Request Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 Witam w klubie Punto HGT to wdzieczne autko ale ma swoje wymagania. Zycze jak najmniej problemow jak najwiecej przyjemnosci z jazdy. Uwaga na bo autko szybko sie rozpedza Ps. I tych zdziwionych oczu łysych panow bez karkow z BMW nic nie zastapi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tekken Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > Uwaga na bo autko szybko sie rozpedza > Ps. I tych zdziwionych oczu łysych panow bez karkow z BMW nic nie > zastapi Właśnie, właśnie mam już kilku na sumieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > Witam serdecznie nowego klubowicza... > no nareszcie, powoli bo powoli... ale grupa Kujawska bedzie się > powiększać Co prawda ja nie z Kujaw ale czasami tez chetnie zawitam na spociku Ps. na jednym w Bydgoszczy juz bylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > mysle ze tak czy siak czy to kosiarka, 1.2 czy 1.8 , elektroniczna > przepustnica nie jest najszczesliwszym rozwiazaniem. nastepna > rzecz do popsucia sie Niestety im nowszy samochod tym takich wynalazkow jest wiecej. W punto i tak jest tego jeszcze dosc malo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > Witam w klubie Punto HGT to wdzieczne autko ale ma swoje wymagania. > Zycze jak najmniej problemow jak najwiecej przyjemnosci z jazdy. > Uwaga na bo autko szybko sie rozpedza > Ps. I tych zdziwionych oczu łysych panow bez karkow z BMW nic nie > zastapi no fajne autko fajne, dzis na wylotowce na bydgoszcz bez problemu 200kmh na budziku sie zapalilo i jeszcze bylo miejsca pod pedalem autko powoli w miare budzetu dopieszczam, w tym miesiacu zrobie heble tyl (klocki, tarcze) i komplet łożysk wymienie (troche szumią). do tego zbieznosc i examinerek i powinno byc na tiptop. a i alarm trzeba zamontowac. a autkiem jestem zachwycony, ty byl dobry zakup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > no fajne autko fajne, dzis na wylotowce na bydgoszcz bez problemu > 200kmh na budziku sie zapalilo i jeszcze bylo miejsca pod > pedalem > autko powoli w miare budzetu dopieszczam, w tym miesiacu zrobie heble > tyl (klocki, tarcze) i komplet łożysk wymienie (troche szumią). > do tego zbieznosc i examinerek i powinno byc na tiptop. a i > alarm trzeba zamontowac. a autkiem jestem zachwycony, ty byl > dobry zakup a jakie masz spalanie? oczywiście nie przy prędkości 200km/h , ale średnio na 100km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > a jakie masz spalanie? oczywiście nie przy prędkości 200km/h , ale > średnio na 100km/h nie wiem bo w trasie jeszcze nie jechalem. ale pewnie z dyszke wezmie w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterrek Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > no fajne autko fajne, dzis na wylotowce na bydgoszcz bez problemu > 200kmh na budziku sie zapalilo i jeszcze bylo miejsca pod > pedalem jak jechałeś 200 km/h w stronę Bydgoszczy to u mnie w Fordonie byłbyś w 5 minut wpadnij może 19tego do Bydgoszczy na Łuczniczkę bo są targi tuningowo motoryzacyjne ps. przepraszam za spam na technicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > jak jechałeś 200 km/h w stronę Bydgoszczy to u mnie w Fordonie byłbyś > w 5 minut > wpadnij może 19tego do Bydgoszczy na Łuczniczkę bo są targi tuningowo > motoryzacyjne > ps. przepraszam za spam na technicznym a luczniczke juz otworzyli bo podobno dach mial sie tam zapasc generalnie HGT fajowa sprawa tylko trzeba miec talary na utrzymanie