sfiatowiec Napisano 4 Września 2009 Udostępnij Napisano 4 Września 2009 Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 4 Września 2009 Udostępnij Napisano 4 Września 2009 > Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z > Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym > wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi Trzeba przespawać mocowania Koszt u mechanika to jakies 30 zł. Chyba ze masz migomat w domu to 30 min zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2009 > Trzeba przespawać mocowania Koszt u mechanika to jakies 30 zł. Chyba > ze masz migomat w domu to 30 min zabawy Ale wydech z Dużego Fiata jest całkiem prosty, a ten z Cieniasa pokręcony... Jak to się obchodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 4 Września 2009 Udostępnij Napisano 4 Września 2009 > Ale wydech z Dużego Fiata jest całkiem prosty, a ten z Cieniasa > pokręcony... Jak to się obchodzi? Najprościej to ta wygiętą rurę odciąć od tłumika z cc i wspawać do kanta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2009 > Najprościej to ta wygiętą rurę odciąć od tłumika z cc i wspawać do > kanta. A tam średnice są te same i długość puszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 4 Września 2009 Udostępnij Napisano 4 Września 2009 > A tam średnice są te same i długość puszki? Juz nie pamietam jutro zerknę to Ci powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 4 Września 2009 Udostępnij Napisano 4 Września 2009 > Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z > Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym > wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi trzeba zrobić coś takiego http://picasaweb.google.com/kieroster/1# może nie CCs ale ogólny zarys masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 5 Września 2009 Udostępnij Napisano 5 Września 2009 Każdy tłumikarz Ci to zrobi - ja mam więc się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 5 Września 2009 Udostępnij Napisano 5 Września 2009 > Każdy tłumikarz Ci to zrobi - ja mam więc się da Ty masz kanta w 900 nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 5 Września 2009 Udostępnij Napisano 5 Września 2009 tak ma kanta w 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 5 Września 2009 Udostępnij Napisano 5 Września 2009 > tak ma kanta w 900 i pełny przelot? zastanawiam się nad wstawieniem ale do 1.1 kanta , ale oczywiście środkowy i zamiast kata dać jeszcze tłumik żeby go jeszcze wyciszyło, miał może ktoś taki zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniac Napisano 5 Września 2009 Udostępnij Napisano 5 Września 2009 > i pełny przelot? zastanawiam się nad wstawieniem ale do 1.1 kanta , > ale oczywiście środkowy i zamiast kata dać jeszcze tłumik żeby > go jeszcze wyciszyło, miał może ktoś taki zestaw? Miałem 3 zestawy -od kolektora przelot końcowy kant rycał jak dla mnie za bardzo -od kolektora przelot środkowy i kant trochę ciszej, znośnie -teraz mam kata środkowego brak i kant i jest wg mnie idealnie Wszystko to w ccs 1.1spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 5 Września 2009 Udostępnij Napisano 5 Września 2009 > i pełny przelot? zastanawiam się nad wstawieniem ale do 1.1 kanta , > ale oczywiście środkowy i zamiast kata dać jeszcze tłumik żeby > go jeszcze wyciszyło, miał może ktoś taki zestaw? Ja mam 4-2-1 z punto - katalizator + pelny przelot i jest elegancko Na niskich obrotach sie nie drze ale tak przy 5-7 jest ladny rajdowy ryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 5 Września 2009 Udostępnij Napisano 5 Września 2009 Potrzebuje wymiary tłumika z kanat, tzn.: - długosc i obwód puszki - średnice rur wejściowych zew. i wew. Z góry dzięki za pomoc!