drabinek Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Od mniej więcej 3 dni jestem szczęśliwym posiadaczem instalacji Sequent 24 BRC Pierwsze wrażenie in + i in - Dużo mniej zależy od użytkownika niz w układzie Just Samo decyduje kiedy jest mało LPG, samo się przełącza ale wyje na szczęście i co gorsza w zalażności od temperatury slnika włącza samo zasilanie LPG A in plus - rewelacyjnie chodzi Wygar lepszy niż na benzynie czego się w sumie spodziewałem z uwagi na czujniki spalania stukowego na silniku Zmierzona na A2 prędkośc max licznikowa - 205 km/h ale to chyba wina tego że opony mam 165/65 zimówki No i dziś zatankowałem - wyszło spalanie 9,5 litra LPG na setkę !! Na 43,5 litra LPG przejechałem 461 km :) Na razie tyle wrażeń - jak się zbiorę to może zamieszcze zdjęcia jak i co mam zamontowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 przeciez to zwykla 4gen... nie ma co sie jarać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > przeciez to zwykla 4gen... nie ma co sie jarać... no i cała radość z nowej instalki poszła się je....ć..... btw. wygar lepszy niż na benzynie..weź przestań.. ..efekt placebo działa...... btw. czujnik spalania stukowego nie ma nic do wygaru.....i jest zbędny w 1.6 16V, w zamian masz czujnik faz np. który ma dużo do wygaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > przeciez to zwykla 4gen... nie ma co sie jarać... Ten jak zwykle, malkontent Felgi ładne ale na bębnach to już be LPG ok, ale to tylko 4 generacja Sie trzeba małymi rzeczami cieszyć bo wielkich można nie doczekać La ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > no i cała radość z nowej instalki poszła się je....ć..... > btw. wygar lepszy niż na benzynie..weź przestań.. ..efekt placebo Ale, weż przestań, jakie placebo, czuję przecież co i jak a nie jeżdzę autkiem 2 tydzień > btw. czujnik spalania stukowego nie ma nic do wygaru.....i jest > zbędny w 1.6 16V, w zamian masz czujnik faz np. który ma dużo do > wygaru. Trala lala a wiesz że w poliftowym 1.6 układ wtrusku zmienili ?? I sa 2 czujniki spalania stukowego I że od nich zależy wyprzedzenie zapłonu ( też )?? I że LPG ma liczbę cetanowa znacznie większą nić Pb ?? A połączenie tego wszystkiego do wygaru pozostawiam juz Tobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ibex Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Ale, weż przestań, jakie placebo, czuję przecież co i jak a nie > jeżdzę autkiem 2 tydzień > Trala lala a wiesz że w poliftowym 1.6 układ wtrusku zmienili ?? > I sa 2 czujniki spalania stukowego > I że od nich zależy wyprzedzenie zapłonu ( też )?? > I że LPG ma liczbę cetanowa znacznie większą nić Pb ?? > A połączenie tego wszystkiego do wygaru pozostawiam juz Tobie He he jakie teksty a ja polowy nie rozumie Tu sa same mechaniory a ja biedny nic nie umie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > He he jakie teksty a ja polowy nie rozumie > Tu sa same mechaniory a ja biedny nic nie umie Czego nie rozumiesz ?? Po to jest kącik żeby się zapytać Kto pyta ten przeważnie nie błądzi ( ponieważ wiedzę jaowąś posiąśc zdoła ) Chyba że sobie robisz jaja to wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Ale, weż przestań, jakie placebo, czuję przecież co i jak a nie > jeżdzę autkiem 2 tydzień > Trala lala a wiesz że w poliftowym 1.6 układ wtrusku zmienili ?? > I sa 2 czujniki spalania stukowego > I że od nich zależy wyprzedzenie zapłonu ( też )?? > I że LPG ma liczbę cetanowa znacznie większą nić Pb ?? > A połączenie tego wszystkiego do wygaru pozostawiam juz Tobie fakt zapomniałem że masz po FL a tam jest econo wersja 1.6... wierz mi że jeśli wystąpi spalanie stukowe to