go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tekken Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > generalnie HGT fajowa sprawa tylko trzeba miec talary na utrzymanie > go Zgadza się ale potrafi się odwdzięczyć 100 krotnie. Mnie się bardzo dobrze jeździ tym autkiem, nie rzuca się w oczy i jest żwawe na tym mi bardzo zależało no i nie jest mocno zglebowane. Spalanie do przyjęcia, koszty utrzymania nie są tragiczne - nie trzeba czekać na części a większość pasuje ze zwykłaego kropka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > Zgadza się ale potrafi się odwdzięczyć 100 krotnie. Mnie się bardzo > dobrze jeździ tym autkiem, nie rzuca się w oczy i jest żwawe na > tym mi bardzo zależało no i nie jest mocno zglebowane. Spalanie > do przyjęcia, koszty utrzymania nie są tragiczne - nie trzeba > czekać na części a większość pasuje ze zwykłaego kropka. zgadzam sie w 100% tego mojego egzemplarza napewno sie nie pozbede, najwyzej zostanie jako drugie w rodzinie. za kazdym razem czlowiek sie usmiecha jak wsiada za kierownice, jakosc wykonczenia srodka jak dla mnie rowniez jest bdb. jedyne na co moge narzekac to opony 195/45R50 na ktorych po torunskich drogach sie po prostu nie da jezdzic a w koleinach auto raz chce w prawo raz w lewo. na rownym super ale niestety na dziurawych drogach jest kiepsko. no i dzis kropek bez problemu sobie poradzil z honda prelude ze swiatel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tekken Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > zgadzam sie w 100% tego mojego egzemplarza napewno sie nie pozbede, > najwyzej zostanie jako drugie w rodzinie. za kazdym razem > czlowiek sie usmiecha jak wsiada za kierownice, jakosc > wykonczenia srodka jak dla mnie rowniez jest bdb. jedyne na co > moge narzekac to opony 195/45R50 na ktorych po torunskich > drogach sie po prostu nie da jezdzic a w koleinach auto raz chce > w prawo raz w lewo. na rownym super ale niestety na dziurawych > drogach jest kiepsko. no i dzis kropek bez problemu sobie > poradzil z honda prelude ze swiatel No co do profilu opon to jest ciężko ale jak przekładam z zimówek na ten profil to buźka sama się śmieje - jakie czucie drogi i reakcja na skręt kierą Ja lubie patrzeć na kolesi w brykach po 160tys. jak nie mogą mi uciec mimo szczerych chęci np. do objechania jest Audi A4 2,0 TDI, A3 2,0 TDI te "nowe" 140KM, Merc C 270CDI ale A3 2,0 FSI 200KM już ucieka różnica do 100km/h katalogowo ponad sekunda i to już widać Ale szpas ogólnie jest przedni. Lubie bardzo ten samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > No co do profilu opon to jest ciężko ale jak przekładam z zimówek na > ten profil to buźka sama się śmieje - jakie czucie drogi i > reakcja na skręt kierą > Ja lubie patrzeć na kolesi w brykach po 160tys. jak nie mogą mi uciec > mimo szczerych chęci np. do objechania jest Audi A4 2,0 TDI, A3 > 2,0 TDI te "nowe" 140KM, Merc C 270CDI ale A3 2,0 FSI 200KM już > ucieka różnica do 100km/h katalogowo ponad sekunda i to już > widać Ale szpas ogólnie jest przedni. Lubie bardzo ten > samochód HGTka fajne auto jedna poprawka tylko A4 PD 130PS (na rolkach wyszlo 147ps) do 120km/h HGTka była o połowę długości z przodu, powyżej tej prędkości dostawała już baty. Obecnie dostaje baty już od startu Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterrek Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > a luczniczke juz otworzyli bo podobno dach mial sie tam zapasc tak TUTAJ JEST LINK TO WĄTKU NA IKP... