sycz Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 Witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób dodać parę koni więcej punto II 1.2 8v tak aby dużo pieniędzy nie inwestowac czyli w najprostrzy i najtańszy sposób? Napewno ktoś mi coś w tym kierunku podpowie. Pozdrawiam Sycz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > Witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób dodać parę koni więcej > punto II 1.2 8v tak aby dużo pieniędzy nie inwestowac czyli w > najprostrzy i najtańszy sposób? Napewno ktoś mi coś w tym > kierunku podpowie. Pozdrawiam > Sycz Nie da sie najtaniej Powiedz co to jest "najtaniej" - 100 zł? 1000 zł? 10 tys zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > Witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób dodać parę koni więcej > punto II 1.2 8v tak aby dużo pieniędzy nie inwestowac czyli w > najprostrzy i najtańszy sposób? Napewno ktoś mi coś w tym > kierunku podpowie. Pozdrawiam > Sycz najtaniej i najbardziej zauwazalnie, bez ingerencji mechanicznej w silnik to lac niemiecka lub austryjacka (tansza) benzyne i jezdzic po ich drogach - mniejsze opory toczenia i przede wszystkim sa rowne drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koola Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > Witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób dodać parę koni więcej > punto II 1.2 8v tak aby dużo pieniędzy nie inwestowac czyli w > najprostrzy i najtańszy sposób? Napewno ktoś mi coś w tym > kierunku podpowie. Pozdrawiam > Sycz Wywalic LPG pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 dołożyc wałek 866 ,chyba najtańsza operacja poprawiająca lekko moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 > najtaniej i najbardziej zauwazalnie, bez ingerencji mechanicznej w > silnik to lac niemiecka lub austryjacka (tansza) benzyne i > jezdzic po ich drogach - mniejsze opory toczenia i przede > wszystkim sa rowne drogi. IMO to wyłącznie kwestia dróg - na polskiej ,czeskiej,słowackiej benzynie (oczywiście z markowych stacji) jezdzi się w A czy w D tak samo,jak na ichniejszym paliwie ,czyli super,z wysoką vmax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2007 tanio, zauwazalnie, bez ingerencji w mechanike.... takie rzeczy to tylko w erze pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2007 > Witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób dodać parę koni więcej > punto II 1.2 8v tak aby dużo pieniędzy nie inwestowac czyli w > najprostrzy i najtańszy sposób? Napewno ktoś mi coś w tym > kierunku podpowie. Pozdrawiam Zapoznaj sie z tym . Ogolnie to wyszukaj haslo '866' w szukajce tutaj na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teliga2 Napisano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2007 > Zapoznaj sie z tym . > Ogolnie to wyszukaj haslo '866' w szukajce tutaj na forum. usuń katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2007 > usuń katalizator. haha haha.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2007 > usuń katalizator. W celu? Ma mi sie swiecic kontrolka silnika i co roku pod koniec lutego mam sie gimnastykowac na badaniach technicznych? Nie, dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2007 > haha haha.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2007 > usuń katalizator. 1. zanieczyszczas środowisko 2. jak nie zamontujesz kolektora 4-2-1 i nie odetkach calego wydechu to Ci to g**** da 3. bedzie glosniej 4. bedzie smierdzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > W celu? > Ma mi sie swiecic kontrolka silnika i co roku pod koniec lutego mam > sie gimnastykowac na badaniach technicznych? Nie, dzieki. heh.. dlaczego ma sie swiecic jakas kontrolka? btw: zaba tez z koncowki lutego i tez badania tak samo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > heh.. dlaczego ma sie swiecic jakas kontrolka? 2 sondy... Kolega yanush usunal katalizator (co prawda w 16v, ale tez 2 sondy). Zrobil to poprzez wstawienie innego kolektora calego. Z tego co pamietam to na poczatku mu sie nie swiecilo, potem zaczelo, potem znow zgaslo > btw: zaba tez z koncowki lutego i tez badania tak samo.. Moja punta nie jest z koncowki lutego Pod koniec lutego byla pierwsza rejestracja Slyszalem, ze nie tylko na badaniach sie moga czepiac ale i policja na drodze (ale chyba musieliby zajrzec pod maske, zeby obczaic, ze nie ma katalizatora...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Slyszalem, ze nie tylko na badaniach sie moga czepiac ale i policja > na drodze (ale chyba musieliby zajrzec pod maske, zeby obczaic, > ze nie ma katalizatora...). Może się czepiać, jak sprawdzą spaliny. Nie wiem jak w MK2 ale w MK1 katalizatora to pod maską niezobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
