicie. Potwierdzony przebieg około 160000 bezwypadkowy też. Czego szukać w takim aucie. Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 Jezeli z silnikiem 1.6THP to daruj sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 1 godzinę temu, AxiT napisał: Z racji że poszukuje drugiej fury to od znajomego dostałem namiary na pewnego C4. Wersja wyposażenia ponoć wysoka.... Cena też przewyższa moje założenia przynajmniej 50%. Co o takim sądzicie. Potwierdzony przebieg około 160000 bezwypadkowy też. Czego szukać w takim aucie. Z tego rocznika to Cytryna albo Pug tylko z 2.0 HDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 Jezeli z silnikiem 1.6THP to daruj sobie Tego silnika nie bylo w 2006... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 Godzinę temu, grogi napisał: Z tego rocznika to Cytryna albo Pug tylko z 2.0 HDI. Nie przesadzajmy. Tam nie było THP i VTi. Z benzynowych - stare, dobre 1.6 16V 110KM i 2.0 ~140-180KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 6 godzin temu, grogi napisał: Z tego rocznika to Cytryna albo Pug tylko z 2.0 HDI. a czemu nie 1.6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 25 minut temu, mpek napisał: a czemu nie 1.6? 1.6 HDI? Bo puszczają uszczelnienia pod wtryskami, przez co silnik zaczyna rzucać sadzą do oleju. Zapychają się kanały olejowe i pokrętnie skonstruowane zasilanie sprężarki w olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 33 minuty temu, grogi napisał: 1.6 HDI? Bo puszczają uszczelnienia pod wtryskami, przez co silnik zaczyna rzucać sadzą do oleju. Zapychają się kanały olejowe i pokrętnie skonstruowane zasilanie sprężarki w olej. Czyli po kupnie wymiana podkładek pod wtryskami + płukanka do silnika i powinno być po problemie. 1.6hdi w ogólności, to raczej dobre jednostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 17 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 A silnik 1.4. benzyna 88 km, z 2004 ma być do jazdy po mieście.Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 3 godziny temu, grogi napisał: 1.6 HDI? Bo puszczają uszczelnienia pod wtryskami, przez co silnik zaczyna rzucać sadzą do oleju. Zapychają się kanały olejowe i pokrętnie skonstruowane zasilanie sprężarki w olej. Wszystko jest już od dawna opanowane. Jeden z lepszych silników według mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 4 godziny temu, AxiT napisał: A silnik 1.4. benzyna 88 km, z 2004 ma być do jazdy po mieście. Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka Już Ci odpowiadam. Do miasta się nadaje, ja po Warszawie zimą osiągałem spalanie 8.2L/100km, nie jeżdżąc wolno. Co do samego silnika - ma on wadę fabryczną pod postacią wycieku oleju spod UPG. Wyciek jest na zewnątrz, więc można z tym jeździć dość długo, pewnie dopóki olej nie pójdzie na pasek osprzętu. ET3J4 albo miały albo będą miały wymienianą tę uszczelkę. Zamiennik jest grubszy i to załatwia sprawę, przynajmniej na 60-100kkm. Auto, które sprzedałem od wymiany przejechało chyba 30kkm i jest suchutko. Trzeba wziąć pod uwagę, że wyciszenie drzwi w C4 jest kiepskie, zamykają się jak w Żuku, samo auto jest już wyciszone dość dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 17 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 24 minuty temu, analyzer64 napisał: Już Ci odpowiadam. Do miasta się nadaje, ja po Warszawie zimą osiągałem spalanie 8.2L/100km, nie jeżdżąc wolno. Co do samego silnika - ma on wadę fabryczną pod postacią wycieku oleju spod UPG. Wyciek jest na zewnątrz, więc można z tym jeździć dość długo, pewnie dopóki olej nie pójdzie na pasek osprzętu. ET3J4 albo miały albo będą miały wymienianą tę uszczelkę. Zamiennik jest grubszy i to załatwia sprawę, przynajmniej na 60-100kkm. Auto, które sprzedałem od wymiany przejechało chyba 30kkm i jest