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tekken Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > HGTka fajne auto jedna poprawka tylko > A4 PD 130PS (na rolkach wyszlo 147ps) do 120km/h HGTka była o połowę > długości z przodu, powyżej tej prędkości dostawała już baty. > Obecnie dostaje baty już od startu > Pozdro Nowe silniki Audi mają 140KM wg danych a moja HGT ma 149KM na rolkach (norma DIN) więc nie miałem kłopotu z wyślizganiem jej Wogóle diesle sie nie umywają a z benzynowcami staje jak mają od 170KM wzwyż (bo zazwyczaj auta z większymi silnikami są ciężkie i mało zwrotne) poniżej tej wartości odpuszczam bo szkoda mi paliwa na z góry wygrany wyścig - praktyka. Zrobiłem tak mnóstwo aut i już mnie to nudzi Ale zdażało się, że spóźniłem start i dogonienie było już mało realne - takie życie. Ostatnio koleś w nóweczce A3 jeszcze tarcze nawet za bardzo nie ubrudzone nie mógł mi uciec na rondzie a jak wyjechaliśmy na prostą to zobaczył mój znaczek HGT (nawet w nowych dieslach idzie dym jak sie da do dechy nie wiedział bym tego gdyby nie to A3 heh) i ta jego mina w lusterku hehe Ostatnio na E75 jechałem sobie ok. 140km/h i doganiałem E36 coupe koleś tak przycisł, że dym czarny poszedł z tłumika a tyłkiem mu ładnie zatrzęsło przy tej prędkości i nie uciekł mi - doganiałem go wymiękł przy ok 215km/h i ta jego mina jak dostał od zagazowanego punta uuuheheheh to jest najlepsze z tego wszystkiego naprawde lubie mojego kropasa i ciężko mi się będzie rozstać Z BMW moge się brać od 2,5 i to w trójce. Nie chce nikogo urazić to są naprawde fajne autka (Audi, BMW, Skody, VW) ale mają nadwage. Oczywiście pisze o tym co mnie się przytrafiło w innych warunkach lub egzemplarzach aut może to wyglądać inaczej - wystarczy, że ktoś nieco spóźni start i praktycznie jest po wyścigu. Dyskusja o tym kto gdzie i co objechał to drażliwy temat mniej więcej tak jak dyskusja o rozmiarach więc nie będe kontynuował tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > Nowe silniki Audi mają 140KM wg danych a moja HGT ma 149KM na rolkach > (norma DIN) więc nie miałem kłopotu z wyślizganiem jej Wogóle > diesle sie nie umywają a z benzynowcami staje jak mają od 170KM > wzwyż (bo zazwyczaj auta z większymi silnikami są ciężkie i mało > zwrotne) poniżej tej wartości odpuszczam bo szkoda mi paliwa na > z góry wygrany wyścig - praktyka. Zrobiłem tak mnóstwo aut i > już mnie to nudzi Ale zdażało się, że spóźniłem start i > dogonienie było już mało realne - takie życie. Ostatnio koleś w > nóweczce A3 jeszcze tarcze nawet za bardzo nie ubrudzone nie > mógł mi uciec na rondzie a jak wyjechaliśmy na prostą to > zobaczył mój znaczek HGT (nawet w nowych dieslach idzie dym > jak sie da do dechy nie wiedział bym tego gdyby nie to A3 heh) i > ta jego mina w lusterku hehe Ostatnio na E75 jechałem sobie ok. > 140km/h i doganiałem E36 coupe koleś tak przycisł, że dym czarny > poszedł z tłumika a tyłkiem mu ładnie zatrzęsło przy tej > prędkości i nie uciekł mi - doganiałem go wymiękł przy ok > 215km/h i ta jego mina jak dostał od zagazowanego punta > uuuheheheh to jest najlepsze z tego wszystkiego naprawde lubie > mojego kropasa i ciężko mi się będzie rozstać Z BMW moge się > brać od 2,5 i to w trójce. > Nie chce nikogo urazić to są naprawde fajne autka (Audi, BMW, Skody, > VW) ale mają nadwage. Oczywiście pisze o tym co mnie się > przytrafiło w innych warunkach lub egzemplarzach aut może to > wyglądać inaczej - wystarczy, że ktoś nieco spóźni start i > praktycznie jest po wyścigu. Dyskusja o tym kto gdzie i co > objechał to drażliwy temat mniej więcej tak jak dyskusja o > rozmiarach więc nie będe kontynuował tematu Zgadzam się z kolegą praktycznie w całości A4ką na serii goniłem się z HGTą i j.w napisałem powyżej 120 jej przewaga malała bardzo szybko. Obecnie na programie wyścig nie ma już szans bo HGTka zostaje w tyle... Nadwaga nadwagą - nie ma co porównywać A3 z HGT pod względem masy - to nie ta klasa pojazdu - tu do pojedynku trzeba postawić Stilo... