47Walc35 Napisano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2023 Taki pomysł mam. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/saab-9-3-2-0-turbo-s-154km-coupemanualaluklimatronic-unikat-z-niemiec-ID6FZd0Q.html Co sądzicie, jakie koszty generuje ten model, czego się spodziewać? Jakieś typowe bolączki? Czy da się odrobinę moc podnieść? I jak to z lpg działa? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2023 Ja mam 900 2.0t z 1997 i nie sądzę aby stała się klasykiem. A z LPG tym gorzejWysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2023 Typowym problemem Saabów z tych lat jest kaseta zapłonowa-zintegrowana cewka WN. Moc da się podnieść, bo to silnik z lekkim doładowaniem fabrycznym. LPG możliwe, ale jak dobrze pamiętam, to szybko wchodzi w OL i trzeba stroić na AFR przez kumatego gaziarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 10 godzin temu, 47Walc35 napisał(a): Czy da się odrobinę moc podnieść? I jak to z lpg działa? Jeżeli tytuł wątku jest pytaniem o zakup inwestycyjny to: - sprawdź w jakich cenach są obecnie starsze modele tego producenta. Jeśli idą w cenę to masz szansę, jeśli nie to niekoniecznie - zapomnij o modyfikacjach, gazowaniu i innym dziadostwie jeżeli chcesz go sprzedać z zyskiem - najlepiej jest kupić topową albo mało popularną wersję danego modelu w jak najlepszym stanie i trzymać go w garażu z bardziej lub mniej okazjonalnym użytkowaniem, żeby się nie zastał - dolicz koszty utrzymania w postaci ubezpieczenia, przeglądów, okazjonalnych napraw i wymian eksploatacyjnych. Pewnie koło 1-3k rocznie. Jeżeli kupujesz go bo ci się podoba, z zamiarem codziennego użytkowania i trzymania pod chmurą to kup, zrób z nim co chcesz, ciesz się dopóki działa, naprawiaj jak przestanie, sprzedaj albo zezłomuj jak ci się znudzi i nie przejmuj się zyskiem, bo raczej ci nie grozi Jeździć to będzie bezpłciowo jak każdy przednionapędowy Opel, psuć się będzie jak Saab. Auto dla „fana marki”. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 Mam dość blisko do tego auta więc jak coś mogę podjechać… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 17 godzin temu, 47Walc35 napisał(a): Taki pomysł mam. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/saab-9-3-2-0-turbo-s-154km-coupemanualaluklimatronic-unikat-z-niemiec-ID6FZd0Q.html Co sądzicie, jakie koszty generuje ten model, czego się spodziewać? Jakieś typowe bolączki? Czy da się odrobinę moc podnieść? I jak to z lpg działa? Jeżeli "klasyk" to po co ładować gaz? Jeżeli daily to słaby wybór. Tak psuje się jak opel ale i części w rozsądnych cenach. Pracuję z kimś kto ma 2 sztuki 93 i jednego 95 - a do biura dojeżdża Fabią 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 17 godzin temu, 47Walc35 napisał(a): Taki pomysł mam. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/saab-9-3-2-0-turbo-s-154km-coupemanualaluklimatronic-unikat-z-niemiec-ID6FZd0Q.html Co sądzicie, jakie koszty generuje ten model, czego się spodziewać? Jakieś typowe bolączki? Czy da się odrobinę moc podnieść? I jak to z lpg działa? z pytań wynika że nie chcesz klasyka chcesz po prostu coś nietuzinkowego na daily Koszta nie są duże dla tego auta. LPG działa ok. Moc można podnieść. Nie wiem czemu piszą, że na daily słaby wybór. Jak blacha się trzyma to resztę sobie poopędzasz. Nie będzie to bezproblemowe jak nówka i coś do grzebnięcia będzie zawsze ale jeździć będzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 17 godzin temu, 47Walc35 napisał(a): Taki pomysł mam. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/saab-9-3-2-0-turbo-s-154km-coupemanualaluklimatronic-unikat-z-niemiec-ID6FZd0Q.html Co sądzicie, jakie koszty generuje ten model, czego się spodziewać? Jakieś typowe bolączki? Czy da się odrobinę moc podnieść? I jak to z lpg działa? poza trafionym w punkt komentarzem @camel00 to jeszcze sprawdź kto Ci to będzie serwisować. Chyba ż optymistycznie zakładasz że będziesz tylko lać paliwo i jeździć. I jeszcze bym zweryfikował dostępność części bo możesz się zdziwić. Poszukałbym jednak w kolorze żółtym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
47Walc35 Napisano 4 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 7 godzin temu, pejus1982 napisał(a): Mam dość blisko do tego auta więc jak coś mogę podjechać… Dziękuję za pomoc, ale niedługo się pojawię w Częstochowie, więc zerknę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
47Walc35 Napisano 4 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 59 minut temu, bielaPL napisał(a): z pytań wynika że nie chcesz klasyka chcesz po prostu coś nietuzinkowego na daily Koszta nie są duże dla tego auta. LPG działa ok. Moc można podnieść. Nie wiem czemu piszą, że na daily słaby wybór. Jak blacha się trzyma to resztę sobie poopędzasz. Nie będzie to bezproblemowe jak nówka i coś do grzebnięcia będzie zawsze ale jeździć będzie. Rzeczywiście, temat postu niefortunnie napisałem. Myślałem, żeby tym na co dzień jeździć, stąd pytanie o lpg. To auto po prostu mi się podoba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.