Jump to content

Maciej__

użytkownik
  • Content Count

    51675
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    113

Everything posted by Maciej__

  1. Zaszkodzic, pewnie nie zaszkodzi Ja nigdy nie wlewalem do zadnego silnika i nawet "wadliwy" 1.9 dci dojezdzil u ojca do 340kkm. Jak ja go kupowalem to mial 210kkm i olej byl zmieniany co 30kkm w firmie.
  2. Pewnie tak, ale wlewanie tego przed kazda wymiana oleju, jak ktos regularnie zmienia to wg mnie wyrzucanie $$$ w bloto
  3. Jesli znasz auto od poczatku, wymieniasz olej co max 20-30kkm/rok to wg mnie zaden... Oczywisce moze dzieki tym plukankom silnik zrobic 550kkm zamiast 450kkm ale to raczej nie bedzie Twoje problem
  4. Szczerze mowiac to nie wiem, ale tutaj pewnie sporo zalezy od tego ile to jest dlugo
  5. Jak nic idealnie by pasowal jakis elektryk
  6. Siedzi sie nisko, auto jest male, silnik ryczy na wysokich obrotach i wydaje sie, ze jest 2 razy szybciej niz w rzeczywistosci
  7. Niestety ten nowy mild hybrid ma juz 83KM i 13.1 do setki... Ale w takich autach to w sumie wazniejsze jest przyspieszenie do 70-80km/h. Potem jak wrzucisz 3 bieg to juz slabna
  8. Nie ma szans w Wawie zmienic opon za 60PLN juz od dobrych kilku lat Najtaniej co widzialem to 100 a wiekszosc 120-140PLN z wywazeniem (16-17 cali max)
  9. Ale to wozisz te kola caly czas ze soba? Co Ci to da, jak rozwalisz felge/opone w trasie... Bo jak na miejscu to zawsze mozna kupic nowa, zalozyc zapas, wziac drugie auto lub wypozyczyc, albo pojechac taxi
  10. A czemu nie podjedziesz do jakiegos serwisu klimy? Pewnie Ci to ogana na poczekaniu za pare groszy, albo odciagna czynnik.
  11. W sumie fakt, skoro chlodzi mimo wylaczenia z przycisku
  12. Jak sie przesiadzie na stale to pol biedy, gorzej jak zmieniasz auta co chwile
  13. Kolega jest mechanikiem, wiec moze sobie te wymiany robic w przerwach na kawe
  14. Większość tych czujników jest nierozbieralna. W C4 w wieku 11 lat jeszcze działały jak sprzedawałem.
  15. Mojej zonie tez nie podpasowal, a szkoda bo mnie sie podobal i raczej to gwarancja swietego spokoju na lata
  16. Z ciekawosci, ile by wyszedl serwis gdyby liczyc razem z robocizna? Mnie tyle mniej wiecej kosztowalo serwisowanie Astry J przez 4 lata w ASO i to w zasadzie byly wszystkie koszty bo nie spalila sie nawet 1 zarowka.
  17. Niestety Swift za 50k nie wyglada tak ladnie jak ten na filmie
  18. Nie ma zbytnio alternatywy, chyba ze Sandero, ewentualnie Citroen C3, Clio poprzedniej generacji bo chyba nadal produkuja.
  19. Szkoda wlasnie, ze nie mozna zdefiniowac, zeby to sie uruchamialo np po 5-10 sekundach stania. Wtedy odpadalby problem korkow, dojazdu do skrzyzowania, etc.
  20. Najbardziej chamskie rozwiazanie to wypuscic czynnik w atmosfere ale to srednio ekologiczne... Moze podjedz gdzies niech podepna maszyne i sprawdza, ewentualnie odciagna ponizej minimum. Prawdopodonie cos z zaworem rozpreznym.
  21. To raczej kwestia konkretnego biegu i obrotow... Taki urok malych wolnossacych silnikow, zeby jechaly to trzeba redukowac.
  22. Ale nie wszyscy podchodza do zycia na zasadzie, dawania rady Skoro moze byc latwo i wygodnie, to czemu nie?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.