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > zgadzam sie w 100% tego mojego egzemplarza napewno sie nie pozbede, > najwyzej zostanie jako drugie w rodzinie. za kazdym razem > czlowiek sie usmiecha jak wsiada za kierownice, jakosc > wykonczenia srodka jak dla mnie rowniez jest bdb. jedyne na co > moge narzekac to opony 195/45R50 na ktorych po torunskich > drogach sie po prostu nie da jezdzic a w koleinach auto raz chce > w prawo raz w lewo. na rownym super ale niestety na dziurawych > drogach jest kiepsko. no i dzis kropek bez problemu sobie > poradzil z honda prelude ze swiatel Ja jezdze na 215/40/16 i daje sobie rade przywykniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > Nowe silniki Audi mają 140KM wg danych a moja HGT ma 149KM na rolkach > (norma DIN) więc nie miałem kłopotu z wyślizganiem jej Wogóle > diesle sie nie umywają a z benzynowcami staje jak mają od 170KM > wzwyż (bo zazwyczaj auta z większymi silnikami są ciężkie i mało > zwrotne) poniżej tej wartości odpuszczam bo szkoda mi paliwa na > z góry wygrany wyścig - praktyka. Zrobiłem tak mnóstwo aut i > już mnie to nudzi Ale zdażało się, że spóźniłem start i > dogonienie było już mało realne - takie życie. Ostatnio koleś w > nóweczce A3 jeszcze tarcze nawet za bardzo nie ubrudzone nie > mógł mi uciec na rondzie a jak wyjechaliśmy na prostą to > zobaczył mój znaczek HGT (nawet w nowych dieslach idzie dym > jak sie da do dechy nie wiedział bym tego gdyby nie to A3 heh) i > ta jego mina w lusterku hehe Ostatnio na E75 jechałem sobie ok. > 140km/h i doganiałem E36 coupe koleś tak przycisł, że dym czarny > poszedł z tłumika a tyłkiem mu ładnie zatrzęsło przy tej > prędkości i nie uciekł mi - doganiałem go wymiękł przy ok > 215km/h i ta jego mina jak dostał od zagazowanego punta > uuuheheheh to jest najlepsze z tego wszystkiego naprawde lubie > mojego kropasa i ciężko mi się będzie rozstać Z BMW moge się > brać od 2,5 i to w trójce. > Nie chce nikogo urazić to są naprawde fajne autka (Audi, BMW, Skody, > VW) ale mają nadwage. Oczywiście pisze o tym co mnie się > przytrafiło w innych warunkach lub egzemplarzach aut może to > wyglądać inaczej - wystarczy, że ktoś nieco spóźni start i > praktycznie jest po wyścigu. Dyskusja o tym kto gdzie i co > objechał to drażliwy temat mniej więcej tak jak dyskusja o > rozmiarach więc nie będe kontynuował tematu masz cos dlubniete ze hamownia wyplula 149PS ? edit: dzis zrobilem heble na tyle - brembo maxy i ferodo zapodalem. w przyszlym miesiacu na przod pojda ebc powergroove'y i greenstuffy do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tekken Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > masz cos dlubniete ze hamownia wyplula 149PS ? > edit: dzis zrobilem heble na tyle - brembo maxy i ferodo zapodalem. w > przyszlym miesiacu na przod pojda ebc powergroove'y i > greenstuffy do tego To jest seria ale inni co hamowali hagietki też mają podobne wyniki. Zmierz swoją nie jest to duży koszt. Jeśli Cie to interesuje załącze scana z wynikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > To jest seria ale inni co hamowali hagietki też mają podobne wyniki. > Zmierz swoją