Skocz do zawartości

Jakiś kompaktowy plugin?


kravitz

Rekomendowane odpowiedzi

Forum pewnie odpowiednie, ale nie wiem czy Motokacik jednak nie lepszy z powodu większej liczby odwiedzających ;)

 

Potrzebuje chyba kupić jakiegoś plugina i to auto ma być wielkości kompakta.

 

Auto ma jezdzic na prądzie kilkadziesiąt kilometrów, a później na benzynie ma spalać śladowe ilości benzyny.

To jest główne założenie.

 

Juz tłumacze powody.

Zona ma eGolfa, ale oczywiście jeżdżę nim i ja i żona, bo taniej niż spalinowka. Dużo taniej. Ale i przyjemniej.

Zona mi suszy głowę ze mam się odwalić od jej samochodu i kupić sobie taki którym będę jeździł ja.

Auto z założenia ma tez być autem do wożenia tylka na wakacje i jakieś weekendowe dalsze wypady.

 

Jak kupię spalinówkę, która się i tak do takich celów najbardziej opłaca, to i tak będę jeździł żony autem.

Mam wrodzonego węża w kieszeni. Może to się nadaje do leczenia ;)

Chce zatem coś co będzie jezdzic na prądzie na zakupy i z dzieciakami na zajęcia i do szkoły, a jakieś wypady dalsze przekieruje na Pb95. Trudno.

Wątek drugiego pełnego elektryka raczej upadł, bo uwazam ze jedynym nadającym się do dalszych podróży jest Tesla 3, a po jeździe próbnej się mocno zniechęciłem :(

Moze kiedyś…

 

Nie jestem pewny czy ja takiego plugina będę chciał ładować codziennie. Boje się ze nie, ale spróbuje.

 

Do rzeczy zatem z modelami.

Jakies propozycje?

 

Jezdzilem z takich aut tylko Golfem 8 eHybrid i to auto było zupełnie Ok.

Niestety gorsze niż Golf 7, ale chyba takie czasy mamy kiepskie.

 

Cos innego w tym budżecie lub taniej?
Golfer jest za około 160k, ale oczywiście wolałbym jak najtaniej ;)

 

Auto nowe.

Wiem ze są jakieś chore terminy, wiec chciałbym zamówić teraz, aby moze był przed wakacjami ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PHEV jest tak w największym skrócie bez sensu. Jak Ci nie przypadła do gustu Tesla to weź się przejedź eNiro, albo czymkolwiek bardziej niż eGolf trasowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy podobny dylemat.

Ostatnio miałem na weekend Ceed`a PHEV. Może nie jestem demonem prędkości ale nam w zupełności wystarczało.

Za 130 kpln można dostać od ręki. Nawet dosyć fajnie wyposażone. Wersja przed liftem.

Wersja po lifcie do odbioru niby za 4 miesiące.

 

Z innych aut to jest Skoda Superb i Octavia iV , Peugeot 508.

Jeszcze znalazłem C5 Aircross , Opla Grandlanda i Renault Captur - no ale to raczej nie kompakty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, format napisał:

PHEV jest tak w największym skrócie bez sensu. Jak Ci nie przypadła do gustu Tesla to weź się przejedź eNiro, albo czymkolwiek bardziej niż eGolf trasowym.


ENiro jest oględnie mówiąc ohydne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kravitz napisał:


ENiro jest oględnie mówiąc ohydne :(

 

Widzę że problem estetyczny występuje u Ciebie ze wszystkim, więc może nie zwracaj uwagi na technologię tylko kupuj co Ci się bardziej podoba / ma ładniejszy kolor. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, kravitz said:

Forum pewnie odpowiednie, ale nie wiem czy Motokacik jednak nie lepszy z powodu większej liczby odwiedzających ;)

 

Potrzebuje chyba kupić jakiegoś plugina i to auto ma być wielkości kompakta.

 

Auto ma jezdzic na prądzie kilkadziesiąt kilometrów, a później na benzynie ma spalać śladowe ilości benzyny.

To jest główne założenie.

 

Juz tłumacze powody.

Zona ma eGolfa, ale oczywiście jeżdżę nim i ja i żona, bo taniej niż spalinowka. Dużo taniej. Ale i przyjemniej.

Zona mi suszy głowę ze mam się odwalić od jej samochodu i kupić sobie taki którym będę jeździł ja.

Auto z założenia ma tez być autem do wożenia tylka na wakacje i jakieś weekendowe dalsze wypady.

