Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Spalanie-wskazania komputerka pokładowego a rzeczywistość...
dirkdiggler odpowiedział volf6 na temat - Motokącik
Notuję wszystkie tankowania w aplikacji fuelio w której również można sobie dopisywac komentarze do każdego tankowania. I tak korzystając z tej opcji zaczęłem robić notatki ze wskazaniem zużycia paliwa przez komputer samochodu AVG A. Za każdym razem po zatankowaniu kasuję tę wartość zatem aż do następnego tankowania zlicza średnią z przejechanego dystansu. Badanie obejmuje różne stacje benzynowe. I tak oto powstało zestawienie. Na podstawie 11- stu tankowań i łącznego dystansu 5798km stwierdzam że wskazania komp samochodu są wręcz szokująco precyzyjne. Również licząc średnią ze średnich jesteśmy bardzo blisko siebie. Outback BT 2022. 2,5i -
Żeś napisał. Zalogowały się po ponad 1000km, wczesniej robiły to nawet po 20km. Nie sądzisz chyba, że przez 1000km woziłem ze sobą zdjęte koła, z resztą nawet gdyby, to w bagażniku by się nie kręciły.
-
Może u nich? https://www.glazmet.pl/
-
Mam styczność z nowymi Tonale i jednocześnie posiadam drugą już Giulię. Tonale to jakieś nieporozumienie. To jest gówno jakich mało i nie wiem kto w Alfie popełnił taki błąd. Mam wrażenie, że ta marka musi być przekreślona i bliska likwidacji aby projektanci w końcu dali coś z siebie projektując model, który znów przywraca wiarę w AR. tak było ze 156, 159 i Giulią/Stelvio. A jak już się wypłyną na powierzchnię i złapią łyk powietrza to tworzą Mito, Giuliettę i Tonale. No słabo jest ogółem, brakuje stabilności
- Dzisiaj
-
Dodatkowo Tonale mimo dość słabej oferty silnikowej, nie jest na bazie francuskiego Puretech.
-
Gdyby reflektor miał fabryczny żółty klosz lub żółtą przesłonę żarówki to tak, ale żarówka to element wymienny i nie wolno sobie montować innej barwy niż biała.
-
Gdy żona miała Fiata Idea to tam wychodziło idealnie. Komputer precyzyjnie pokazywał wszelkie wartości. Teraz żona ma Nissana Note E12 i tam są te pomiary bardzo okrojone, tym samym niewiarygodne i beznadziejne. W mojej starej Skodzie Octavia 1 nigdy jeszcze nie sprawdzałem wiarygodności pomiarów.
-
Wspomniałeś o Giulii i Stelvio, ale Tonale też jest do zaakceptowania. Oczywiście wersja produkcyjna nie jest tym co prezentowała wersja prototypowa (bardziej rasowe lampy przednie), ale jakoś pasuje do marki. Milano tfu... Junior nie pasuje mi kompletnie. Bryła to jakaś wypadkowa wcześniejszych, francuskich wypustów. Jestem na NIE.
-
Jeżeli ma czarną tablicę to być może ma/miała stary dowód rejestracyjny, taki kartonowy, wydawany jeszcze w urzędzie gminy lub urzędzie miejskim. Da się to zarejestrować tylko aktualny właściciel musiałby się postarać o nowy dowód rejestracyjny. Przypuszczalnie dane są dostępne w archiwum wydziału komunikacji. Z reguły w starym dowodzie była wpisywana tylko maksymalna ładowność, więc aby zdobyć nowy dowód rejestracyjny to trzeba na stacji diagnostycznej dokonać ustalenia pozostałych parametrów przyczepy takich jak nacisk na oś, waga przyczepy i dopuszczalna masa całkowita. Do tego jeszcze musisz znaleźć na ramie numer i przypuszczam, że trzeba będzie wykonać zastępczą tabliczkę znamionową. Wszystko musi zrobić obecny właściciel. Przyczepa wtedy otrzymuje nowe dokumenty i nową tablicę rejestracyjną. Nie wiem jak sprawa ubezpieczenia. Gdy ja przez to przechodziłem to przyczepy miały czarne tablice, stare dowody rejestracyjne, nie miały tabliczek znamionowych ale miały cały czas ubezpieczenie. Czy to się opłaca? Tak. Niektórzy szukają takich przyczep tylko ze względu na dokumenty, bo mają przyczepę bez papierów i chcą do niej papiery. Same kompletne dokumenty z tabliczką znamionową, tablicą rejestracyjną i ubezpieczeniem warte są od 500zł do nawet 1000zł.