nie jest to duży koszt. Jeśli Cie to interesuje > załącze scana z wynikiem zapodaj wykresik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tekken Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > Zgadzam się z kolegą praktycznie w całości > A4ką na serii goniłem się z HGTą i j.w napisałem powyżej 120 jej > przewaga malała bardzo szybko. Obecnie na programie wyścig nie > ma już szans bo HGTka zostaje w tyle... > Nadwaga nadwagą - nie ma co porównywać A3 z HGT pod względem masy - > to nie ta klasa pojazdu - tu do pojedynku trzeba postawić > Stilo... > Pozdro Zgadza się Stilo tu lepiej pasuje z kilku powodów: - większa pojemność - na trase w sam raz momentu i mocy nie brakuje - odpowiada masą i powiedzmy gabarytami heh bardziej niż kropek. Naturalnym środowiskiem HGT jest miasto i tu rządzi: - pojemność silnika, - przełożenia - piątka jest tu dziwnym biegiem można na niej jechać od 2000rpm do końca skali ale nie przyspiesza na niej tak jak na innych biegach, - masa, gabaryty to przewaga i przekleństwo tego samochodu. Wystarczy, że droga jest wilgotna i trzeba sporych umiejętności i wyczucia żeby ruszyć bez dużej straty, ponieważ na każdym biegu do 3 włącznie kręci kołami i to nie zakręci i przestanie tylko efekt taki jakby cały czas się jechało na jedynce - półośki chce urwać. A ten TCS heh no comments. W mieście duże samochody są praktycznie bez szans. Na trasie też radzi sobie nie najgorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizio Napisano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2006 a czy u Ciebie w warsztacie da się podłączyć kropka pod egzaminera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tekken Napisano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2006 > zapodaj wykresik Tutaj jest wykresik To jest jeden z wyników bez normy. Z normą DIN jest 149KM. Test robiony kiklkukrotnie w tym samym dniu, wyniki różniły się wartością po przecinku - warunki: - zużyty wariator, - stożek nędznie założony przez pierwszego właściciela Będzie hamowany jeszcze raz jak przywróce dolot do stanu fabrycznego i zmienie wkońcu wariata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2006 > a czy u Ciebie w warsztacie da się podłączyć kropka pod egzaminera niestety jeszcze nie. komp diagnostyczny jest w planach ale w terminie pozniejszym. co do wykresu tekkena, ladny wykres, moment płaski jak stół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2006 troszke pojezdzilem, jest ok ale mocy malo wczoraj skonczylem montaz hamulcow 284 na przodzie (foto wkrotce). a niebawem motorek 175A1.000 16VT z Fiata Coupe. 190PS/290Nm w serii. bedzie cos w tym stylu ciekawe czy jest juz jakis kropek 2.0 16VT w PL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 29 Września 2006 Udostępnij Napisano 29 Września 2006 Szczerze, zadziwiasz mnie Powodzenia w przekładce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Września 2006 Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > troszke pojezdzilem, jest ok ale mocy malo wczoraj skonczylem > montaz hamulcow 284 na przodzie (foto wkrotce). a niebawem > motorek 175A1.000 16VT z Fiata Coupe. 190PS/290Nm w serii. > bedzie cos w tym stylu > ciekawe czy jest juz jakis kropek 2.0 16VT w PL ? podsterowność będziesz rozdawał za dziękuję powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 29 Września 2006 Udostępnij Napisano 29 Września 2006 Fajny ten motorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2006 > Fajny ten motorek tez mi sie podoba. z zewnatrz ma byc seria (tylko gleba ok -40mm i 17") i nic wiecej. ma byc sleeper szybki miejski pomykacz. te motorki sa bardzo wytrzymale i podatne na zwiekszanie mocy (notabene ten sam silnik co w Delcie Integrale i Alfie 155 2.0 Q4 Integrale). