jarosz19 Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Witam, posiadam w aucie aku ori VW 1K0 915 105 firmy EXIDE i mam pytanie czy jest możliwość dolewania do niego wody destylowanej? W niektórych celach jest dość niski poziom ale nie widzę w nim żadnych korków? A nie chcę go bez celu wyciągać z auta. Tutaj zdjęcie aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Korki mogą być pod naklejką. Może być też klapka na całość. Może być zaklejony i wtedy trzeba umiejętnie wyrwać. Może też nic nie być i wtedy niektórzy magicy wiercą dziury ale to już loteria jeśli się nie wie dokładnie, w którym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 odklej napelke to bedziesz widział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarosz19 Napisano 16 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 pod naklejką nie ma korków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Pewnie dopiero pod klapką, albo sama klapka jest z korkami. Kiedyś klapkę zdjąłem z akumulatora, ale nie udało mi się potem tego uszczelnić i musiałem wymienić bo elektrolit się wylewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 A ile lat ma ta bateria? Skrzynka ma zgrzane wieczko z labiryntowym systemem odpowietrzenia, skoro elektrolitu jest za mało a akumulator nie był przeładowany to pewnie i tak zaraz wyzionie ducha ze starości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarosz19 Napisano 16 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 9 lat ma to cudo, ale nie ma z nim najmniejszych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Ja bym nic nie kombinował. Pamiętaj, że elektrolit jest wyjątkowo żrący/powodujący korozję względem blach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Pod naklejka wiercilem wiertlem 1.5-2mm otwor i strzykawka z igla dolewalem wode, pozniej klejem zaklejalem otwory, naklejka na wierzch i po sprawie. Te akumulatory niestety nie sa rozbieralne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 W górnej części bocznych ścianek akumulatora są otwory odpowietrzające (jeden lub dwa) . Możesz tą drogą spróbować wstrzyknąć strzykawką wody destylowanej. Ubytek elektrolitu zazwyczaj największy jest w skrajnych celach więc może choć trochę uda się go uzupełnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 9 lat ma to cudo, ale nie ma z nim najmniejszych problemów Ze względu na wiek jest w stanie agonalnym. Padnie w każdej chwili. Wymień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 W niektórych celach jest dość niski poziom ale nie widzę w nim żadnych korków? A nie chcę go bez celu wyciągać z auta. Tutaj zdjęcie aku jak poziom jest na tyle niski, że odsłoniło wierzch płyt i długo tak jeździłeś to zabawa nie jest warta zachodu. Przerabiałem dokładnie to samo niedawno. Aku działał normalnie, jako że miał korki to zerknąłem i kilka cel miało niski poziom, w dwóch było widać szczyt płyt, dolałem doładowałem. Aku działał dwa dni, zwarcie na dwóch celach = zgon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.