steyr Napisano 1 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2018 Cześć, przed wyjazdem wakacyjnym wsunąłem się pod mojego "dziadka" i zauważyłem korozję na końcowym tłumiku na spawie łączącym rurę z puszką. I pytanie teraz, na co wymienić? Obecny to Bosal i przejechane ~100kkm na lpg. Zastanawiam się nad Asmet-em? Co sądzicie? Ktoś jeszcze wymienia tłumiki, czy sprzedają auta w takim wypadku? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2018 A ten dziadek to co za auto? Matiz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 1 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2018 8 minut temu, steyr napisał: Cześć, przed wyjazdem wakacyjnym wsunąłem się pod mojego "dziadka" i zauważyłem korozję na końcowym tłumiku na spawie łączącym rurę z puszką. I pytanie teraz, na co wymienić? Obecny to Bosal i przejechane ~100kkm na lpg. Zastanawiam się nad Asmet-em? Co sądzicie? Ktoś jeszcze wymienia tłumiki, czy sprzedają auta w takim wypadku? pozdrawiam Najtańszy wystarczy na 2 lata, Asmet na 3, może 4 lata, Bosal itp, na trochę dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 1 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2018 Punto 2, w sumie Bosal wytrzymał ~3lata. Korozja jest, poklepałem młotkiem i wyleciały małe dziury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 2 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2018 Moja propozycja: 07.401 z Polmo Ostrów w wykonaniu nierdzewnym. Nie jest to typowa nierdzewka (magnes przyciąga), ale mam w SC już z 3 lub 4 sezon i jest całkiem ładny. Niestety 2 razy droższy od zwykłego i wg katalogu do Punto II 1.2 8V - 240zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 2 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2018 46 minut temu, lukaszek1207 napisał: Moja propozycja: 07.401 z Polmo Ostrów w wykonaniu nierdzewnym. Nie jest to typowa nierdzewka (magnes przyciąga), Przykładowo 0H13 - 2H13 jest to stal o podwyższonych właściwościach anykorozyjnych, tak jak podałeś łapie ją magnes. Pełna nierdzewka to np. 1H18N9T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 2 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2018 Ja ogolnie bylem zadowolony z kilku tlumikow z Polmo ostrow, ale ostatni padl w 3 lata. Tylko nie kupuj tlumika Edex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 2 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2018 Kup byle co. Zainwestuj w farbe 400,st czarny mat (nie srebrzanka?) i masz spokoj na x lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 2 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2018 4 minuty temu, HARDTECHNO napisał: Kup byle co. Zainwestuj w farbe 400,st czarny mat (nie srebrzanka?) i masz spokoj na x lat Ale korozja, zwłaszcza w przypadku LPG, to chyba idzie od środka i farba nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 2 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2018 Nie powiem ci jak brdzie dzialac przy lpg. Bo takiwi wozidlami nie jezdze. W benzynie i dieslu sie sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszG Napisano 2 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2018 Asmet. 5 lat w gazie. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 2 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2018 Ja chwale Marixa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 3 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2018 Zamówiłem Asmet-a, jako jedyny z standardowych ma chociaż pomalowane spawy Obecny Bosal przerdzewiał właśnie na spawach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2018 Ja po doswiadczeniach z tych tlumikow ogolnodostepnych kupuje teraz tanioche,po co placic za firme skoro i tak wiekszosc robi na jwdno kopyto. Co do korozji. Doswiadczenia z rajdow amatorskich nauczyly mnie malowania tlumika wlasnie farba 400st czarny mat . i mialem spokoj na lata. A katowalem auto w xtremalnych warunkach. Tak wiec... Teraz w czasach pokryzysysowych wiekszosc firm i tak ma wlaczony tryb oszczedzania- tak wiec sami wybierajcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 5 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 Tak apropos, 2,5 roku temu stałem przed podobnym wyborem. Asmeta każdy odradzał, bo to najtańsze barachło, Polmo Ostrów tak samo, więc wziąłem okazyjnie Walkera (Bosal był w kosmicznej cenie, a rzeczony trafił się okazyjnie). I jedyne, co mi się nie podoba, to brzmienie - myślałem, że kompletny wydech takiej firmy będzie aksamitny, cichutki. A tak nie jest. Trzeba było wziąć Asmeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 6 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2018 u mnie w gofrze asmet brzmi zacnie polmostrów wytrzymał 3 lata i poszedł wzdłuż na spawie akurat teraz w octavi wymieniam cały wydech, kata i koncowy końcowy wziąłem z asmeta a kat z rurą i plecionką jest polskiej produkcji ...na "j"...zdziwiło mnie że jest zrobiony z kwasowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.