Skocz do zawartości

Witam. nowe HGT w klubie :)


ZoLtaR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w klubie cool.gif Punto HGT to wdzieczne autko ale ma swoje wymagania.

Zycze jak najmniej problemow jak najwiecej przyjemnosci z jazdy.

Uwaga na busted.gif bo autko szybko sie rozpedza cfaniak.gif

Ps. I tych zdziwionych oczu łysych panow bez karkow z BMW nic nie zastapi cfaniaczek.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam serdecznie nowego klubowicza...

> no nareszcie, powoli bo powoli... ale grupa Kujawska bedzie się

> powiększać

Co prawda ja nie z Kujaw ale czasami tez chetnie zawitam na spociku cool.gif

Ps. na jednym w Bydgoszczy juz bylem palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mysle ze tak czy siak czy to kosiarka, 1.2 czy 1.8 , elektroniczna

> przepustnica nie jest najszczesliwszym rozwiazaniem. nastepna

> rzecz do popsucia sie

Niestety im nowszy samochod tym takich wynalazkow jest wiecej. W punto i tak jest tego jeszcze dosc malo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam w klubie Punto HGT to wdzieczne autko ale ma swoje wymagania.

> Zycze jak najmniej problemow jak najwiecej przyjemnosci z jazdy.

> Uwaga na bo autko szybko sie rozpedza

> Ps. I tych zdziwionych oczu łysych panow bez karkow z BMW nic nie

> zastapi

no fajne autko fajne, dzis na wylotowce na bydgoszcz bez problemu 200kmh na budziku sie zapalilo i jeszcze bylo miejsca pod pedalem

cfaniak.gif

autko powoli w miare budzetu dopieszczam, w tym miesiacu zrobie heble tyl (klocki, tarcze) i komplet łożysk wymienie (troche szumią). do tego zbieznosc i examinerek i powinno byc na tiptop. a i alarm trzeba zamontowac. a autkiem jestem zachwycony, ty byl dobry zakup ok.gifcool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no fajne autko fajne, dzis na wylotowce na bydgoszcz bez problemu

> 200kmh na budziku sie zapalilo i jeszcze bylo miejsca pod

> pedalem

> autko powoli w miare budzetu dopieszczam, w tym miesiacu zrobie heble

> tyl (klocki, tarcze) i komplet łożysk wymienie (troche szumią).

> do tego zbieznosc i examinerek i powinno byc na tiptop. a i

> alarm trzeba zamontowac. a autkiem jestem zachwycony, ty byl

> dobry zakup

a jakie masz spalanie? oczywiście nie przy prędkości 200km/h zlosnik.gif, ale średnio na 100km/h hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no fajne autko fajne, dzis na wylotowce na bydgoszcz bez problemu

> 200kmh na budziku sie zapalilo i jeszcze bylo miejsca pod

> pedalem

jak jechałeś 200 km/h w stronę Bydgoszczy to u mnie w Fordonie byłbyś w 5 minut grinser006.gif

wpadnij może 19tego do Bydgoszczy na Łuczniczkę bo są targi tuningowo motoryzacyjne zlosnik.gif

ps. przepraszam za spam na technicznym busted.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak jechałeś 200 km/h w stronę Bydgoszczy to u mnie w Fordonie byłbyś

> w 5 minut

> wpadnij może 19tego do Bydgoszczy na Łuczniczkę bo są targi tuningowo

> motoryzacyjne

> ps. przepraszam za spam na technicznym

a luczniczke juz otworzyli bo podobno dach mial sie tam zapasc 270751858-jezyk.gif

generalnie HGT fajowa sprawa tylko trzeba miec talary na utrzymanie go ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> generalnie HGT fajowa sprawa tylko trzeba miec talary na utrzymanie

> go

Zgadza się smile.gifale potrafi się odwdzięczyć 100 krotnie. Mnie się bardzo dobrze jeździ tym autkiem, nie rzuca się w oczy i jest żwawe na tym mi bardzo zależało no i nie jest mocno zglebowane. Spalanie do przyjęcia, koszty utrzymania nie są tragiczne - nie trzeba czekać na części a większość pasuje ze zwykłaego kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się ale potrafi się odwdzięczyć 100 krotnie. Mnie się bardzo

