Jump to content

Kysior

użytkownik
  • Content Count

    3332
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

336 Przezacny kompan

1 Follower

About Kysior

  • Rank
    starszy kierowca
  • Birthday 03/29/1977

Profile Information

  • Name
    Krzysiek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Trzebinia, Polska
  • Zainteresowania
    motoryzacja i elektronika
  • Car
    Optima

Recent Profile Visitors

1497 profile views
  1. To nie tak. Aku sobie świetnie radzi, gdyby nie to, że s&s się dezaktywował, to bym nawet nie wiedział, że coś z nim jest nie tak. Samochód potrafi stać sporo czasu, jeździ krótkie dystanse i nigdy się nie zdarzyło, żeby miał problemy z rozruchem. To po co wymieniać?
  2. No tak, masz rację. Problem polega na tym, że przy tym stanie akumulatora s&S jest z automatu deaktywowany, więc serwis nie jest w stanie wywołać problemu.
  3. Nie wiem, czy ma. Z poziomu menu w samochodzie nie. Ss wyłączyć na stałe się nie da. Teraz jest fajnie, bo się nie załącza w ogóle, ale kiedyś i tak trzeba będzie wymienić aku i problem wróci. A autem jeździ żona, wolę, żeby jej taka sytuacja nie zaskoczyła. Nie sądzę, żeby zawsze pamiętała o wyłączeniu z przycisku.
  4. Jak aku był lepszy, to działał, ale miał ten feler. Teraz nie działa.
  5. Witam. W moim Picanto 1.0 2015r. z systemem S&S jest akumulator AGM 60Ah. Mam problem z tym systemem - na przykład na światłach gdy się podjeżdża i daje na luz, silnik się wyłącza. Po naciśnięciu sprzęgła załącza się. Ale jeśli podjeżdżam na światłach i akurat silnik się zaczął wyłączać, a włączyło się zielone i wciskam sprzęgło zanim silnik całkiem się zatrzyma, to efekt jest jak kiedyś w samochodzie załączało się rozrusznik przy pracującym silniku. I tak rzęzi, dopóki stacyjki nie wyłączę. W zeszłym roku zgłaszałem to na przeglądzie gwarancyjnym, ale akurat chwilę
  6. Mam wrażenie, że kolega nie gasił samego komina i sadzy w nim, a jedynie podłogę, więc komin nie powinien popękać. Inna sprawa to bezpieczeństwo na przyszłość takiego rozwiązania.
  7. W Citroenie C5 mi się światła zapalały, jak wycieraczki zaczęły mocniej machać i działało to fajnie. W dużo nowszej Kii tego nie ma, co mnie wkurzało od początku. Często, jak widzę takich jadących w deszczu na dziennych, to im migam, ale może jeden na 100 włączy wtedy światła, reszta nie widzi problemu. Kiedyś, jak jeszcze miałem cb, to jednemu zwróciłem uwagę przez radio, wielce zdziwiony był, przecież dzień, a on ma dzienne.
  8. Do tego gdzieś sonoff i po wifi masz dodatkowo.
  9. Te broki to raczej były konieczne do odpowiedniej obróbki bloku, niż jako wyraz dbałości producenta o klienta w ramach zabezpieczenia przed zamarznięciem. A że były najsłabszym ogniwem, to przy okazji też wysadzało je wcześniej, niż rozsadzało blok. Ale to raczej efekt uboczny.
  10. Kolega się przymierza do zakupu tego samochodu. Ma ktoś taki, lub miał styczność i może się podzielić wrażeniami? RAV4, hybryda, najlepiej z wyprzedaży rocznika, wersja selection. Będę wdzięczny za sugestie.
  11. Sam telewizor jest leciutki, więc nie obawiam się wytrzymałości g-k. Bardziej martwi mnie odległość, jaka jest między ścianą, a spłuczką. No ale, jak kolega @Tomo napisał - najprościej delikatnie przewiercić i zbadać dostępne miejsce, co też w najbliższym wolnym czasie uczynię 😄
  12. Mam monitor 24". Lekki, nie waży więcej, niż parę kilo. I wpadłem na pomysł powieszenia na ścianie. Problemy są dwa: 1. Płyta g-k bez żadnych wzmocnień typu osb. Ot profile plus płyta. Ale TV lekki (wg X-kom 4kg), więc chyba da radę. 2. To jest w ścianie, w której zabudowana jest spłuczka podtynkowa 😄 Byłoby to ponad linią wody na szczęście Ale w obrębie obudowy spłuczki. Czy są jakieś sposoby na zamocowanie? Czy nylonowy kołek driva byłby ok? Do niego bezpośrednio odpowiednio dobrany na długość wkręt?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.