gn11wasyl Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Nie tylko na GG poprosze. Sam jestem dosyć powaznie zainteresowany > takim składaniem home made turbo, mam czas, mam mozliwość > "pozałatwiać" sobie niektore część do składanki, ale brakuje mi > odpowiedniej wiedzy. Nie rozmawiajćie tylko na GG, inni userzy > tez mogą troche skozystać z takiego czegoś > Pozdro spoko opracuje coś w wordzie w chwili wolnego i wkleje na forum z fotami jak znajde odpowiednie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > spoko opracuje coś w wordzie w chwili wolnego i wkleje na forum z > fotami jak znajde odpowiednie > pzdr spoko, fajny by był taki wątek ze wszystkim i z manualami tak coś jak przy swapach jest. A tak OT to było troszku napisane na tkkf (spawanie barana jabiego itp), ale forum wyłączone szkoda, dlaczego? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > smiej sie smiej tylko ja tysia nie wydalem na zrobienie glowicy mnie tez kosztowała mniej niz 1000 efekty napisalem wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > spoko opracuje coś w wordzie w chwili wolnego i wkleje na forum z > fotami jak znajde odpowiednie > pzdr Super w takim razie czekam z niecierpliwoscia Oczywiscie najlatwiej jest kopiowac czyjes projekty jesli sa one dobrze wykonane i isc przetartymi szlakami wiec foto i opisy jak najbardziej przydatne a chyab nie chwaliles sie jeszcze swoim T na forum, no chyba ze przegapilem Wiec moze na poczatek: Jakie turbo najlepsze ? Jakie masz u siebie? (rozumiem ze najlepsze to pojecie wzgledne) chodzi o to zeby dosc szybko sie wkrecalo i dawalo jakas "konkretna" moc (Audi/vw 1.8 t sie nada ?) Jak odprezales silnik? (jesl wogole odprezales) Od czego intercooler ? (audi/vw 1.8 t? ) Co do wystrojenia to zapewne zwroce sie z tym do fachowcow bo samemu w tej dzidzinie raczej niewiele mozna zrobic ale strojenie to juz sama koncowka. No i na koniec jak sprawuje sie Twe turbo jak ze spalaniem i przyspieszaniem i w jakie moce celujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > mnie tez kosztowała mniej niz 1000 > efekty napisalem wczesniej najwidoczniej sie da efektow gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > Nie tylko na GG poprosze. Sam jestem dosyć powaznie zainteresowany > takim składaniem home made turbo, mam czas, mam mozliwość > "pozałatwiać" sobie niektore część do składanki, ale brakuje mi > odpowiedniej wiedzy. Nie rozmawiajćie tylko na GG, inni userzy > tez mogą troche skozystać z takiego czegoś > Pozdro Lesiu ja chetnie pocignalbym watek na forum tyle tylko ze czasem moje pyatnia moga byc bardzo "dziwne" i dla niektorych znajacych sie na turbo oczywiste i banalne i jeszcze mnie za nie objada Ale tak czy inaczej wyznaje zasade ze najpierw trzeba miec wszystko ulozone w glowie i na papierze a dopiero pozniej brac sie za robote a nie na odwrot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > mnie tez kosztowała mniej niz 1000 > efekty napisalem wczesniej pewnie, że się da ...zależy co się chce miec i czy się ma znajomości.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > pewnie, że się da ...zależy co się chce miec i czy się ma > znajomości.... a co za problem u szarego zdłubac ponizej ceny 1k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a co za problem u szarego zdłubac ponizej ceny 1k żaden problem przecież, ale np by miec tak fajnie zdłubane jak ty to trzeba dac...........no ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > żaden problem przecież, ale np by miec tak fajnie zdłubane jak ty > to trzeba dac...........no ile? 600-1000 w zalezności od marudzenia klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > śmieję się ponieważ nie chcesz podac żadnych konkretów... > Napisz co i za ilę wydłubałeś i jakie to dało efekty, abym miał > jakiekolwiek porównanie. > Za obróbkę głowicy (planowanie, kanały, komora spalania) w 1.1spi > dalem (z uszczelkami, robocizną) 700,- dało to(z wałkiem 866) > przyrost +6KM - co nie jest za wiele niestety, ale i nie za > wiele zostalo w niej zrobione. > Jeżeli dojdzie wymiana zaworów na większe itp to koszta rosną i to > dośc znacznie.... > Ponadto Twoja odp dotycząca kupna silnika była na mój post. > Pozdrawiam. no to smutek straszny bo nie dość ze przepłaciłeś to jeszcze zrobili z dup.... robote .... mondrze zrobiona główka na 866 z paluszkiem robi 80 kucy wiem bo miałem .