Pepcio Napisano 28 Października 2019 Udostępnij Napisano 28 Października 2019 Cześć Potrzebuję ogarniętego gazownika do Opla Merivy z 2017 r 1,4 T instalacja fabryczna Landi Renzo , ASO sobie nie radzą, ponoć instalacja poblokowana i z poza ASO nie można się z nią uporać, ale ile w tym prawdy nie wiem. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym tematem? Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumcio Napisano 28 Października 2019 Udostępnij Napisano 28 Października 2019 Cześć Potrzebuję ogarniętego gazownika do Opla Merivy z 2017 r 1,4 T instalacja fabryczna Landi Renzo , ASO sobie nie radzą, ponoć instalacja poblokowana i z poza ASO nie można się z nią uporać, ale ile w tym prawdy nie wiem. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym tematem? Z góry dziękuję Coraz częściej słychać, że ludzie wywalają fabryczne sterowniki i zakładają ogólnie dostępne i ogarnięte. Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 15 godzin temu, Pepcio napisał: ASO sobie nie radzą, ponoć instalacja poblokowana i z poza ASO nie można się z nią uporać To jest cały i dokładny opis tej instalacji. Dodatkowo są tam zastosowane wtryskiwacze MED, które nie są już tak trwałe, jak kiedyś a kosztują sporo. Najlepszym wyjściem jest wywalenie i zastąpienie całości czymś polskim i serwisowalnym w większości warsztatów. Koszt porównywalny z wymianą listwy wtryskowej MED w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 Pytaj na lpg forum. Nigdy nie byłem zwolennikiem fabrycznego lpg, pół biedy jak by jeszcze ASO znało się na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 Dnia 28.10.2019 o 21:53, Pepcio napisał: Potrzebuję ogarniętego gazownika do Opla Merivy z 2017 r 1,4 T instalacja fabryczna Landi Renz opel mucha w mikołowie co do blokowania to tak jak każde inne "fabryczne" sterowniki - współpracują z tylko z oprogramowaniem aso przejechałem ok 150 tys km taką merivą więc jak masz pytanie to pytaj. ps teraz mam mokke też z gazem więc silnikowo dużo się nie zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 17 godzin temu, ghost2255 napisał: Dodatkowo są tam zastosowane wtryskiwacze MED, które nie są już tak trwałe, jak kiedyś a kosztują sporo. a kiedyś ile wytrzymywały?? każdy producent ma swoje graty do instalacji a czy są tanie czy drogie to kwestia względna...prins ma droższe instalacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 Godzinę temu, piotr1982 napisał: a kiedyś ile wytrzymywały?? Potrafiły paść po 20-30 tyś km. Swojego czasu wprowadzili zmianę softu w LR - dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej silnika. I wychodziło że powyżej 4 tyś auto jechało tylko na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 5 godzin temu, piotr1982 napisał: kiedyś ile wytrzymywały Np. 100 000km. Slynely z trwalosci. Dzisiaj nie dotrzymuja konca gwarancji. Czesto 30-40 000km to dla nich koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 5 godzin temu, 51cent napisał: Potrafiły paść po 20-30 tyś km. w myśl zasady jak dbasz tak masz... a bardziej jak serwis dba (się zna) tak klient ma w oplu mm cars w katowicach uparcie twierdzili że filtr gazu jest jeden..... a popatrz u muchy wymieniali 2 (bo były dwa) - później się nie ma co dziwić że padają 5 godzin temu, 51cent napisał: Swojego czasu wprowadzili zmianę softu w LR - dotrysk benzyny w zależności od prędkości obrotowej silnika. I wychodziło że powyżej 4 tyś auto jechało tylko na benzynie. skoda... a piszemy o oplach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 46 minut temu, ghost2255 napisał: Np. 100 000km. Slynely z trwalosci. Dzisiaj nie dotrzymuja konca gwarancji. Czesto 30-40 000km to dla nich koniec. 