dzięki tym czujnikom napewno ci KM nie przybędzie wręcz odwrotnie (ale niewydmucha ci tego plastikowego kolektorka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ibex Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Czego nie rozumiesz ?? > Po to jest kącik żeby się zapytać > Kto pyta ten przeważnie nie błądzi ( ponieważ wiedzę jaowąś posiąśc > zdoła ) > Chyba że sobie robisz jaja to wtedy Jaj sobie nie robie! W autku naprawiam co tylko potrafie ale nie jestem mechanikiem. Pytam nie raz na kaciku ale nie zawsze jest odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > fakt zapomniałem że masz po FL a tam jest econo wersja 1.6... > wierz mi że jeśli wystąpi spalanie stukowe to dzięki tym czujnikom > napewno ci KM nie przybędzie wręcz odwrotnie (ale niewydmucha ci > tego plastikowego kolektorka). Kolego VANT Umówmy się tak, że nie zmiażdżę krytyką tej wypowiedzi ale ją przemyślisz i odszczekasz ją sam Ze szczególnym uwzględnieniem powiązania spalania stukowego i wydmuchiowania kolektora OK?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > Jaj sobie nie robie! W autku naprawiam co tylko potrafie ale nie > jestem mechanikiem. Pytam nie raz na kaciku ale nie zawsze jest > odpowiedz No to co nie było jasne w moim poście ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ibex Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 > No to co nie było jasne w moim poście ?? placebo?? cetanowa?? Tylko prosze sie nie smiac! No i sork ze w Twoim poscie zmieniam temat! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > placebo?? Pojęcie medyczne - polegaące na wyolbrzymieniu działania jakiegoś leku lub zasugerowaniu sobie że cos ( często podawana jest np woda destylowana ) w ogogle działa > cetanowa?? Liczba cetanowa - liczba pokazująca skłonnośc paliwa do spalania wybuchowego - paliwo w silniku benzynowem powinno się spalac warstwowo a nie w całej objętości komory spalania jednocześnie. Od objetości komory spalania , jakości paliwa, yprzedzenia zapłonu i innych czynników zależy to czy paliwo się spali tak jak powinno czy wybuchowo c nazywamy spalaniem stukowym > Tylko prosze sie nie smiac! Nikt nie ma zamiaru > No i sork ze w Twoim poscie zmieniam temat! A co tam, ważne ze na coś ise to przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ibex Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Pojęcie medyczne - polegaące na wyolbrzymieniu działania jakiegoś > leku lub zasugerowaniu sobie że cos ( często podawana jest np > woda destylowana ) w ogogle działa > Liczba cetanowa - liczba pokazująca skłonnośc paliwa do spalania > wybuchowego - paliwo w silniku benzynowem powinno się spalac > warstwowo a nie w całej objętości komory spalania jednocześnie. > Od objetości komory spalania , jakości paliwa, yprzedzenia > zapłonu i innych czynników zależy to czy paliwo się spali tak > jak powinno czy wybuchowo c nazywamy spalaniem stukowym > Nikt nie ma zamiaru > A co tam, ważne ze na coś ise to przyda He he Dzieki Mozesz polecic jakas dobra ksiazke do bravolota??(o naprawach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > He he Dzieki > Mozesz polecic jakas dobra ksiazke do bravolota??(o naprawach) No jak to - Zembowicz nasz Biblia ukochana Albo jak ktoś ma czas i piniąchy to Hayens - angielska księga o naprawach autek - ale nie jestem pewien czy tam jest 1.2 silnik Sprawadziłem - jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ibex Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > No jak to - Zembowicz nasz Biblia ukochana > Albo jak ktoś ma czas i piniąchy to Hayens - angielska księga o > naprawach autek - ale nie jestem pewien czy tam jest 1.2 silnik > Sprawadziłem - jest Hayens?? Jakis link na ta ksiazke prosze!! A najlepiej w pdfie he he! