czinol700 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 W miescie baaardzo dlugo sie nagrzewa ale jak sie nagrzeje wlacze ogrzewanie to temp spada co to moze byc?? :mrgreen: Cieple powietrze leci...Jak stoje temp rosnie do 90 jak ruszam spada Termo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Termo?? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > tak Dziekuje czyli termo wymieniam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Dziekuje czyli termo wymieniam:) Ostatnio miałem u siebie to samo, na plusowej temperaturze z 10km, żeby się nagrzał Termostat był cały czas otwarty, Wahler został włożony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Ostatnio miałem u siebie to samo, na plusowej temperaturze z 10km, żeby się nagrzał Termostat był > cały czas otwarty, Wahler został włożony tez wahlera zakladam podobno trzeba strzalak jakas nacelowac o co chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > tez wahlera zakladam podobno trzeba strzalak jakas nacelowac o co chodzi?? Jak caly z obudową kupisz to w nic sie nie bawisz, poprostu wymieniasz, a jak kupisz sam wklad to trzeba go zamontowac - moze o to chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Jak caly z obudową kupisz to w nic sie nie bawisz, poprostu wymieniasz, a jak kupisz sam wklad to > trzeba go zamontowac - moze o to chodzi ? z obudową w 2,8 ? przecież on tam jest za pokrywą z króćcami węży z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > z obudową w 2,8 ? przecież on tam jest za pokrywą z króćcami węży z tego co pamiętam nie jest z obudowa jest sam wklad:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Jak caly z obudową kupisz to w nic sie nie bawisz, poprostu wymieniasz, a jak kupisz sam wklad to > trzeba go zamontowac - moze o to chodzi ? nie,znajomy mowil ze trzeba go wlozyc odpowiednio i rzeczywiscie na wahlerze jest strzalka ale nie wiem jak ona ma isc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlo75 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > nie,znajomy mowil ze trzeba go wlozyc odpowiednio i rzeczywiscie na wahlerze jest strzalka ale nie > wiem jak ona ma isc... Wkładałem wahlera do mojego M42 i z tego co pamiętam strzałka szła do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > z obudową w 2,8 ? przecież on tam jest za pokrywą z króćcami węży z tego co pamiętam Do 98r czyli wszystkie e36 mają sam wkład. Po 98r e46 i e39 mają z obudową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Do 98r czyli wszystkie e36 mają sam wkład. Po 98r e46 i e39 mają z obudową. dokladnie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 Panowie jak najlepiej odpowietrzyc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Panowie jak najlepiej odpowietrzyc:) Ogrzewanie na maks, wlaczasz zaplon. Odkrecasz korekt zbiorniczka, odkrecasz odpowietrznik na chlodnicy i lejesz do pelna do momentu jak przez odpowietrznik przestanie leciec woda z powietrzem, caly czas uzupelniajac plyn pod korek. Przestanie leciec z odpowietrznika powietrze, zakrecasz go i uruchamiasz silnik. Czekasz az sie zacznie nagrzewac, mozna troche pompowac wezami. Dobrze od czasu do czasu dodac zwiekszyc gwaltownie obroty i puscic, wtedy przepchnie bomble. Jak sie nagrzeje, odkrecasz odpowietrznik, lekko gazu i czekasz az przestanie leciec woda z powietrzem, dolewajac plynu. Jak przestanie, zakrecasz korek chlodnicy, przez odpowietrznik spuszczasz nadmiar plynu, tak zeby w zbiorniczku bylo max wg. podzialki, zakrecasz odpowietrznik i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Panowie jak najlepiej odpowietrzyc:) Najlepiej to według mądrych książek I nie zdziw się jak z nowym termostatem temperatura otwarcia będzie wyższa o kilka stopni niż na starym. Wskazówka może być leciuteńko poza połową. W pewnym momencie BMW zmieniło termostaty Edit: też mam Wahlera. Jak na razie rok działa bez zarzutu w M42. A ma co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > starym. Wskazówka może być leciuteńko poza połową. W pewnym momencie BMW zmieniło termostaty Ja tak mialem przy braku osłony pod silnikiem, a nie z powodu nowego termostatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > Ja tak mialem przy braku osłony pod silnikiem, a nie z powodu nowego termostatu u mnie temp otwarcia na nowym termo jest 88 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > u mnie temp otwarcia na nowym termo jest 88 stopni A jaki miałeś wcześniej? Ja u siebie ostatnio wymieniałem i dostępne były 88 i 92st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > A jaki miałeś wcześniej? > Ja u siebie ostatnio wymieniałem i dostępne były 88 i 92st. Moje m54 trzyma okolo 100 st. Podobno te typy tak mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Moje m54 trzyma okolo 100 st. Podobno te typy tak mają Hmm... Jak taki masz termostat to pewnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Podobno w nowszych, a moze i u mnie tez, byly grzalki przed termostatem, ktore przy ostrzejszej jezdzie grzały otwierając mocniej termostat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.