Jump to content

Jogi

użytkownik
  • Content Count

    1975
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    42m 45s

About Jogi

  • Rank
    Serdeczny
  • Birthday 07/26/1978

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wwa
  • Car
    Corolla

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jogi

    UG9 vs. TS860

    to jeszcze spostrzeżenie z dziś po gwałtownym hamowaniu, gdy pewna kobieta dosłownie wpadła na mój pas bez kierunkowskazu. Asfalt między suchym, a mocno mokrym, jak to o tej porze roku. Po ostrym wciśnięciu hamulca nawet ABS nie zajęczał. Aż nie mogłem uwierzyć. Stresem jest teraz to, że ktoś z tyłu nie zdąży wyhamować i wjedzie na hak. W zakręty na mokrym można wejść zdecydowanie, bez ryzyka uślizgu, w kierownicy nawet przez chwilę jeszcze nie czułem zrywania przyczepności. Szok. Do niedawna Conti było moim typem na lato, teraz też na zimę
  2. Jogi

    UG9 vs. TS860

    pierwsza konkretna chlapa i co ? nuuuuda, hamuje jakby nic nie spadło, abs zadziałał dopiero na parkingu gdzie było biało i mocno depnąłem. Zachrumkało przez chwilę i stoję. bezsęsu
  3. Jogi

    UG9 vs. TS860

    Od siebie jeszcze dodam, że to Conti860 jest bardzo czułe na niedopompowanie. Mój wulkanizator domyślnie wali w opony 2atm no i na tych Conti przez tydzień, przy większych prędkościach czułem, jak kufer pływa w zakrętach lub w testach łosia. Do tego przy pokonywaniu zakrętów do pewnego momentu można było wyczuć tor jazdy, a dokręcało się kolejny stopień na kierownicy i samochód zaczynał zbyt ostro reagować. Po tygodniu podjechałem na dopompowanie, niby tylko 0,2atm, ale poprawiło trakcję niemal zero-jedynkowo. Prowadzi się jak po sznurku. Do tej pory ABS zadziałał mi tylko raz.. .jak hamowałem na działce na trawie :D Kleją się do asfaltu. Czekam z niecierpliwością na śnieg
  4. Jogi

    UG9 vs. TS860

    Nie wiem jak PC5, do rolki zakładałem wiele lat temu PC2 i dla mnie były idealne. Zostały mi jeszcze na jednej osi, a na drugiej mam Pirelki. O ile PC2 kleją sie do asfaltu, to Pirelki na mokrym zachowują się niemal jak na śniegu. Dodam, że na PC2 wyjeździłem ok. 100kkm.
  5. Jogi

    UG9 vs. TS860

    rozkręciłem się na ekspresówce do 130 i w całym zakresie jest cicho, oczywiście biorąc poprawkę na hałas vs. prędkość. Na tyle jest komfortowo, że w zakresie 90-110 złapałem się na tym, że chciałem wbić wyższy bieg (a jechałem na V), bo za bardzo słyszałem silnik :D
  6. Jogi

    UG9 vs. TS860

    no to dziś założyłem, pierwsze wrażenie - manewruje się samochodem, jakby dostało podwójne wspomaganie w trasie na koła zmiana kierunku z kierownicy przenosi się szybciej, ukł. kierowniczy stał się bardziej czuły. Obecnie temp jest dość wysoka, więc przy próbie jazdy 'wężykiem' odczuwa się trochę pływanie nadwozia. Komfort - rewelacja, jakbym zmienił zawieszenie :D miękko, nierówności dobrze wybierane i przede wszystkim cicho nie wiem, co oni z tą etykietą zaszaleli, ale te opony (72dB) są cichsze niż UG7, które wyjeździłem, a miały 68dB. Słychać je mniej niż 205/55/60, które mam na lato. Słychać je mniej więcej jak letnie ciche Hankook kinergy w punto taty. Hamowania ostrego jeszcze nie było, ale na podjeździe i jednoczesnym skręcie, tam gdzie letnie na mokrym gwizdały, a UG7 też rwał, Conti ciągnie bez zrywki pięknie czekam teraz na niższe temperatury i śnieg
  7. @@nunu7 jak przeczytałem opinie o poprzednim biznesie właściciela logistykiopon, to myślę, że mogę w podzięce za dostarczenie opon na głos odczytać apel smoleński :D sprawdziłem jeszcze w inopony continentala i tam jest 40pln/szt więcej, więc nie wszystko mają najtaniej. Ale tak to jest, jedną markę mają w supercenie, inną w wyższej i biznes się kręci. Swoje jutro instaluję, fakturę przysłali mailem, więc póki co, to u mnie jedynie te dwa tygodnie nerwówki. Kilku miesięcy, jak inni opisują, nie zniósłbym, osobiście bym się do nich wybrał
  8. sklep bardzo długo realizuje zamówienia, mi wyszło 14dni. Odpisuje wprawdzie szybko, ale nie zawsze z sensem. Moje Continentale zostały nadane prosto z Niemiec, Nie wiem, jaką drogę jeszcze pokonały, ale zostały nadane 8.11, a dostałem je dopiero 16.11. Kasę księgują bardzo długo. Wpłatę nocną z czwartku na piątek zaksięgowali sobie dopiero we wtorek. Ostatnio robiłem taki klasyczny przelew do innego sklepu internetowego i księgowanie zajęło ok. 13 godzin. Od momentu wpłaty nikt nie wie co się dzieje z kasą, ani na jakim etapie wysyłki są opony. Jest zatem kilkanaście dni oczekiwania, które nie wiadomo kiedy się skończy. Sklep odpowiada, że realizuje zamówienia 1-10 dni. To 1 to nie wiem jak to możliwe. Co do potwierdzeń wpłąty, to na razie mam tylko f-re proforma, dziś wysłałem zapytanie o klasyczną fakturę zakupu, zobaczymy co odpowiedzą. Do czasu otrzymania faktury nie montuję opon, bo pogrążę się i nie będę ich w stanie w razie czego reklamować.
  9. Jogi