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mutolo Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Witam i gratuluje udanego zakupu (aż ci zazdroszcze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > Witam i gratuluje udanego zakupu > (aż ci zazdroszcze ) dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broki Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > ja planuje zalac syntetycznego valvoline'a VR1 racing 5w50. (nie chce > juz dluzej meczyc tego auta selenią). gazu nie bedzie, bedzie > smigal na paliwku. sam jestem mechanikiem i mam swoj warsztat > takze kropek bedzie na biezaco przegladany i serwisowany. > co do spotow w kuj-pom. bardzo chetnie jezeli takowe sie odbywaja jeszcze się nie witałem, więc witam teraz a co do spota, to za 3-4 tygodnie planujemy spocika w Toruniu (oczywiście w weekend). bedzeie miło jak wpadniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2006 > jeszcze się nie witałem, więc witam teraz > a co do spota, to za 3-4 tygodnie planujemy spocika w Toruniu > (oczywiście w weekend). bedzeie miło jak wpadniesz chetnie dajcie tylko znac pare dni wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 2 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2006 100000 piękne czasy ... kiedy to musiało być w moim:D U mnie bliżej już do 200000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto2000 Napisano 3 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2006 Powitać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 witam po przerwie kropek shamowany. jeszcze na serii silniku. dla porownania na wykresie widac ile zabiera klima i maxymalne obciazenie alternatora. swap niebawem. http://img219.imageshack.us/img219/4950/puntohgtseriaklimajb4.jpg Mamy juz u siebie pierwsza w Toruniu hamownie podwoziową. V max = 300 km/h MOC max = 500 KM Dokładność pomiaru = 0,1 kW Zapraszam do pomiarów. do końca lutego promocja - 60zl za 2-3 pomiary (przy jednym przypieciu auta). docelowy cennik: - test podstawowy : pomiar mocy i momentu obrotowego (2-3 pomiary) 80 zł - test rozszerzony : pomiar mocy i momentu obrotowego z użyciem sondy szerokopasmowej AFR (air to fuel ratio) oraz pomiaru ciśnienia doładowania dla aut z turbo (2-3 pomiary) 150 zł - test podstawowy 1 pojazdu w odstępie czasu (max 7 dni) 125 zł - wynajem hamowni : - pierwsza godzina 200 zł - każda następna rozpoczęta godzina 125 zł - cały dzień (max 6 godzin) 700 zł najlepiej umawiac sie telefonicznie: (56) 645 23 31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goozol Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 Gratulacje, śliczne autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > witam po przerwie kropek shamowany. jeszcze na serii silniku. dla > porownania na wykresie widac ile zabiera klima i maxymalne > obciazenie alternatora. swap niebawem. A co docelowo ma się znajdować pod maską ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > A co docelowo ma się znajdować pod maską ? 