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > 600-1000 w zalezności od marudzenia klienta będę marudny strasznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > no to smutek straszny bo nie dość ze przepłaciłeś to jeszcze zrobili > z dup.... robote .... mondrze zrobiona główka na 866 z > paluszkiem robi 80 kucy wiem bo miałem .... na spi seri wydechu bez programu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > na spi seri wydechu bez programu? program to podstawa a bez programu to se mozna dłubać motor na 1000 bhp a on i tak bedzie robił swoje 60 kucy wydech to był najpierw seria potem super sprint (tylko końcowy reszta seria i średnica seria )ale czasy były podobne tylko na supersprincie lepiej sie dokręcał z dołu i był elastyczniejszy motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > no to smutek straszny bo nie dość ze przepłaciłeś to jeszcze zrobili > z dup.... robote .... mondrze zrobiona główka na 866 z > paluszkiem robi 80 kucy wiem bo miałem .... a jak moge uzyskac więcej mając zrobione tylko to....autko było na gaz, seria dolot, seria wydech...tylko głowica liźnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a jak moge uzyskac więcej mając zrobione tylko to....autko było na > gaz, seria dolot, seria wydech...tylko głowica liźnięta a tu popieram sam na gazie jeźdze.... bardzo mi jest fajnie i tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > program to podstawa a bez programu to se mozna dłubać motor na 1000 > bhp a on i tak bedzie robił swoje 60 kucy wydech to był najpierw > seria potem super sprint (tylko końcowy reszta seria i średnica > seria )ale czasy były podobne tylko na supersprincie lepiej sie > dokręcał z dołu i był elastyczniejszy motor. yhmm ja mam seryjny program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a tu popieram sam na gazie jeźdze.... bardzo mi jest fajnie i tanio po 4ech latach wywaliłem nie mogłem go wyregulowac poprawnie na Vidze 4-1 i rynnie fi50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a jak moge uzyskac więcej mając zrobione tylko to....autko było na > gaz, seria dolot, seria wydech...tylko głowica liźnięta kolektor wydech+fi45 +koncowy + dolot np yanek lub weglarski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > po 4ech latach wywaliłem > nie mogłem go wyregulowac poprawnie na Vidze 4-1 i rynnie fi50 no co Tyyy bardzo łatwo da rade to zrobć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > po 4ech latach wywaliłem > nie mogłem go wyregulowac poprawnie na Vidze 4-1 i rynnie fi50 a widzisz bo nie umiałeś a robiłeś u takich fachowców jak głowice .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > kolektor wydech+fi45 +koncowy + dolot np yanek lub weglarski to ja wiem, ale pomiar był gdy tylko głowica była robiona więc nie mogło by więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 > a widzisz bo nie umiałeś a robiłeś u takich fachowców jak głowice > .... jeździc jeździł ale palił 12-13ltr gazu..... Fajnie, że ty wiesz/umiesz wszystko....przyda się Twoja wiedza na forum... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 dobrze napisał z głowicą, wiesz ile trzeba zapłacić za same duże stelitowe zawoory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2007 to proszę załatw mi duże zawory zrobione na zamówienie ze stelitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > ja myślałem że ma tjuningowy kolektor i głowice zrobioną > w takim razie > P.S Green, warto bawić się w lepsze wałki (tj. firmowe jak np. > CatCams'a) czy Świątek ? no wiec panie prawie seria, a robi 15.38 na wałkach p swiatka silnik zaczyna chrumchac ale zabawa powyzej 4 krpm jest przednia!! jakbym mial kasiore to bym bral walki nawet te swiatkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > no wiec panie prawie seria, a robi 15.38 > na wałkach p swiatka silnik zaczyna chrumchac > ale zabawa powyzej 4 krpm jest przednia!! jakbym mial kasiore to bym > bral walki nawet te swiatkowe domyślam się że jak górą idzie to ogień z dup... