Jump to content

paulluck

użytkownik
  • Content Count

    1579
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Normalny

About paulluck

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 02/22/1977

Contact Methods

Profile Information

  • Name
    Paweł
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kęty
  • Car
    Fort Transit Courier 1.0

Recent Profile Visitors

753 profile views
  1. Ja już w miarę opanowałem, choć jak wrzuciłem to zdjęcie na FB grupa Toyoty Auris to lepsi się też pojawili 😄 5 litrów to niezły wynik 😄 Na wgrywaniu softu jeszcze nie byłem, czekam aż mnie wezwą.
  2. Myślę że polisa OC w życiu prywatnym powinna pomóc, ale trzeba by poczytać warunki takich polis bo na pewno będą różne.
  3. paulluck

    Korozja

    Ja w 3,5 rocznej Skodzie Yeti miałem wszystkie drzwi na gwarancji wymieniane z powodu rdzy na dole... Jak trafisz na model/egzemplarz podatny na rudą to nic nie wymyślisz. PS. Jak kupujący dowiedział się że wymienili drzwi na gwarancji to był bardzo zadowolony bo w jego Octavii też gniły 🙂
  4. A mnie się dzisiaj taki wynik udało uzyskać 😄 Jak było mocno z górki (a nie ukrywam że na początku trasy było 🙂 ) to wyszło tak: trasa:
  5. Znaczy że miałeś innego Aurisa niż ja mam, mój spokojnie jedzie ~70 na prądzie i nie wyje nawet przy 140 km/h, może miał coś zepsute albo coś? 😄 Dodatkowo jestem pewien że jedzie więcej niż 160km/h, mój HB w papierach ma że jedzie max 175-180 i jestem pewien że tyle da radę (pytanie tylko po co).
  6. Nic takiego nie występuje jak wyłączanie silnika przy 160km/h, nie wiem jaka jest prędkość maksymalna Aurisa HSD ale na pewno do końca silnik spalinowy ciągnie. Może Ci się pomyliło z silnikiem elektrycznym na którym można jechać max ok 60-70km/h i potem spalinowy się włącza... Niemniej przy większych prędkościach elektryczny też pomaga przy przyspieszaniu. Co do praktyczności to się nie wypowiadam bo nie znam i30, niemniej dla mnie jest wystarczająco praktyczne. Jak dla mnie to Auris ma kilka zalet: 1. Ma automat który jest kompletnie bezobsługowy i fajnie działa.
  7. Patrzyłem właśnie wczoraj na ceny Aurisa i chyba mocno poszły w górę... Ja mojego dokładnie 2 lata temu kupiłem jako rocznego z przebiegiem 22 tys km za 75 tys w salonie. A widzę że teraz jest mój 3 latek wyceniony na ok 70 tys zł. Ciekawe. Co do dynamiki to trzeba pojeździć, na papierze nie wygląda to jakoś nadzwyczajnie ale w rzeczywistości jest dużo lepiej, główna zasługa tutaj jest skrzyni biegów, skrzynia eCVT ma tą zaletę że nie ma praktycznie żadnych opóźnień, naciskasz gaz przy dowolnej prędkości i samochód od razu jedzie, w manualu lub jakimś innym automacie zanim się zred
  8. Przyłączam się do pytania
  9. Pooglądaj Aurisy Hybrydowe z końca produkcji, gaz założysz - a nawet bez niego pali 5-6 litrów. Tylko nowego już nie znajdziesz. Kupiłem 2 lata temu takiego po demo, rocznego i cały czas jestem zachwycony tym autem. Jedzie się tak płynnie, spokojnie, jazda nie męczy. Polecam. Oczywiście auto totalnie bezawaryjne, serwis ASO tani i bardzo profesjonalny.
  10. Nie migają długimi. Odcięcie jest idealne więc raczej nie oślepia.
  11. Mam w Aurisie zamontowane Philipsy HIR2 LED i działa to Plug'n'Play - a świeci niewiarygodnie, zwykłe żarówki to dramat w Aurisie, kosztują ok 100 zł za sztukę, do tego palą się co rok i świecą jak świeczki. Ledy Philipsa świecą bajecznie, odcięcie jest jak od linijki, wszystkie elementy mieszczą się w lampie, nic nie trzeba przerabiać, można bez problemu wrócić do oryginałów nawet na drodze.
  12. Musisz lepiej szukać, ja za 75 w zeszłym roku w czerwcu kupiłem roczną z przebiegiem 20 tys. Oczywiście w salonie Toyoty, Faktura VAT, gwarancja 2 lata, po przeglądzie itp, jak nowe auto. Chyba że tak do góry poszły bo skończyli produkcje, a Corolla to już jest inna kwota potrzebna. Co do spalania, moja żona jeździ, bardzo dużo mega krótkich odcinków do 2km, i średnie z 20 tys (mam już 40) wychodzi 5,94l/100km. Jeździ się zajebiście, polecam każdemu. Wiele już czytałem tego typu opinii ludzi którzy tylko raz się przejechali Aurisem i piszą że wyje i nie p
  13. To co mówisz jest prawdą, ale weź pod uwagę że to 9,7 które podajesz jest praktycznie nie do osiągnięcia przy normalnej eksploatacji przez normalnego kierowcę, a 10s w Aurisie zrobisz bez problemu, naciskasz power, gaz do dechy i jedziesz.
  14. Toyoty hybrydowe (głównie mówię tu o Aurisie) ma minimalnie ponad 10s do 100km/h, nie jest to dużo ale też nie jest to mało. Generalnie przy wyprzedzaniu i przyspieszaniu ma się wrażenie że jakoś mu to nie idzie za szybko, ale łatwo się przekonać na prędkościomierzu że jednak jest całkiem dobrze. Odczucie przyspieszenia w autach z normalną skrzynią lub z automatem może być lepiej odczuwalne, ale w sekundach już wcale nie musi. Da się tym autem jechać szybciej i bez problemu wyprzedzać, szczególnie właśnie dlatego że nie trzeba zmieniać biegów da się wyprzedzić podczas prz
  15. Tylko i wyłącznie Ford, Fordem się jeździ jak osobówką, a Fiatem jak ciężarówką. Silników nie ma co porównywać bo 1,4 z FIata i jego 77KM to przy 1,0EB z Forda i 100KM wypada koszmarnie. Auta są jak z innej epoki. Mam oba to wiem o czym piszę.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.