Jump to content

Orochimaru

użytkownik
  • Content Count

    12824
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

230 Przezacny kompan

8 Followers

About Orochimaru

  • Rank
    inżynier

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Dolina Muminków
  • Zainteresowania
    Technika w każdej postaci.
  • Car
    Astra F X14NZ '97

Recent Profile Visitors

2925 profile views
  1. Nadal nie wiemy, które moduły zgłaszają te błędy.
  2. Nawiewu pod nogami nie zdemontujesz, bez wyjęcia fotela i konsoli. Poza tym kanał idzie najpierw do góry, a potem ostro zakręca w dół, więc nic nie zobaczysz. Jeśli zdemontujesz konsolę (tunel z drążkiem zmiany biegów i dźwignią ręcznego), to będziesz mógł (po odkręceniu kilku wkrętów) obniżyć miskę pod nagrzewnicą. Prawdopodobnie tam coś leży.
  3. Który moduł zgłasza ten błąd? Czy w innych sterownikach jest czysto?
  4. Patrz na wskazania sondy i korekty paliwa, gdy silnik ma ochotę zgasnąć. Jeśli nie może utrzymać obrotów, to trzymaj podwyższone i powoli schodź do jałowych. Na zimnym musisz poczekać, aż sonda się rozgrzeje - zacznie pokazywać wartości z górnego i dolnego przedziału.
  5. Cześć. Jak rozumiem, czujnik temp. silnika pokazuje właściwe temperatury? Co pokazuje sonda lambda, na zimnym, jak już zacznie coś pokazywać? Silnik odpala normalnie, czy z trudem? Na ubu paliwach jest tak samo? Jest lepiej, gdy zakręcisz zawór na butli i wypalisz gaz z przewodów?
  6. Ten wątek powstał na wypadek dokładnie takiego zdarzenia A co do stelażu, to nie widzę takiej potrzeby. Styropian można skleić ze sobą i z płytą klejem akrylowym za dyszkę w markecie. Ale myślę, że nawet na sucho będzie ok.
  7. A ja, pod tę płytę dałbym jeszcze twardy styropian, albo styrodur.
  8. W garażu pewnie nie wylądujesz, bo strop ma pewną elastyczność i zamortyzuje upadki. Natomiast tynk na stropie prędzej czy później popęka. Dodatkowo, jeśli trafisz sztangą dokładnie nad kanały w pustakach (a Murphy mówi, że trafisz na bank), to pęknie też posadzka.
  9. https://bhp-serwis13.pl/4894-walizka-do-kluczy-108el-geko-cg10151-1.html
  10. Dotoczenie pewnie będzie najszybsze. Możesz też poszukać w tulejkach do rozruszników. Może dobierzesz coś pod wymiar.
  11. Masz nr silnika 19YR..., więc idzie ta szeroka uszczelka - T w przekroju. Nr 55573747.
  12. Jeśli nie widać wycieku od razu, przy nalewaniu, wykręć świece i dopiero zakręć rozrusznikiem. Na wypadek, gdyby cały ten płyn był w cylindrze, nie pogniesz korbowodu.
  13. Będzie pasować rozstaw śrub. Zewnętrznie nie widzę żadnej różnicy. Tu masz jeszcze jedną. https://www.iparts.pl/czesc/miska-olejowa-klokkerholm-5077475,0-78-5077475-78093.html
  14. https://autowanda.pl/czesc/miska-olejowa-blic-0216-00-5077475p,3tpf8?gru=t&typ=51g Znalezienie tej zajęło mi 30s.
  15. Witam. Jeśli popatrzysz po numerze katalogowym uszczelki = rozmiar i rozmieszczenie śrub, oraz rodzaju smoka, to będą pasować miski od silników: X20XEV, C20SEL, X20XER, Z20LET, C22SEL. Były one montowane w Astrze G i Vectrze B. Różnice wynikają z zastosowania różnych czujników poziomu oleju.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.