Skocz do zawartości

Keengoo

użytkownik
  • Zawartość

    2291
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    3m 50s

O Keengoo

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 12.02.1979

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    ?
  • iMessage
    ?

Profile Information

  • Imię
    Arthoor
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Piaseczno
  • Zainteresowania
    polerowanie mosiądzu...
  • Samochód
    Agent 007 ;) Focus MK2 1.8TDCI
  • Motocykl
    KROSS LEVEL B2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Keengoo

    Tylny most Ford Kuga 2008r. 2.0TDCI HALDEX problem

    Więc spraw wygląda następująco. Dokładnie przebadałem wał i zauważyłem, że mimo obecności dużej ilości smaru, przeguby przycinały się w określonych pozycjach, to raz. Dwa, wyjąłem z Haldexa pompkę z sitkiem, która tłoczy olej we właściwe kanały układu, oraz wyjąłem i umyłem filtr. Oczywiście pozbyłem się przy tym oleju. Pompka pozaklejana była jakimiś glutami, więc też ją umyłem. Całość zalałem czystym olejem, wymieniłem przeguby, zamontowałem wał i na razie jest ok, wszystko płynnie chodzi. Z mostu nie wypuszczałem oleju, bo nie ma w nim korka spustowego, tylko wlewowy, ale skoro jest ok, to chyba nie ma co ruszać. Dziękuję za uwagę. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  2. Keengoo

    Tylny most Ford Kuga 2008r. 2.0TDCI HALDEX problem

    nie, nie sądzę ;) jutro wjadę na podnośnik, spuszczę olej z mostu - zobaczę, czy się nie zmielił, ewentualnie zdemontuję Haldex'a
  3. Keengoo

    Tylny most Ford Kuga 2008r. 2.0TDCI HALDEX problem

    Czyli najlepiej zdemontować i zawieźć do fachowców... zastanawiałemm się nad zakupem kompletnego, używanego mostu wraz ze sterowaniem, ale boję się ryzykować. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  4. Keengoo

    Tylny most Ford Kuga 2008r. 2.0TDCI HALDEX problem

    Wał sprawdzony, krzyżaki w porządku, poduszki z łożyskami też ok... nie mam auta w warsztacie, żeby dobrać się do mostu. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  5. Keengoo

    Tylny most Ford Kuga 2008r. 2.0TDCI HALDEX problem

    Wał ok, wszystkie połączenia w porządku :/ Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  6. Witajcie, jest taka sprawa, że podczas dużego deszczu (nie koniecznie było to powodem) podczas zawracania coś zaczęło "chrupać" w okolicach tylnego mostu... Pierwsza myśl - ktoś nie dokręcił kół, jednak dokręcone były 😕 Zauważyłem, że sytuacja powtarzała się już przy zwykłym skręcie w lewo czy prawo - wrażenie, jakby coś wplątało się w napęd i "trzymało" auto nie pozwalając na płynne ruszenie z miejsca. Kolejna próba - już na prostych kołach, na śliskiej, gliniasto-trawiastej nawierzchni: próbuję ruszyć "ostro" z miejsca, na co auto reaguje napierdzielaniem/tłuczeniem w tylnej części auta - to samo dzieje się przy wyłączonej kontroli trakcji... Pierwsze podejrzenie padło na tylny most, ale po wjechaniu na podnośnik zauważyłem, że jest tam sterownik/moduł Haldex... Posprawdzałem styki na kostkach - wszystko OK.... Żadnych błędów na kompie... Jako, że auto potrzebne na CITO, to zdemontowałem wał napędowy - oczywiście teraz można normalnie jeździć, aczkolwiek tak sprawy zostawić nie można, ponieważ auto chętnie zrywa przyczepność... Niby ok, ale potrzebowałbym porady co do tej sprawy, bo nie mam wcale doświadczenia w mostach, a tym bardziej Haldex'ach 😕 i wolałbym, by auto było takie, jak wypuścili je producenci z fabryki. Dodam, że wszystkie opony są w jednym rozmiarze, auto nie było pałowane, przebieg 195000km... Czekam na sugestie. Pozdrawiam
  7. Keengoo

    Ford Focus 1.6 ben. 74 kw - syczenie przy gazowaniu

    posprawdzaj wężyki podciśnienia - z tyłu silnika po prawej jest jeden taki wężyk, który lubi parcieć - tam szukaj...
  8. Keengoo

    Pierwsza awaria Fuzji - rozsczelnienie układu klimatyzacji

    jeżeli sprężarka daje zbyt wysokie ciśnienie, to powodem może być wyłącznik ciśnieniowy, wilgoć w układzie, niesprawny wentylator chłodnicy...
  9. Keengoo

    Klima - zasmierdzialo spalenizna i nie dziala

    hej, na pierwszy rzut oka - albo ucha , to szlag trafił cewkę - sprawdź na unieruchomionym silniku czy tarczka sprzęgła obraca się przy kole pasowym kompresora - sprawdzisz w ten sposób czy sprężarka nie uległa zatarciu. Jeśli się obraca, to następnym krokiem będzie sprawdzenie, czy w momencie włączenia klimy dochodzi prąd do kostki elektromagnesu - do tego wystarczy miernik napięcia i sprawne łapki ....
  10. Keengoo

    Nabijał ktoś już klime w tym sezonie?

    Dobry materiał - jak każdy zawiera kilka chochlików Ok, więc dziś przekalkulowałem - serwis klimy w tym roku będzie kosztował dla AK od 250PLN przy niewielkich ubytkach - natomiast każde inne przypadki rozpatrywane będą indywidualnie...
  11. Keengoo

    Nabijał ktoś już klime w tym sezonie?

    jeśli ubytek jest niewielki, to jakieś 200-250PLN
  12. Keengoo

    Nabijał ktoś już klime w tym sezonie?

    z ceną czynnika się zgadza - podrożał strasznie, a do tego nie ma szans nabicia nieszczelnego, nawet w niewielkim stopniu układu - teraz rozliczać się trzeba z każdej ilości gazu z ochroną środowiska :/
  13. Keengoo

    Dziwna sprawa - diesel z dwiema świecami :)

    ja też nie, dziwna sprawa to była
  14. Keengoo

    Dziwna sprawa - diesel z dwiema świecami :)

    gruchot pojeździł parę dni i padł układ zasilania paliwem - bez plaka wcale już nie chciał gadać - ale jak już odpalił, to chodził Klient podjął słuszną decyzję i zadzwonił do łapiduchów z autokasacji :D
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.