BOGUS Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Witam wszystkich.Silnik jak w tytule. Do 100kkm na tym co producent zaleca, ostatnie 40kkm Castrol 5w30...Silnik nie bierze oleju wrócić do 0w30 czy zostawić to co jest. Wcześniej auto jeździło w trasie, teraz wkoło komina i wymiana co roku czyli co 8-10kkm.Pozdrawiam i czekam na Wasze rady. Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Ja wlewam wodę po parówkach czyli 0w20 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Pisałem kiedys w tej sprawie do naszego kącikowego mechanika, czyli @kaczorek79, i zalecił do normalnej jazdy 0W30. Ja do tych silników stosuje Shell i jest OK. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woksio2 Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego a ja 0W-30 Longlife III / 504.00/507.00 z wymianą co ok 15kkm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 24 Lutego Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego A wracać do tego 0w30 czy kontynuować 5w30?Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 12 minut temu, BOGUS napisał(a): A wracać do tego 0w30 czy kontynuować 5w30? Ja bym wrócił do 0W30 i wymieniał olej raz w roku lub co 10-12kkm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Mam co prawda 1.4 TSI ale z tym samym blatem i leję Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30. Wymieniam raz w roku a że jeżdżę w koło komina to wychodzi ok 12kkm. Od wymiany do wymiany nic nie dolewam a stan oleju jest cały czas taki sam. Moim zdaniem czy to będzie 5w30 czy 0w30 to dużej różnicy nie zrobi przy takich przebiegach i interwałach wymiany. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego 2 godziny temu, Jettison napisał(a): Ja wlewam wodę po parówkach czyli 0w20 To jest gęsty mazut. U mnie 0W8 pływa w silniku. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Ja do TSI od 1.0 do 1.5 zawsze leje 5w30 z norma producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego Jeśli auto teraz będzie jeździć w koło komina, to zdecydoanie przeszedłbym na normę 508 i lał 0w20 oem, albo np Texaco ProdsVB. Będzie mu lżej na krótkich odcinkach i niedogrzanym oleju. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 24 Lutego Udostępnij Napisano 24 Lutego (edytowane) 7 godzin temu, BOGUS napisał(a): Witam wszystkich. Silnik jak w tytule. Do 100kkm na tym co producent zaleca, ostatnie 40kkm Castrol 5w30... Silnik nie bierze oleju wrócić do 0w30 czy zostawić to co jest. Wcześniej auto jeździło w trasie, teraz wkoło komina i wymiana co roku czyli co 8-10kkm. Pozdrawiam i czekam na Wasze rady. Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka Ja obecnie do 2.0 tsi leje orlen V, wcześniej od nowości do ok 80kkm castrol edge 0w30 0w40 5w30,potem shele helix tak do 140kkm, a jak wróciłem do Polski to ojczysty olej leje. Obecnie ma 170km. Różnicy żadnej, odpala jedzie. https://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Produkty/Strony/produkt.aspx?produkt=PLATINUM_MaxExpert_V_5W-30.aspx Edytowane 24 Lutego przez tower 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 25 Lutego Udostępnij Napisano 25 Lutego W dniu 24.02.2024 o 18:21, kaczorek79 napisał(a): Jeśli auto teraz będzie jeździć w koło komina, to zdecydoanie przeszedłbym na normę 508 i lał 0w20 oem, albo np Texaco ProdsVB. Będzie mu lżej na krótkich odcinkach i niedogrzanym oleju. Dokładnie - jak jazda głównie miejska albo miejsko-podmiejska to 0w20. Jak lata często trasy to 0W30. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.