    UG9 vs. TS860

    Po dwóch tygodniach dziś dostałem. Logistyka w tej firmie leży. Wczoraj ok. południa help odpisał, że nie mają jeszcze polskiego numeru listu przewozowego, bo to leci z magazynów gdzieś z Europy i dopiero w PL nadpisują DPD. A tymczasem, po kilku minutach, kurier przywiózł opony do firmy. Może i ceny mają dobre (na niektóre kapcie), ale pod względem obsługi, to leżą i kwiczą. W sobotę zakładam TS860.
  10. Jogi

    UG9 vs. TS860

    Całe szczęście, że komplety mam na felgach, więc nie płacę dwa razy za przekładkę
  11. Jogi

    UG9 vs. TS860

    a moje jeszcze nie dotarły firma logistykaopon realizuje mega ślamazarnie zamówienia. Jeśli ktoś chce mieć opony w kilka dni, to niech zapomni. Póki co założyłem zdarte UG7+, bo strach było na letnich jeździć. Poprawa trakcji i komfortu niesamowita, ciekawe jak będzie na TSach.
  12. jeśli przez internet, to masz 14 dni na rezygnację. odsyłasz opony i po sprawie.
  13. Jogi

    UG9 vs. TS860

    ADAC już patrzyłem, jakieś dziwne testy, bo wzięli pod uwagę opony z poprzedniego sezonu, więc wyjątkowo mało wiarygodny. W pozostałych wygrywała głównie nowa Conti i już ją sobie zamówiłem W tym wydaniu rolki mam letnie alu 16tki i fabrycznie stała na 195/xx/16 (zapomniałem drugiego parametru). Idąc po taniości kupiłem jej letnie 205/55/16 i o ile fajnie wygląda, to jak opona była nowa, to przy dobiciu rzędu 50% ocierała o nadkole (wystający 'cycek' Poza tym od razu jak ją kupiłem, to sprawiłem sobie stalowe 15tki no i cena.. :D Dziś byłem jeszcze w Feuvert, bo szukałem Nokiana WR D4 do punto taty i o dziwo mieli w najlepszej cenie, lepszej niż w Internetowych sklepach 205pln/szt (175/65/15), właśnie zamówiłem. Obok siebie stało to nowe Conti i Nokian... oba bieżniki są fajne :D Nokian będzie więcej eksploatowany na działce, gdzie nie zawsze odśnieżają.. no i jak tam spadnie śnieg, to leży do wiosny + duuużo błota/trawy. :D Conti głównie asfalt/miasto/trasa.
  14. Jogi

    UG9 vs. TS860

    jak 860tki sprawują się teraz na mokrym, przy wjazdach w kałużach, na liściach, w zakrętach ? Uślizgi w granicach normy ? ABS często się załącza ?
  15. Jogi

    UG9 vs. TS860

    Mam ogromny dylemat, co kupić do Corolli 195.60.15 Miałem UG7+ i śmigało się fajnie, żyły wiele lat i pora kupić nowe. O TS860 jeszcze mało opinii użytkowników, w testach pięknie na suchym, mokrym, ale gorzej w sniegu niz UG9. TS też w decybelach ma więcej 72 vs 68. Ktoś może ma jakieś organoleptyczne porownanie ? Jogi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.