> dobrze jeździ tym autkiem, nie rzuca się w oczy i jest żwawe na

> tym mi bardzo zależało no i nie jest mocno zglebowane. Spalanie

> do przyjęcia, koszty utrzymania nie są tragiczne - nie trzeba

> czekać na części a większość pasuje ze zwykłaego kropka.

zgadzam sie w 100% ok.gif tego mojego egzemplarza napewno sie nie pozbede, najwyzej zostanie jako drugie w rodzinie. za kazdym razem czlowiek sie usmiecha jak wsiada za kierownice, jakosc wykonczenia srodka jak dla mnie rowniez jest bdb. smile.gif jedyne na co moge narzekac to opony 195/45R50 na ktorych po torunskich drogach sie po prostu nie da jezdzic a w koleinach auto raz chce w prawo raz w lewo. na rownym super ale niestety na dziurawych drogach jest kiepsko. no i dzis kropek bez problemu sobie poradzil z honda prelude ze swiatel brawo.gifserduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadzam sie w 100% tego mojego egzemplarza napewno sie nie pozbede,

> najwyzej zostanie jako drugie w rodzinie. za kazdym razem

> czlowiek sie usmiecha jak wsiada za kierownice, jakosc

> wykonczenia srodka jak dla mnie rowniez jest bdb. jedyne na co

> moge narzekac to opony 195/45R50 na ktorych po torunskich

> drogach sie po prostu nie da jezdzic a w koleinach auto raz chce

> w prawo raz w lewo. na rownym super ale niestety na dziurawych

> drogach jest kiepsko. no i dzis kropek bez problemu sobie

> poradzil z honda prelude ze swiatel

No co do profilu opon to jest ciężko ale jak przekładam z zimówek na ten profil to buźka sama się śmieje - jakie czucie drogi i reakcja na skręt kierą smile.gif

Ja lubie patrzeć na kolesi w brykach po 160tys. jak nie mogą mi uciec mimo szczerych chęci np. do objechania jest Audi A4 2,0 TDI, A3 2,0 TDI te "nowe" 140KM, Merc C 270CDI ale A3 2,0 FSI 200KM już ucieka różnica do 100km/h katalogowo ponad sekunda i to już widać crazy.gif Ale szpas ogólnie jest przedni. Lubie bardzo ten samochód zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No co do profilu opon to jest ciężko ale jak przekładam z zimówek na

> ten profil to buźka sama się śmieje - jakie czucie drogi i

> reakcja na skręt kierą

> Ja lubie patrzeć na kolesi w brykach po 160tys. jak nie mogą mi uciec

> mimo szczerych chęci np. do objechania jest Audi A4 2,0 TDI, A3

> 2,0 TDI te "nowe" 140KM, Merc C 270CDI ale A3 2,0 FSI 200KM już

> ucieka różnica do 100km/h katalogowo ponad sekunda i to już

> widać Ale szpas ogólnie jest przedni. Lubie bardzo ten

> samochód

HGTka fajne auto ok.gif jedna poprawka tylko wink.gif

A4 PD 130PS (na rolkach wyszlo 147ps) do 120km/h HGTka była o połowę długości z przodu, powyżej tej prędkości dostawała już baty. Obecnie dostaje baty już od startu zlosnik.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> HGTka fajne auto jedna poprawka tylko

> A4 PD 130PS (na rolkach wyszlo 147ps) do 120km/h HGTka była o połowę

> długości z przodu, powyżej tej prędkości dostawała już baty.