5lat i dokładnie 146tys km wytrzymały oryginały (do momentu sprzedaży) ale jak serwis (w tym aso) nie ma pojęcia że są filtry do wymiany i kierowca jeździ do oporu to i wtryski padają po takim czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 4 godziny temu, piotr1982 napisał: 5lat i dokładnie 146tys km wytrzymały oryginały A wiele innych nie wytrzymało 40 000km i czego to dowodzi? Statystyka jest niekorzystna dla tych wtrysków, nawet przy wymianach filtrów. To nie mój wymysł, tylko doświadczenie moje i wielu ludzi z branży LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 W Tipo 1.4tjet z fabrycznym gazem podobnie, Medy wytrzymują po ~60kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 30 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2019 14 godzin temu, piotr1982 napisał: opel mucha w mikołowie co do blokowania to tak jak każde inne "fabryczne" sterowniki - współpracują z tylko z oprogramowaniem aso przejechałem ok 150 tys km taką merivą więc jak masz pytanie to pytaj. ps teraz mam mokke też z gazem więc silnikowo dużo się nie zmieniło Jakieś ASO z Tarnowskich Góry stwierdziło , że wtryskiwacze do wymiany, koszt ...1800 zł , znalazłem nowe Med-y po około 170 zł szt , a wymiana to żaden problem, pytanie tylko czy te fabryczne instalacje są ,,regulowalne'' czy pracują w jakimś systemie samoregulacji, ASO stwierdziło, że wymiana wtrysków, a jesli nie pomoże to wymiana reduktora, a jeśli ....nie pomoże to dalej. Czyste paproki, zdaje się, nie ogarniają tematu. Ps. Samochód mojego znajomego, przebieg coś 65 tys, błąd wywala ,,Za bogata mieszanka'' oczywiście na LPG, na PB samochód śmiga jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 31 Października 2019 Udostępnij Napisano 31 Października 2019 Jak nie znajdziesz machera to osobiście bym poszukał po numerach taki wtrysków i podmienił cały komplet, jeśli występują w nich dysze regulacyjne to stare przekręcić. Chociaż za 1/3 cen Medów masz Barracud-y lub AC W03 ale do tego trzeba mieć dostęp do sterownika lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 31 Października 2019 Udostępnij Napisano 31 Października 2019 (edytowane) 11 godzin temu, Pepcio napisał: Jakieś ASO z Tarnowskich Góry stwierdziło Zerknij na ten temat: https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=844396 Edytowane 31 Października 2019 przez 51cent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 31 Października 2019 Udostępnij Napisano 31 Października 2019 12 godzin temu, Pepcio napisał: że wtryskiwacze do wymiany, koszt ...1800 zł , w sklepie z gratami te same wtryski z listwą kosztują ok 700-800zł + robocizna aso (kalibracja) omijał bym ten serwis szerokim łukiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 26 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2020 Dnia 30.10.2019 o 21:33, Pepcio napisał: Jakieś ASO z Tarnowskich Góry stwierdziło , że wtryskiwacze do wymiany, koszt ...1800 zł , znalazłem nowe Med-y po około 170 zł szt , a wymiana to żaden problem, pytanie tylko czy te fabryczne instalacje są ,,regulowalne'' czy pracują w jakimś systemie samoregulacji, ASO stwierdziło, że wymiana wtrysków, a jesli nie pomoże to wymiana reduktora, a jeśli ....nie pomoże to dalej. Czyste paproki, zdaje się, nie ogarniają tematu. Ps. Samochód mojego znajomego, przebieg coś 65 tys, błąd wywala ,,Za bogata mieszanka'' oczywiście na LPG, na PB samochód śmiga jak należy. Jak auto po gwarancji, to znaleźć dobry warsztat LPG. Wymienić to co konieczne w przodzie montując coś popularnego na rynku i serwisowalnego wszędzie. Cena też pewnie wyższa nie będzie. Biedziłem się tak kiedyś z serwisem instalki w aucie z Holandii. W moim regionie tylko ASO Opla to ogarniało i każdy serwis (filtry + podpięcie do kompa) kosztował w 2010r ok 400zł. Po jakimś czasie plułem se w brodę, że od razu na Staga nie wymieniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.