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > domyślam się że jak górą idzie to ogień z dup... niuop loi mnie przeokrutnie ale myslim ,yslim i zbieram zbieram coby jezdzilo to moje chociaz jak jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > dobrze napisał z głowicą, wiesz ile trzeba zapłacić za same duże > stelitowe zawoory ? ale niekoniecznie musisz uzyc takich zaworow, z takimi to wiadomo ze koszta rosna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > to proszę załatw mi duże zawory zrobione na zamówienie ze stelitu a ty mi catcamsa w cenie swiatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > P.S Green, warto bawić się w lepsze wałki (tj. firmowe jak np. > CatCams'a) czy Świątek ? na catcamsie nie jezdzilem wiec sie nie wypowiem ale z powszechnej opini wynika za warto... swiatek nie jest zly ale przez zalozeniem walkow proponuje zrobic glowice a dopiero pozniej walki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 wiem ze niekoniecznie, ale warto je zapodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 hehe niewiele drożej wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > na catcamsie nie jezdzilem wiec sie nie wypowiem ale z powszechnej > opini wynika za warto... swiatek nie jest zly > ale przez zalozeniem walkow proponuje zrobic glowice a dopiero > pozniej walki a ty ju zalozyles ta głowice zdłubana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > hehe niewiele drożej wyjdzie no co ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > wiem ze niekoniecznie, ale warto je zapodać tez slyszalem ze warto, a tak to nie wiem bo nie mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > a ty ju zalozyles ta głowice zdłubana? a jak myslisz? kali obiecywal ze na wiosne ma byc gotowa ale w zeszlym roku mowil to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 poważnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 zapodałem se juz jakiś czas temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > zapodałem se juz jakiś czas temu I jak zadowolony??? A jaki koszt takiej przyjemnosci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > a jak myslisz? kali obiecywal ze na wiosne ma byc gotowa ale w > zeszlym roku mowil to samo niepoganiac kaliego bo bedzie wolniej on poprostu bardzo pozadnie ci ja zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > Lesiu ja chetnie pocignalbym watek na forum tyle tylko ze czasem moje No to dawaj. > pyatnia moga byc bardzo "dziwne" i dla niektorych znajacych sie > na turbo oczywiste i banalne i jeszcze mnie za nie objada > Ale tak czy inaczej wyznaje zasade ze najpierw trzeba miec wszystko > ulozone w glowie i na papierze a dopiero pozniej brac sie za > robote a nie na odwrot. Nie łam się, pytaj. Podobno nie ma głupich pytań tylko odpowiedzi są mniej inteligentne Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > niepoganiac kaliego bo bedzie wolniej on poprostu bardzo pozadnie > ci ja zrobi wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > No to dawaj. > Nie łam się, pytaj. Podobno nie ma głupich pytań tylko odpowiedzi są > mniej inteligentne > Pozdro Moze poprostu poczekam na publikacje Wasyla (w koncu obiecal cos napisac) a dopiero pozniej zasypie go pytaniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > Super w takim razie czekam z niecierpliwoscia chwile będizesz musiał poczekac bo najwcześniej po 11 lutym > Oczywiscie najlatwiej jest kopiowac czyjes projekty jesli sa one > dobrze wykonane i isc przetartymi szlakami wiec foto i opisy jak > najbardziej przydatne a chyab nie chwaliles sie jeszcze swoim T > na forum, no chyba ze przegapilem jeszcze nie założone wiec "Chwalem siem" nie było > Wiec moze na poczatek: > Jakie turbo najlepsze ? Jakie masz u siebie? (rozumiem ze najlepsze > to pojecie wzgledne) chodzi o to zeby dosc szybko sie wkrecalo