Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jestem dziennym kierowcą

Featured Replies

Napisano

Nienawidzę jeździć po zmroku. Mimo dość dobrego wzroku i braku "kurzej ślepoty" mam po ciemku kłopoty z oceną odległości od nadjeżdżających pojazdów co skutkuje absolutną niechęcią do wyprzedzania i prędkością max do 80km/h.

Wczoraj wracałem po zmroku z Lublina i z podziwem i "gęsią skórką" na plecach obserwowałem auta (ciężarowe i osobowe oraz autobusy) tnące po ciemku powyżej 100 km/h i wyprzedząjące wszystko.

Kto też tak ma?.

PS. Nie oznacza to że w dzień "kozakuję". Generalnie w trasie jeżdżę z Vmax - 120 (tam gdzie się da) a prędkości dostosowuję (w dół) do warunkw na drodze

Napisano

> Nienawidzę jeździć po zmroku. Mimo dość dobrego wzroku i braku

> "kurzej ślepoty" mam po ciemku kłopoty z oceną odległości od

> nadjeżdżających pojazdów

Ja akurat lubię jeździć nocą, głównie ze względu na znikomy ruch.

Problemu z oceną odległości nie mam, ale na wąskich drogach obawiam się trafienia pieszego idącego poboczem drogi, a przy wyprzedzaniu widoczność jest jednak pogorszona.

pozdrawiam

Napisano

> Nienawidzę jeździć po zmroku.

> Kto też tak mam.

Ja nie lubie jezdzic po miescie w nocy przy duzym deszczu - w wielu miejscach nie widac oznakaowania poziomego. A w trasie przy braku wiekszych opadow trudno mi sobie wyobrazic lepsza pore cool.gif

Napisano

> nadjeżdżających pojazdów co skutkuje absolutną niechęcią do

> wyprzedzania i prędkością max do 80km/h.