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Hayens?? > Jakis link na ta ksiazke prosze!! > A najlepiej w pdfie he he! A google znasz ?? A co do PDF to lepiej nic nie pisz takiego Mody cię zagryzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ibex Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > A google znasz ?? > A co do PDF to lepiej nic nie pisz takiego > Mody cię zagryzą He nie wiedzialem ze za pdfy tu gryza Wpisuje to w google ale nie umie znalezc tej ksizaki! Ale dzieki pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubert101 Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Samo decyduje kiedy jest mało LPG, samo się przełącza ale wyje na > szczęście i co gorsza w zalażności od temperatury slnika włącza > samo zasilanie LPG Na jakiej temperaturze ci przelacza? U znajomego (tez w IV generacji) cos sie pokrecilo i jak do pracy mial 10 km przejechac to zima pod sama firma mu przelaczalo na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > I że LPG ma liczbę cetanowa znacznie większą nić Pb ?? cetanową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Sie trzeba małymi rzeczami cieszyć bo wielkich można nie doczekać mam dwa fiaty... już mnie nic nie ucieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > cetanową? Liczba cetanowa tyczy się oleju napędowego Quote: Liczba cetanowa jest podstawową własnością olejów napędowych, tak jak dla benzyn liczba oktanowa. Liczba cetanowa jest wskaźnikiem zdolności oleju napędowego do samozapłonu i zależy od jego składu chemicznego. ale profesor drabinek wie lepiej.... Co więcej energia dostarczana z gazu jest mniejsza niż z benzyny przez co gaz dawkowany jest w większej ilości żeby zapewnić podobną wartość energetyczną jak benzyna...czemu także zaprzecza ww. profesor..... Quote: I sa 2 czujniki spalania stukowego I że od nich zależy wyprzedzenie zapłonu ( też )?? <--totalna bzdura, ale sytuację ratuje tutaj słowo "też" gdyż wykrycie spalania stukowego powoduje tylko opóźnienie zapłony. I że LPG ma liczbę cetanowa znacznie większą nić Pb ?? A połączenie tego wszystkiego do wygaru pozostawiam juz Tobie Odpowiadam...nijak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 Gratuluję zakupu ... niemniej trochę dziwnie pisać, że depnięcie lepsze na gazie niż na benzynie Tak tylko gazownicy/maniacy mogą ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 Profesor mówi prawdę, ale i blefuje Gdyby silnik wyprzedzał zapłon dla LPG o jakieś 10* względem NoPB (tak z grubsza - zależy to od rpm), to zyskałby na dynamice - wcześniejszy zapłon to większy moment. Silnik poliftowy w przypadku wystąpienia spalania stukowego, opóźnia tylko zapłon, żeby uniknąć przyśpieszonej eksploatacji elementów - nie przyśpiesza go tak sam z siebie powyżej ustalonej wartości. Drabinek, dla benzyny i LPG mówi się o liczbie oktanowej, która określa właśnie tendencję do spalania detonacyjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Profesor mówi prawdę, ale i blefuje > Gdyby silnik wyprzedzał zapłon dla LPG o jakieś 10* względem NoPB > (tak z grubsza - zależy to od rpm), to zyskałby na dynamice - > wcześniejszy zapłon to większy moment. Silnik poliftowy w > przypadku wystąpienia spalania stukowego, opóźnia tylko zapłon, > żeby uniknąć przyśpieszonej eksploatacji elementów - nie > przyśpiesza go tak sam z siebie powyżej ustalonej wartości. > Drabinek, dla benzyny i LPG mówi się o liczbie oktanowej, która > określa właśnie tendencję do spalania detonacyjnego. przyspieszenie zapłonu w przypadku gazu jest wymuszone tym iż charakterystyka spalania gazu