> Obecnie dostaje baty już od startu

> Pozdro

Nowe silniki Audi mają 140KM wg danych a moja HGT ma 149KM na rolkach (norma DIN) więc nie miałem kłopotu z wyślizganiem jej yay.gif Wogóle diesle sie nie umywają a z benzynowcami staje jak mają od 170KM wzwyż (bo zazwyczaj auta z większymi silnikami są ciężkie i mało zwrotne) poniżej tej wartości odpuszczam bo szkoda mi paliwa na z góry wygrany wyścig smile.gif - praktyka. Zrobiłem tak mnóstwo aut i już mnie to nudzi cool.gif Ale zdażało się, że spóźniłem start i dogonienie było już mało realne - takie życie. Ostatnio koleś w nóweczce A3 jeszcze tarcze nawet za bardzo nie ubrudzone nie mógł mi uciec na rondzie a jak wyjechaliśmy na prostą to zobaczył mój znaczek HGT smile.gifpalacz.gif (nawet w nowych dieslach idzie dym jak sie da do dechy nie wiedział bym tego gdyby nie to A3 heh) i ta jego mina w lusterku hehe Ostatnio na E75 jechałem sobie ok. 140km/h i doganiałem E36 coupe koleś tak przycisł, że dym czarny poszedł z tłumika a tyłkiem mu ładnie zatrzęsło przy tej prędkości i nie uciekł mi - doganiałem go wymiękł przy ok 215km/h i ta jego mina jak dostał od zagazowanego punta uuuheheheh to jest najlepsze z tego wszystkiego naprawde lubie mojego kropasa i ciężko mi się będzie rozstać palacz.gif Z BMW moge się brać od 2,5 i to w trójce.

Nie chce nikogo urazić to są naprawde fajne autka (Audi, BMW, Skody, VW) ale mają nadwage. Oczywiście pisze o tym co mnie się przytrafiło w innych warunkach lub egzemplarzach aut może to wyglądać inaczej - wystarczy, że ktoś nieco spóźni start i praktycznie jest po wyścigu. Dyskusja o tym kto gdzie i co objechał to drażliwy temat mniej więcej tak jak dyskusja o rozmiarach smile.gif więc nie będe kontynuował tematu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowe silniki Audi mają 140KM wg danych a moja HGT ma 149KM na rolkach

> (norma DIN) więc nie miałem kłopotu z wyślizganiem jej Wogóle

> diesle sie nie umywają a z benzynowcami staje jak mają od 170KM

> wzwyż (bo zazwyczaj auta z większymi silnikami są ciężkie i mało

> zwrotne) poniżej tej wartości odpuszczam bo szkoda mi paliwa na

> z góry wygrany wyścig - praktyka. Zrobiłem tak mnóstwo aut i

> już mnie to nudzi Ale zdażało się, że spóźniłem start i

> dogonienie było już mało realne - takie życie. Ostatnio koleś w

> nóweczce A3 jeszcze tarcze nawet za bardzo nie ubrudzone nie

> mógł mi uciec na rondzie a jak wyjechaliśmy na prostą to

> zobaczył mój znaczek HGT (nawet w nowych dieslach idzie dym

> jak sie da do dechy nie wiedział bym tego gdyby nie to A3 heh) i

> ta jego mina w lusterku hehe Ostatnio na E75 jechałem sobie ok.

> 140km/h i doganiałem E36 coupe koleś tak przycisł, że dym czarny

> poszedł z tłumika a tyłkiem mu ładnie zatrzęsło przy tej

> prędkości i nie uciekł mi - doganiałem go wymiękł przy ok

> 215km/h i ta jego mina jak dostał od zagazowanego punta

> uuuheheheh to jest najlepsze z tego wszystkiego naprawde lubie

> mojego kropasa i ciężko mi się będzie rozstać Z BMW moge się

> brać od 2,5 i to w trójce.

> Nie chce nikogo urazić to są naprawde fajne autka (Audi, BMW, Skody,

> VW) ale mają nadwage. Oczywiście pisze o tym co mnie się

> przytrafiło w innych warunkach lub egzemplarzach aut może to

> wyglądać inaczej - wystarczy, że ktoś nieco spóźni start i

> praktycznie jest po wyścigu. Dyskusja o tym kto gdzie i co

> objechał to drażliwy temat mniej więcej tak jak dyskusja o

> rozmiarach więc nie będe kontynuował tematu

Zgadzam się z kolegą praktycznie w całości zlosnik.gif

A4ką na serii goniłem się z HGTą i j.w napisałem powyżej 120 jej przewaga malała bardzo szybko. Obecnie na programie wyścig nie ma już szans bo HGTka zostaje w tyle...