i > dawalo jakas "konkretna" moc (Audi/vw 1.8 t sie nada ?) ja na początek zakładam k03 ale robię potem przesiadkę na k04 (audi tt) i to jest docelowa turbina w moim projekcie > Jak odprezales silnik? (jesl wogole odprezales) głowicą + uszczelką Spesso Racing > Od czego intercooler ? (audi/vw 1.8 t? ) Fiat Ducato bo ma wyjście i wejście z jednej strony, banalnie się zakłada, nie trzeba przerzucać chłodnicy, przydało by się tylko przerobiź catch-tank'i na alu ale nie jest to obowiązkowe > Co do wystrojenia to zapewne zwroce sie z tym do fachowcow bo samemu > w tej dzidzinie raczej niewiele mozna zrobic ale strojenie to > juz sama koncowka. MS albo Doktor > No i na koniec jak sprawuje sie Twe turbo jak ze spalaniem i > przyspieszaniem i w jakie moce celujesz? j.w. jeszcze nie założone, celuje w przyśpieszenie w granicach 5,5-6,5 sek w zależności od trakcji na 400m coś ok 13,9 może niżej, a moc to będzie wiadomo jak sie zestroji i shamuje, generalnie na k03 ma ładowac pod 1,2-3 bara na k04 ok 1,5 bara pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > chwile będizesz musiał poczekac bo najwcześniej po 11 lutym > jeszcze nie założone wiec "Chwalem siem" nie było > ja na początek zakładam k03 ale robię potem przesiadkę na k04 (audi > tt) i to jest docelowa turbina w moim projekcie > głowicą + uszczelką Spesso Racing > Fiat Ducato bo ma wyjście i wejście z jednej strony, banalnie się > zakłada, nie trzeba przerzucać chłodnicy, przydało by się tylko > przerobiź catch-tank'i na alu ale nie jest to obowiązkowe > MS albo Doktor > j.w. jeszcze nie założone, celuje w przyśpieszenie w granicach > 5,5-6,5 sek w zależności od trakcji na 400m coś ok 13,9 może > niżej, a moc to będzie wiadomo jak sie zestroji i shamuje, > generalnie na k03 ma ładowac pod 1,2-3 bara na k04 ok 1,5 bara > pzdr Ok czyli ogolny zarys jest. Jaki powinien byc stopien sprezania w takim silniku i czy wyliczales jakos ile masz odprezyc czy poprostu opieralo sie to na zasadzei "dam grubsza uszczelke" Jelsi chodzi o IC to jaka jesy minimalna jego wielkosc ? Mowiac "catch-tank'i" masz na mysli miejsca (boczki) gdzie wchodza rury? Co daje przeropbienie ich na alu ? Aha jeszcze jedno czy w kazdym, IC istnieje mozliwosc dowolnego zrobienia tych boczkow ? innymi slowy czy taki z wejsciem/wyjsciem po przeciwnych stronach mozna przerobic tak zeby mial po jednej stronie ? Co z wtryskami ? Jakie i od czego beda odpowiednie? Aha i odrazu co z nadmiarem powietrza w ukladzie dolotowym stosujesz BOV czy jakos to inaczej jest rozwiazane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > Jaki powinien byc stopien sprezania w takim silniku i czy wyliczales > jakos ile masz odprezyc czy poprostu opieralo sie to na zasadzei > "dam grubsza uszczelke" u mnie będize stopień spreżania 7.9:1, nie lixczyłem, tak robi mi jeden fachura, odpręzany jest głównie z głowicy uszczelka to groszowe sprawy, zadne kanapki itp. > Jelsi chodzi o IC to jaka jesy minimalna jego wielkosc ? zalezy ile chcesz osiągnać, jak dużego laga chcesz itp. > Mowiac "catch-tank'i" masz na mysli miejsca (boczki) gdzie wchodza > rury? Co daje przeropbienie ich na alu ? to są boczki ICka, przerobienie na alu powoduje ze są wytrzymalsze bo palstki czasem do ciśnienia pękają i się rozszczelniają > Aha jeszcze jedno czy w > kazdym, IC istnieje mozliwosc dowolnego zrobienia tych boczkow ? > innymi slowy czy taki z wejsciem/wyjsciem po przeciwnych > stronach mozna przerobic tak zeby mial po jednej stronie ? tak kazdego da się zrobić jak się umie spawać aluminium > Co z wtryskami ? Jakie i od czego beda odpowiednie? z Fiata Coupe, ja mam takie 380ccm, > Aha i odrazu co z nadmiarem powietrza w ukladzie dolotowym stosujesz > BOV czy jakos to inaczej jest rozwiazane ? Tak ja mam bova 2m cosmo, można jeszcze zastosować DV ale wtedy nie będize tego psssyt łośnego a coniektórzy to lubią pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sevi Napisano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > u mnie będize stopień spreżania 7.9:1, nie lixczyłem, tak robi mi > jeden