jest bardziej spokojna (gaz się bardziej spala niż wybucha jak ma to miejsce w przypadku benzyny) i żeby mięszanka gazowo powietrzna spaliła się całkowicie konieczne jest wyprzedzenie zapłonu w stos. do benz., a nie dla zwiększenia np. dynamiki itp.... Tak więc w tych przypadkach profesor blefuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gerffi Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Od mniej więcej 3 dni jestem szczęśliwym posiadaczem instalacji > Sequent 24 BRC > Pierwsze wrażenie in + i in - > Dużo mniej zależy od użytkownika niz w układzie Just > Samo decyduje kiedy jest mało LPG, samo się przełącza ale wyje na > szczęście i co gorsza w zalażności od temperatury slnika włącza > samo zasilanie LPG > A in plus - rewelacyjnie chodzi > Wygar lepszy niż na benzynie czego się w sumie spodziewałem z uwagi > na czujniki spalania stukowego na silniku > Zmierzona na A2 prędkośc max licznikowa - 205 km/h ale to chyba wina > tego że opony mam 165/65 zimówki > No i dziś zatankowałem - wyszło spalanie 9,5 litra LPG na setkę !! > Na 43,5 litra LPG przejechałem 461 km > Na razie tyle wrażeń - jak się zbiorę to może zamieszcze zdjęcia jak > i co mam zamontowane Z tym przyrostem mocy to przesadzasz troche mam ta sama instalacje i mozna powiedziec ze nie widac roznicy miedzy benzyna a gazem ale nie ze jest mocniejszy na gazie ;-) Jedz na srebrzynska w lodzi na pomiary i sie przekonsza ze raczej koni to ci nie przybylo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Z tym przyrostem mocy to przesadzasz troche mam ta sama instalacje i > mozna powiedziec ze nie widac roznicy miedzy benzyna a gazem ale > nie ze jest mocniejszy na gazie ;-) Jedz na srebrzynska w lodzi > na pomiary i sie przekonsza ze raczej koni to ci nie > przybylo.... bo i nie mogło jako że gaz jest mniej energetycznym paliwem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Liczba cetanowa tyczy się oleju napędowego Ok, pomyliłem się co do nazewnictwa ale mądrej głowie dość dwie słowie Chodziło o zdolnośc ( a raczej niezdolnośc ) paliwa do spalania wybuchowego > ale profesor drabinek wie lepiej.... Te, złośliwy > Co więcej energia dostarczana z gazu jest mniejsza niż z benzyny > przez co gaz dawkowany jest w większej ilości żeby zapewnić > podobną wartość energetyczną jak benzyna...czemu także zaprzecza > ww. profesor..... Nu tak, wartość kalryczna LPG może i jest mniejsz, ale nie wiem cvzy uwzględniłęs to że LPG może się lepiej dopalać ?? Mniej pracy dla kata ?? Poza tym praca silnika to nie tylko kalorycznośc paliwa Liczą się inne czynniki, jak choćby wyprzedzenie zapłonu A to przy LPG może być większe niz przy benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Z tym przyrostem mocy to przesadzasz trochę Moc to nie wszystko. Ja tam wolę wierzyć, że przy instalacji z wariatorem na LPG przybywa momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Gratuluję zakupu ... niemniej trochę dziwnie pisać, że depnięcie > lepsze na gazie niż na benzynie > Tak tylko gazownicy/maniacy mogą ... Spoko, możemy sie na spota wyścigowego umówić Wreszci będzie wiadomo co i jak :) W tym celu moge nawet do 100 km dojechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Ok, pomyliłem się co do nazewnictwa ale mądrej głowie dość dwie > słowie > Chodziło o zdolnośc ( a raczej niezdolnośc ) paliwa do spalania > wybuchowego > Te, złośliwy > Nu tak, wartość kalryczna LPG może i jest mniejsz, ale nie wiem cvzy > uwzględniłęs to że LPG może się lepiej dopalać ?? > Mniej pracy dla kata ?? > Poza tym praca silnika to nie tylko kalorycznośc paliwa > Liczą się inne czynniki, jak choćby wyprzedzenie zapłonu > A to przy LPG