 

Jak kupię spalinówkę, która się i tak do takich celów najbardziej opłaca, to i tak będę jeździł żony autem.

Mam wrodzonego węża w kieszeni. Może to się nadaje do leczenia ;)

Chce zatem coś co będzie jezdzic na prądzie na zakupy i z dzieciakami na zajęcia i do szkoły, a jakieś wypady dalsze przekieruje na Pb95. Trudno.

Wątek drugiego pełnego elektryka raczej upadł, bo uwazam ze jedynym nadającym się do dalszych podróży jest Tesla 3, a po jeździe próbnej się mocno zniechęciłem :(

Moze kiedyś…

 

Nie jestem pewny czy ja takiego plugina będę chciał ładować codziennie. Boje się ze nie, ale spróbuje.

 

Do rzeczy zatem z modelami.

Jakies propozycje?

 

Jezdzilem z takich aut tylko Golfem 8 eHybrid i to auto było zupełnie Ok.

Niestety gorsze niż Golf 7, ale chyba takie czasy mamy kiepskie.

 

Cos innego w tym budżecie lub taniej?
Golfer jest za około 160k, ale oczywiście wolałbym jak najtaniej ;)

 

Auto nowe.

Wiem ze są jakieś chore terminy, wiec chciałbym zamówić teraz, aby moze był przed wakacjami ;]

 

Za 140-150kPLN bedziesz mial Leona PHEV w najwyzszej wersji wyposazenia :ok:

Dodatkowo 5 lat gwarancji w standardzie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Za 140-150kPLN bedziesz mial Leona PHEV w najwyzszej wersji wyposazenia :ok:

Dodatkowo 5 lat gwarancji w standardzie.


Leon fajny, ale podobno tak zrobiony any czuć było ze jest gorszy.

Tak na youtube przynajmniej można zrozumieć.

Problem jest podobno z wyciszeniem. W porównaniu do Golfa czy Audi jest wyraźnie gorzej.

A skoro to auto na trasy to jest to jakos jednak wazne.

I jakieś jeszcze pierdoly utrudniacze zapamiętałem, np brak podświetlenia przycisków tych pod wyświetlaczem.

Podobno ten sam panel co w Golfie ale jakos pogorszyć musieli.

A te przyciski przecież dotykowe, wiec nie wymacasz.

Moze ktoś potwierdzić jakie celowe utrudnienia w Seacie?

 

Octavia odpada z powodu rozmiarów.

 

A klasa jakaś plugin?

Ktos coś?

 

 

Tak czy siak odkryłem jeden ważny problem.

Bagaznik w takich kompaktach jest mniejszy niż w kompakcie nie plugin :(

To trochę słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, kravitz said:


Leon fajny, ale podobno tak zrobiony any czuć było ze jest gorszy.

Tak na youtube przynajmniej można zrozumieć.

Problem jest podobno z wyciszeniem. W porównaniu do Golfa czy Audi jest wyraźnie gorzej.

A skoro to auto na trasy to jest to jakos jednak wazne.

I jakieś jeszcze pierdoly utrudniacze zapamiętałem, np brak podświetlenia przycisków tych pod wyświetlaczem.

Podobno ten sam panel co w Golfie ale jakos pogorszyć musieli.

A te przyciski przecież dotykowe, wiec nie wymacasz.

Moze ktoś potwierdzić jakie celowe utrudnienia w Seacie?

 

 

Idz obejrzec i sie samemu przekonac, a nie sugerujesz sie niepotwierdzonym info z sieci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kravitz napisał:


Leon fajny, ale podobno tak zrobiony any czuć było ze jest gorszy.

Tak na youtube przynajmniej można zrozumieć.

Problem jest podobno z wyciszeniem. W porównaniu do Golfa czy Audi jest wyraźnie gorzej.

A skoro to auto na trasy to jest to jakos jednak wazne.

I jakieś jeszcze pierdoly utrudniacze zapamiętałem, np brak podświetlenia przycisków tych pod wyświetlaczem.

Podobno ten sam panel co w Golfie ale jakos pogorszyć musieli.

A te przyciski przecież dotykowe, wiec nie wymacasz.

Moze ktoś potwierdzić jakie celowe utrudnienia w Seacie?

 

Tak czy siak odkryłem jeden ważny problem.

Bagaznik w takich kompaktach jest mniejszy niż w kompakcie nie plugin :(

To trochę słabo.