valopunto Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób dodać parę koni więcej > punto II 1.2 8v tak aby dużo pieniędzy nie inwestowac czyli w > najprostrzy i najtańszy sposób? Napewno ktoś mi coś w tym > kierunku podpowie. Pozdrawiam > Sycz ile chcesz zainwestować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teliga2 Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > usuń katalizator. problem w tym że kolega chce bez kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > usuń katalizator. Kolega chce podnieść moc a nie obniżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > Może się czepiać, jak sprawdzą spaliny. Nie wiem jak w MK2 ale w MK1 > katalizatora to pod maską niezobaczysz W mk2 zobaczysz, w kazdym razie w 8v zobaczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > problem w tym że kolega chce bez kosztów. to raczej nie da rady , niech wyjmie filtr powietrza to moze z 1,5KM bedzie więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > 2 sondy... > Kolega yanush usunal katalizator (co prawda w 16v, ale tez 2 sondy). > Zrobil to poprzez wstawienie innego kolektora calego. Z tego co > pamietam to na poczatku mu sie nie swiecilo, potem zaczelo, > potem znow zgaslo no ja nie usunalem puszki tylko ja wypatroszylem - zostawiajac sondy na swoim miejscu nigdy nic sie nie zaswiecilo i mysle ze juz sie nie zaswieci usunalem bo sie zapchal wiec nie chcialem kupowac nowego.. > Moja punta nie jest z koncowki lutego Pod koniec lutego byla > pierwsza rejestracja > Slyszalem, ze nie tylko na badaniach sie moga czepiac ale i policja > na drodze (ale chyba musieliby zajrzec pod maske, zeby obczaic, > ze nie ma katalizatora...). moja zaba byla niechciana.. i w grudniu stala w krakowie.. pozniej ktos ja zadatkowal w przemyslu.. i pojechala tam na lawecie..ale gosc jej nie odebral.. pozniej w toruniu ktos ja chcial - dal zaliczke i zaba pojechala na lawecie do torunia.. ale gosc nie dostal kredytu.. wiec trafila do wloclawka.. pozniej tam ja obejrzalem i przywiezli ja znow na lawecie do rypina - i byl to 26-27 luty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2007 > Witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób dodać parę koni więcej > punto II 1.2 8v tak aby dużo pieniędzy nie inwestowac czyli w > najprostrzy i najtańszy sposób? Napewno ktoś mi coś w tym > kierunku podpowie. Pozdrawiam > Sycz Jeśli jest II gen LPG to sam mikser zabiera z 8-12KM mocy i z 10Nm momentu... tak na gazie jak i na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto115 Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > usuń katalizator. tia i dostanie zaraz ze 20 kuni, łącznie ze smrodem i gorszą elastycznością i hałasem gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > tia i dostanie zaraz ze 20 kuni, łącznie ze smrodem i gorszą > elastycznością i hałasem gratis nie zwiekszyl mi sie halas - ale zmienila sie barwa dzwieku.. to fakt.. elastycznosc byla do d**y i jest nadal btw: w aucie nie smierdzi hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekSTK Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > Jeśli jest II gen LPG to sam mikser zabiera z 8-12KM mocy i z 10Nm > momentu... tak na gazie jak i na benzynie. ciekawe kto Ci takich bzdur naopowiadał...jeżeli sam sobie tego zażyczyłeś przy montażu instalacji gazowej żeby był oszczędny to to tyle koni mogło wessać ale jeżeli jest ustawiony normalnie to spadek jest praktycznie nie odczuwalny. Ja byłem z moim na hamowni 2 tygodnie temu i na benzynie wyszło 78,9KM a na gazie 76,4KM z tym że na paliwie moment był 104,8NM a