Kooboosh Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 Trochę teoretyzuję, trochę może wejdzie w praktykę. Ponieważ od jakiegoś czasu nie śledzę zawiasów, co jest na rynku, co nie, to chciałem podpytać. Załóżmy, że jest chęć zbudowania optymalnego zawieszenia w SC na suchy asfalt, aczkolwiek auto użytkowane również po miejscowych drogach: - nie ma być beton, jak w pzm, bo szkoda plomb - opony w aucie 185/50/14 i ma on jeszcze na nich wyglądać sensownie, kozy wyginęły, wahaczem po glebie też nie jest celem - poliuretany raczej żółte Rozumiem, że z amortyzatorów raczej B6, widziałem, ze pojawiły się oferty na rynku. A brak chęci przerabiania tego w zerkopolu raczej eliminuje gwint. (nie upieram się przy b6, jak pisałem, nie śledzę nowinek) jakie sprężyny? Jakie długości spreżyn, aby to pojeździło kilka kkm? i jednocześnie charakterystyka była satysfakcjonująca i wyglądało to to era.pl już nie ma, to tam nie pójdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 B6 do regeneracji to gatunek wymierający, z grubym tłokiem tylko używka. To co jest obecnie na rynku to już "nowy" typ z gotowym nastawem i po zużyciu idzie do śmieci. Zresztą to widać bo ma cienki tłok prawie jak w serii amorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 mnie sie dobrze jezdzilo na zestawie APEXa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > B6 do regeneracji to gatunek wymierający, z grubym tłokiem tylko używka. To co jest obecnie na > rynku to już "nowy" typ z gotowym nastawem i po zużyciu idzie do śmieci. Zresztą to widać bo > ma cienki tłok prawie jak w serii amorze pisząc o obecności na rynku, miałem właśnie to na myśli: auction Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > mnie sie dobrze jezdzilo na zestawie APEXa z całym szacunkiem, ale Tobie się dobrze jeździ na 7-letnich zimówkach, do czego ja się nie przekonam choć moje pierwsze obniżające sprężyny, to byl właśnie apex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > z całym szacunkiem, ale Tobie się dobrze jeździ na 7-letnich zimówkach, do czego ja się nie > przekonam > choć moje pierwsze obniżające sprężyny, to byl właśnie apex obecne maja dopiero 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > obecne maja dopiero 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 Ja śmigam na KONI STR.T przód i KONI SPORT tył. Dla mnie na prawde robi robote... wiele razy zdziwiłem się in plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Ja śmigam na KONI STR.T przód i KONI SPORT tył. Dla mnie na prawde robi robote... wiele razy > zdziwiłem się in plus. cena nie wiele niższa niż b6, a nad b6 zawsze były ochy i achy nie znam koni w ogóle, nie komentuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 Ja smigam na FK gwincie z regulacja twardości a z tyłu mam Koni powiem ci ze jak dla mnie sie bardzo dobrze jeżdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 gwintu juz nie chce wole pojsc w sprezyne i rure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Ja smigam na FK gwincie z regulacja twardości a z tyłu mam Koni powiem ci ze jak dla mnie sie > bardzo dobrze jeżdzi. Jesli masz Konigsport'a to przednie amory to tez koni mam to samo Duzo daje regulacja twardosci i mozna z prawie betonu zrobic komfortowy zawias. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Jesli masz Konigsport'a to przednie amory to tez koni mam to samo > Duzo daje regulacja twardosci i mozna z prawie betonu zrobic komfortowy zawias. naklejka jest FK ale powiem ze te zzawieszenie jest bardzo sympatyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 polecam B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > polecam B6 jestem mocno za. jaki spring do tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > Jesli masz Konigsport'a to przednie amory to tez koni mam to samo > Duzo daje regulacja twardosci i mozna z prawie betonu zrobic komfortowy zawias. Jeździłem na Koni 2 sezony, i polecam na asfalt, dzięki regulacji twardości ustawiłem go pod swoje potrzeby. Przód wybierał bardzo dobrze, natomiast tył... (lub jego brak) był betonowy, ale przewidywalny i nadsterowny, dzięki czemu parę razy udało się wejść i...wyjść z zakrętu w 1 kawałku *tak przy okazji odnośnie bezpieczeństwa naciągu dodam, że opona 165 naciągnięta na 8zoll + 3bar wytrzymała nie kontrolowany uślizg pod kątem 45-60stopni przy wejściu 140 