Jump to content

Orochimaru

moderator
  • Content Count

    12559
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 1h 46m 35s

About Orochimaru

  • Rank
    inżynier

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Dolina Muminków
  • Zainteresowania
    Technika w każdej postaci.
  • Car
    Astra F X14NZ '97

Recent Profile Visitors

2042 profile views
  1. Po nałożeniu epoksydu podgrzej go suszarką. Robi się wtedy rzadki i ładnie się rozpływa.
  2. I to jest dobry powód, żeby nie wlewać do pełna. Przynajmniej póki masz gwarancję. Niech sobie wypije to co masz wlane. Nawet odessij połowę, żeby mieć pewność, że czujnik poziomu działa.
  3. Zacząłbym od sprawdzenia złącza między sterownikiem silnika i zegarami. Jest ono za osłoną słupka trzymającego zawiasy prawych drzwi, pod schowkiem, na przedłużeniu prawego progu. Tamtędy idzie sygnał do obrotomierza. Sam obrotomierz jest zasilany z tego samego źródła co pozostałe wskaźniki, więc jeśli one działają, to pewnie problem jest w samym sygnale obrotów.
  4. Zrób roztwór ipa z wodą 50/50. Nalej i niech się moczy. Woda da sobie radę najlepiej z organicznym brudem. Po myciu, jeszcze raz samym alkoholem, żeby wyciągnąć resztki wody z zakamarków. Aceton też nie powinien nic uszkodzić. Bywało, że myłem płytki nitrem i nic się nie rozpuszczało. Trzeba oczywiście uważać na delikatne plastiki i ledy.
  5. Z jednej strony masz rację. Powinieneś mieć F15, lub F17. Z drugiej strony mogli montować to, co akurat mieli pod ręką. W Twoim przypadku nie ma to znaczenia, bo sprzęgło jest takie samo dla SZ i SZR, niezależnie od użytej skrzyni. VIN rozwiałby wątpliwości.
  6. Sprzęgło znajdziesz po kodzie silnika (X16SZR) i kodzie skrzyni (F13).
  7. Jaką byś firmę nie wybrał, znajdziesz o niej skrajne opinie. Ja mogę polecić Tomag.
  8. Pewnie kończy się potencjometr w przepustnicy. Żeby być pewnym, trzeba podłączyć kompa i zobaczyć jak zachowuje się przepustnica podczas jazdy.
  9. Zaczynasz od jednego końca. Cały czas pchając go na zewnątrz, podważasz pierwsze dwa zaczepy. Wystarczy, że nie cofną się z powrotem. Potem dwa następne i tak do skutku. Ani na chwilę nie możesz puścić lampy. Cały czas musi być napięta do wyjścia na zewnątrz.
  10. Dolne złącze, pin 7, przewód brązowo-fioletowy
  11. Forum żyje i ma się dobrze . Jeśli chcesz zrobić porządnie, to kompem. Uniwersalna metoda na takie zaciski jest taka, że zaciągasz ręczny, odłączasz wtyczkę i podłączasz zacisk bezpośrednio do akumulatora. Biegunowość wybierasz taką, że podczas pracy silniczka tłoczek się cofa. Można mu pomóc wciskając go przyrządem, bez obracania. Po cofnięciu, wymieniasz klocki, podłączasz znów zacisk, aż dosunie klocki do tarczy. Jak tylko usłyszysz, że silniczek staje, odłączasz go i podłączasz wtyczkę. Po robocie zwalniasz i zaciągasz kilka razy ręczny i gotowe.
  12. A propos Fluggera, kolega niedawno malował nowe mieszkanie tą farbą, bo taka świetna, wystarczy raz pomalować. Do tego ekipa, która maluje tylko tą marką i fluggerowy grunt. Taki z nową formułą, niebieski... I to był błąd. Widziałem jak wyglądały ściany po 4 warstwach. Zero krycia. Malarze mówili, że to przez ten nowy grunt. Nawet gadali z jakimś specem z fabryki. Twierdził, że używają złych wałków, chociaż wałki też były Fluggera. Po pomalowaniu kilku pomieszczeń starym gruntem, po jednej warstwie było lepiej, niż w innych po 4 warstwach. Chłop wydał na farbę coś koło 4 tyś i powiedział, że nigdy więcej Fluggera.
  13. Zobacz w którym momencie zamyka się pętla sprzężenia z sondą lambda i jeśli przed wystąpieniem objawów - jakie są korekty paliwa w chwili wystąpienia usterki.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.