na gazie 112NM więc niewiem o czym piszesz pali mi 10l gazu na 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > ciekawe kto Ci takich bzdur naopowiadał...jeżeli sam sobie tego > zażyczyłeś przy montażu instalacji gazowej żeby był oszczędny to > to tyle koni mogło wessać ale jeżeli jest ustawiony normalnie to > spadek jest praktycznie nie odczuwalny. Ja byłem z moim na > hamowni 2 tygodnie temu i na benzynie wyszło 78,9KM a na gazie > 76,4KM z tym że na paliwie moment był 104,8NM a na gazie 112NM > więc niewiem o czym piszesz pali mi 10l gazu na 100km fizyki panie nie oszukasz - za to hamownia moze oszukać i oszukuje bardzo często Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto115 Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > nie zwiekszyl mi sie halas - ale zmienila sie barwa dzwieku.. to > fakt.. elastycznosc byla do d**y i jest nadal > btw: w aucie nie smierdzi hehe u mnie elastyczność poszła się pierd.. , a śmierdzi nie w środku tylko za autem , tak dla poprawki - ja spowrotem założyłem kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzafa 700 Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > nie zwiekszyl mi sie halas - ale zmienila sie barwa dzwieku.. to > fakt.. elastycznosc byla do d**y i jest nadal > btw: w aucie nie smierdzi hehe Dokładnie ja wywaliłem kata w 2 kropkach i o pogorszeniu nie mam mowy , dziwię lepszy co do mocy to się nie wypowiadam bo zaraz burza będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > ciekawe kto Ci takich bzdur naopowiadał...jeżeli sam sobie tego > zażyczyłeś przy montażu instalacji gazowej żeby był oszczędny to > to tyle koni mogło wessać ale jeżeli jest ustawiony normalnie to > spadek jest praktycznie nie odczuwalny. Ja byłem z moim na > hamowni 2 tygodnie temu i na benzynie wyszło 78,9KM a na gazie > 76,4KM z tym że na paliwie moment był 104,8NM a na gazie 112NM > więc niewiem o czym piszesz pali mi 10l gazu na 100km Czytaj ze zrozumieniem - zdejmij mikser, powtórz badanie na hamowni a zobaczysz, że na benzynie wyjdzie Ci do 10KM więcej niż masz na benzynie z założonym mikserem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > u mnie elastyczność poszła się pierd.. , a śmierdzi nie w środku > tylko za autem , tak dla poprawki - ja spowrotem założyłem kata hmm.. mowie elastycznosc byla i jest kiepska moze Twoj kropek byl jakis proekologiczny i sie burzyl nie biegam za autem wiec nie wiem jak smierdzi - mysle ze ikarusy sa gorsze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaktob77 Napisano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > Dokładnie ja wywaliłem kata w 2 kropkach i o pogorszeniu nie mam > mowy , > dziwię lepszy co do mocy to się nie wypowiadam bo zaraz burza będzie ciiiiiiiiiiiiiiii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deviil Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 jaktob77, a ile miałeś przejechane kilometrów ? Pytam, ponieważ mam podobny problem z tym że u mnie wygląda to tak: jak jest zimny nie chce jechać na benzynie, natomiast na gazie jedzie, jak się zagrzeje to jest wszystko OK i na gazie i na benzynie. Mam przejechane 233000km, wymieniłem ostatnio świece, kable wymienione w zeszłym roku, w zeszłym roku wymieniłem też dwie sondy ... i tu info-samochód troszkę się dławił na benzynie i na gazie, w pewnym momencie nie chciał w ogóle jechać, palił prawie 10L gazu, po wymianie było miodzi pali 7L gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > problem w tym że kolega chce bez kosztów. wycinasz kata , sprzedajesz za około 150-200zł , kupujesz strumienice w obudowie kata za 45zł + montaż , jeszcze zostanie pare groszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > wycinasz kata , sprzedajesz za około 150-200zł , kupujesz strumienice > w obudowie kata za 45zł + montaż , jeszcze zostanie pare groszy Ta strumienica napewno cos doda? W 16V sa dwie sondy, da sie je jakos zmostkowac zeby nie bylo bledu wtrysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > wycinasz kata , sprzedajesz za około 150-200zł , kupujesz strumienice > w obudowie kata za 45zł + montaż , jeszcze zostanie pare groszy A gdzie mozna taką strumienicę kupic w