Nadwaga nadwagą - nie ma co porównywać A3 z HGT pod względem masy - to nie ta klasa pojazdu - tu do pojedynku trzeba postawić Stilo...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadzam sie w 100% tego mojego egzemplarza napewno sie nie pozbede,

> najwyzej zostanie jako drugie w rodzinie. za kazdym razem

> czlowiek sie usmiecha jak wsiada za kierownice, jakosc

> wykonczenia srodka jak dla mnie rowniez jest bdb. jedyne na co

> moge narzekac to opony 195/45R50 na ktorych po torunskich

> drogach sie po prostu nie da jezdzic a w koleinach auto raz chce

> w prawo raz w lewo. na rownym super ale niestety na dziurawych

> drogach jest kiepsko. no i dzis kropek bez problemu sobie

> poradzil z honda prelude ze swiatel

Ja jezdze na 215/40/16 i daje sobie rade palacz.gif przywykniesz cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowe silniki Audi mają 140KM wg danych a moja HGT ma 149KM na rolkach

> (norma DIN) więc nie miałem kłopotu z wyślizganiem jej Wogóle

> diesle sie nie umywają a z benzynowcami staje jak mają od 170KM

> wzwyż (bo zazwyczaj auta z większymi silnikami są ciężkie i mało

> zwrotne) poniżej tej wartości odpuszczam bo szkoda mi paliwa na

> z góry wygrany wyścig - praktyka. Zrobiłem tak mnóstwo aut i

> już mnie to nudzi Ale zdażało się, że spóźniłem start i

> dogonienie było już mało realne - takie życie. Ostatnio koleś w

> nóweczce A3 jeszcze tarcze nawet za bardzo nie ubrudzone nie

> mógł mi uciec na rondzie a jak wyjechaliśmy na prostą to

> zobaczył mój znaczek HGT (nawet w nowych dieslach idzie dym

> jak sie da do dechy nie wiedział bym tego gdyby nie to A3 heh) i

> ta jego mina w lusterku hehe Ostatnio na E75 jechałem sobie ok.

> 140km/h i doganiałem E36 coupe koleś tak przycisł, że dym czarny

> poszedł z tłumika a tyłkiem mu ładnie zatrzęsło przy tej

> prędkości i nie uciekł mi - doganiałem go wymiękł przy ok

> 215km/h i ta jego mina jak dostał od zagazowanego punta

> uuuheheheh to jest najlepsze z tego wszystkiego naprawde lubie

> mojego kropasa i ciężko mi się będzie rozstać Z BMW moge się

> brać od 2,5 i to w trójce.

> Nie chce nikogo urazić to są naprawde fajne autka (Audi, BMW, Skody,

> VW) ale mają nadwage. Oczywiście pisze o tym co mnie się

> przytrafiło w innych warunkach lub egzemplarzach aut może to

> wyglądać inaczej - wystarczy, że ktoś nieco spóźni start i

> praktycznie jest po wyścigu. Dyskusja o tym kto gdzie i co

> objechał to drażliwy temat mniej więcej tak jak dyskusja o

> rozmiarach więc nie będe kontynuował tematu

masz cos dlubniete ze hamownia wyplula 149PS ?

edit: dzis zrobilem heble na tyle - brembo maxy i ferodo zapodalem. w przyszlym miesiacu na przod pojda ebc powergroove'y i greenstuffy do tego ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz cos dlubniete ze hamownia wyplula 149PS ?

> edit: dzis zrobilem heble na tyle - brembo maxy i ferodo zapodalem. w

> przyszlym miesiacu na przod pojda ebc powergroove'y i

> greenstuffy do tego

To jest seria ale inni co hamowali hagietki też mają podobne wyniki. Zmierz swoją nie jest to duży koszt. Jeśli Cie to interesuje załącze scana z wynikiem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadzam się z kolegą praktycznie w całości

> A4ką na serii goniłem się z HGTą i j.w napisałem powyżej 120 jej

> przewaga malała bardzo szybko. Obecnie na programie wyścig nie

> ma już szans bo HGTka zostaje w tyle...

> Nadwaga nadwagą - nie ma co porównywać A3 z HGT pod względem masy -

> to nie ta klasa pojazdu - tu do pojedynku trzeba postawić

> Stilo...

