Skocz do zawartości

Model S i X standard


HanYs

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, PawelWaw napisał(a):

 

Nie będę tego oglądał, to znowu o najwspanialszym EV. Nawet @Florydzialski ostatnio napisał że gdyby miał tesle to do zięcia nie musiałby jak biedak jechać VOLVO...

Tesla pojechała by sama ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, HanYs napisał(a):

 

 

Widziałem, jedyny problem to taki, ze S nie oferuje dużo wiecej poza szybkością i przyspieszeniem. 

Y jest wygodniejsza, więc musieli by spuścić więcej z ceny. 

A sama idea ograniczenia zasięgu w zamian za niższa cenę mi się podoba. 

Infra i tak jest najważniejsza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, HelixSv napisał(a):

 

Widziałem, jedyny problem to taki, ze S nie oferuje dużo wiecej poza szybkością i przyspieszeniem. 

Y jest wygodniejsza, więc musieli by spuścić więcej z ceny. 

A sama idea ograniczenia zasięgu w zamian za niższa cenę mi się podoba. 

Infra i tak jest najważniejsza. 

Moim zdaniem taki zasięg i przyspieszenie są wystarczające jak na warunki USA. 

Co do wielkości wnętrza dla mnie nawet 3 jest wielka.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, HanYs napisał(a):

Co do wielkości wnętrza dla mnie nawet 3 jest wielka.

 

 

Odważne słowa jak na Amerykanina ;]

 

Tylko raz jechałem w S. Jako pasażer ubera z Madrycie. Siedziałem z tyłu I dotykałem głową do dachu a mam tylko 181 cm. 

 

A jeśli chodzi o szerokość, to w S trzy osoby mieszczą się tak ;]

 

Wydaje mi się że w Y jest lepiej.

 

kadr z 

https://youtu.be/s259XAkiG3I

 

Screenshot_20230815_232810_YouTube.jpg

Edytowane przez HelixSv
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, HelixSv napisał(a):

 

Odważne słowa jak na Amerykanina ;]

 

Tylko raz jechałem w S. Jako pasażer ubera z Madrycie. Siedziałem z tyłu I dotykałem głową do dachu a mam tylko 181 cm. 

 

A jeśli chodzi o szerokość, to w S trzy osoby mieszczą się tak ;]

 

Wydaje mi się że w Y jest lepiej, ale pewny nie jestem...

 

kadr z 

chrome-extension://elpdjcjlbmambiaahbcjphfdnpclaeec/data/images/icon_32x32.png https://youtu.be/s259XAkiG3I

 

Screenshot_20230815_232810_YouTube.jpg

Ja nie przewożę nikogo ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tesla musi być naprawdę przyparta do muru jak sprzedaje samochody z 100 kWh akumulatorem za $10K mniej niż dotychczas. Nie mogli obniżyć ceny bo by ich dotychczasowi klienci ze skory obdarli wiec wymyślili „standard range” który ma oprogramowaniem ograniczoną pojemność.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Florydzialski napisał(a):

Tesla musi być naprawdę przyparta do muru jak sprzedaje samochody z 100 kWh akumulatorem za $10K mniej niż dotychczas. Nie mogli obniżyć ceny bo by ich dotychczasowi klienci ze skory obdarli wiec wymyślili „standard range” który ma oprogramowaniem ograniczoną pojemność.  

Tesla pada 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, HelixSv napisał(a):

Widziałem, jedyny problem to taki, ze S nie oferuje dużo wiecej poza szybkością i przyspieszeniem. 

 

W tym rzecz. Dla mnie eSka to właściwie tylko lepsze (znacznie lepsze) zbieranie się powyżej 100kmh oraz pneumatyka zawiasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Florydzialski napisał(a):

Tesla musi być naprawdę przyparta do muru jak sprzedaje samochody z 100 kWh akumulatorem za $10K mniej niż dotychczas. Nie mogli obniżyć ceny bo by ich dotychczasowi klienci ze skory obdarli wiec wymyślili „standard range” który ma oprogramowaniem ograniczoną pojemność.  

 

Nie miałem czasu na cały filmik.

Czy była mowa o jakimś lepszym ładowaniu tego auta?

Jeśli pojemność jest ograniczona elektroniką, to może krzywa ładowania jest totalnie płaska? W końcu nie zbliżamy się do fizycznej pojemności baterii, ładując ją do pełna.

 

Dla mnie taka opcja jest bardzo dobra. Tych osiągów nie potrzebuję ani trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Nie miałem czasu na cały filmik.

Czy była mowa o jakimś lepszym ładowaniu tego auta?

Jeśli pojemność jest ograniczona elektroniką, to może krzywa ładowania jest totalnie płaska? W końcu nie zbliżamy się do fizycznej pojemności baterii, ładując ją do pełna.

 

Dla mnie taka opcja jest bardzo dobra. Tych osiągów nie potrzebuję ani trochę.

 

O ładowaniu nic nie było, bo omawiana wersja dopiero pojawiła się na stronie, ale pewnie masz rację. Czas ładowania będzie ok. W sumie, już jest dla wszystkich nowych Tesli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, HelixSv napisał(a):

 

O ładowaniu nic nie było, bo omawiana wersja dopiero pojawiła się na stronie, ale pewnie masz rację. Czas ładowania będzie ok. W sumie, już jest dla wszystkich nowych Tesli. 

 

Tak sobie pomyślałem, że jest to jakieś sprytne podejście to kwestii gwarancji na baterię ;]

Wsadzasz dużo większą baterię i ludzie mówią, że w marce XYZ baterie są super dobre, bo po 10 latach nadal mają pojemność jak nówka ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2023 o 04:04, kravitz napisał(a):

 

Tak sobie pomyślałem, że jest to jakieś sprytne podejście to kwestii gwarancji na baterię ;]

Wsadzasz dużo większą baterię i ludzie mówią, że w marce XYZ baterie są super dobre, bo po 10 latach nadal mają pojemność jak nówka ;]


Audi na to dawni temu wpadło. W samochodzie jest 93 kWh ale pozwalają używać tylko 84 kWh. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.