Skocz do zawartości

Nikt nie pisze ze RK stracil sponsora ?


DZIDA

Rekomendowane odpowiedzi

LOTOS sie z nim rozstal biznesowo.....

Kolejna dobra zmiana :-(

Wysłane z deski do krojenia.

Cinos zaraz ci tu wrzuci cytaty z prorządowej tuby, o tym jaki to jego ojciec był komunistą, tudzież inne brednie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


LOTOS sie z nim rozstal biznesowo.....

Kolejna dobra zmiana :-(

 

Popatrz na wyniki finansowe. Firma od lat notuje straty. Kubica nie miał konkretnych planów, umowa się zakończyła.

Racjonalne biznesowo podejście - ciąć koszty. Nie szukałbym podtekstów politycznych.

Ciekawe, czy teraz od innych potencjalnych sponsorów rzeczywiście będzie się musiał kijem oganiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pomyśleć że Robert wcześniej odrzucał propozycje od fabrycznych teamów właśnie ze względów na umowy z Lotosem. Teraz mają w zadku Roberta.

Brzydki manewr ze strony Lotosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


odrzucał propozycje od fabrycznych teamów właśnie ze względów na umowy z Lotosem.

 

Propozycja była jedna - od Citroena po zdobyciu MŚ WRC2. Odrzucił ją nie ze względu na Lotos, a brak pilota (M.Baran mu się "wysprzęglił") i jak twierdzi - brak przygotowania do roli fabrycznego kierowcy WRC.

Więc nie twórzmy mitów.

Po prostu - Lotos nie uciągnie finansowo programu satysfakcjonującego RK, a jazda na pół gwizdka nie ma sensu. A tłumu innych sponsorów nie widać. Niestety, WRC jest niszowym sportem wymagającym ogromnych nakładów.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana idzie dalej. Są pogłoski, ze Lotos się wycofa że Sponsoringu Rajdu Polski

 

Taki news wyszedł w tygodniu od burmistrza Mikołajek. Ciekawe że od paru dni Lotos nabrał na ten temat wody w usta. Miejmy nadzieję, że to się jednak nie sprawdzi - jeżeli Lotos powie "bye", zabierze $ i pójdzie, to organizatorom współczuję. 

Ciekawe na ile te ostatnie zmiany to ekonomia, a na ile efekt zmian w zarządzie Lotosu.

Ciekawe też, co dalej z programem Kajetanowicza - czy dotrwa do końca sezonu.

 

Ja Lotos od tego tygodnia omijam  :foch:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ciekawe na ile te ostatnie zmiany to ekonomia, a na ile efekt zmian w zarządzie Lotosu.

 

A na ile efekt sponsorowania piłkarzy.

Prawda jest brutalna - sponsorowanie rajdów z ekonomicznego punktu widzenia sensu nie ma. 

Poza fabrykami w WRC są bogaci z domu, którzy mogą sobie pozwolić na takie hobby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja była jedna - od Citroena po zdobyciu MŚ WRC2. Odrzucił ją nie ze względu na Lotos, a brak pilota (M.Baran mu się "wysprzęglił") i jak twierdzi - brak przygotowania do roli fabrycznego kierowcy WRC.

 

 

to było tylko politycznie poprawne pitu pitu.

Lotos nie chciał ustąpić z powierzchni reklamowej, a wiadomo że petro-sponsorem Cistroena był TOTAL.

Potwierdził to Matton (szef teamu Citroena) więc nie powielaj ideologii z Maćkiem i przygotowaniem, bo to była bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Lotos nie chciał ustąpić z powierzchni reklamowej, a wiadomo że petro-sponsorem Cistroena był TOTAL.
Potwierdził to Matton (szef teamu Citroena) więc nie powielaj ideologii z Maćkiem i przygotowaniem, bo to była bzdura.

 

Czekaj, czekaj - jeśli fotel w fabryce, to jeździsz samochodem oklejonym tak jak fabryka chce i na kombinezonie masz takie napisy jak fabryka chce.

Jak chcesz mieć swoich sponsorów, to robisz sobie team prywatny. Nie da się mieć jednego i drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czekaj, czekaj - jeśli fotel w fabryce, to jeździsz samochodem oklejonym tak jak fabryka chce i na kombinezonie masz takie napisy jak fabryka chce.

Jak chcesz mieć swoich sponsorów, to robisz sobie team prywatny. Nie da się mieć jednego i drugiego.

 

No i właśnie w tym miejscu był problem z Lotosem. RK miał swoją umowę, której Lotos nie chciał odpuścić.

Ptaszki wtedy ćwierkały, że TOTAL nawet chciał się dogadać z Lotosem i dopuścić ich logotyp, ale Lotos nie miał zamiaru ustępować z wielkości i miejsca ekspozycji.

 

 

"Total zrobił dużo, żeby zaakceptować Lotos jako sponsora Roberta. Ale Lotos nie był w stanie dojść do porozumienia, dlatego stało się to niemożliwe. Total od 45 lat był sponsorem Citroena i nie mogliśmy zerwać z nimi negocjacji." - dodał Belg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.