Skocz do zawartości

EPICA, wrażenia obserwatora..


Kolber

Rekomendowane odpowiedzi

no i byłem sobie dziś zobaczyć to cudo.... ogólnie powiem, ze całkiem niezła bryczka, oglądałem wersje ze skórą, całkiem nieźle wykonana, wygodne fotele, jakość plastików bez zastrzeżeń, ogólnie BARDZO FAJNE auto ok.gif

jednak cena trochę nie dla mnie frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i byłem sobie dziś zobaczyć to cudo.... ogólnie powiem, ze całkiem

> niezła bryczka, oglądałem wersje ze skórą, całkiem nieźle

> wykonana, wygodne fotele, jakość plastików bez zastrzeżeń,

> ogólnie BARDZO FAJNE auto

> jednak cena trochę nie dla mnie

i silniczek v6 2,0litra z 144 kucykami biglaugh.gif

jak dla mnie super autko - tez bylem w salonie i sie przejechalem nim food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i byłem sobie dziś zobaczyć to cudo.... ogólnie powiem, ze całkiem

> niezła bryczka, oglądałem wersje ze skórą, całkiem nieźle

> wykonana, wygodne fotele, jakość plastików bez zastrzeżeń,

> ogólnie BARDZO FAJNE auto

> jednak cena trochę nie dla mnie

no tak, autko fajne waytogo.gif

śmieszy mnie porównanie w pewnej gazecie

do evandy, że jest lepiej wyposażone

a tu w wersja podstawowa uboższa

i dodatkowo czego to tam nie ma nowego grinser006.gif

podświetlana stacyjkę, osłony przeciw słoneczne wysuwane i parę innych które w evandzie też były

i to za 63,5 tyś 270751858-jezyk.gif

silnik niewiele lepszy od 131 evandy, osiągi zbliżone

w evandzie w standardzie był tempomat, radio na 5CD,

el. sterowanie fotelem, skura na kierownicy i lewarku.

To co w evandzie klękło po przeszło dwóch latach to:

czujnik ABS po~20000,

lewy tylny wahacz - skrzypiał ~60000~,

i prawy tylny stabilizator 65000,

nio i teraz stoi na warsztacie 76000 bo klękła pompa paliwa,

po dwóch latach od założenia instalacji LPG (~68000)

chevrolet zdecydował się na bezpłatną wymianie całej instalacji,

nie pamiętam jaka była (bezpośredni wtrysk gazu)

a teraz jest BRC z parownikiem i o wiele lepiej jeździ,

a pali jakieś 0,5l/100 więcej, czyli ~10,5-11,0 /100km LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tak, autko fajne

> śmieszy mnie porównanie w pewnej gazecie

> do evandy, że jest lepiej wyposażone

> a tu w wersja podstawowa uboższa

> i dodatkowo czego to tam nie ma nowego

> podświetlana stacyjkę, osłony przeciw słoneczne wysuwane i parę

> innych które w evandzie też były

> i to za 63,5 tyś

> silnik niewiele lepszy od 131 evandy, osiągi zbliżone

> w evandzie w standardzie był tempomat, radio na 5CD,

> el. sterowanie fotelem, skura na kierownicy i lewarku.

> To co w evandzie klękło po przeszło dwóch latach to:

> czujnik ABS po~20000,

> lewy tylny wahacz - skrzypiał ~60000~,

> i prawy tylny stabilizator 65000,

> nio i teraz stoi na warsztacie 76000 bo klękła pompa paliwa,

> po dwóch latach od założenia instalacji LPG (~68000)

> chevrolet zdecydował się na bezpłatną wymianie całej instalacji,

> nie pamiętam jaka była (bezpośredni wtrysk gazu)

> a teraz jest BRC z parownikiem i o wiele lepiej jeździ,

> a pali jakieś 0,5l/100 więcej, czyli ~10,5-11,0 /100km LPG.

miałeś instalacje kolteca bo taka była montowana na poczatku do chevroletów, owszem instalacja jest fajana tzw. Vgeneracja wtrysk gazu w fazie ciekłej tylko co z tego jak nie na nasze warunki(brudny gaz)teraz zamontowali BRC SEQENT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałeś instalacje kolteca bo taka była montowana na poczatku do

> chevroletów, owszem instalacja jest fajana tzw. Vgeneracja

> wtrysk gazu w fazie ciekłej tylko co z tego jak nie na nasze

> warunki(brudny gaz)teraz zamontowali BRC SEQENT

a powiedz mi jakie powinienem miec spalanie gazu w lacettim 1,4 z ta instalacja BRC SEQENT

mam przejechane ~2700km i do okolo 1800km jezdzilem wiecej na benzynce

a teraz tylko na gazie i wychodzi mi ~10,5 litra/100km gazu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trudno powiedziec ale z opini klientów to powiem ze masz spalanie w

> normie oczywiście w miescie, ja mam ten sam silnik co ty tylko w

> aveo i jak na razie walcze aby dojsc do takiego spalania

u mnie w 1,6 9 literków pali jak nic ... fakt ze głownie po mieście jeżdzę

no i ostatnio szarpie i kangurkuje gdzieś w okolicy 2000 obr. gdy jechać ze stałą predkością - potrafi się przydusić szczególnie z klimą, a jak puścić pedał gazu to stzrela kangurki ... trza do serwisu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie jest to normalne zachowanie, jeździłem parę dni 1,4 jak mi gaz zakladali to nawet ten silnik nie miał takich problemów.

Co do spalania to mój 1,8 na benie 9 litrow chyba nigdy mi nie przekroczył. A 1,4 znany jest ze swojego apetytu, koników mało, auto masę ma to trzeba kręcić Panie, w moim 3,5 tys obrotów nie trzeba praktycznie przekraczać by jeździc całkiem dynamicznie (po mieście). Od 2 tys ma już kopyto więc wychodza takie paradoksy że 1,4 pali tyle lub porównywalnie co 1,8.

Zresztą nawet w papierach Chevroleta 1,4 ma spalanie większe lub takie samo co 1,6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie jest to normalne zachowanie, jeździłem parę dni 1,4 jak mi gaz

> zakladali to nawet ten silnik nie miał takich problemów.

> Co do spalania to mój 1,8 na benie 9 litrow chyba nigdy mi nie

> przekroczył. A 1,4 znany jest ze swojego apetytu, koników mało,

> auto masę ma to trzeba kręcić Panie, w moim 3,5 tys obrotów nie

> trzeba praktycznie przekraczać by jeździc całkiem dynamicznie

> (po mieście). Od 2 tys ma już kopyto więc wychodza takie

> paradoksy że 1,4 pali tyle lub porównywalnie co 1,8.

> Zresztą nawet w papierach Chevroleta 1,4 ma spalanie większe lub

> takie samo co 1,6.

niestety oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.