wyjściu 100km/h na równym asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > jestem mocno za. > jaki spring do tego?? jak wybierasz B6 to dobrym dodatkiem do tego beda sprezyny Eibach lub OMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > jak wybierasz B6 to dobrym dodatkiem do tego beda sprezyny Eibach lub OMP o eibachu już czytałem, faktycznie są polecane. ale na stronie producenta zestaw do SC ma obniżenie jedynie 30/30, to spowoduje efekt motorówki. OMP ma bardzo dobrą opinię, jak czytam, nawet w porównaniu do Eibacha. Ale nie bardzo mogę znaleźć żadnego źródła do zakupu, aby np. ceny porównać lub zobaczyć, jakie są wersje obniżeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > o eibachu już czytałem, faktycznie są polecane. ale na stronie producenta zestaw do SC ma obniżenie > jedynie 30/30, to spowoduje efekt motorówki. Nie ma żadnego efektu motorówki, na OMP za to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > Nie ma żadnego efektu motorówki, na OMP za to jest. na 40/40 mialem... pytanie, jak trzymaja producenci się tych parametrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 OMP mam na giełdzie za śmieszne pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > OMP mam na giełdzie za śmieszne pieniądze jak to te same to nie chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > pisząc o obecności na rynku, miałem właśnie to na myśli: auction Zgadza się, to nowy typ, z tym Zerkopol nic nie zrobi. Te nowe mają tłok ze 2cm średnicy, te stare ok. 4cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > jestem mocno za. > jaki spring do tego?? z przodu mam eibacha a z tyłu fk -50 (nie chciałem ciąć eibacha i założyłem fk) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > o eibachu już czytałem, faktycznie są polecane. ale na stronie producenta zestaw do SC ma obniżenie > jedynie 30/30, to spowoduje efekt motorówki. jak wcześniej pisałem eibach/fk-50 > OMP ma bardzo dobrą opinię, jak czytam, nawet w porównaniu do Eibacha. Ale nie bardzo mogę znaleźć > żadnego źródła do zakupu, aby np. ceny porównać lub zobaczyć, jakie są wersje obniżeń... jak się nie mylę to Lampar jeździł na omp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 i z przodu jest ten -30? masz gdzieś foty nie w zakrętahc? http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...e#Post287017468 dobra, obczaiłem Twoją fotę przed chwilą na giełdzie.... no trochę koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > Jeździłem na Koni 2 sezony, i polecam na asfalt, dzięki regulacji twardości ustawiłem go pod swoje > potrzeby. Przód wybierał bardzo dobrze, natomiast tył... (lub jego brak) był betonowy, ale > przewidywalny i nadsterowny, dzięki czemu parę razy udało się wejść i...wyjść z zakrętu w 1 > kawałku > *tak przy okazji odnośnie bezpieczeństwa naciągu dodam, że opona 165 naciągnięta na 8zoll + 3bar > wytrzymała nie kontrolowany uślizg pod kątem 45-60stopni przy wejściu 140 wyjściu 100km/h na > równym asfalcie Zalezy tez jaka sprezyne miales z tylu. Zawias nie bylo tez robiony pod cento z puntym tylem. Co do naciagu i uslizgu to nie ma prawa sie nic dziac bo auta w drifcie nie powinny jezdzic. Co innego jak opona o cos uderzy wtedy ladnie zchodzi z felgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > i z przodu jest ten -30? > masz gdzieś foty nie w zakrętahc? > http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...e#Post287017468 > dobra, obczaiłem Twoją fotę przed chwilą na giełdzie.... no trochę koza tak dedykowany do sc czy koza czy nie, najważniejsze, że się bardzo dobrze prowadzi 1 2 3 4 nie wiem czy to prawda czy nie ale gdzieś ktoś kiedyś mówił, że optymalne obniżenie do sc to właśnie to 30 czy -35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 dzięki za wszelkie informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 3 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 bo ?? farby nie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 > bo ?? > farby nie mają Lubię nowe... taki kaprys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 > nie wiem czy to prawda czy nie ale gdzieś ktoś kiedyś mówił, że optymalne obniżenie do sc to > właśnie to 30 czy -35 za tą wysokością przemawiać może jeszcze to, do jakiej wysokości jest przeznaczony b6? ale podejrzewam, na to może producent odpowiedzieć, albo gdzieś w katalogach