Jump to content

MirekD

użytkownik
  • Content Count

    1579
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    27m 49s

About MirekD

  • Rank
    Diselboy
  • Birthday 02/03/1959

Profile Information

  • Name
    Mirek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    LTM Okolice Roztocza
  • Zainteresowania
    Rowerowa turystyka
  • Car
    KIA Sportage, Alfa Romeo Mito

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. O ZBAWCO !!!! a ja się tyle tego naszukałem.
  2. talerzyk nie przylega do kielicha, tak było przynajmniej zawsze u mnie, niestety mój manual wymiany amortyzatorów już nie jest dostępny w DIY,u, tam było opisane wszystko jak zołrzyć i zdjęcia. amortyzatory Bilsteina miały problem z odbiciem, strasznie łomotały, może tu też ten problem jest.
  3. zawsze dokręcamy na opuszczonym aucie, one maja ograniczony zakres skręcania, jak dociągniesz na podniesionym to po opuszczeniu guma w tulei już będzie skręcona na max i nie przetrzyma długo rozciągania podczas pracy zawieszenia, ma ograniczony zakres pracy na dobicie a wydłużony na odbicie. zawsze dokręcamy na opuszczonym aucie, one maja ograniczony zakres skręcania, jak dociągniesz na podniesionym to po opuszczeniu guma w tulei już będzie skręcona na max i nie przetrzyma długo rozciągania podczas pracy zawieszenia, ma ograniczony zakres pracy na dobicie a wydłużony na odbicie.
  4. a Ty co taki mundry, jakaś sensowna rada z Twojej strony jest tu do przeczytania? G... ci do tego jak ogarniałem Stilo, przez 18 lat nie miałem z nim najmniejszego problemu którego nie dało się zdiagnozować i zlikwidować, a to 'potorocze" nie chce się ze mną komunikować i jak może czytać potrafisz to nic sensownego w pamięci nie zostawiło, więc oszczędź sobie komentarze bo po piwo możesz mi biegać. Zaproponuj coś sensownego a potem się wymądrzaj, kolejny teoretyk, z serii "erotoman gawędziarz".
  5. zaczynam żałować , że pozbyłem się Stilacza, tam ogarniałem wszystko, tu muszę sie od początku uczyć
  6. o w ciul !!! już mi odeszła chęć samodzielnej zabawy. z drugiej strony zapłacił bym za robotę jak za pół auta, trudno będzie jak jest, zimą termofor będe woził albo piecyk katalityczny. @bochumil aku nowy, tak centralka wspomagania została namierzona i sprawdzona, jest tylko informacja , że sie cos zadziało i nic wiecej, czas od zanotowania incydentu i tyle. tak podejrzewam, że altek niedomaga, pojdzie do czyszczenia i wymiany szczotek, regulator też. U Alfa "alkoholików" wątek wisi od września i nic madrego nie napisali, nowy podpiąlem tydzien temu i tylko "czytelnicy" żadnej porady. Na Stilo to było przyjemnie, bo zawsze ktos coś doradził , mądrze lub mniej ale zawsze, tu widze "każdy sobie rzepke skrobie"
  7. nie, dotarłem w robocie u żony na gościa który ma oprogramowanie diagnostyczne ( jakieś profesjonalne) i kable, wpięliśmy i ...... tu cała historia, jest jeden jedyny błąd ten B1905, innych nie ma zapisanych, czysto wszędzie. nawet wspomaganie nie ma zarejestrowanego błędu a tydzień temu wywaliło wspomaganie 2 razy pod rząd ( jest tylko info,że zarejestrowano wyłączenie 842000 sekund temu i nic więcej), od tego czasu spokojnie się jeździ, klapa o dziwo działa ale własnym życiem raz daje ciepłe potem znowu zimne albo tylko zimne i pstrykanie nawiewami powoduje odpalenie ciepłego. Czeka mnie grzebalnia.:-(
  8. i mam kod błedu B1905, aktywator klapy mieszania powietrza. I jak sie do gówna dobrac ? napisałe zapytanie na alfaholikach ale tam tylko czytać potrafia bo z odpowiedzia to d...blada. trzeba rozbebeszyc poł auta , czy wystarczy przeciąc na pól i potem skleić ? gdzie toto ustrojstwo siedzi, szukam schematów i nie widze nic co by pasowalo, same stilo, 159'tki i inne z klimatronikiem , mito nie ma lub nie potrafie znaleźć.
  9. Dzwoniłem, ma pasować i być ok. zamawiam po świetach, zobaczymy czy sie z alfą dogadam.
  10. czyli ten powinien być dobry ? https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-ford-mscan-hscan-euroscan-2014.html
  11. takie mam interfejsy, od lewej: Viaken ,327 USB ( z alledrogo) i 327 BT (z Kijanką łączy sie bezproblemowo).dookoła białego zawinięta przejściówka nr. 3
  12. Dziękuje bochumil za wsparcie, pewnie tak zrobie jak piszesz, opcje wyszukiwania interfejsów i test juz przerobiłem i ciągle coś jest nie tak, mam elma na USB, Viakenowski VAGKKL + Fiatecuscan, i elma BT, żółtą przejściówkę, na wszystkich ten sam problem, nie ma połączenia mimo wykrycia, Viakenowski na dodatek krzyczy ,że potrzebuję ELM 327. Instrukcje przewertowałem od pozatku do końca i "na abarot". Byłem u goscia który się zajmuje "zawodowo" gadaniem z Body w autach, i się "zmarszczył" gdy mówiłem o próbach z MES'em. Jestem umówiony na przyszły tydzień na "konewresację" z programem diagnostycznym.
  13. rozumiem nie kręci rozrusznik, może przegnił lub odpadł kabelek od wzbudzenia bendixu (ewentualnie problem z przekaźnikiem, brak kontaktu w stacyjce), sprawdzanie przez elektryka, łączenie z komputerem, dalej to wróżenie z farfocli po kawie.
  14. dobrze sprawdź klemy na akumulatorze, wygląda, że siedzą dobrze a tak nie jest, z czasem odkształcają się i nie przylegają do czopów na aku, słaby styk i wywala " luźne koneksje", możesz wydłubać te plastiki co są w zaciski wmontowane, to pomaga poprawić styk i dla spokojności sprawdzić jak Koledzy piszą masę, ja dołożyłem dodatkowo drugi pasek plecionki .
  15. zauważyłem jedną prawidłowość ze wspomaganiem, lekki skręt w lewo i np. najazd na dziurę w jezdni lub przejście między ulicą a wjazdem na inną drogę gdzie poziomy się nie zgadzają (jedna z dróg jest ciut wyżej). Założyłem koła z "kiszkami" zimowymi i przez tydzień nie miałem problemu, wspomaganie działało miodzio, dziś wywaliło na stałe, nie pomaga ponowne odpalenie, po lekkim skręcie odcina wspomaganie, na prosto jest ok. Nadal niemożność skomunikowania się z samochodem poprzez ELM 327 i przejściówkę.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.