może być większe niz przy benzynie złośnik?? nie.......... no może troche... co do wyprzedzenia zapłonu przy gazie to pisałem wcześniej....jest to spowodowane tylko i wyłącznie charakterystyką spalania gazu a nie tym że "można" i to coś zwiększy, tylko "trzeba" by dopalić mięszankę gazowo-powietrzną.....inaczej by był muł straszny., bo mniejsza wartość energetyczna + niedopalenie = spadek mocy + zapachy spod pachy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rostek Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 Ze tez Ci sie chce tyle kasy w padake ladowac. Normalnie jakbym widzial siebie - 4 lata temu, tez myslalem, ze z tego da sie zrobic samochod. Dwa lata tak myslalem. Teraz juz wiem, ze co bym nie zrobil to to bedzie szrot - dlatego kupuje wszystko co najtansze i tylko wtedy kiedy musze (z wyjatkiem soczewek - te mnie sie po prostu podobaly). pzdr Rostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Ze tez Ci sie chce tyle kasy w padake ladowac. Chce nie chce, to inwestycja uzasadniona ekonomicznie Przy stosunku cen Pb do LPG, tym spalaniu jakie jest i przebiegach które uskuteczniam po 10 miesiącach się zwróci a jeszcze lato idzie >Dwa lata tak myslalem. Psycha Ci siadla - Łojant z Cibie nie tego : Poprzednia Bravcie zażynałem 4 lata więc odpukac może i ta tyle pojeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > I że LPG ma liczbę cetanowa znacznie większą nić Pb ?? Pierwsze słyszę, to już gaz do diesli montujecie. Oktanową PANIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Pierwsze słyszę, to już gaz do diesli montujecie. Oktanową PANIE. Oj przyznałem sie do pomyłki poniżej Ale domyślec się można o co chodzi ?? Nieprawdaż ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Oj przyznałem sie do pomyłki poniżej > Ale domyślec się można o co chodzi ?? Nieprawdaż ?? Pomyłkę daruję. Teraz dane; wartość energetyczna: benzyny 43,6-45 PLG 50,4 liczba oktanowa : benzyny do 98 LPG 100-115 Kto tu mówił o niższej wartości energetycznej LPG, juz wyższa temperatura uzyskiwana podczas spalania gazu mówi sama za siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bert49 Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 >Przy obciążeniu z kompletem osób widać dopiero nieznaczną różnicę w osiągach na PB a gazie. Na gazie będzie troszkę słabszy pod górki. Ale jak jeżdzisz sam to możesz nawet tego nie odczuć ważne że Nadal Ma kopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > >Przy obciążeniu z kompletem osób widać dopiero nieznaczną różnicę w > osiągach na PB a gazie. Na gazie będzie troszkę słabszy pod > górki. Ale jak jeżdzisz sam to możesz nawet tego nie odczuć > ważne że Nadal Ma kopa Moja mańka weekendowa z tego samego rocznika z tartrrini po zamontowaniu gazu pozytywnie mnie zaskoczyła swoją dynamiką. Tylko silnik ciszej pracował, taką różnicę zauważyłem, może gdybym ścigał się wyczynowo, to coś bym zauważył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rostek Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 Psycha do pol biedy - portfel mi siadl :-) Co to lub kto to jest Łojant? pzdr Rostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > Co to lub kto to jest Łojant? