patgaw Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 Czy to mozliwe zeby w ukladzie klimatyzacji bylo tylko 165g czynnika a ja bym nie odczul spadku wydajnosci klimy? Bylem na dobiciu klimy i tylko tyle zostalo sciagniete a powinno byc 550g. Nie jestem jakims fanem jezdzenia w lodowce, ale jak przy 30 stopniach mialem wentylator na 1 bieg i na nogi to bylo mi ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 To dlaczego ruszałeś, jak dobrze działało? 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 To nie jest tak, ze im mniej masz czynnika, tym gorzej chlodzi. Do pewnego momentu wydajnosc, owszem, spada, ale potem gwaltownie rosnie i jak masz np. 10% od normalnej pojemnosci ukladu, to moze chlodzic tak samo, jak majac 100%, a nawet i lepiej (i zamrozi parownik). Fizyka gazow jest skomplikowana 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 19 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2019 Godzinę temu, rwIcIk napisał: To dlaczego ruszałeś, jak dobrze działało? a dlaczego wymienisz olej skoro silnik dziala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 6 godzin temu, rwIcIk napisał: To dlaczego ruszałeś, jak dobrze działało? Zabawna sprawa - ja z nudów (bez przesady oczywiście, czasem coś tam sprawdzę) sprawdziłem wszystkie płyny i okolice w swojej emerytce. No i wygrzebałem - masełko na korku chłodnicy. Zero niepokojących objawów. Trzeba było coś z tym zrobić. Parę kPLN pękło No nic, ale to już mój wybór. Klimę robiłem chyba 2 lata temu - jak w końcu znaleźli nieszczelność (poszukiwanie trwało chyba z 8 lat) i coś tam zrobili (wymienili np. osuszacz), to czynnik spierniczył w 3 dni Tak, wszystko działało 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 6 godzin temu, wladmar napisał: To nie jest tak, ze im mniej masz czynnika, tym gorzej chlodzi. Do pewnego momentu wydajnosc, owszem, spada, ale potem gwaltownie rosnie i jak masz np. 10% od normalnej pojemnosci ukladu, to moze chlodzic tak samo, jak majac 100%, a nawet i lepiej (i zamrozi parownik). Fizyka gazow jest skomplikowana Lekko błądzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 19 Września 2019 Udostępnij Napisano 19 Września 2019 42 minuty temu, futrzak napisał: Zabawna sprawa - ja z nudów (bez przesady oczywiście, czasem coś tam sprawdzę) sprawdziłem wszystkie płyny i okolice w swojej emerytce. No i wygrzebałem - masełko na korku chłodnicy. Zero niepokojących objawów. Trzeba było coś z tym zrobić. Parę kPLN pękło No nic, ale to już mój wybór. Klimę robiłem chyba 2 lata temu - jak w końcu znaleźli nieszczelność (poszukiwanie trwało chyba z 8 lat) i coś tam zrobili (wymienili np. osuszacz), to czynnik spierniczył w 3 dni Tak, wszystko działało Krótko mówiąc, partacze Azot prawdę ci powie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 15 godzin temu, patgaw napisał: Czy to mozliwe zeby w ukladzie klimatyzacji bylo tylko 165g czynnika a ja bym nie odczul spadku wydajnosci klimy? Bylem na dobiciu klimy i tylko tyle zostalo sciagniete a powinno byc 550g. Nie jestem jakims fanem jezdzenia w lodowce, ale jak przy 30 stopniach mialem wentylator na 1 bieg i na nogi to bylo mi ok. Jeżeli w tym aucie z podpisu to bardzo prawdopodobne. Ja na wiosnę robiłem to odessali chyba 260g, czyli nawet nie połowę. Gdyby nie syczenie z kratek nawiewu to nie czuć było spadku wydajności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 20 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2019 Tak wlasnie w tym. U mnie tez syczalo ale 2 lata temu "dobijalem" u najtanszego partacza i nie przestalo syczec wiec pomyslalem ze tak musi byc zobaczymy jak bedzie teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 Mi też syczalo jak partacz z oszczędności nie dobił mi do tych 550g. Jak pojechałem do niego drugi raz i patrzyłem na ręce to przestało syczeć. Teraz na wiosne(po 3 latach) znowu zaczęło syczec i uznałem, że trzeba dobić czynnika i znowu nastała cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 23 godziny temu, technix napisał: Krótko mówiąc, partacze Azot