Moze zamiast gdybac, przejdz sie do salonu i pomacaj ;)

 

Grupa VW potrafi miec dziwne zagrania, czasami sprawiaja wrazenie, ze majac kompleksowo fajne rozwiazanie, dziela ja po trochu miedzy swoimi markami, nie dajac nigdzie calosci. Jak kupowalem Atece kilka lat temu, to pamietam, ze Tiguan mial np przesuwana tylna kanape a u mnie nie wystepuje, albo np elektryczny fotel bez pamieci, a w skodzie chyba mozna bylo miec za doplata itd.

Trzeba samemu zbadac co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

Za 140-150kPLN bedziesz mial Leona PHEV w najwyzszej wersji wyposazenia :ok:

Dodatkowo 5 lat gwarancji w standardzie.

 

143000 brutto + 3881 za pakiet z ACC + 1656 czujniki parkowania + 1613 kessy + 2132 otwierania bagażnika + 2257 ogrzewanie foteli + 909 bezprzewodowe ładowanie telefonu + 2000-3000 lakier. Wychodzi prawie 160k. Za kompakta, z odbiorem pewnie w Q1 2023. No nie wiem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, format said:

 

 3881 za pakiet z ACC + 1656 czujniki parkowania + 1613 kessy + 2132 otwierania bagażnika + 2257 ogrzewanie foteli +

 

 

To naprawde nie jest w standardzie, nawet w najwyzszej wersji FR albo X-cellence? 8]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, sherif napisał:

No a Golfów PHEV nie ma ? Może nie ma sensu dalej szukać ;).

 


Sa i to dwa rodzaje.

eHybrid 204KM i GTE 245KM.

 

Tylko szukam czegoś moze innego, a moze tańszego :)

 

No i odkryłem właśnie ze tam bagażnik jest mniejszy niż w zwykłym Golfie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kravitz napisał:

A klasa jakaś plugin?

Ktos coś?

 

Ty naprawdę nie masz internetu? Musimy wchodzić na https://www.mercedes-benz.pl/passengercars.html szukać Ci auta i przesyłać podpowiedzi?

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Idz obejrzec i sie samemu przekonac, a nie sugerujesz sie niepotwierdzonym info z sieci...


To są rzeczy które ciezko samemu stwierdzić.

Przejade się po mieście 10 minut i będzie cicho.

Wjade moze na ekspresówkę i stwierdzę ze da się wytrzymać.

Musze w kwestii hałasu polegać na opinii innych.

A wiem ze w jednych autach po kilku godzinach jazdy w głowie szumi, a w innych nie.

 

Przyciski sam ocenie, ale tez nie chce zwiedzać wszystkich salonów, a wyeliminować ile się da z fotela w domu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, format napisał:

 

Ty naprawdę nie masz internetu? Musimy wchodzić na https://www.mercedes-benz.pl/passengercars.html szukać Ci auta i przesyłać podpowiedzi?


To jest luźne pytanie. Czy ktoś ma, używa i takie tam.

Wszystko w googlach można znaleźć, ale nie oznacza to ze zamykamy AK.

 

Co do podlinkowanej strony, to jest info „dostępne hybrydy”, ale to jest nieklikalne.

Po kliknięciu samochodu dowiaduje się jaki ma zajebisty design i ze to super auto.

Po konkrety trzeba kopać.

 

Nie, nikt tu nic nie musi, ale moze chcieć pogadać i doradzić.

 

 

C0120760-4481-4419-8064-536E3729B2AB.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To naprawde nie jest w standardzie, nawet w najwyzszej wersji FR albo X-cellence? 8]

 

 


Ja mam mniejsze wymagania, ale brak czujników parkowania w dzisiejszych czasach jest już mocno zabawne ;) 

 

Ogolnie to można się czasem nabrać, zakładając ze w danej cenie czy wyższym pakiecie wyposażenia to na pewno już coś jest.

 

Ja np mam Golfa bez tempomatu. Nie ACC ale w ogóle bez tempomatu.

Serio nawet nie sprawdzałem czy jest, bo mylnie założyłem ze jest. Brałem auto nowe ale placowe 3 lata temu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, kravitz said:

Ja np mam Golfa bez tempomatu. Nie ACC ale w ogóle bez tempomatu.

Serio nawet nie sprawdzałem czy jest, bo mylnie założyłem ze jest. Brałem auto nowe ale placowe 3 lata temu.

 

 

To mnie akurat nie dziwi, bo przez brak tempomatu 5 lat temu wzialem Astre J zamiast Golfa 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.