> Pozdro

Zgadza się Stilo tu lepiej pasuje z kilku powodów:

- większa pojemność - na trase w sam raz momentu i mocy nie brakuje

- odpowiada masą i powiedzmy gabarytami heh bardziej niż kropek.

Naturalnym środowiskiem HGT jest miasto i tu rządzi:

- pojemność silnika,

- przełożenia - piątka jest tu dziwnym biegiem można na niej jechać od 2000rpm do końca skali ale nie przyspiesza na niej tak jak na innych biegach,

- masa, gabaryty to przewaga i przekleństwo tego samochodu. Wystarczy, że droga jest wilgotna i trzeba sporych umiejętności i wyczucia żeby ruszyć bez dużej straty, ponieważ na każdym biegu do 3 włącznie kręci kołami i to nie zakręci i przestanie tylko efekt taki jakby cały czas się jechało na jedynce - półośki chce urwać. A ten TCS heh no comments.

W mieście duże samochody są praktycznie bez szans. Na trasie też radzi sobie nie najgorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapodaj wykresik

Tutaj jest wykresik palacz.gif

To jest jeden z wyników bez normy. Z normą DIN jest 149KM. Test robiony kiklkukrotnie w tym samym dniu, wyniki różniły się wartością po przecinku wink.gif - warunki:

- zużyty wariator,

- stożek nędznie założony przez pierwszego właściciela tuk.gif

Będzie hamowany jeszcze raz jak przywróce dolot do stanu fabrycznego i zmienie wkońcu wariata wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> troszke pojezdzilem, jest ok ale mocy malo wczoraj skonczylem

> montaz hamulcow 284 na przodzie (foto wkrotce). a niebawem

> motorek 175A1.000 16VT z Fiata Coupe. 190PS/290Nm w serii.

> bedzie cos w tym stylu

> ciekawe czy jest juz jakis kropek 2.0 16VT w PL ?

podsterowność będziesz rozdawał za dziękuję biglaugh.gif

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajny ten motorek

tez mi sie podoba. z zewnatrz ma byc seria (tylko gleba ok -40mm i 17") i nic wiecej. ma byc sleeper smile.gif szybki miejski pomykacz. te motorki sa bardzo wytrzymale i podatne na zwiekszanie mocy (notabene ten sam silnik co w Delcie Integrale i Alfie 155 2.0 Q4 Integrale). cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja planuje zalac syntetycznego valvoline'a VR1 racing 5w50. (nie chce

> juz dluzej meczyc tego auta selenią). gazu nie bedzie, bedzie

> smigal na paliwku. sam jestem mechanikiem i mam swoj warsztat

> takze kropek bedzie na biezaco przegladany i serwisowany.

> co do spotow w kuj-pom. bardzo chetnie jezeli takowe sie odbywaja

jeszcze się nie witałem, więc witam teraz 20.GIF

a co do spota, to za 3-4 tygodnie planujemy spocika w Toruniu (oczywiście w weekend). bedzeie miło jak wpadniesz ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 3 miesiące później...

witam po przerwie kropek shamowany. jeszcze na serii silniku. dla porownania na wykresie widac ile zabiera klima i maxymalne obciazenie alternatora. swap niebawem. zeby.GIF

http://img219.imageshack.us/img219/4950/puntohgtseriaklimajb4.jpg

Mamy juz u siebie pierwsza w Toruniu hamownie podwoziową.

V max = 300 km/h

MOC max = 500 KM

Dokładność pomiaru = 0,1 kW

Zapraszam do pomiarów. do końca lutego promocja - 60zl za 2-3 pomiary (przy jednym przypieciu auta).

docelowy cennik:

- test podstawowy : pomiar mocy i momentu obrotowego (2-3 pomiary) 80 zł

- test rozszerzony : pomiar mocy i momentu obrotowego z użyciem sondy szerokopasmowej AFR (air to fuel ratio) oraz pomiaru ciśnienia doładowania dla aut z turbo (2-3 pomiary) 150 zł

- test podstawowy 1 pojazdu w odstępie czasu (max 7 dni) 125 zł

- wynajem hamowni :

- pierwsza godzina 200 zł

- każda następna rozpoczęta godzina 125 zł

- cały dzień (max 6 godzin) 700 zł

najlepiej umawiac sie telefonicznie:

(56) 645 23 31

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam po przerwie kropek shamowany. jeszcze na serii silniku. dla

> porownania na wykresie widac ile zabiera klima i maxymalne

> obciazenie alternatora. swap niebawem.

