Skocz do zawartości

BMW - wreszcie!


Michal_O

Rekomendowane odpowiedzi

> i co nie czules komfortu wlaczania sie do ruchu, neutralnosci prawadzenia, prowadzenia "jedna reka"

> po kaluzach, itp ?

czułem, dokładnie jak w BMW RWD. ale jak pisałem - po ulicach jezdze spokojnie. i odnośnie neutralności prowadzenia - wolę RWD niż AWD w BMW.

neutralnie mi się też jezdzi obecnym autem. a włączanie się do ruchu z zabójczą mocą 150 KM to raczej nie wymaga AWD wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pokaż mi zimę w Polsce? z roku na rok coraz mnie... w tym roku był centymetr śniegu, na wiosce,

W tym roku fakt, ale potrafi nawet padać śnieg w kwietniu i to sporo jak dwa lata temu. Zima potrafi być też długa i śnieżna, nieraz pomagałem wypychać auto i to obecne, w centrum Warszawy.

Jak dla mnie nasz klimat przekreśla użycie RWD jako samochodu rodzinnego. Zresztą przy miejskich nie jest wiele lepiej, trochę popada i wszytskie mulher.gif w BMW 1-kach jeżdzą tempem rowerowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja codziennie uzytkuje AWD wiec prosze Cie nie mow mi co jest truizmem

zalety AWD wymienione wyżej: truizm. nie istotne czy użytkujesz, czy konstruujesz. ja piszę o potrzebie osobistej, nie o przewadze technicznej.

> a co codziennoscia a jesli

> nigdy nie wylapales podsterownosci w FWD to nie wiem jak TY jezdzisz

nie pamiętam kiedy mi przód wyjechał z zakrętu w obecnym paździerzu... i nadal żyję. dlatego nie widzę potrzeby AWD. zastanawia mnie jak Ty jeździsz, skoro FWD "wyłapujesz" podsterowność w codziennej jeździe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zalety AWD wymienione wyżej: truizm. nie istotne czy użytkujesz, czy konstruujesz. ja piszę o

> potrzebie osobistej, nie o przewadze technicznej.

> nie pamiętam kiedy mi przód wyjechał z zakrętu w obecnym paździerzu... i nadal żyję. dlatego nie

> widzę potrzeby AWD. zastanawia mnie jak Ty jeździsz, skoro FWD "wyłapujesz" podsterowność w

> codziennej jeździe...

wiesz, mnie uczyli, ze w samochodzie sa trzy pedaly i naciskac trzeba wszystkie, byc moze Ty zapomniales o tym z prawej strony hahahahahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz, mnie uczyli, ze w samochodzie sa trzy pedaly i naciskac trzeba wszystkie, byc moze Ty

> zapomniales o tym z prawej strony hahahahahaha

ja wole takie z 2 pedałami:) i ten z prawej używam... czasem, ale rzadko. generalnie bez gazu jezdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co za różnica - RWD czy FWD... Kalectwo. Tylko xDrive

BMW ma być nadsterowne. Inna sprawa że nadsterowne BMW skończyły się w latach 70. Prawdziwe BMW jak dla mnie to takie które przy redukcjach da się szperą wprowadzić bokiem w łuk zlosnik.gif ale taki sposób zachowania aut tej marki skończył się na E21/E28. Może i dobrze bo wielu by ginęło zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BMW ma być nadsterowne. Inna sprawa że nadsterowne BMW skończyły się w latach 70. Prawdziwe BMW jak

> dla mnie to takie które przy redukcjach da się szperą wprowadzić bokiem w łuk ale taki sposób

> zachowania aut tej marki skończył się na E21/E28. Może i dobrze bo wielu by ginęło

Ja nie jestem przekonany, czy wczesniej (60-70) LSD bylo w ogole stosowane w BMW. confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie jestem przekonany, czy wczesniej (60-70) LSD bylo w ogole stosowane w BMW.

było , ja mam w E12 np.

było już w E3, E9 i E114

http://bmwfans.info/parts-catalog/114-Se...ip_diff_unit_2/

zresztą w latach 60 w W110 i W111 i w W108/9 LSD miał nawet MB zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> BMW wreszcie poszło po rozum do głowy i w swoim najnowszym modelu montuje napęd na przód, jak

> większość obecnie produkowanych samochodów. Napęd o nazwie sDrive.

Świat się kończy.

Pierwszy sygnał ostrzegawczy to był kiedy Subaru wyprodukowało samochód

z silnikiem Diesla yikes.gif a teraz przednionapędowe BMW shocked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz, mnie uczyli, ze w samochodzie sa trzy pedaly i naciskac trzeba wszystkie, byc moze Ty

> zapomniales o tym z prawej strony hahahahahaha

Zapomnieli Ci powiedzieć, że one działają analogowo. 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> BMW wreszcie poszło po rozum do głowy i w swoim najnowszym modelu montuje napęd na przód, jak

> większość obecnie produkowanych samochodów. Napęd o nazwie sDrive.

> Jest to strzał w przysłowiową "10" i wreszcie seria 2 będzie miała ten rodzaj napędu.

> sDrive

> W opcji jest oczywiście xDrive, a więc napęd na 4 koła, dla tych co lubią ten rodzaj przeniesienia

> napędu.

> Brawo..

> Ciekawe, kiedy pozostałe modele otrzymają ten rodzaj napędu?

Malo masz aut z przednim napędem ? Po co do tego dokładać kolejne? Trend jest raczej odwrotny - nawet hyundai czy renault zaczyna powrot do rwd. Hyundai w najdroższych butach, renault w najtańszych, ale tu nawet silnik jest z tylu.

W takim pojeździe jak van napęd na przód ma nawet jakis sens, ale czy bmw koniecznie musi to sprzedawać pod swoja marką? Jak widać kasa jest ważniejsza. Mnie jednak bardziej martwią zapowiedzi, że nowa generacja jedynki ma mieć napęd na przód. To byłaby porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.