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gerffi Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > Ze tez Ci sie chce tyle kasy w padake ladowac. > Normalnie jakbym widzial siebie - 4 lata temu, tez myslalem, ze z > tego da sie zrobic samochod. Dwa lata tak myslalem. > Teraz juz wiem, ze co bym nie zrobil to to bedzie szrot - dlatego > kupuje wszystko co najtansze i tylko wtedy kiedy musze (z > wyjatkiem soczewek - te mnie sie po prostu podobaly). > pzdr > Rostek He he tez tak uwazam dawno bym padake sprzedal tylko wlozylem w gaza 3200 i troche szkoda teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadark Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > Pomyłkę daruję. > Teraz dane; wartość energetyczna: benzyny 43,6-45 > PLG > 50,4 > liczba oktanowa : benzyny do 98 > LPG 100-115 > Kto tu mówił o niższej wartości energetycznej LPG, juz wyższa > temperatura uzyskiwana podczas spalania gazu mówi sama za > siebie. Z ust mi wyjales...... ale konczac ten wywod trzeba jeszcze dodac jedna prawde oczywista - pomimo iz gaz jest paliwem bardziej energetycznym od benzyny (co wczesniej kilku kolegow przeinaczalo ), litr PB jest ciezszy od litra LPG dlatego tez samochod zuzywa wiecej gazu niz paliwa (liczac oczywiscie w litrach). Gdybysmy przeszli na kilogramy to in + byloby dla gazu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baxter92 Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Witam u mnie już "roczne" wrażenia. zagazowny 1,6. pali. hm dużo, bo "na trasie" liczę go 10 gazu bez wliczania rozruchu na PB (przełacza się przy 30 stopniach C) - ładniej jak Panowie pozwolicie się mi tak wyrazić chodzi na niższych obrotach- jest wyraźnie mocniejszy niż na PB. Pod górkę jedzie mając 1500 obr/min bez protestu. 2. hm predkość maksymalna - licznikowa - naPB pokazuje 189 - mniej więcej - na gazie dochodzi do 195 -fakt nie wiem ile wtedy pożera gazu:( generalnie. na sekwencji BRC przejechałem już 20 tys i jest wporządku. aby nie że wszytko piekne gdzieś już kiedyś był poruszany ten temat na forum. rozruch zimnego (na pb) silnika w "średnich" temeraturach -okolice 10-stopni. Fakt! masakra, niby zapali, lubi zgasnąć, nierówna praca. coś ktoś tam wsponiał że to problem z map-coś tam, ale da się z tym żyć. jakj uż to jedyny minus instalacji gazowej w Bravo - butla w kole. Tankowanie jak w maluchu co 200 km pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cienok Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > cetanową? zembowicz bibiją przecież to jest kniga do bani uczy jak wymienić świece i nic więcej sam chłam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > zembowicz bibiją przecież to jest kniga do bani uczy jak wymienić > świece i nic więcej sam chłam przeszadzasz !!! same schematy elektryczne warte sa kasy jaką trzeba za ksiazke zaplacic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ibex Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > zembowicz bibiją przecież to jest kniga do bani uczy jak wymienić > świece i nic więcej sam chłam To jaka Ty ksiazke polecisz??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rostek Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 Łojant to ten co nosi ciemne okulary i pali papierosy? pzdr Rostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > jakj uż to jedyny minus instalacji gazowej w Bravo - butla w kole. > Tankowanie jak w maluchu co 200 km > pozdrawiam A co to za butlę masz założoną, mi netto wchodzi 39l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > zembowicz bibiją przecież to jest kniga do bani uczy jak wymienić > świece i nic więcej sam chłam wsoomie racja.....ojciec ma do CC książkę jakiegoś tam wydawnictwa i jest dosłownie wszystko, łącznie z metodami wymiany płynu hamulcowego, momentami dokręceń itp.....Zembowicz przy tym to czytanka dla pierwszaka...ale jak to mówią jak się nie ma co się lubi.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > Łojant to ten co nosi ciemne okulary i pali papierosy? > pzdr > Rostek Nie Ale bezpośrednie wyjaśnienie slangu nic w tym przypadku nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.