A co docelowo ma się znajdować pod maską ? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co docelowo ma się znajdować pod maską ?

2.0 16VT (175A1.000) z Fiata Coupe z viscodrive'm dlubniety na jakies 260-290PS (GT28RS, FMIC, DP 3", wtryski 440cc, itd). bo te sto trzydziesci pare kucy to generalnie nie jedzie oslabiony.gif a samo auto mi sie bardzo podoba wiec trzeba tylko serducho na mocniejsze wymienic. bedzie cos w tym stylu:

http://www.gasmas.gr/punto%20lordos.html

pozdrawiam i zapraszam na hamownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0 16VT (175A1.000) z Fiata Coupe z viscodrive'm dlubniety na jakies

> 260-290PS (GT28RS, FMIC, DP 3", wtryski 440cc, itd). bo te sto

> trzydziesci pare kucy to generalnie nie jedzie a samo auto mi

> sie bardzo podoba wiec trzeba tylko serducho na mocniejsze

> wymienic. bedzie cos w tym stylu:

> http://www.gasmas.gr/punto%20lordos.html

> pozdrawiam i zapraszam na hamownie

To już będzie troche dopier.. jechal Twój kropek grinser006.gif ja to na razie nie mam z czym jechac na hamownie grinser006.gif jeszcze mi wyjdzie, że zamiast obiecywanych 73KM będzie mniej mad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0 16VT (175A1.000) z Fiata Coupe z viscodrive'm dlubniety na jakies

> 260-290PS (GT28RS, FMIC, DP 3", wtryski 440cc, itd). bo te sto

> trzydziesci pare kucy to generalnie nie jedzie a samo auto mi

> sie bardzo podoba wiec trzeba tylko serducho na mocniejsze

> wymienic. bedzie cos w tym stylu:

> http://www.gasmas.gr/punto%20lordos.html

> pozdrawiam i zapraszam na hamownie

to za ile oddasz ten silniczek w rozliczeniu moge zostawic swoje 1.2 16v zlosnik.gif plus doplata za silnik i wrzukte go do furaka smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to za ile oddasz ten silniczek w rozliczeniu moge zostawic swoje 1.2

> 16v plus doplata za silnik i wrzukte go do furaka

o cenie jeszcze nie myslalem. ale napewno bysmy sie dogadali. narazie szukam jakiejs fajnej kupei rozbitei bo ostatnia okazja mi niestety uciekła. najwieksza rzezba bedzie z elektronika silnik->auto ale damy rade wink.gif

w tej chwili auto idzie jakos 8,5 do 8,8 (wg stopera) do 100 i licznikowe 210kmh. pali w miescie teraz w zimie ok 14l zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o cenie jeszcze nie myslalem. ale napewno bysmy sie dogadali. narazie

> szukam jakiejs fajnej kupei rozbitei bo ostatnia okazja mi

> niestety uciekła. najwieksza rzezba bedzie z elektronika silnik-

> w tej chwili auto idzie jakos 8,5 do 8,8 (wg stopera) do 100 i

> licznikowe 210kmh. pali w miescie teraz w zimie ok 14l

jka sie zapoda LPG ktore mam to i moze 14 palic ale nic nie podskoczy na miescie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wierz mi ze to wcale nie jest takie szybkie auto jak sie moze

> wydawac. no a 13s do 100 to faktycznie dramat

Na razie az tak nie narzekam- mam prawko od 6.6.06 grinser006.gif to da sie przezyc te 13s. A jak dzisiaj wszystko wypali to będe śmigał Subaru Imprezą WRX STi 308KM grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no chyba ze tak. nie mam pytan

Jak bede mial troche wolnej gotowki i autko przejdzie na moja wlasnosc to myslalem na turbo do kropka grinser006.gif

....

Już jestem po przejazdzce Subaru,yikes.gif auto jest jak dla mnie nie zajebis*e przyspiesza nieziemsko, odglosu boksera mozna sluchac calymi godzinami, a takze zawor upustowy jest clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.