Skocz do zawartości

opinia 2,5 TDS w e34...


janiol13

Rekomendowane odpowiedzi

> 10 litrów to nie problem, jak się tematem interesowałem to pompa wtryskowa z wiekiem i przebiegiem

> może stwarzać problemy, ponoć nie ma problemu z regenracją

ok. pomijamy spalanie 270751858-jezyk.gif na co uwage zwrócic ?

przebieg licznikowy 390tys.km

cos piszczy w tylnym zawieszeniu,czy to jakas sprezyna czy amor ?

jakas bolaczka tych modeli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok. pomijamy spalanie na co uwage zwrócic ?

na stan

> przebieg licznikowy 390tys.km

być moze realny.

> cos piszczy w tylnym zawieszeniu,czy to jakas sprezyna czy amor ?

a co mechanik powiedział jak oglądał?

> jakas bolaczka tych modeli ?

wiek. poza tym solidne auta (przesyt elektryki trochę im przeszkadza, ale to nadal do ogarnięcia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prawie wszystkim tylko nie bmw

no wiec wytłumaczę czemu pytałem...

otoż skoro nie jezdziles bmw a jezdziłes innymi markami aut to wyobraź sobie auto ktore miales i bylo paskudnie awaryjne, tak ze miałes go dosc, to i tak bedzie dwa razy mniej awaryjne i dwa razy tańsze w naprawie niz tds e34 zlosnik.gif

oczywiście zaraz moga sie zleciec fani marki i "ja mialem i mi sie nie psuło" ja wiem swoje i zdania o tds nie zmienie, a przehandlowalem juz auto chyba kazdej marki, diesli tds i dci nie tykam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wiec wytłumaczę czemu pytałem...

> otoż skoro nie jezdziles bmw a jezdziłes innymi markami aut to wyobraź sobie auto ktore miales i

> bylo paskudnie awaryjne, tak ze miałes go dosc, to i tak bedzie dwa razy mniej awaryjne i dwa

> razy tańsze w naprawie niz tds e34

> oczywiście zaraz moga sie zleciec fani marki i "ja mialem i mi sie nie psuło" ja wiem swoje i

> zdania o tds nie zmienie, a przehandlowalem juz auto chyba kazdej marki, diesli tds i dci nie

> tykam

o tds tylko jedna dobra opinie slyszalem...

i tylko jednego zadowolonego wlasciciela znam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam kolegow

> kupic czy nie kupic ?

> bardzo awaryjne to ?

> jakie srednie spalanie ?

> pierwszy raz mam do czynienia z bmw

Problemy z układem chłodzenia, niesprawne wiskozy na wentylatorze, zawieszający się termostat i padająca pompa wody. W następnej kolejności przegrzana i wygięta głowica, którą trzeba dobrze splanować, żeby równa była. Jeżeli ma prawie 400 kkm nastukane, to raz głowica na pewno była zdejmowana, jak nie trzy razy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.