Skocz do zawartości

MirekD

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 583
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O MirekD

  • Urodziny 03.02.1959

Retained

  • Diselboy

Profile Information

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    LTM Okolice Roztocza
  • Zainteresowania
    Rowerowa turystyka
  • Samochód
    KIA Sportage, Alfa Romeo Mito

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

MirekD's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

7

Reputacja

  1. jak dobrze pamiętam a pisałem instrukcje lata temu, na sprężynie są malowane kolorowe kropki i idą one na zewnątrz i do góry. Zresztą na mojej instrukcji to powinno być pokazane.
  2. MirekD

    Progi w Stilo...

    u mnie po 17 latach mimo przeprowadzonej co 2 lata konserwacji wyżarło progi w okolicy nadkola do łączenia błotnika z resztą boku. Z lewej była katastrofa, trzeba było wycinać prawie pół metra progu, prawa tylko 20 centymetrów. Możliwe, że przyczyną były założone "chlapacze". Pojeździł jeszcze u mnie pół roku i poszedł do ludzi, nadal jeździ w moim mieście, widzę prawie codziennie. Blacharz zrobił robotę solidnie bo nie widać żeby się sypało.
  3. MirekD

    Stilem do Włoch :)

    @bochumil sprawdź dokładnie te miejsca, u mnie też było tylko lekko "zarudzone", dałem do czyszczenia i konserwacji. Po zdjęciu błotnika .... tragedia, zżarta blacha do grubości pergaminu lub całkowity jej brak. A dodam, że robiłem średnio co dwa lata konserwacje nadwozia i profili zamkniętych , tam jest taki zakamarek, że nie dojdziesz z dyszą rozpylającą do samego końca a spod koła leci brud i woda, ciągle się tam zbiera wilgoć z piaskiem z drogi, raj dla korozji. Blacharz wyciął , wstawił nowe, zasikał na grubo konserwantem i dał gwarancje na dwa lata. potem trzeba powtórzyć konserwacje zdejmując błotnik i sikać na otwartym konserwant.
  4. MirekD

    Olej w przepływce.

    wariant optymistyczny; z reguły z odmy, wariant pesymistyczny; może i z turbiny.
  5. O ZBAWCO !!!! a ja się tyle tego naszukałem.
  6. talerzyk nie przylega do kielicha, tak było przynajmniej zawsze u mnie, niestety mój manual wymiany amortyzatorów już nie jest dostępny w DIY,u, tam było opisane wszystko jak zołrzyć i zdjęcia. amortyzatory Bilsteina miały problem z odbiciem, strasznie łomotały, może tu też ten problem jest.
  7. zawsze dokręcamy na opuszczonym aucie, one maja ograniczony zakres skręcania, jak dociągniesz na podniesionym to po opuszczeniu guma w tulei już będzie skręcona na max i nie przetrzyma długo rozciągania podczas pracy zawieszenia, ma ograniczony zakres pracy na dobicie a wydłużony na odbicie. zawsze dokręcamy na opuszczonym aucie, one maja ograniczony zakres skręcania, jak dociągniesz na podniesionym to po opuszczeniu guma w tulei już będzie skręcona na max i nie przetrzyma długo rozciągania podczas pracy zawieszenia, ma ograniczony zakres pracy na dobicie a wydłużony na odbicie.
  8. weź na klocki w miejscu gdzie przylegają do zacisku naklej taśmę dwustronnie klejącą i złóż do kupy, hałas powinien zniknąć. Klocki ori z pierwszego montażu miały coś na podobieństwo warstwy klejącej na powierzchni styku z zaciskiem, zamienniki tego nie mają, sprawdzałem już różne i brak tej warstwy.
  9. no jakie dziadowanie ? gwint i kołnierz są tip top. objechał się tylko sześciokąt " nakrętki " , zamieniłem na ganc nowy z idealnej nowiutkiej nakrętki. wcześniej było dziadowanie bo śruba z suportu rowerowego była o cirka 5 mm krótsza.
  10. Dzięki Chłopaki za pomoc! Już zrobiłem "ersatz", stara z objechanym 6'ścio - kątem do wiertarki i zdarcie na szlifierce (kręci się tarcza szlifierki a w przeciw biegu śruba w uchwycie wiertarki) tyle aby weszło w otwór nakrętki na klucz 13 mm, dalej kumpel z migomatem i już jest jak z fabryki a nawet lepiej bo nakrętka 2 razy szersza od tego w oryginale. Dziękuję za chęci pomocy ale niecierpliwy jestem i nie wytrzymałem, sam "wystrugałem". P.S. Kolega Sleeper ma szczególne podziękowania za linka, będzie na zaś z całą resztą bałaganu.
  11. zacisk z jarzmem, jak nic nie znajdę to "z braku laku" dospawam nakrętkę. Będzie tylko "badziewiato" wyglądać chyba ,że popracuje nad tym.
  12. śrubę trzymającą zacisk hamulcowy ? Tą która wchodzi w tulejkę prowadzącą, zastąpiłem inną krótszą (gwint krótszy o cirka 5 mm) ale ma tendencję do samo wykręcania się. szukałem już na szrocie ale u mnie w okolicy Stilo niechodliwe u "rozbieraczy". Ewentualnie od czego jeszcze podejdzie, mój zastępca to śruba od suportu w rowerze.
  13. w JTD'kach krzywki nie maja styku cały czas z szklanką popychacza, same wierzchołki tak, reszta nie. dlatego nie są błyszczące na całej powierzchni. w Kijance mam popychacze hudrauliczne i tam krzywka jest błyszcząca, olej tej samej marki we Fiacie i w Sportku (motul co prawda różny ale producent ten sam) w Stilo krzywki czarne, wierzchołki błyszczące, kiedyś dawno dodałem Ceramix'u i jak pamiętam to się takie zrobiły, podobnie było w Brava 1,2, też poczerniały po Militec'u.
  14. 1,9 JTD 115 KM . sprzęgło, docisk, wysprzęglik + koło dwumasowe 1980 złotych polskich, robocizna 150 złotych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.