obudowie kata do 1,2 8V za taką cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > A gdzie mozna taką strumienicę kupic w obudowie kata do 1,2 8V za > taką cenę mozna ale to nie do mk2 tylko do mk1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > mozna ale to nie do mk2 tylko do mk1 a szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > a szkoda to ja wiem bo tez tego bombowca che wywalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > to ja wiem bo tez tego bombowca che wywalic Widziałem już taką przeróbkę ładnie rozcięty i wyjety srodek a potem zaspawany i oszlifowany- ale obawiam sie ze u mnie przy tym przebiegu i stanie srub nie bedzie tak łatwo komiczny kat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > Widziałem już taką przeróbkę ładnie rozcięty i wyjety srodek a potem > zaspawany i oszlifowany- ale obawiam sie ze u mnie przy tym > przebiegu i stanie srub nie bedzie tak łatwo > komiczny kat to trza dorwac jakas nowa uzywke i przerobic a potem tylko podmienic ja tam mysle coby wogle tego bombowca wywalic i tylko ryrki zostawic za zaslona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > to trza dorwac jakas nowa uzywke i przerobic a potem tylko podmienic > ja tam mysle coby wogle tego bombowca wywalic i tylko ryrki > zostawic za zaslona No myslałem o tym ale za tego chcieli 150,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > No myslałem o tym ale za tego chcieli 150,- to jeszce nie tak żle dorwij mi do 16v takiego bombowca a ja go kupie i zrobie jak trza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > to jeszce nie tak żle dorwij mi do 16v takiego bombowca a ja go kupie > i zrobie jak trza kup kolektor od 16v ale z MKI kup katalizator "sportowy" wspawaj go za lacznikiem elastycznym to gitara bedzie i z ekologia to samo. ja tak zamierzam zrobic u siebie bo cos mi sie wydaje ze jednak auto jest jezdzone ale katalizator zajezdzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > kup kolektor od 16v ale z MKI kup katalizator "sportowy" wspawaj go > za lacznikiem elastycznym to gitara bedzie i z ekologia to samo. > ja tak zamierzam zrobic u siebie bo cos mi sie wydaje ze jednak > auto jest jezdzone ale katalizator zajezdzony. tylko ze kolektor od mk1 16v nie podejdzie domnie niestety musze miec od mk2 albo bravy 1.2 a o kacie sportowykm tez myslaem tylko ze w mk2 trudno bedzie to upchnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > tylko ze kolektor od mk1 16v nie podejdzie domnie niestety musze miec > od mk2 albo bravy 1.2 a o kacie sportowykm tez myslaem tylko > ze w mk2 trudno bedzie to upchnac jak bede upychal to postaram sie pokazac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marivs Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > Witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób dodać parę koni więcej > punto II 1.2 8v tak aby dużo pieniędzy nie inwestowac czyli w > najprostrzy i najtańszy sposób? Napewno ktoś mi coś w tym > kierunku podpowie. Pozdrawiam > Sycz Sprzedać i za tą kasę kupić takiego fordzika jak mam w opisie - 90KM w TDDi to tak jak w benzynie ze 125KM a przy tym nie jest paliwożerne! 200Nm/2.000 obr. - moment nieosiągalny nawet dla escorta RS! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > Sprzedać i za tą kasę kupić takiego fordzika jak mam w opisie - 90KM > w TDDi to tak jak w benzynie ze 125KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marivs Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 ojj yaboll yaboll... nie ma się z czego śmiać - tylko wsiąść to takiego auta i sprawdzić co taki moment Nm potrafi zrobić z autem które waży 1,3t ! a poprawianie mocy w silniku 1,2 - szkoda czasu, pracy i poniesionych nakładów bo się nie zwrócą.. chyba że ktoś uwielbia druciarnię i ma wizję... w takim przypadku nie przeszkadzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > nie ma się z czego śmiać - tylko wsiąść to takiego auta i sprawdzić > co taki moment Nm potrafi zrobić z autem które waży 1,3t ! jezdzilem wieloma turbodieslami i jakoś moment obrotowy na wale korbowym mnie nie fascynuje Wolę moment na kołach napędzanych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.