prawdę ci powie ... Partacze, tak, tak. Keengoo też szukał 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 20 Września 2019 Udostępnij Napisano 20 Września 2019 5 godzin temu, czachabrava napisał: Mi też syczalo jak partacz z oszczędności nie dobił mi do tych 550g. Jak pojechałem do niego drugi raz i patrzyłem na ręce to przestało syczeć. Teraz na wiosne(po 3 latach) znowu zaczęło syczec i uznałem, że trzeba dobić czynnika i znowu nastała cisza. U mnie nic nie syczało. Szukały 3 bądź 4 warsztaty gdzie jest nieszczelność. Niestety bardzo wolno czynnik znikał i to było problemem. Po tej akcji okazało się, że skraplacz jest nieszczelny - poszedł nowy, ale tez były jaja, ponieważ wersja US, a nie EU W europejskim pugu też chłodnica poszła to wymiany - pewnie atrakcje z autostrad. Tak, były jakieś dźwięki syczenia i przelewania z klimy po wyłączeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 21 Września 2019 Udostępnij Napisano 21 Września 2019 9 godzin temu, futrzak napisał: U mnie nic nie syczało. Szukały 3 bądź 4 warsztaty gdzie jest nieszczelność. Niestety bardzo wolno czynnik znikał i to było problemem. Po tej akcji okazało się, że skraplacz jest nieszczelny - poszedł nowy, ale tez były jaja, ponieważ wersja US, a nie EU W europejskim pugu też chłodnica poszła to wymiany - pewnie atrakcje z autostrad. Tak, były jakieś dźwięki syczenia i przelewania z klimy po wyłączeniu Niestety muszę z tym żyć i pogodzić się z tą nieszczelnością. Strata 100g na rok, po 3 latach serwis za 200pln. Nie będę się pchać w koszta :D U mnie leci delikatnie na oringu czujnika i obiecałem sobie, że przed następnym serwisem klimy go wymienię za 3zł. Bo niestety teraz wyciek UV zobaczyłem dopiero po nabiciu czynnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 22 Września 2019 Udostępnij Napisano 22 Września 2019 Dnia 21.09.2019 o 07:22, czachabrava napisał: Niestety muszę z tym żyć i pogodzić się z tą nieszczelnością. Strata 100g na rok, po 3 latach serwis za 200pln. Nie będę się pchać w koszta U mnie leci delikatnie na oringu czujnika i obiecałem sobie, że przed następnym serwisem klimy go wymienię za 3zł. Bo niestety teraz wyciek UV zobaczyłem dopiero po nabiciu czynnika. Podjechać do serwisu klimy, to ściągną czynnik, zmienią oring i nabiją klimę. Powinno być taniej niż wymiana "gumki" za 3 lata z nabiciem czynnika i gaz nie pójdzie do atmosfery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Września 2019 Udostępnij Napisano 22 Września 2019 Dnia 19.09.2019 o 22:24, technix napisał: Azot prawdę ci powie Też to usłyszałem w ponoć najlepszym zakładzie w mieście. Zabrzmiało profi. Byłem pełen dobrych myśli. My to się znamy. Na Azot sprawdzamy a nie jakieś, głupie UV! Po czym następnego dnia podkulili ogon i szukali tak szkalowaną dzień wcześniej metodą na lampę UV bo sprawdzenie azotem dało błędny rezultat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 22 Września 2019 Udostępnij Napisano 22 Września 2019 Widocznie za małe ciśnienie było 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Września 2019 Udostępnij Napisano 22 Września 2019 2 minuty temu, technix napisał: Widocznie za małe ciśnienie było Ciśnienie jakie by nie było nic by nie dało. Choćby rozerwało przewody. Niektóre nieszczelności ujawniają się tylko w trakcie pracy i na Azot ich się nie wykryje. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 23 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2019 Dnia 21.09.2019 o 07:22, czachabrava napisał: Niestety muszę z tym żyć i pogodzić się z tą nieszczelnością. Strata 100g na rok, po 3 latach serwis za 200pln. Nie będę się pchać w koszta U mnie leci delikatnie na oringu czujnika i obiecałem sobie, że przed następnym serwisem klimy go wymienię za 3zł. Bo niestety teraz wyciek UV zobaczyłem dopiero po nabiciu czynnika. A jakie to auto i gdzie ten oring? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 23 Września 2019 Udostępnij Napisano 23 Września 2019 Fabia 2006r 1.4, oring przy zaworze HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.