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2009 Dzięki wielkie. Czyli w poniedziałek kupuję tłumik z Kanta i zawożę do kogoś, żeby mi go przerobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Założyłem dziś końcowy od Kanta i brzmi to co najmniej ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomyw84 Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Założyłem dziś końcowy od Kanta i brzmi to co najmniej ładnie Ale oczywiscie brzmi tak bez katalizatora, bo jak ja mialem z katem to efektu nie zauwazylem i z wywalonym srodkowym tez nie bardzo tyle ze kat byl ale od dluzszego czasu jest weglarski i jest pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Założyłem dziś końcowy od Kanta i brzmi to co najmniej ładnie Dokładnie Klang przelotu jest piękny Ja mam full przelot i tylko koniec z Kanta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubomik Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Ja mam 4-2-1 z punto - katalizator + pelny przelot i jest elegancko > Na niskich obrotach sie nie drze ale tak przy 5-7 jest ladny > rajdowy ryk ja w lanosie mialem strumienice i pelny przelot na serii kolektorze i koncowym z kanta i do 3,5 tysiaca czyli normalna jazda bylo elegancko... mozna bylo sie w trase wybrac... powyzej tego to juz pasazerowie musieli byc hardcorami zeby wytrzymac bo mi sie osobiscie ten dzwiek podobal... i wyroznial sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 A u mnie powyżej 4,5 tys. obrotów zaczyna być ciszej niż przy mniejszych, i mniej słychać wydech, a bardziej silnik... Więc jakoś na odwrót mam, ale to tym lepiej, bo przy większych prędkościach na 5-ce nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Ale oczywiscie brzmi tak bez katalizatora, bo jak ja mialem z katem > to efektu nie zauwazylem i z wywalonym srodkowym tez nie bardzo > tyle ze kat byl ale od dluzszego czasu jest weglarski i jest > pieknie No tak tak. U mnie kat jest wywalony, a zamiast środkowego jest strumienica, która została po poprzedniej właścicielce (co mnie zdziwiło, bo ona nigdy nie przekraczała magicznej wartości 3 tys. obrotów na żadnym biegu... ), no i końcowy z Kanta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > A u mnie powyżej 4,5 tys. obrotów zaczyna być ciszej niż przy > mniejszych, i mniej słychać wydech, a bardziej silnik... Więc > jakoś na odwrót mam, ale to tym lepiej, bo przy większych > prędkościach na 5-ce nie przeszkadza Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna No to widzę, że nie jestem odosobniony. Bo już się zastanawiałem czy coś jest u mnie jednak nie do końca w porządku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna odnoszę wrażenie że mam podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > odnoszę wrażenie że mam podobnie Widocznie ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > No tak tak. U mnie kat jest wywalony, a zamiast środkowego jest > strumienica, która została po poprzedniej właścicielce (co mnie > zdziwiło, bo ona nigdy nie przekraczała magicznej wartości 3 > tys. obrotów na żadnym biegu... ), no i końcowy z Kanta a jaki masz kolor , może troche w cytrynowy wpada ? kiedyś kupiła odemnie z lublina baba ccs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > a jaki masz kolor , może troche w cytrynowy wpada ? > kiedyś kupiła odemnie z lublina baba ccs Nie nie. Ona była pierwszą właścicielką, bo to znajoma więc wiem. A jak kupowałem 10 letni samochód to miał 65 tys. km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Nie nie. Ona była pierwszą właścicielką, bo to znajoma więc wiem. A > jak kupowałem 10 letni samochód to miał 65 tys. km myślałem ,że może mój ci się trafił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milczar Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Ale to i u mnie tak jest Dół głośny, środek średni, góra głośna Ja mam u siebie kata + przelot + końcowy kant i sprawa wygląda bardzo podobnie Dół głośny, środek cichy (słychać bardziej silnik niż wydech), góra głośna (radia nie słychać ) ale mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Mam pytanie czy dużo jest zabawy, żeby przerobić ostatni tłumik z > Kanta do CCS-a? Jakby jakiś manual ktoś podesłał to byłbym > wdzięczny bardzo... Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi większego kołopotu nie ma a dzwiek jest naprawde fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > większego kołopotu nie ma a dzwiek jest naprawde fajny Wiem wiem, bo już wszystko założone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Wiem wiem, bo już wszystko założone tylko jak ja bym teraz zakładał to dał bym jakąś końcówkę co by miała większą średnice wylotową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > większego kołopotu nie ma a dzwiek jest naprawde fajny A dźwięk rzeczywiście fajny i to za relatywnie małe pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > tylko