suchutko. Trzeba wziąć pod uwagę, że wyciszenie drzwi w C4 jest kiepskie, zamykają się jak w Żuku, samo auto jest już wyciszone dość dobrze. EEEEEE tak źle nie jest tym co dziś jeździłem było znośnie cicho. Jutro tyrknę do właściciela pogadać i zapytać o numer vin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2018 10 godzin temu, AxiT napisał: EEEEEE tak źle nie jest tym co dziś jeździłem było znośnie cicho. Jutro tyrknę do właściciela pogadać i zapytać o numer vin. Biorac pod uwage, ze to juz robi sie powoli staroc, to sugerowalbym wziac pod warunkiem, ze to nie jest jakas super wyposazona wersja. Mialem C4 VTS 2.0 przez 6 lat i pod koniec (12-13 rok) niestety co chwila wychodzily jakies drobne, irytujace duperele glownie zwiazane z elektryka. Mechanicznie absolutnie bez zarzutu do samego konca Jedynie tylne zacisko sie zapiekly, ale to dosc powszechne zjawisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 21 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2018 Dnia 18.06.2018 o 08:29, Maciej__ napisał: Biorac pod uwage, ze to juz robi sie powoli staroc, to sugerowalbym wziac pod warunkiem, ze to nie jest jakas super wyposazona wersja. Mialem C4 VTS 2.0 przez 6 lat i pod koniec (12-13 rok) niestety co chwila wychodzily jakies drobne, irytujace duperele glownie zwiazane z elektryka. Mechanicznie absolutnie bez zarzutu do samego konca Jedynie tylne zacisko sie zapiekly, ale to dosc powszechne zjawisko. Temat zamknięty. Wspomniana C4 to goowno ovinięte w sreberko. W środku syyyyyyf. Resta jakoś daje rad. W akcie desperacji żona zięła teścia podjechała do pobliskiego komisu i wybrała sobie Hondę JEZZ 2004 1.4 NoPB (nie wspomnę głośno że dostała ciche przyzwolenie na to) . Podam wam link cobyście mogli mnie zlinczować. AHA zasadzałem się u niego na C3 ale jak miałem jechać kupić to trafiłem do szpitala i ktoś mnie podkupił. Komisant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2018 Sprawdź ile bierze oleju. Szczególnie przy jeździe autostradowej. Niestety hondy z tym silnikiem lubią sobie trochę oliwy łyknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 Dnia 17.06.2018 o 15:04, grogi napisał: 1.6 HDI? Bo puszczają uszczelnienia pod wtryskami, przez co silnik zaczyna rzucać sadzą do oleju. Zapychają się kanały olejowe i pokrętnie skonstruowane zasilanie sprężarki w olej. Mam własnie takiego na warsztacie, szczęście, że udało się wtryski wyjąć.... bo często trzeba z głowicą targać. Generalnie moim skromnym zdaniem jednostka wysokiego ryzyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 8 godzin temu, AxiT napisał: Temat zamknięty. Wspomniana C4 to goowno ovinięte w sreberko. W środku syyyyyyf. Resta jakoś daje rad. W akcie desperacji żona zięła teścia podjechała do pobliskiego komisu i wybrała sobie Hondę JEZZ 2004 1.4 NoPB (nie wspomnę głośno że dostała ciche przyzwolenie na to) . Podam wam link cobyście mogli mnie zlinczować. AHA zasadzałem się u niego na C3 ale jak miałem jechać kupić to trafiłem do szpitala i ktoś mnie podkupił. Komisant No i dobrze wybrała, o ile oczywiście ta Hunda nie ma miliona km skręconego na 200 tys. Znajoma kupiła Jezz od swojego dobrego znajomego, auto z Polski niby 240 tys, jak wziąłem go na przegląd (oleje, filtry, świece itp) to okazało się, że ulep jakich mało. Oleju z silnika o ile można to coś olejem nazwać udało się spuścić 0,8 l ! Silnik złom, spalanie oleju 1 l na 600 km .... ale oczywiście to nie reguła, oby się spisywała bo to bardzo fajne samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 Jak kazdy stary diesel Mam własnie takiego na warsztacie, szczęście, że udało się wtryski wyjąć.... bo często trzeba z głowicą targać. Generalnie moim skromnym zdaniem jednostka wysokiego ryzyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.