DZIDA Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 LOTOS sie z nim rozstal biznesowo..... Kolejna dobra zmiana :-( Wysłane z deski do krojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 LOTOS sie z nim rozstal biznesowo..... Kolejna dobra zmiana :-( Wysłane z deski do krojenia. Cinos zaraz ci tu wrzuci cytaty z prorządowej tuby, o tym jaki to jego ojciec był komunistą, tudzież inne brednie.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 LOTOS sie z nim rozstal biznesowo.....Kolejna dobra zmiana :-( Popatrz na wyniki finansowe. Firma od lat notuje straty. Kubica nie miał konkretnych planów, umowa się zakończyła. Racjonalne biznesowo podejście - ciąć koszty. Nie szukałbym podtekstów politycznych. Ciekawe, czy teraz od innych potencjalnych sponsorów rzeczywiście będzie się musiał kijem oganiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kevlar Napisano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2016 I pomyśleć że Robert wcześniej odrzucał propozycje od fabrycznych teamów właśnie ze względów na umowy z Lotosem. Teraz mają w zadku Roberta. Brzydki manewr ze strony Lotosu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2016 Zmiana idzie dalej. Są pogłoski, ze Lotos się wycofa że Sponsoringu Rajdu Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2016 "Dobra zmiana" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2016 odrzucał propozycje od fabrycznych teamów właśnie ze względów na umowy z Lotosem. Propozycja była jedna - od Citroena po zdobyciu MŚ WRC2. Odrzucił ją nie ze względu na Lotos, a brak pilota (M.Baran mu się "wysprzęglił") i jak twierdzi - brak przygotowania do roli fabrycznego kierowcy WRC. Więc nie twórzmy mitów. Po prostu - Lotos nie uciągnie finansowo programu satysfakcjonującego RK, a jazda na pół gwizdka nie ma sensu. A tłumu innych sponsorów nie widać. Niestety, WRC jest niszowym sportem wymagającym ogromnych nakładów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2016 Zmiana idzie dalej. Są pogłoski, ze Lotos się wycofa że Sponsoringu Rajdu Polski Taki news wyszedł w tygodniu od burmistrza Mikołajek. Ciekawe że od paru dni Lotos nabrał na ten temat wody w usta. Miejmy nadzieję, że to się jednak nie sprawdzi - jeżeli Lotos powie "bye", zabierze $ i pójdzie, to organizatorom współczuję. Ciekawe na ile te ostatnie zmiany to ekonomia, a na ile efekt zmian w zarządzie Lotosu. Ciekawe też, co dalej z programem Kajetanowicza - czy dotrwa do końca sezonu. Ja Lotos od tego tygodnia omijam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Ciekawe na ile te ostatnie zmiany to ekonomia, a na ile efekt zmian w zarządzie Lotosu. A na ile efekt sponsorowania piłkarzy. Prawda jest brutalna - sponsorowanie rajdów z ekonomicznego punktu widzenia sensu nie ma. Poza fabrykami w WRC są bogaci z domu, którzy mogą sobie pozwolić na takie hobby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 bo prawda jest taka że powinni znów pozwolić reklamowac szlugi i alko w sportach motorowych wtedy był renesans a kto ma jarać i pić i tak jara i pije 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Wóda, browary, szampan, kawior i fajki... To by było piękne ale to nie wróci, dzięki wszędobylskiej, chorej poprawności politycznej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Niech prywatne formy dają hojny sponsoring. Nie wiedzieć czemu jakoś się nie pchają do wyrzucania pieniędzy w błoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 a kto ma jarać i pić i tak jara i pije Nie do końca tak jest. Liczba palaczy systematycznie spada-zapewne ograniczenia reklamowe jakiś udział w tym spadku też mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Propozycja była jedna - od Citroena po zdobyciu MŚ WRC2. Odrzucił ją nie ze względu na Lotos, a brak pilota (M.Baran mu się "wysprzęglił") i jak twierdzi - brak przygotowania do roli fabrycznego kierowcy WRC. to było tylko politycznie poprawne pitu pitu. Lotos nie chciał ustąpić z powierzchni reklamowej, a wiadomo że petro-sponsorem Cistroena był TOTAL. Potwierdził to Matton (szef teamu Citroena) więc nie powielaj ideologii z Maćkiem i przygotowaniem, bo to była bzdura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Lotos nie chciał ustąpić z powierzchni reklamowej, a wiadomo że petro-sponsorem Cistroena był TOTAL.Potwierdził to Matton (szef teamu Citroena) więc nie powielaj ideologii z Maćkiem i przygotowaniem, bo to była bzdura. Czekaj, czekaj - jeśli fotel w fabryce, to jeździsz samochodem oklejonym tak jak fabryka chce i na kombinezonie masz takie napisy jak fabryka chce. Jak chcesz mieć swoich sponsorów, to robisz sobie team prywatny. Nie da się mieć jednego i drugiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 Czekaj, czekaj - jeśli fotel w fabryce, to jeździsz samochodem oklejonym tak jak fabryka chce i na kombinezonie masz takie napisy jak fabryka chce.Jak chcesz mieć swoich sponsorów, to robisz sobie team prywatny. Nie da się mieć jednego i drugiego. No i właśnie w tym miejscu był problem z Lotosem. RK miał swoją umowę, której Lotos nie chciał odpuścić. Ptaszki wtedy ćwierkały, że TOTAL nawet chciał się dogadać z Lotosem i dopuścić ich logotyp, ale Lotos nie miał zamiaru ustępować z wielkości i miejsca ekspozycji. "Total zrobił dużo, żeby zaakceptować Lotos jako sponsora Roberta. Ale Lotos nie był w stanie dojść do porozumienia, dlatego stało się to niemożliwe. Total od 45 lat był sponsorem Citroena i nie mogliśmy zerwać z nimi negocjacji." - dodał Belg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.