jak ja bym teraz zakładał to dał bym jakąś końcówkę co by miała > większą średnice wylotową A czemu tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > A dźwięk rzeczywiście fajny i to za relatywnie małe pieniądze ładnie ciągnie basem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > A dźwięk rzeczywiście fajny i to za relatywnie małe pieniądze dokładnie przerabiałem kilka tłumików różnych i jak nie ma isę gromady pięniędzy to ten jest naprawdę fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > ładnie ciągnie basem No ja bym powiedział, że taka rajdowa charakterystyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > A czemu tak? inny dźwięk by miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > inny dźwięk by miał Bardziej w kierunku basu czy czego? Ja u siebie zostawiłem rurę z CCS z tą seryjną owalną końcówką ozdobną. I dźwięk mi się podoba. Coś takiego jak mieliśmy w rajdowym Seicento w klasie N-0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > inny dźwięk by miał coś w tych dyfuzorach jest ,mam założony w 16v i w koncu nie brzęczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Bardziej w kierunku basu czy czego? Ja u siebie zostawiłem rurę z CCS > z tą seryjną owalną końcówką ozdobną. I dźwięk mi się podoba. > Coś takiego jak mieliśmy w rajdowym Seicento w klasie N-0 na seryjnej końcówce bardziej pierdzący jest dźwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > na seryjnej końcówce bardziej pierdzący jest dźwięk Jak dla mnie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 9 Września 2009 Udostępnij Napisano 9 Września 2009 > Jak dla mnie jest mi też się podoba tym bardziej że jest to koszt wydatku jakięś 50 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2009 > mi też się podoba tym bardziej że jest to koszt wydatku jakięś 50 zł No mnie troszkę więcej wyszło, bo za sam tłumik z Kanta dałem 38 zł, ale są to niewielkie koszty w porównaniu do efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 > No mnie troszkę więcej wyszło, bo za sam tłumik z Kanta dałem 38 zł, > ale są to niewielkie koszty w porównaniu do efektu sam wydech 40zł + ewemtualna robota u mnie w okolicy te tłumiki są już trudno dostępne do kupna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacior86 Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;] a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos ladnie w fabryce zwalili;]?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 10 Września 2009 Udostępnij Napisano 10 Września 2009 > tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od > kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka > przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi > seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;] > a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co > sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos > ladnie w fabryce zwalili;]?? nie powinno sie opierać... mały luz powinien byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2009 > tez sie właśnie przymierzam do kanta, wymienilem cały wydech od > kolektora, srodkowy ponoc mam supersprinta z taka puszka > przelorwa za miast katalizatora, na koncu po swapie został mi > seryjny z cc700 i jest cisza ze szok w trampach;] > a mam tylko pytanie, czy normalne ze ta rura co idzie od kolktora co > sie do niej sonde wkreca opiera sie o miske olejowa, czy cos > ladnie w fabryce zwalili;]?? No raczej normalne to to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dex1203 Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 W tym momencie mam w cc 1.1 brak środkowego, zamiast kata strumienica turbinowa i puszka orginalna z przyspawaną końcówką micahela... zastanawiam się nad puszką od 125 i jestem ciekawy jak to będzie brzmieć, czy nie za głośno w tym zestawieniu i w jakiej cenie można dostać puszke od 125?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 > W tym momencie mam w cc 1.1 brak środkowego, zamiast kata strumienica > turbinowa i puszka orginalna z przyspawaną końcówką micahela... > zastanawiam się nad puszką od 125 i jestem ciekawy jak to będzie > brzmieć, czy nie za głośno w tym zestawieniu i w jakiej cenie > można dostać puszke od 125?? nowy tłumik fabryczny kosztuje 36zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.