-
I dlatego starsze używki, lub z rynku PL spadną. Dlatego pozwolili Tuskowi na zmianę podatku od spalinówek na dopłaty do EV. I Helmut się ucieszy i Janusz.
-
Nie ma znaczenia czy to 20 lat czy więcej niż 14 dni-kara taka sama ale dla przyczepki to chyba 1200 zeta (taka stawka była od lipca 2023, być moze na dzień dzisiejszy będzie już wyższa)... Jest jeszcze możliwość, ze przyczepa ma powyżej 40 lat i wtedy nie jest wymagana ciągłość OC, tylko moze być problem przy ustaleniu wieku takiej nierejestrowanej przyczepki samoróbki
-
Jeśli ważysz 10 kg (a nawet mniej) to mógłbyś się wieszać na takiej rurce. Ale jeśli jakim cudem bliżej Ci do 100kg, to stan na końcu 40cm pokrętła i masz mniej więcej swoje 400Nm
-
Dodaj żeby tę wagę "zaczepić" w odległości 1m od osi obrotu i ciągnąć prostopadle do rurki, a nie np w połowie
-
Ceny wróciły do pierwotnych. Przesadzili z podwyżkami, rynek szybko wrócił do normalności. A cenniki zostały. Najpierw lokalnie jakoś to trzymali w ryzach, ale jak Tesla zaczęła taniec cen, place zaczęły się zapełniać i to przyszedł czas na nerwowe ruchy
-
Jak jest bardzo stara data rejestracji (np lata 90-te) to mogą mieć niezdigitalizowane dokumenty i nie wiadomo, czy ktoś to znajdzie.
-
W Kile też jeden przycisk
-
Dopłaty będą do aut nie starszych niż 4 lata. A ceny używanych aut od zawsze kształtowały u nas autach importu, i nie inaczej jest w tym przypadku. Rozsądne EV zaczynają mieć 8-10 lat i naturalnie zaczynają trafiać na rynek. Dotacje to zuo ogólnie, i ciekawe w jakiej to formie będzie. Ale na używki pewnie będzie max 50% tego co na nowe, i nie do tego co już miało dotację. Czyli z naszego rynku mało co będzie się łapać. Ale to wszystko układa się w jedną całość czyli sprzątanie rynku niemieckiego Bardzo jestem ciekaw, co oni finalnie wydumają, ale będzie wesoło
-
OPAL obserwuje zawartość Proste pytanie - żółte zarowki
-
Też coś takiego widziałem, ale na ukraińskich blachach. Ostatnio jak widzę jakiegoś kosmitę na drodze na 99% jest to Ukrainiec.
-
Jak będą dopłaty na pierwszą rejestrację używek EV to nagle takie stare leafy z PL staną jeszcze mniej warte. Zobaczymy, czy się sprawdzi
-
Za późno, sprzedany za 57, 5,5 roku temu Obecnie ładnego 24/30 kWh można mieć za około 30 kzł. Czekasz aż po ile będą?
-
Dokładnie. Wszędzie da się pojechać tam i z powrotem na jednym tankowaniu
-
To jak będę leafa kupował (jak dojdzie do akceptowalnej ceny) to się do Ciebie odezwę
-
Dobrze, że spory kraj, to można z zasięgu skorzystać
-
Do poprawy. Na 0-2% się dojeżdża Jest wtedy optymalne dostosowanie prędkości do pozostałego dystansu Jeszcze jest spory ukryty bufor Ale to na nieprzewidziane akcje