Skocz do zawartości

Marecki78

użytkownik
  • Zawartość

    3434
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    8h 54m 13s

O Marecki78

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 09.06.1978

Profile Information

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Żyrardów
  • Zainteresowania
    to i owo po trochu...
  • Samochód
    czarne kombi CDTI

Ostatnie wizyty

588 wyświetleń profilu
  1. Marecki78

    Tylna belka matiz M150

    hmm. Jeszcze jest podział na "z ABS" i "bez ABS" Dzięki za trop, muszę mocno poszperać żeby lipy nie kupić. jeszcze ciekawiej, wahacze tylne też są uzależnione od nr nadwozia. W katalogach IC czy AP nie ma różnicy... hmm...
  2. Marecki78

    Tylna belka matiz M150

    Witajcie, trafił do mnie na naprawę Matiz M150, 2005r, 1.0. Do wymiany jest tylna belka i wahacze. Czy belka w 0.8 i 1.0 jest taka sama? Czy taka sama jest w M100 i M150? To jest wersja belki z długimi wahaczami.
  3. trochę droga - ale znalazłęm http://www.luminar.pl/22875_hp-przedluzacz-sztywny-260-mm-pd-15-do-spcs-15.html
  4. Marecki78

    Jaki zestaw narzędzi wybrać?

    https://www.ceneo.pl/50540255 mam taki, katuję, polecam https://katan24.pl/pl/kpl-kluczy-plasko-oczkowych-12szt-10-32mm-w26112sa.html to też mogę polecić przejrzyj sobie stronkę katana - sporo fajnych narzędzi w dobrych cenach
  5. Szukam od wczoraj na necie sztywnej, długiej "przedłużki" do prostego miernika sprężania. Wszystkie "rurki" w zestawach mają standardową długość ok 160mm o ile pamiętam. A nie wiecie czy można i ewentualnie gdzie dokupić taką końcówkę ale np długą na 25cm?
  6. Marecki78

    Taki tam Simson

    ja swojego miesiąc temu sprzedałem stał po totalnej odbudowie dwa lata nie ruszany szkoda mi było że nie użytkowany i poszedł do fanatyka
  7. Marecki78

    Partner 9HP 1.6HDI błąd P0341 - auto kręci i nie odpala.

    jak tylko będzie go utylizował - dam Ci znać
  8. Marecki78

    Partner 9HP 1.6HDI błąd P0341 - auto kręci i nie odpala.

    póki co auto na sznurku odjechało z podwórka, żeby mnie nie denerwować ale dalszych kroków właściciela jeszcze nie znam... PS. W tejże sprawie dryndałem wczoraj do fachowca od francuzów
  9. Marecki78

    Partner 9HP 1.6HDI błąd P0341 - auto kręci i nie odpala.

    wiesz coś czego ja jeszcze nie wiem?
  10. Marecki78

    Partner 9HP 1.6HDI błąd P0341 - auto kręci i nie odpala.

    no cóż... przyczyna znaleziona - rozrząd stał to se można było i kręcić właścicielowi auto zgasło i już nie chciało odpalić - więc przytargał na sznurku a że kumpel to się zajałem okazało się, że wał się kręci a reszta stoi - zjechane zęby na pasku rozrządu na kole, no to i czujnik nie miał prawa dawać sygnału teraz się zastanawia, czy kupować drugi słupek czy targać głowicę... silnik bezkolizyjny nie jest więc spotkanie góry z dołem było nieuniknione.
  11. Jak w temacie. Partner 9HP 1.6HDI. Błąd P0341. Wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu, wiązka od czujnika do sterownika jest ok - 3 przewody mają przejście od czujnika do kompa. Auto kręci a nie chce odpalić. kiego czorta jeszcze szukać? podpowie ktoś coś?
  12. Marecki78

    C4 picasso 2013r - kostka przedniej lewej lampy.

    Z kostka problemu nie było, żaróweczka i jazda kabelek po kabelku i lampa świeci, ale autko żyje własnym życiem Regulacja wysokości świateł nie działa, trzeci stop świeci non stop po włączeniu zapłonu, prawy i lewy stop nie świeci - żarówki i bezpiecznik sprawne włącznik stop będzie na poniedziałek uwielbiam elektrykę we francuzach
  13. Marecki78

    C4 picasso 2013r - kostka przedniej lewej lampy.

    to oznaczenie cyfrowe/literowe wskazuje miejsce w kostce? jutro będę miał pacjenta z urwanymi przewodami i nową kostką z pinami - muszę w dość krótkim czasie to spiąć - stąd moje pytanie i prośba. Z wiązki wystają same przewody - starej kostki z resztkami przewodów brak.
  14. Witam Panów i Panie Czy ma ktoś z Was schemat z oznaczeniem kolorów przewodów i miejsc w kostce do przedniej lewej lampy w C4 picasso 2013r?
  15. Marecki78

    Klucz dynamometryczny do ok. 500Nm - jaki?

    Masz rację - źle się wyraziłem Teoretycznie i najczęściej przednie piasty kręci się do oporu, ale skoro producent auta podaje moment to go stosuję Zbyt lekkie dokręcenie - tak jak piszesz - może spowodować uszkodzenie łożyska. Aczkolwiek miałem kiedyś przypadek (chyba we skodzie jakiejś, nie pamiętam) że po dokręcaniu pneumatem, kumplowi łożysko popękało - ale sądzę, że to raczej przypadek i kijowa jakość materiału. Stąd też ja wolę to dynamem zrobić, literatura jest, momenty zalecane są - to czemu nie stosować We focusie 1.8TDCI przeguby przykręcone są śrubami 8kami o ile pamiętam - weź to pneumatem przykręć - wiem można na wyczucie ale... A że w łapie za dużo siły - to wolę mieć kontrolę
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.