2.0 16VT (175A1.000) z Fiata Coupe z viscodrive'm dlubniety na jakies 260-290PS (GT28RS, FMIC, DP 3", wtryski 440cc, itd). bo te sto trzydziesci pare kucy to generalnie nie jedzie a samo auto mi sie bardzo podoba wiec trzeba tylko serducho na mocniejsze wymienic. bedzie cos w tym stylu: http://www.gasmas.gr/punto%20lordos.html pozdrawiam i zapraszam na hamownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > 2.0 16VT (175A1.000) z Fiata Coupe z viscodrive'm dlubniety na jakies > 260-290PS (GT28RS, FMIC, DP 3", wtryski 440cc, itd). bo te sto > trzydziesci pare kucy to generalnie nie jedzie a samo auto mi > sie bardzo podoba wiec trzeba tylko serducho na mocniejsze > wymienic. bedzie cos w tym stylu: > http://www.gasmas.gr/punto%20lordos.html > pozdrawiam i zapraszam na hamownie To już będzie troche dopier.. jechal Twój kropek ja to na razie nie mam z czym jechac na hamownie jeszcze mi wyjdzie, że zamiast obiecywanych 73KM będzie mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > 2.0 16VT (175A1.000) z Fiata Coupe z viscodrive'm dlubniety na jakies > 260-290PS (GT28RS, FMIC, DP 3", wtryski 440cc, itd). bo te sto > trzydziesci pare kucy to generalnie nie jedzie a samo auto mi > sie bardzo podoba wiec trzeba tylko serducho na mocniejsze > wymienic. bedzie cos w tym stylu: > http://www.gasmas.gr/punto%20lordos.html > pozdrawiam i zapraszam na hamownie to za ile oddasz ten silniczek w rozliczeniu moge zostawic swoje 1.2 16v plus doplata za silnik i wrzukte go do furaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > to za ile oddasz ten silniczek w rozliczeniu moge zostawic swoje 1.2 > 16v plus doplata za silnik i wrzukte go do furaka o cenie jeszcze nie myslalem. ale napewno bysmy sie dogadali. narazie szukam jakiejs fajnej kupei rozbitei bo ostatnia okazja mi niestety uciekła. najwieksza rzezba bedzie z elektronika silnik->auto ale damy rade w tej chwili auto idzie jakos 8,5 do 8,8 (wg stopera) do 100 i licznikowe 210kmh. pali w miescie teraz w zimie ok 14l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > o cenie jeszcze nie myslalem. ale napewno bysmy sie dogadali. narazie > szukam jakiejs fajnej kupei rozbitei bo ostatnia okazja mi > niestety uciekła. najwieksza rzezba bedzie z elektronika silnik- > w tej chwili auto idzie jakos 8,5 do 8,8 (wg stopera) do 100 i > licznikowe 210kmh. pali w miescie teraz w zimie ok 14l jka sie zapoda LPG ktore mam to i moze 14 palic ale nic nie podskoczy na miescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > w tej chwili auto idzie jakos 8,5 do 8,8 (wg stopera) do 100 i > licznikowe 210kmh. pali w miescie teraz w zimie ok 14l to sie jakos zwija , mojemu potrzeba ~13s do 100KM/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > jka sie zapoda LPG ktore mam to i moze 14 palic ale nic nie podskoczy > na miescie wierz mi ze to wcale nie jest takie szybkie auto jak sie moze wydawac. no a 13s do 100 to faktycznie dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > wierz mi ze to wcale nie jest takie szybkie auto jak sie moze > wydawac. no a 13s do 100 to faktycznie dramat Na razie az tak nie narzekam- mam prawko od 6.6.06 to da sie przezyc te 13s. A jak dzisiaj wszystko wypali to będe śmigał Subaru Imprezą WRX STi 308KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > Na razie az tak nie narzekam- mam prawko od 6.6.06 to da sie > przezyc te 13s. A jak dzisiaj wszystko wypali to będe śmigał > Subaru Imprezą WRX STi 308KM no chyba ze tak. nie mam pytan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > no chyba ze tak. nie mam pytan Jak bede mial troche wolnej gotowki i autko przejdzie na moja wlasnosc to myslalem na turbo do kropka .... Już jestem po przejazdzce Subaru, auto jest jak dla mnie nie zajebis*e przyspiesza nieziemsko, odglosu boksera mozna sluchac calymi godzinami, a takze zawor upustowy jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.