Jump to content
bielaPL

Czemu te w211 takie tanie?

Recommended Posts

Nie wiem co Ci wywróżyć.

Jeżeli faktycznie to za pół darmo to może woda się do środka leje, albo szczury przez podłogę włażą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może temu tani, że z boku wygląda jak samochód na ostatnią przejażdżkę na tym łez padole :phi:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

20k za takiego starego trupa to jest pół darmo????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ja wiem czy darmo? To w koncu W211 :P

 

Poza tym wróżenie z fusów. To AAA to ma i fajne auta i szroty kompletne. Komis jak komis - tylko że dużyyy wybór.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 4.06.2018 o 11:37, wald0 napisał:

20k za takiego starego trupa to jest pół darmo????

za 10 letniego kompaka ludzie teraz tyle dają, także za E klasę 12 letnią nie wydaje się dużo

 

dobra dowiedziałem się, w poliftach rozwiązano problem sbc, pojawił się problem silników m272

Share this post


Link to post
Share on other sites

mój były szef ma takiego.... kupa jakich mało. non stop coś mu sie psuje. ja tam wole swoją pande niż tą e klase :hehe:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie ma jeszcze ze 200 tyś zdjęte z licznika.

Do tego to przedlift, czyli SBC...

 

Generalnie W211 nie ma problemów z korozją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak Ci nie zależy na roczniku, to lepiej poszukać W210. Co prawda z CDI są bardzo RÓŻNE historię, ale benzyna raczej godna polecenia- plus są takie, że "lubią" podtlenek LPG. A niedługo przedlifty W210 będą klasykami 😄 

  • shocked 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Rolnik15 napisał:

Jak Ci nie zależy na roczniku, to lepiej poszukać W210. Co prawda z CDI są bardzo RÓŻNE historię, ale benzyna raczej godna polecenia- plus są takie, że "lubią" podtlenek LPG. A niedługo przedlifty W210 będą klasykami 😄 

 

Przeciez to gnije na potege...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj już nie jest tak źle, można znaleźć coś fajnego. Pytanie tylko po co ten samochód? Na daily bym nie brał, ale na weekend tak. A w tej cenie można już poszukać czegoś dobrego. Chociaż tak, to będzie długie poszukiwanie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doradzanie komuś kupowania W210 zamiast W211 to jawny sabotaż.

Jak kupować W211, to najlepiej MY2007 - polift bez SBC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doradzanie komuś kupowania W210 zamiast W211 to jawny sabotaż.
Jak kupować W211, to najlepiej MY2007 - polift bez SBC.
Właśnie w poliftach sbc znikł ale silniki skopali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, bielaPL napisał:
3 godziny temu, Maxit napisał:
Doradzanie komuś kupowania W210 zamiast W211 to jawny sabotaż.
Jak kupować W211, to najlepiej MY2007 - polift bez SBC.

Właśnie w poliftach sbc znikł ale silniki skopali.

A które konkretnie silniki skopali? Bo np. M271 znacznie poprawili i w zasadzie skończyły się problemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Maxit napisał:

A które konkretnie silniki skopali? Bo np. M271 znacznie poprawili i w zasadzie skończyły się problemy...

takie cytaty natrafiałem na forum w211

"rozgladalem sie za poliftowymi samochodami, ale jak poczytalem o silnikach M271 i M272 to odpuscilem i kupilem przedlifta z M112..."

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, bielaPL napisał:

takie cytaty natrafiałem na forum w211

"rozgladalem sie za poliftowymi samochodami, ale jak poczytalem o silnikach M271 i M272 to odpuscilem i kupilem przedlifta z M112..."

M271 w wersji przedliftowej był silnikiem z problemami. Po lifice (m.in zmieniono głowicę, podniesiono też moc) silnik stał się bezproblemowy. W M272 było podobnie.

Generalnie problemy były z rozrządami, wypadającymi zapłonami, czujnikami wałków rozrządu, ale właśnie w poliftach jest zdecydowanie lepiej.

 

M112/M113 to silniki dużo starsze (z lat 90-tych), faktycznie dobre, względnie oszczędne i na pewno bardziej długowieczne, ale rozpatrując W211 przedlifta należy olać szczególnie z pierwszych 2 lat produkcji. W początkowych seriach psuło się wszystko. Na potęgę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.