jest. Nie wiem, czy jakby zapodać za nisko, to po prostu po paru zakrętach nie powiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 3 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 > Lubię nowe... taki kaprys Kto bogatemu zabroni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 > za tą wysokością przemawiać może jeszcze to, do jakiej wysokości jest przeznaczony b6? ale > podejrzewam, na to może producent odpowiedzieć, albo gdzieś w katalogach jest. > Nie wiem, czy jakby zapodać za nisko, to po prostu po paru zakrętach nie powiedzą swojego na -60 nie udało mi się spiąć sprężyna latała luźno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 > swojego na -60 nie udało mi się spiąć > sprężyna latała luźno nieźle a czemu na tyle -50? a nie zostawiłeś resztę eibacha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > nieźle > a czemu na tyle -50? > a nie zostawiłeś resztę eibacha? tył za wyskoko stał i nie chciałem eibacha ciąć (fk leżały w garażu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > tył za wyskoko stał i nie chciałem eibacha ciąć (fk leżały w garażu) czyli jednak koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > czyli jednak koza zalezy do czego auto bedziesz uzytkował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > czyli jednak koza zależy co się komu podoba i do czego służy auto albo ma się dobrze jeździć albo ma być gleba jak kupić B6 i zglebić auto to szkoda kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAJMON_SBL Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > zalezy do czego auto bedziesz uzytkował Ja mam u siebie w 900 zestaw Ta Technix 60/40 i nie narzekam. Jezdze na nim ponad 2 lata, 45kkm i dalej sie sprawuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > zależy co się komu podoba i do czego służy auto > albo ma się dobrze jeździć albo ma być gleba > jak kupić B6 i zglebić auto to szkoda kasy no wiem, dlatego jeszcze biję się z myślami i znajduję plusy tego, że będzie jeździć, a nie wyglądać z tym tyłem mnie trochę zmartwiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > zalezy do czego auto bedziesz uzytkował no i tu leży pies pogrzebany... na kjsy nie pojadę, może co jakiś czas na ułęż , jak coś będzie organizowane głównie mam kilka tras wokół wsi, gdzie ładny asfalt leży i parę zakrętów jest... dodatkowo mam w planie parę wycieczek nim zrobić - bo lubię i tyle także plany są mocno niesprecyzowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > jak wcześniej pisałem eibach/fk-50 > jak się nie mylę to Lampar jeździł na omp Jeździł, jeździł, ale na samym przodzie OMP bo tył był bardzo sztywny jak na pustą bude i bez 2 zapasówek w bagażniku miotało nim jak szatan. Zdjęć nie daje bo będzie śmiech, że motorówa, ale tak mi sie najlepiej jeździło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > no i tu leży pies pogrzebany... > na kjsy nie pojadę, może co jakiś czas na ułęż , jak coś będzie organizowane > głównie mam kilka tras wokół wsi, gdzie ładny asfalt leży i parę zakrętów jest... > dodatkowo mam w planie parę wycieczek nim zrobić - bo lubię > i tyle > także plany są mocno niesprecyzowane To bierz Eibacha i tył se ciachnij tyle ile Ci się będzie podobać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanceK006 Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Ja mam u siebie w 900 zestaw Ta Technix 60/40 i nie narzekam. Jezdze na nim ponad 2 lata, 45kkm i > dalej sie sprawuje:) mam takie pytanie jak sie jezdzi na tym zawieszeniu ? bo teraz planuje cos zrobic wlasnie prawdopodobnie 60/40 do mattigow i szukam czegos ale szczerze powiem jestem ciemny :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > mam takie pytanie jak sie jezdzi na tym zawieszeniu ? bo teraz planuje cos zrobic wlasnie > prawdopodobnie 60/40 do mattigow i szukam czegos ale szczerze powiem jestem ciemny :/ Miałem w cc 9-secie 60/40 ale springi FK było w miare ok. W tamtym roku jeździłem na tym setupie w sc 1.2 16v i niestety przód jest cięższy i mi osobiście ten zawias już nie pasuje, dlatego, że spręzyna nie trzyma, auto leży na odbojach, po całkowitym usinięciu odboju był centymetrowy zakres pracy przy dobiciu. Nie wiem jak w 1.1 Przy 1.2 16v nadaje się na gładki asfalt, tor, na codzien i nasze często nierówne drogi nie polecam, chyba że auto na pokaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.