skrot Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 Wczoraj zauwazylem, ze prawa polos od strony skrzyni biegow jest zaolejona... Nie jest to jeszcze duzy wyciek, ale ewidentnie zaczyna sie pocic... Prosze mnie tu lopatologicznie objasnic, jakie trzeba poczynic zakupy celem usuniecia tej nieszczelnosci... Gdyby ktos dysponowal przyblizonymi cenami elementow i ewentualnie robocizny byloby extra... Ponizej rysuneczek elementow, to ktore trza wymienic, co by nie kapalo... Na plytce element nr 4 skladajacy sie z kilku czesci jest opisany jako calosc pod nazwa "czepek"... Znaczy sie, ze to sie kupuje w komplecie... A co to jest zaznaczone czerwona strzalka, wyglada mi na jakis uszczelniacz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sling Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > Wczoraj zauwazylem, ze prawa polos od strony skrzyni biegow jest > zaolejona... Nie jest to jeszcze duzy wyciek, ale ewidentnie > zaczyna sie pocic... Prosze mnie tu lopatologicznie objasnic, > jakie trzeba poczynic zakupy celem usuniecia tej > nieszczelnosci... Gdyby ktos dysponowal przyblizonymi cenami > elementow i ewentualnie robocizny byloby extra... Ponizej > rysuneczek elementow, to ktore trza wymienic, co by nie > kapalo... > Na plytce element nr 4 skladajacy sie z kilku czesci jest opisany > jako calosc pod nazwa "czepek"... Znaczy sie, ze to sie kupuje > w komplecie... A co to jest zaznaczone czerwona strzalka, > wyglada mi na jakis uszczelniacz... U mnie też zaczęło się to pocić, ale po drugiej stronie tej osłony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > Wczoraj zauwazylem, ze prawa polos od strony skrzyni biegow jest > zaolejona... Nie jest to jeszcze duzy wyciek, ale ewidentnie > zaczyna sie pocic... Prosze mnie tu lopatologicznie objasnic, > jakie trzeba poczynic zakupy celem usuniecia tej > nieszczelnosci... Gdyby ktos dysponowal przyblizonymi cenami > elementow i ewentualnie robocizny byloby extra... Ponizej > rysuneczek elementow, to ktore trza wymienic, co by nie > kapalo... > Na plytce element nr 4 skladajacy sie z kilku czesci jest opisany > jako calosc pod nazwa "czepek"... Znaczy sie, ze to sie kupuje > w komplecie... A co to jest zaznaczone czerwona strzalka, > wyglada mi na jakis uszczelniacz... najlepiej kupic komplecik tj uszczelniacz półosi (ok 30 - 35 zł ) , gumowy mieszek ( ok 10 zł ) i cybanty koszto robocizny to około 40 - 90 zł zależnie od warsztatu. Zwracam uwagę żę niewielu mechaników umie poprawnie nabijać ten uszczelniacz na półoś co skutkuje że po kilku kkm znowu zaczyna cieknąć.... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > w komplecie... A co to jest zaznaczone czerwona strzalka, > wyglada mi na jakis uszczelniacz... to zaznaczone szczałką - to uszczelniacz połosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > najlepiej kupic komplecik tj uszczelniacz półosi (ok 30 - 35 zł ) , > gumowy mieszek ( ok 10 zł ) i cybanty > koszto robocizny to około 40 - 90 zł zależnie od warsztatu. > Zwracam uwagę żę niewielu mechaników umie poprawnie nabijać ten > uszczelniacz na półoś co skutkuje że po kilku kkm znowu zaczyna > cieknąć.... > pozdr Otóż to - mi na jesieni zmieniali i teraz znowu cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > Otóż to - mi na jesieni zmieniali i teraz znowu cieknie ewidentne partactwo ...... Ja na szczęście uczyłem się wbijać uszczelniacze na swoim uniaku i opanowałem już całkiem dobrą metodę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > ewidentne partactwo ...... > Ja na szczęście uczyłem się wbijać uszczelniacze na swoim uniaku i > opanowałem już całkiem dobrą metodę... A u kolegi na warsztacie, to po ile taka przyjemnosc chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Marca 2005 Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > A u kolegi na warsztacie, to po ile taka przyjemnosc chodzi... niestety dość dużo bo 80 zeta.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > niestety dość dużo bo 80 zeta.... Dzieki za informacje, dobrze wiedziec zeby sie nie dac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2005 > Otóż to - mi na jesieni zmieniali i teraz znowu cieknie Uuuuuu.... U kolegi, to widze, ze niezla powodz jest... U mnie dopiero zaczelo sie pocic, ale pewnikiem za czas jakis bedzie wygladac podobnie, dlatego nie chce czekac tylko wymienic za wczasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > U mnie też zaczęło się to pocić, ale po drugiej stronie tej osłony. No to mniejszy problem, wystarczy zmienić opaskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sling Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > No to mniejszy problem, wystarczy zmienić opaskę. Właśnie zakupiłem komplet opasek. Zapłaciłem 3 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > Właśnie zakupiłem komplet opasek. Zapłaciłem 3 zł. I o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 29 Marca 2005 Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 komplet łozysko,osłona,opaski ok.45zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2005 > komplet łozysko,osłona,opaski ok.45zł Bylem przejazdem kolo sklepu i wstapilem zapytac o ceny... Komplet naprawczy, czyli uszczelniacz + guma + 2 opaski kosztuje 49 zeta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistral Napisano 30 Marca 2005 Udostępnij Napisano 30 Marca 2005 Mi tez cieknie na obydwu, ale wielu kolegów mówilo,ze nie warti zmieniac bo i tak bedzie cieklo Ale tak powaznie to tez mam zamiar to zrobic za jakis miesiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faber Napisano 30 Marca 2005 Udostępnij Napisano 30 Marca 2005 Pół biedy jak się troche poci byle by nie było za mało oleju lepiej kontrolnie sprawdzić czy aby skrzynia powietrzem nie jest smarowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.