Skocz do zawartości
bielaPL

Czemu te w211 takie tanie?

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem co Ci wywróżyć.

Jeżeli faktycznie to za pół darmo to może woda się do środka leje, albo szczury przez podłogę włażą?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak Mercedes to pewnie rdza! ;] 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Może temu tani, że z boku wygląda jak samochód na ostatnią przejażdżkę na tym łez padole :phi:

  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

20k za takiego starego trupa to jest pół darmo????

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy darmo? To w koncu W211 :P

 

Poza tym wróżenie z fusów. To AAA to ma i fajne auta i szroty kompletne. Komis jak komis - tylko że dużyyy wybór.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.06.2018 o 11:37, wald0 napisał:

20k za takiego starego trupa to jest pół darmo????

za 10 letniego kompaka ludzie teraz tyle dają, także za E klasę 12 letnią nie wydaje się dużo

 

dobra dowiedziałem się, w poliftach rozwiązano problem sbc, pojawił się problem silników m272

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mój były szef ma takiego.... kupa jakich mało. non stop coś mu sie psuje. ja tam wole swoją pande niż tą e klase :hehe:

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ma jeszcze ze 200 tyś zdjęte z licznika.

Do tego to przedlift, czyli SBC...

 

Generalnie W211 nie ma problemów z korozją.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci nie zależy na roczniku, to lepiej poszukać W210. Co prawda z CDI są bardzo RÓŻNE historię, ale benzyna raczej godna polecenia- plus są takie, że "lubią" podtlenek LPG. A niedługo przedlifty W210 będą klasykami 😄 

  • zszokowany 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Rolnik15 napisał:

Jak Ci nie zależy na roczniku, to lepiej poszukać W210. Co prawda z CDI są bardzo RÓŻNE historię, ale benzyna raczej godna polecenia- plus są takie, że "lubią" podtlenek LPG. A niedługo przedlifty W210 będą klasykami 😄 

 

Przeciez to gnije na potege...

  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oj już nie jest tak źle, można znaleźć coś fajnego. Pytanie tylko po co ten samochód? Na daily bym nie brał, ale na weekend tak. A w tej cenie można już poszukać czegoś dobrego. Chociaż tak, to będzie długie poszukiwanie.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Doradzanie komuś kupowania W210 zamiast W211 to jawny sabotaż.

Jak kupować W211, to najlepiej MY2007 - polift bez SBC.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Doradzanie komuś kupowania W210 zamiast W211 to jawny sabotaż.
Jak kupować W211, to najlepiej MY2007 - polift bez SBC.
Właśnie w poliftach sbc znikł ale silniki skopali.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, bielaPL napisał:
3 godziny temu, Maxit napisał:
Doradzanie komuś kupowania W210 zamiast W211 to jawny sabotaż.
Jak kupować W211, to najlepiej MY2007 - polift bez SBC.

Właśnie w poliftach sbc znikł ale silniki skopali.

A które konkretnie silniki skopali? Bo np. M271 znacznie poprawili i w zasadzie skończyły się problemy...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Maxit napisał:

A które konkretnie silniki skopali? Bo np. M271 znacznie poprawili i w zasadzie skończyły się problemy...

takie cytaty natrafiałem na forum w211

"rozgladalem sie za poliftowymi samochodami, ale jak poczytalem o silnikach M271 i M272 to odpuscilem i kupilem przedlifta z M112..."

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, bielaPL napisał:

takie cytaty natrafiałem na forum w211

"rozgladalem sie za poliftowymi samochodami, ale jak poczytalem o silnikach M271 i M272 to odpuscilem i kupilem przedlifta z M112..."

M271 w wersji przedliftowej był silnikiem z problemami. Po lifice (m.in zmieniono głowicę, podniesiono też moc) silnik stał się bezproblemowy. W M272 było podobnie.

Generalnie problemy były z rozrządami, wypadającymi zapłonami, czujnikami wałków rozrządu, ale właśnie w poliftach jest zdecydowanie lepiej.

 

M112/M113 to silniki dużo starsze (z lat 90-tych), faktycznie dobre, względnie oszczędne i na pewno bardziej długowieczne, ale rozpatrując W211 przedlifta należy olać szczególnie z pierwszych 2 lat produkcji. W początkowych seriach psuło się wszystko. Na potęgę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.