Jump to content

Orochimaru

użytkownik
  • Content Count

    12776
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5d 10h 44m 2s

Community Reputation

208 Przezacny kompan

About Orochimaru

  • Rank
    inżynier

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Dolina Muminków
  • Zainteresowania
    Technika w każdej postaci.
  • Car
    Astra F X14NZ '97

Recent Profile Visitors

2717 profile views
  1. Koło paska osprzętu ma tłumik drgań, więc istnieje małe prawdopodobieństwo, że zewnętrzny pierścień obróci się na gumie łączącej go z wewnętrzną częścią. Dlatego bezpieczniej jest brać znak z koła paska rozrządu (A na rysunku). Blokowanie tylko na dwóch cylindrach raczej nie świadczy o problemie z ustawieniem rozrządu, tylko samą głowicą
  2. Znak dla wału brałeś z koła paska rozrządu, czy paska osprzętu? Jaki był powód wymiany upg? Sama uszczelka, czy pęknięcie paska?
  3. Witam. W którym miejscu wał staje? Ile brakuje do znaku na kole? Wkładaj długi śrubokręt w otwory na wtryskiwacze i obserwuj krzywki na wałkach, podczas obracania wału. W ten sposób dojdziesz, z którym cylindrem jest problem. Uszczelka dobrana do wystawania tłoków?
  4. Wymień, albo się przyzwyczaj. Dziś już nie robią tak dobrych części, jak kiedyś.
  5. Tak, 1,7 CDTI miały jedną skrzynię, ale w opisie jest silnik A17DTE, który miał przełożenie przekładni głównej 3,35. Reszta (włączając w to Twój silnik) miała 3,65.
  6. Jak wykręcisz świecę, to czujesz jakiś opór (poza sprężyną rozrusznika) przy pociąganiu sznurka?
  7. Nie terkocze, przy ruszaniu/jeździe do tyłu?
  8. Załóż świecę z 4 cyl. do któregoś z pozostałych.
  9. Najdalsze od prawdy jest wypięcie egra..., bo ten silnik go nie posiada. Kiedy zapłon wypada? Na wolnych obrotach, na zimno/ciepło, przy odpalaniu, przy przyspieszaniu, na gazie, na benzynie?
  10. Nie będzie. Góra ma inny kształt.
  11. Frezem diamentowym do dremelka. Tylko nie może mieć bicia promieniowego i w strumieniu wody.
  12. Pewnie spaliło się uzwojenie wirnika. Poznasz to po niebieskich iskrach ciągnących się po komutatorze.
  13. Tę pierwszą stosują samobójcy, zwłaszcza z dużymi szlifierkami 230mm . Ja stosuję takie zasady: zakładaj okulary, ZAWSZE. Raz nie założysz i w ciągu pierwszych 2 sekund będziesz miał opiłek w oku. jeśli masz dużo szlifowania, załóż maskę. Szkoda niszczyć płuca. nigdy nie zdejmuj osłony tarczy. ubranie do cięcia naturalne (bawełna). Sztuczne - jeśli trafi na strumień iskier - stopi się w kilka sekund. nie tnij w jednym miejscu. Jeśli tniesz coś grubego, przesuwaj tarczę w obie strony w płaszczyźnie cięcia. W ten sposób nie przegrzewasz materiału i tarczy. nie ciśnij mocno maszyny. żywica w tarczy się stapia i tnie jeszcze gorzej. Tak samo szczotki druciane - lepiej szlifują końcami drutów, niż bokami. osłonę ustaw tak, żeby iskry leciały do Ciebie (tak jak wióry w pilarce łańcuchowej). W razie draki, szlifierka wyrwie Ci się z rąk i odleci od Ciebie, a nie odwrotnie. Jednocześnie staraj się utrzymać taki kąt, żeby iskry nie leciały w stronę samej maszyny, bo wtedy część z nich jest zasysana do środka i niszczy uzwojenia silnika. nie szlifuj tarczami do cięcia. Jeśli masz taką możliwość, używaj dokręcanej rączki. Znacznie poprawia pewność trzymania i prowadzenia. mocuj obrabiany materiał. Jeśli nie ma takiej możliwości, zrób sobie w głowie symulację cięcia. Co się stanie jak przetnę prawie cały element? Jak zadziała grawitacja? Czy odcinany kawałek ugnie się zaciskając tarczę, czy odwrotnie? Przed cięciem rzuć okiem za siebie, tam gdzie będą lecieć iskry. Czy nie stoi tam bańka z benzyną, butla gazowa, Passat sąsiada? Po założeniu nowej tarczy, złap szlifierkę trochę mocniej i dalej od siebie i włącz. Bardzo często, jeśli tarcza jest wadliwa, rozleci się przy pierwszym użyciu. Przy szlifowaniu szczotką, lub papierem ściernym, w pobliżu krawędzi np: blachy, iskry mają lecieć od materiału obrabianego. W przeciwnym wypadku tarcza może złapać krawędź i niebezpiecznie szarpnąć maszyną.
  14. Faktycznie za ładnie nie wygląda i pewnego dnia może zacząć się obracać. Skoro jednak kręci się równo, to nie ma wpływu na drgania silnika.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.