fachura, odpręzany jest głównie z głowicy uszczelka to > groszowe sprawy, zadne kanapki itp. > zalezy ile chcesz osiągnać, jak dużego laga chcesz itp. > to są boczki ICka, przerobienie na alu powoduje ze są wytrzymalsze bo > palstki czasem do ciśnienia pękają i się rozszczelniają > tak kazdego da się zrobić jak się umie spawać aluminium > z Fiata Coupe, ja mam takie 380ccm, > Tak ja mam bova 2m cosmo, można jeszcze zastosować DV ale wtedy nie > będize tego psssyt łośnego a coniektórzy to lubią > pzdr DV i BOV montuje sie tym samym miejscu ? Czy reguluje sie to w jakis sposob tzn czy ustawia sie cisnienie przy jakim ma puszczac czy jest to raczej stala z gory okreslona wartosc ? Czy wtryski pasuja P&P do seryjnej listwy czy trzeba wraz z listwa przekaldac (czy moze jeszcze jakis inny patent) ? Co z Pompa paliwa seryjna wystarcza ? (jakie cisnienie powinna miec aby starczyla rozumeim ze uzaleznione jest to od mocy docelowej silnika ale przyjmijmy ze moc maks bedzie wynosic okolo 130-150km. Aha i jeszcze jedno w kwesti regulacji doladowania... MBC na jakiej zasadzie dziala i jak, gdzie to sie wpina ? I tym samym doszedlem do wydechu jaka srednica i jak ma wygladac zaczynajac od samego poczatku czyli od turbiny ? P.s Pytanie czysto teoretyczne jak wyapada porownanie 1.1 vs 1.2 przy zastosowaniu takich samych pidzespolow turbo i tego samego cisnienia doladowania? W seri jest prawie 50% przewagi na korzysc 1.2 a jak w przypadku T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > DV i BOV montuje sie tym samym miejscu ? DV zwraca powietrze przed turbinę (chyba nie pokręciłem jeśli tak to proesze mnie poprawić), BOV wysyła nadmiar nazewnątrz układu > Czy reguluje sie to w jakis > sposob tzn czy ustawia sie cisnienie przy jakim ma puszczac czy > jest to raczej stala z gory okreslona wartosc ? DV nie wiem jak się reguluje, w BOV ustawiasz przy jakiej wartości ma puszczać > Czy wtryski pasuja P&P do seryjnej listwy czy trzeba wraz z > listwa przekaldac (czy moze jeszcze jakis inny patent) ? te z FC pasują P&P > Co z > Pompa paliwa seryjna wystarcza ? (jakie cisnienie powinna miec > aby starczyla rozumeim ze uzaleznione jest to od mocy docelowej > silnika ale przyjmijmy ze moc maks bedzie wynosic okolo > 130-150km. tu nie chodzi tylko o cisnienie ale jeszcze o wydajność pompy, jedni tobią jak Jabi a inni (np. ja kupuje walbro 255l/hr) > Aha i jeszcze jedno w kwesti regulacji doladowania... > MBC na jakiej zasadzie dziala i jak, gdzie to sie wpina ? wpina się w wężyk do WG i tam pokrętłem reguluje dołądowanie > I tym samym doszedlem do wydechu jaka srednica i jak ma wygladac > zaczynajac od samego poczatku czyli od turbiny ? są dwie szkoły 1. DP 2,5 cala dalej 2 cale do 200KM i 2,5 cala na 200+ KM 2. dać 3 cale całość > P.s Pytanie czysto teoretyczne jak wyapada porownanie 1.1 vs 1.2 przy > zastosowaniu takich samych pidzespolow turbo i tego samego > cisnienia doladowania? W seri jest prawie 50% przewagi na > korzysc 1.2 a jak w przypadku T ? Jest takie fajne powiedzenie: "NIC NIE ZASTĄPI POJEMNOŚCI" pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2007 > chwile będizesz musiał poczekac bo najwcześniej po 11 lutym > jeszcze nie założone wiec "Chwalem siem" nie było Sam składasz ten setup? > ja na początek zakładam k03 ale robię potem przesiadkę na k04 (audi > tt) i to jest docelowa turbina w moim projekcie > głowicą + uszczelką Spesso Racing > Fiat Ducato bo ma wyjście i wejście z jednej strony, banalnie się > zakłada, nie trzeba przerzucać chłodnicy, przydało by się tylko > przerobiź catch-tank'i na alu ale nie jest to obowiązkowe > MS albo Doktor Nie to, żebym się czepiał, ale chyba chodziło Ci o end-tanki > j.w. jeszcze nie założone, celuje w przyśpieszenie w granicach > 5,5-6,5 sek w zależności od trakcji na 400m coś ok 13,9 może niżej Łooo Panie > a moc to będzie wiadomo jak sie zestroji i shamuje, > generalnie na k03 ma ładowac pod 1,2-3 bara na k04 ok 1,5 bara A wiesz do ilu będziesz musiał kręcić, żeby osiągnąć 1.5 bara na tej K04? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.